Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Luciana Champi

Go down 
+2
June
Lucy
6 posters
AuthorMessage
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

Luciana Champi Empty
PostSubject: Luciana Champi   Luciana Champi EmptyFri Mar 11, 2011 5:39 pm

Basis.
Naam: Luciana Champi
Bijnaam/roepnaam: Lucy
Leeftijd: 17
Verjaardag: 9 december
Geslacht: vrouwelijk
Geloof: Lucy heeft geen geloof, haar grootouders geloven nog wel in verschillende indianenmythes maar Lucy en haar ouders niet.
Tradities/gewoontes: Lucy MOET elke dag minstens een uur gitaar (of iets anders) spelen. Niet omdat ze dat zo graag wil, ze wil het wel, maar anders is er veel kans dat ze een psychische fase krijgt. Als ze in zo’n fase zit kan Lucy niet normaal functioneren.

Het innerlijk.
Karakter: Het belangrijkste en meest opvallende aan Lucy’s karakter is toch echt wel dat ze Schizofrenie heeft. Dat is een ernstige psychische stoornis. Een aantal symptomen:
• Ze kan ineens heel bang of in de war raken, zonder dat iemand anders het begrijpt.
• Een gesprek voeren met een denkbeeldig persoon.
• Onvoorspelbare woede-uitbarstingen.
• ’s Nachts wakker worden en dan ronddwalen.
• Geen vrienden maken.
• Onzeker zijn.
• Slapeloosheid.
• Niemand vertrouwen.
• Emotioneel heel gevoelig.
• Absoluut niet tegen drukte en hard geluid kunnen.
Ze heeft deze symptomen meer en erger als ze in een psychische fase zit, maar ze heeft ze normaal ook. Heel soms heeft Lucy een compleet helder moment, dan is ze lief en misschien wat kinderlijk omdat ze heel veel tijd gemist heeft. Ze is dan ook een verlegen meisje. Ze heeft sinds haar 13e immers met niemand behalve haar ouders en dokters echt contact gehad. Ook is ze gewend dat mensen haar mijden. Stel dat je tot haar door zou dringen (zelfs haar ouders kunnen dat niet altijd) ontdek je dat je best met haar kan lachen en dat ze ook normaal is. Het enige wat haar uit een psychische fase kan halen is muziek, om de een of andere reden werken behandelingen bij haar niet. Misschien denk je dat het niet zo’n goed idee is dat Lucy naar deze school gaat maar muziek betekent alles voor Lucy en haar ouders konden haar eigenlijk niet meer aan.
Relaties: Lucy is helemaal niet toe aan een relatie en niemand is toe aan haar. (Tenzij er een jongen is die met een psychisch gestoord meisje om kan gaan.) Ze is hetero, en heeft nog nooit een relatie gehad.
Zwakheden: contacten leggen, normaal doen, in een drukke ruimte de controle houden en ga zo maar door.
Verslavingen: haar muziekinstrumenten, ze heeft ook een IPod waarop opgenomen gitaarmuziek van haar staat. Dat kan haar ook een beetje kalmeren maar het werkt lang niet zo goed als dat ze zelf muziek maakt.
Afkeer/haat: herrie, drukte, boze mensen, mensen die haar raar of vervelend behandelen.
Groepje: Lucy heeft absoluut geen groepje, de meeste mensen ontwijken haar omdat ze haar eng of raar vinden.
Passies: muziek maken (vooral met haar akoestische gitaar.)
Talent: Geef haar een instrument met snaren dat niet elektrisch is en Lucy maakt er de mooiste muziek mee. Ze heeft auditie gedaan met haar akoestische gitaar, harp en viool.

Uiterlijk.
Lengte&bouw: Lucy stamt af van de indianen en ziet er dus ook ze uit. Ze is dus lang en slank.
Omschrijving haar&ogen: Lange steile, zwarte haren en donker bruine ogen.
Kledingstyle: Niet te ingewikkelde kleren. Meestal gewoon een spijkerbroek en een T-shirt. In de zomer vindt ze het fijn om jurkjes te dragen. Dat geeft haar een vrij gevoel.
Typische uiterlijke dingen: Dat ze eruit ziet als een indiaan valt wel op. Ook heeft ze altijd haar mandoline (zie foto) bij zich, voor het geval dat ze voelt dat ze de controle gaat verliezen of om rustig te worden.

Afkomst.
Geboorte/woonplaats: Lucy stam af van de indianen en komt dus uit Noord-Amerika. Ze woonde tot haar 13e in San Francisco. Maar door haar ziekte kon ze niet tegen de vaak voorkomende aardbevingen. Dus zijn ze verhuisd naar een rustig dorpje op het platteland.
Verleden: Tot haar 12e had Lucy een normale jeugd. Maar op haar 12e begon de eerste fase van haar ziekte. Daarin begon Lucy anders te denken en te voelen. Alleen dit was nog geen reden om zich zorgen te maken, ze zat immers in het begin van de pubertijd. Maar toen ze net 13 was kwam ze in haar 1e psychotische fase. Ze kreeg last van wanen, hallucinaties (bijv. ze denkt dat ze achtervolgd wordt), denkstoornissen, gedragsstoornissen en slaapstoornissen. Haar ouders wisten niet wat ze met haar aan moesten en ook dokters snapten niet waarom behandelingen niet werkten. Deze fase hield ongeveer 4 maanden aan. Toen vonden haar ouders haar ineens in kleermakerszit in de tuin met haar gitaar. Rustig, kalm. Sindsdien heeft ze altijd een muziekinstrument bij zich. Lucy zal nooit helemaal herstellen maar ze heeft geen heel ernstige aanval meer gehad. Toch kun je goed aan haar merken dat er iets mis met haar is.
Familie: Lucy heeft een vader en moeder en een jonger broertje.

Foto:
Luciana Champi Rpg_gi10
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi EmptyFri Mar 11, 2011 6:26 pm

Goedgekeurd c:

- Ik gebruik ook vaak de namen Luciana - Lucy, leuke naam is dat c:
Back to top Go down
Raf

Raf


Posts : 709
Join date : 2011-03-06

Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi EmptyFri Mar 11, 2011 6:34 pm

ja hè, ik wou iets sierlijks (Luciana) maar dat vond ik ook weer wat lang dus werd de roepnaam Lucy Very Happy
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi EmptySat Mar 12, 2011 1:37 pm

Raf wrote:
ja hè, ik wou iets sierlijks (Luciana) maar dat vond ik ook weer wat lang dus werd de roepnaam Lucy Very Happy

Whaha nu doe jij ook twee mensjes xD Sterkte ik vind het soms een hel om te moeten doen xD
Back to top Go down
Ethan

Ethan


Posts : 623
Join date : 2011-03-12
Age : 27
Location : thuis :)

Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi EmptySat Mar 12, 2011 1:43 pm

Dana Elle wrote:
Raf wrote:
ja hè, ik wou iets sierlijks (Luciana) maar dat vond ik ook weer wat lang dus werd de roepnaam Lucy Very Happy

Whaha nu doe jij ook twee mensjes xD Sterkte ik vind het soms een hel om te moeten doen xD
\

ik heb er op een ander forum een keer 11!!! gehad Smile
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi EmptySat Mar 12, 2011 1:45 pm

Ethan wrote:
Dana Elle wrote:
Raf wrote:
ja hè, ik wou iets sierlijks (Luciana) maar dat vond ik ook weer wat lang dus werd de roepnaam Lucy Very Happy

Whaha nu doe jij ook twee mensjes xD Sterkte ik vind het soms een hel om te moeten doen xD
\

ik heb er op een ander forum een keer 11!!! gehad Smile

Ik vind 2 al veel xD
Back to top Go down
Raf

Raf


Posts : 709
Join date : 2011-03-06

Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi EmptySat Mar 12, 2011 4:13 pm

Ik wil er ook nooit te veel want dan moet ik soms heel snel typen en dan gaat de kwaliteit achteruit. Ook wil ik goed mijn best doen op mijn personages en ze orgineel maken.
Back to top Go down
Duchess

Duchess


Posts : 23
Join date : 2011-03-10

Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi EmptySat Mar 12, 2011 6:00 pm

ik heb er altijd over de 11, maar kjan er maar 1 bijhouden... die gaat me dan vervelen n dan maak ik een nieuwe...
Back to top Go down
Sponsored content





Luciana Champi Empty
PostSubject: Re: Luciana Champi   Luciana Champi Empty

Back to top Go down
 
Luciana Champi
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Personages :: Aanmeldingen-
Jump to: