Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het "Verboden Toegang" kamertje

Go down 
+2
Trinity
Jake
6 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyWed Apr 20, 2011 5:10 pm

Claie voelde de kus op haar voorhoofd wel, maar ze was nog in haar droom. het duurde even voordat ze ook wakker werd en haar ogen moeizaam opende. Ze keek naar Evan's gezicht die een paar centimeter van de hare lag en glimlachte naar hem. Maar de glimlach werd al snel een gaap en Claire kon het niet laten om zich onder de dekens wat uit te rekken. toen de gaap over was keek ze weer met een grijns naar Evan en gaf hem vlug een kusje op zijn mond.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyWed Apr 20, 2011 5:30 pm

'Goodmorning, sunshine.' Mompelde Evan nog een beetje slaperig en kuste haar zacht op haar lippen terug. Hij glimlachte. 'Lekker geslapen?' Vroeg hij aan haar. Hij had wel erg lekker geslapen, ook erg lekker gedroomd en de nacht ervoor was ook geweldig. De dag daarvoor ook, want ze had haar gevoel weer terug, ze had alles weer terug.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyWed Apr 20, 2011 7:21 pm

Claire knipperde loom met haar ogen en haalde een hand door haar haren voordat ze zei:' kon niet beter.' dat was ook zo, voor het eerst sinds dagen had ze weer rustig kunnen slapen zonder urenlang te zitten piekeren en zodra ze even sliep weer wakker schoot. ze voelde zich ook blij en gelukkig dat ze alles weer wist, vooral dat ze weer wist dat ze van Evan hield. ze keek hem lief aan en liet haar hand zachtjes langs zijn wang glijden.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyThu Apr 21, 2011 5:09 pm

Evan glimlachte daarom, hij was er blij om. Zijn arm lag nog steeds om haar heen en streelde langs haar blote rug. 'Mmmh, heb je vandaag les?' Vroeg hij nog steeds slaperig aan haar. Hij wist niet hoelaat ze eigenlijk gingen slapen, misschien was het wel erg laat geweest. Maar het maakte hem eigenlijk niet zoveel uit. Het zou hem ook niets kunnen schelen als de dag al half begonnen was.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyThu Apr 21, 2011 8:50 pm

Claire moest even nadenken voor ze antwoord kon geven. ' eehhmm volgens mij... alleen 's middags?' zei ze langzaam met twijfel on haar stem. ze had eigenijk geen idee, het zou haar niks verbazen als ze gewoon de hele dag les zou hebben. het was een geweldige nacht geweest dus het maakte haar niks. ze sloeg een been over zijn benen heen en legde haar hoofd op zijn borst. ze keek verlangend omhoog naar hem, het liefst zou ze vorige avond gewoon weer over doen, maar ze wilde het niet te gewoontjes maken.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyThu Apr 21, 2011 8:51 pm

Claire moest even nadenken voor ze antwoord kon geven. ' eehhmm volgens mij... alleen 's middags?' zei ze langzaam met twijfel on haar stem. ze had eigenijk geen idee, het zou haar niks verbazen als ze gewoon de hele dag les zou hebben. het was een geweldige nacht geweest dus het maakte haar niks. ze sloeg een been over zijn benen heen en legde haar hoofd op zijn borst. ze keek verlangend omhoog naar hem, het liefst zou ze vorige avond gewoon weer over doen, maar ze wilde het niet te gewoontjes maken.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 5:53 am

Evan keek naar haar verlangende ogen en drukte zijn lippen op die van haar. 'Ik skip vandaag gewoon.' Mompelde hij tegen haar lippen aan en kuste haar toen. Hij glimlachte even, ging dichter tegen haar aanliggen en keek haar weer aan. 'Ik hou van je.' Zei hij met een glimlach en streelde even met zijn hand langs haar haren en daarna langs haar wang.

~

Je valt in de herhaling xd
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 8:52 am

een beetje maar ^^

Claire glimlachte lief en als reactie drukte ze haar lippen op die van hem. ze gaf hem kleine vurige kusjes en deed toen iets haar mond open. dit was haar manier om te vertellen dat ze van hem hield en dat ze hem nooit meer kwijt wilde.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 5:37 pm

Evan glimlachte en zijn hand streelde nog steeds over haar blote rug. Haar lichaam voelde heerlijk warm tegen die van hem aan en hij kuste haar terug. Zijn tong speelde rustig met haar tong en hij beet even speels op haar onderlip. Hij hield echt verschrikkelijk veel van haar.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 5:51 pm

Claire bleef hem doorkussen, maar toen ze haar tong weer terugtrok en haar lippen van die van hem haalde, zei ze voor de zekerheid om het nog even duidelijk te maken:' ik hou ook van jou.' haar ogen twinkelden vrolijk, ze dacht... nee ze wist dat niks de relatie tussen Evan en haar stuk kon maken. dat was zo goed als onmogelijk en anders zorgde zij daar wel voor. ze liet haar vinger over zijn lippen glijden en langs zijn wang naar beneden. ' zullen we er maar eens uit gaan?' vroeg ze zachtjes. ze had eerlijk gezegd nog geen zin, maar ze konden hier niet voor eeuwig blijven liggen... toch?
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 5:57 pm

Evan trok een gezicht, maar hij begreep ook dat hier blijven liggen geen optie was, althans, niet de hele dag. Hij glimlachte eventjes en ging overeind in het bed zitten. Hij haalde een hand door zijn haren en keek het kamertje nu eventjes door. Dat had hij eigenlijk nog niet eerder gedaan, niet opgelet, hij had zijn aandacht aan iets anders besteed. Hij keek haar met een glimlachje aan. 'Laten we dat maar doen.'
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 7:04 pm

Claire grijnsde en ging ook overeind zitten. ze gaf hem een zacht kusje in zijn nek en sloeg toen haar benen over de rand van het bed. langzaam stond ze op en zocht haar spullen bij elkaar. ze begon zich rustig aan te kleden en haalde daarna een paar keer haar hand door haar haren. ze had gisteren niet veel make-up opgehad dus alleen onder haar ogen zaten een beetje donkere kringen.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 7:47 pm

Ook Evan begon zich rustig aan te kleden en rekte zich uit toen hij alleen nog maar zijn shirt aan moest doen. 'Ik ga echt skippen vandaag.' Zei hij. Hij had echt totaal geen zin om vandaag naar les te gaan, een keertje skippen maakte niets uit voor hem, hij had toch geen belangrijke lessen. Hij trok zijn shirt aan en fatsoeneerde zijn kapsel.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptyFri Apr 22, 2011 9:23 pm

Claire liep naar Evan toe en ging dicht tegen hem aan staan. ' ik weet nog niet.' zei ze zachtjes terwijl ze naar hem opkeek. ze had de laatste tijd wel aardig wat lessen geskipped, dus ze wist niet of het zo slim was om nu weer te gaan skippen. maar daar tegenover stond dat ze nu alles weer wist, dus ze hoefde minder hard te leren. ze zuchtte even bij het fijne idee dat ze nu echt gewoon weer alles wist. ze had er eigenlijk best zin in om de gezichten van haar vriendinnen te zien als ze opeens alles weer wist. ze ging wat op haar tenen staan en gaf hem een lief kusje op zijn mond. 'ga jij maar eerst, dan kan ik de deur weer op slot doen' zei ze tegen hem.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySat Apr 23, 2011 8:29 am

Evan glimlachte en pakte haar hand vast. 'Kom.' Zei hij en liep naar de deur, die hij open deed en naar buiten stapte. 'En als je niet gaat skippen, moet je me even je rooster geven, dan weet ik wanneer je lessen voorbij zijn.' Zei hij met een glimlach. Hij begreep ook wel als ze niet ging skippen en eigenlijk moest hij het ook afstraffen om te spijbelen, maar hij deed het zelf ook.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySat Apr 23, 2011 10:58 am

Claire liep achter hem aan en draaide zich om om de deur weer op slot te doen. ze keek even rond en was blij dat er niemand in de gangen was, de lessen waren waarschijnlijk al lang begonnen. Ze voelde dat, ondanks ze waarschijnlijk nog best lang geslapen hadden, haar oogleden zwaar waren. ' misschien sla ik het voor vandaag maar wel ff over, maar ik zal voor een andere keer me rooster wel geven.' zei ze. ze zou waarschijnlijk dan even buiten in het zonnetje gaan liggen en misschien even slapen. ze liep naar haar slaapzaal en liet de hand van Evan los. ze schoot naar binnen, zocht haar rooster op en liep weer naar buiten. ze gaf het blaadje aan Evan en pakte met haar andere hand zijn hand weer vast, omdat het haar een fijn gevoel gaf.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySun Apr 24, 2011 12:51 pm

Evan nam het blaadje van Claire aan en glimlachte. Hij kneep met zijn hand even zacht in die van haar en keek even vlug het rooster over. 'Het is niet zo'n erg rooster, sommige hier op school hebben echt een heel stom rooster.' Zei hij tegen haar en vouwde het blaadje met een hand op om deze in zijn broekzak te stoppen. 'Wat wil je gaan doen, schoonheid?' Vroeg hij met een glimlach aan haar.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySun Apr 24, 2011 1:40 pm

Claire grijnsde even waarna ze nadacht. ' weet je nog wat ik gisteren vroeg? of je meewilde naar mijn huis? heb je daar nu zin in?' zei ze en ze keek hem vragend aan. alsof haar ouders wisten dat ze vandaag les had, daar hadden ze geen idee van. ze wist niet eens of ze wel thuis waren, haar vader waarschijnlijk niet, maar haar moeder zou best thuis kunnen zijn, maar ze kon ook de stad in zijn. soms waren onbezorgde ouders wel handig, maar Claire miste ze ook wel eens
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySun Apr 24, 2011 2:07 pm

Evan glimlachte naar haar en knikte. 'Ik vind het prima.' Zei hij tegen haar. Hij wou haar ouders wel ontmoeten, dan moest hij wel een goede eerste indruk maken van zichzelf. 'Dan neem ik aan dat je ouders in New York wonen?' Ja, anders gingen ze er niet zo makkelijk heen natuurlijk. Hij haalde even een hand door zijn haren en bleef haar aankijken.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySun Apr 24, 2011 2:38 pm

Claire was blij dat hij meewilde en knikte met een glimlach op haar lippen. Ze dacht even na en zei toen:' dan moet ik nog wel even omkleden, me moeder zou een hartaanval krijgen als ze me zo zou zien.' ze grijnsde om haar eigen woorden. het zou haar niks verbazen als het echt gebeurde, in haar moeders ogen zou ze er waarschijnlijk niet uit zien. dan moest ze thuis nog een hele transformatie ondergaan en dat duurde langer als dan dat ze het nu zou doen. ' zie ik je dan... over een halfuurtje voor de school?' vroeg ze met een glimlachje.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySun Apr 24, 2011 3:51 pm

Evan glimlachte en knikte. Hij boog zich voorover en drukte zijn lippen even kort op die van haar. 'Ik moet ook nog even douchen en iets anders aantrekken. Ik moet indruk op mijn schoonouders maken.' Lachtte hij en liet haar langzaam los. 'Ik zie je over een halfuurtje voor de school.' Zei hij en streek nog even door haar haren.
Back to top Go down
Jay

Jay


Posts : 159
Join date : 2011-03-24

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySun Apr 24, 2011 4:13 pm

Claire grinnikte en gaf hem nog een laatste kusje, voordat ze zich omdraaide en de meisjes slaapkamer weer binnen stapte met een grote onuitwisbare glimlach om haar mond. haar dag kon niet meer stuk, al was die pas net begonnen.

verder bij claire's huis?
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 EmptySun Apr 24, 2011 5:17 pm

Prima.
Back to top Go down
Sponsored content





Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het "Verboden Toegang" kamertje   Het "Verboden Toegang" kamertje - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Het "Verboden Toegang" kamertje
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Verdieping 3 & 4-
Jump to: