Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Catherine El Capri

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 3:30 pm

Naam: Catherine El Capri
Bijnaam/roepnaam: Cathy
Leeftijd: 16
Verjaardag: 7 juli
Geslacht: vrouwelijk
Geloof: Ze is christelijk maar gelooft niet streng.
Tradities/gewoontes: Ze scheld niet. En viert iedere feestdag van het christelijk geloof.

Het innerlijk.
Karakter: Cathy is een heel open en druk meisje, je zou niet van haar verwachten dat ze je iets aan doet. En dat klopt ook eigenlijk wel, ze zou helemaal niemand pijn durven doen en denkt over alles twee keer na. Dat kan ook als een nadeel werken want zo heeft ze het soms moeilijk met keuzes maken omdat alles een voordeel en een nadeel heeft. Ze probeert altijd een gesprek met iemand aan te gaan gewoon omdat ze er niet van houd alleen te zijn. Een goeie eigenschap aan haar is dat ze best slim is en ze heeft vaak niet lang de tijd nodig om dingen te leren. Daar tegenover staat dan wel weer dat ze veel mensen verbeterd wanneer ze iets fout zeggen of dat ze haar mond niet kan houden in de les. Dus dat ze een beetje bedweterig overkomt.Dat heeft ze dan zelf niet door en later vind ze dan ook wel dat ze haar mond beter had dicht kunnen houden.
Relaties: Cathy is Lesbisch en komt daar ook openlijk vooruit. Ze vind dat als jij niet vreden mee kunt hebben. Je haar nooit aardig zult gaan vinden. Of zij jou in ieder geval niet.
Zwakheden: Ze is slecht in zingen en haar conditie is ook niet al te goed.
Verslavingen: Eigenlijk heel stiekem is ze heel verslaafd aan stripboeken.
Afkeer/haat: Ze heeft niet snel een hekel ergens aan maar ze is wel echt als de dood voor hoogtes. Wanneer je haar dwingt iets te doen wat met grote hoogte verschillen te maken heeft kan ze je echt gaan haten.( Dus ook de gymleraar)
Groepje: Als je haar bij een groepje moet zetten dat is het wel een populair groepje maar ze vladderd eigenlijk van groepje naar groepje.
Passies: Ze doet aan turnen en vind dat ook meer dan geweldig maar ook harp is één van haar passies.
Talent:Door haar harpspel is ze hier op school toegelaten.

Uiterlijk.
Lengte&bouw: Cathy is kwa lengte redelijk normaal, ze is ongeveeer 1,75 maar draagt vaak hakken. Haar bouw is ook redelijk normaal, ze is een beetje breder rond de heupen maar voor de rest heeft ze een strak buikje en mooie benen.
Omschrijving haar&ogen: Haar blonde haren zijn stijl en heel soms wanneer ze er tijd voor heeft krult ze het. Ze heeft helderblauwe ogen waarbij je soms het idee hebt dat je erin verdrinkt.
Kledingstyle:[Wat draagt jou personage het liefst]
Typische uiterlijke dingen: [Iets dat jou personage altijd draagt, of een piercing ergens?]

Afkomst.
Geboorte/woonplaats: Ze komt uit Spanje maar dat zie je niet echt aan haar. Niet dat ze het erg vind want ze is alweer te vaak verhuisd om te kunnen zeggen dat ze een volledige spanjaard is. Ze had onlangs in Italië en Zwitserland gewoond.
Verleden: Ze heeft een redelijk normale jeugd gehad. Ze verhuisde veel vanwege haar vaders werk want dat was overal op de wereld dus ging zij met haar familie ook overal op de wereld heen. Ze hebben in zo'n 12 landen gewoond en daarom is ze zo open. Want je moest snel mensen leren kennen want anders had je nooit vrienden. Ze kon altijd heel goed met haar moeder en vader overweg totdat ze vertelde dat ze Lesbisch was. Haar moeder heeft haar sindsdien niet meer aangesproken en haar vader probeert altijd een uitweg te vinden om bij haar weg te kunnen. Toch heeft dat haar niks gedaan, ze vond dat haar ouders haar maar moesten accepteren zoals ze was. En zo niet dan hoefde zij ook niet veel meer van hun aan te trekken.
Familie: Ze heeft heel veel broers en zussen en daarom vind ze het niet fijn wanneer ze alleen is. Want normaal was er altijd wel iemand om haar heen om mee te kletsen. Ze heeft 3 broers; Jessie, Walter en Lyon. En heeft ook 3 zussen; Lillan, Tricha en Kyla. Cathy zelf is de jongste.

Foto:

Catherine El Capri 1zqetdj
Catherine El Capri 2d1aiog
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 3:35 pm

Goedgekeurd, leuk personage!
Back to top Go down
Tess

Tess


Posts : 127
Join date : 2011-03-18
Age : 29

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 3:36 pm

Iris? xD
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 3:39 pm

lookbook! XD
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 3:41 pm

@ anne nee ik ben het niet XD
Maar ik weet wel dat die picc van lookbook is want ik volg haar. Zij is zo geweldig!
Back to top Go down
Tess

Tess


Posts : 127
Join date : 2011-03-18
Age : 29

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 3:42 pm

Oh ok xD Nee, dacht dat, omdat je iets had over nieuw mensje en een harp Wink
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 3:47 pm

JA ik weet maar dit meisje heeft gewoon mijn persoontje ingepikt echt vaag. Ook toen ik dit las was echt van mensen dit soort persoontje wilde ik net gaan aanmaken. Echt heel eng gewoon. XD
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri EmptyWed Mar 23, 2011 4:02 pm

Whaha gezellig.
En nee ik ben niet Iris. Maar dat zag je denk ik al.
Back to top Go down
Sponsored content





Catherine El Capri Empty
PostSubject: Re: Catherine El Capri   Catherine El Capri Empty

Back to top Go down
 
Catherine El Capri
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Personages :: Aanmeldingen-
Jump to: