Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Miriam Noelle Byrd

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Miriam

Miriam


Posts : 85
Join date : 2011-03-23

Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd EmptyWed Mar 23, 2011 8:32 pm

Basis.
Naam: Miriam Noelle Byrd
Bijnaam/roepnaam: Miriam
Leeftijd: 17
Verjaardag: 5 November
Geslacht: Vrouwelijk
Geloof: "Ik weet niet wat er daarboven is, en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten..."
Tradities/gewoontes : Haar cytomel pillen nemen, 's ochtends twee, 's avonds één; Als ze zich down voelt zichzelf nog downer maken door haar eigengezongen liedjes te luisteren.

Het innerlijk.
Karakter: Voor de operatie was Miriam een energieke meid, ze was niet op haar mondje gevallen, soms ronduit brutaal, maar had in ieder geval altijd een antwoord klaar. Of dat nou het goede was viel over het algemeen te bediscussiëren. Ze was ondernemend, nam vaak het initiatief als er een feestje of iets dergelijks georganiseerd moest worden, maar was nooit zo druk bezig met school. Ze was erg geïnteresseerd in talen, en sprak er dan ook veel. Ze was sociaal, betrokken, maar had ook snel haar oordeel over mensen klaar. Ze mocht je of ze mocht je niet. Miriam was strijdlustig en competitief en kon totaal niet tegen haar verlies.
Nu na de operatie is dat allemaal veranderd Miriam maakt nu moeilijk contact met mensen, kijkt liever van een afstandje toe dan in het middelpunt van de aandacht te staan. Nu observeert ze mensen een tijdje en oordeelt ze niet meer zo snel. Ze is wat geduldiger geworden, maar niet erg veel. De talen zijn verworpen, maar dat neemt niet weg dat ze nog altijd niet goed is met cijfers. Miriam interesseert zich nu meer in filosofisch denken en trekt zich meer dan eens terug in haar eigen gedachtes. Ook over haar vurige strijdlust is een bak water en een berg zand heen gegooid.
Relaties: Miriam is bi, maar is niet echt opzoek naar een relatie. Als ze een relatie heeft, is ze daar serieus in, geen one-night-stands (meer) voor haar.
Zwakheden: Miriam kan NIET tegen kietelen, is heel slecht in exacte vakken, kan nog steeds slecht tegen haar verlies maar heeft nu meer zoiets van dat ze het helemaal niet meer gaat proberen. Verder voelt ze zich niet op haar gemak temidden van grote massa's mensen en heeft ze lichte podiumvrees.
Verslavingen: Haar cytomel, als ze die niet neemt is ze de hele dag van de kaart; moe, duizelig, ongeconcentreerd.
Afkeer/haat: Mensen die schelden met kanker, mensen die andere mensen afrekenen op hun geloof of geaardheid, roddelende mensen, onrechtvaardigheid in het algemeen.
Groepje: Voor de operatie hoorde ze bij het populaire groepje. Na de operatie klikte het echter niet meer, haar oude vriendinnen namen niet de moeite om haar te begrijpen en zij kon hun snelle levensritme niet meer bijhouden, dus is ze langzaam maar zeker buiten de boot gevallen. Nu hoort ze niet echt ergens meer bij.
Passies: Viool spelen, schrijven (verhalen)
Talent: Miriam is op de school gekomen door haar stem. Ze stond al vanaf haar eerste jaar overal bekend als het meisje met de engelenstem en was daar ook bestwel trots op. Na de operatie is dat echter helemaal omgeslagen voor haar. Nu zit ze hier enkel nog door haar viool.

Uiterlijk.
Lengte&bouw: Miriam is 175 cm lang en heeft de lichaamsbouw van iemand die regelmatig een rondje door het bos rent en nauwelijks snacks eet.
Omschrijving haar&ogen: Ze heeft blond haar dat normaliter een beetje golft en tot onder haar schouderbladen reikt. Haar ogen zijn groen met blauwe spikkels, maar van een afstand lijken ze gewoon groenblauw
Kledingstyle: Niet veel speciaals, gewoon jeans met shirtje/hempje/vestje. Wel stijlvol, maar niet altijd volgens de laatste mode ofzo
Typische uiterlijke dingen: Miriam heeft altijd iets met zakken aan, waar ze een klein notitieblokje en een pen in meedraagt. Daarnaast heeft ze het door haar medicatie altijd warm, dus kan het zijn dat zij in een hempje loopt terwijl iedereen nog lange mouwen aanheeft. En verder heeft ze een klein litteken aan de onderkant van haar keel, aan de voorkant. Het is een klein boogje/streepje van niet meer dan 5 centimeter lang. Dat is het enige aan haar uiterlijk dat nog aan de operatie herinnert.

Afkomst.
Geboorte/woonplaats: Miriam komt oorspronkelijk uit Engeland, maar haar vader kreeg een betere baan aangeboden hier in de VS, dus ze woont hier nu sinds haar 14e.
Verleden: Nou, hier komt het hele verhaal dan. Halverwege haar tweede jaar viel het ineens iemand op dat Miriam een bobbel onderaan haar keel had. Vanaf dat moment stond haar tot dan toe rustige leventje op zijn kop. Voor twee maanden ging ze af en aan naar het ziekenhuis voor bloedonderzoeken, echo's, puncties en wat al niet, maar het enige wat de dokters met zekerheid konden zeggen was dat het haar schildklier was die zo opgezwollen was. Uiteindelijk hakten ze de knoop door en zeiden ze dat het ding eruit moest, zodat áls het kwaadaardig was, het er in ieder geval uit was, en zodat ze het onding in het laboratorium konden onderzoeken. Er werd haar constant gezegd dat er maar een minieme kans was dat er iets fout kon gaan bij de operatie, maar het noodlot sloeg toe. Bij de operatie werden de stembandzenuwen vitaal geraakt door een van de doktoren en toen het meisje wakker werd was ze haar stem voor altijd kwijt. Miriam was er natuurlijk kapot van, en toen ze terug naar school kwam was er haast niets terug te vinden van het vroegere meisje. Ze probeerde het wel, maar ze kon haar oude vriendinnen gewoonweg niet meer bijbenen en zij deden ook niet echt hun best om haar nieuwe taal (gebarentaal) te leren.
Familie: Moeder: Lilian; Vader: Dennis; Oudere broer: Peter

Foto:

Spoiler:
Spoiler:
Back to top Go down
Ethan

Ethan


Posts : 623
Join date : 2011-03-12
Age : 27
Location : thuis :)

Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Re: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd EmptyWed Mar 23, 2011 8:50 pm

ZIJ MOET EN ZAL ETHAN MEETEN
Back to top Go down
Miriam

Miriam


Posts : 85
Join date : 2011-03-23

Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Re: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd EmptyWed Mar 23, 2011 8:51 pm

Haha, oke dan Smile
He, jij was toch degene die de Code Geass liedjes gebruikte? Ik HOU van die serie o_O Ik heb hem like 4 keer gezien n.n

EDIT: Oh, en dan moet ze eerst goedgekeurd worden >.<
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Re: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd EmptyWed Mar 23, 2011 9:30 pm

Miriam wrote:
Haha, oke dan Smile
He, jij was toch degene die de Code Geass liedjes gebruikte? Ik HOU van die serie o_O Ik heb hem like 4 keer gezien n.n

EDIT: Oh, en dan moet ze eerst goedgekeurd worden >.<

^^

jep ik ben dol op code geass. op een ander forum mocht je anime plaatjes gebruiken. mijn poppetje was Lelouch ^^ aleen als desh de vampier... En zijn vriendin/vrouw/moeder van zijn kinderen was CC

^^
LIEFDE AAN CODE GEASS

maar ethan en zij meeten wel als ze goedgekeurd is
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Re: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd EmptyThu Mar 24, 2011 6:43 am

Goedgekeurd.
Back to top Go down
Raf

Raf


Posts : 709
Join date : 2011-03-06

Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Re: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd EmptyThu Mar 24, 2011 5:06 pm

Shocked ik heb een schildklier ziekte maar Miriam heeft dan waarschijnlijk iets met grave en ik heb hashymoto
Back to top Go down
Miriam

Miriam


Posts : 85
Join date : 2011-03-23

Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Re: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd EmptyThu Mar 24, 2011 5:34 pm

Miriam heeft wat ik had, alleen zijn bij mij de operaties wél goed verlopen; ik kan nog gewoon praten en zingen en alles. Ik had schildklierkanker in mijn rechter schildklierhelft.
Back to top Go down
Sponsored content





Miriam Noelle Byrd Empty
PostSubject: Re: Miriam Noelle Byrd   Miriam Noelle Byrd Empty

Back to top Go down
 
Miriam Noelle Byrd
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Noëlle Cry Swan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Personages :: Aanmeldingen-
Jump to: