Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 'The Night' - bekendste discotheek van NY

Go down 
+3
Cathy
Toby
Jenn
7 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySat Mar 26, 2011 11:38 am

Dit is DE plek om uit te gaan in het weekend. In de bekendste discotheek in New York. Als je binnenkomt, valt je gelijk de grote discobal aan het plafond op, die schitterd op de dansvloer. Verder is er een bar waar je drankjes kunt halen, en er zijn achterin plekjes om met je geliefde te zitten, of met je groepje vrienden te chillen. Natuurlijk zijn er ook wc's om je make-up bij te werken, of om gewoon naar het toilet te gaan. Ga lekker los, dit is jou nacht!


Last edited by Jenn on Sat Mar 26, 2011 3:30 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySat Mar 26, 2011 3:29 pm

Jenn ging helemaal los op de dansvloer. Ze had al een paar alcoholbevattende drankjes op, en ze was een klein beetje dronken. Ze moest alles gedachten achter zich laten van zichzelf, en ze had besloten helemaal los te gaan. Ze kende niet echt mensen hier, maar toch had ze een paar mensen ontmoet, vooral jongens, en daar stond ze mee te dansen. Het was nu al een leuke avond, terwijl die maar net begonnen was, glimlachte Jenn.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 12:31 pm

Met een grijns liep Toby binnen. De zon was onder en de nacht begon net. Hij had er veel zin om te gaan feesen hier in een discotheek. Hier kende niemand hem nog waardoor ze hem nog naar binnen lieten. AL moest hi zich toch ergens in houden dat hij niet overal verbannen werd. Rustig liep hij naar de bar en bestelde een biertje terwijl hij om zich heen keek.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 12:36 pm

Cathy stond een beetje aan de buitenrand en was druk met haar vriendinnen aan het dansen toen die opeens helemaal begonnen te giechelen en Cathy volgde de blikken van haar vriendinnen. Ze keek toen naar een jongen die bij de bar stond. Ze moest toegeven dat hij er goed uit zag maar dat maakte haar ook weer niet zo veel uit. Voor ze het wist stapte ze op de jongen af en zei vrolijk,' Heey.' Ze bestelde ook even voor zichzelf een biertje en keek hem weer glimlachend aan.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 12:47 pm

Er verscheen een brede grijns op Toby zijn gezihct. Niet een grijns die hij dee als hij iemand uit lokte maar zijn flirt grijns. ´´Hoi´´ zei hij rustig terwijl hij een slok nam. Hij keek eerst goed hoe het meisje er uit zag en besloot daarna dat ze goed gekeurd was. ´´Ik ben Tobt´´ zei zhij zo beleefd hij kon terwijl hij zijn had uit sta.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 12:48 pm

Jenn was moe van het dansen en liep even naar de bar toe, waar een jongen en een meisje stonden. 'O sorry, zou ik er even bij mogen?' vroeg ze vriendelijk. Ze had geen zin in ruzie, dus ze ging maar eens aardig doen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 12:50 pm

Cathy nam zijn hand aan en zei vrolijk,' Ik ben Cathy maar haal je niet te veel in je hoofd schat ik ken die grijns maar al te goed.' Ze lachtte en nam een slok van haar biertje. Even ging haar hand naar haar rokje en trok hem iets wat meer naar beneden. Ze had een strak topje en rokje aan en de kleuren liepen in elkaar over. Het zag er redelijk gewaagd uit maar zo was Cathy nou eenmaal. Toen ze een meisje zag en die vroeg of ze er langs mocht knikte ze vrolijk,' Ja hoor sorry dat we in de weg staan.' Ze lachtte en ging met een hand door haar haren.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 1:02 pm

Het meisje zag er aardig uit. 'Het geeft niks.' ze gaf haar een knipoog. 'O ik ben trouwens Jenn', en ze keek even van de jongen naar het meisje, terwijl ze haar drankje oppakte en dronk. Ze bekeek ze allebei zoals gewoonlijk van top tot teen. Ze zagen er allebei goed uit.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 1:07 pm

Toby rolde met zijn ogn , had hij weer een meise die hem al door had. Al was een uitdaging leuker vond hij zelf. Hij keek daarna verbaast naar het andere meisje die zich Jenn voorstelde. ´´Toby´´ zei hij kort tegen haarnogseeds met een grijns. Daarna keek hij weer naar Cathy. ´´Maar je lokt het zelf uit als je er o mooi uit ziet´´ zei hij fleiend.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 1:09 pm

Cathy lachtte verleidelijk, wat vond ze het toch weer leuk om jongens op het verkeerde pad te zetten,' Aghh jij ziet er ook niet verkeerd uit Toby, en mijn naam is trouwens Cathy.' Ze lachtte en keek van Jenn naar Toby en gaf hem even een knipoog. Ze liet haar blik even over Jenn gaan en moest zich inhouden om niet te gaan fluiten ze zag er heel mooi uit en ze zou het niet erg vinden om met haar te blijven praten.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 1:19 pm

waarom denk ik opeens aan triotje ?
----------------------
Toby moest toe geven dat die Jenn er ook niet verkeerd uit zag. Wat zou het mooi zjn als hij ze allebei vanavond kreeg. Al zou het in de morgen zo weg zijn als ze zijn nerdkant zag. ´´Ik denk dat het door het waer komt. Twee mooie vrouwen bijna tegelijk vinden is zeer moeilijk. Misschien door de water uit de kraan wordt iedereen een stuk mooier´´ zei Toby trewijl hij zijn schouders op haalde.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 1:24 pm

Ik moest er ook net aan denken xD
~~

Cathy lachtte,' Wat ben je toch weer een charmeur! En dat terwijl je mij nog niet eens kent.' Ze lachtte en bewoog een beetje mee op de muziek. Haar haren dansde vorlijk mee en daar haar bewegingen krrop haar rokje iedere keer iets omhoog. En meestal trok ze hem gelijk naar beneden maar dit keer wilde ze Toby verleiden dus ze liet het naar beneden trekken een keertje zitten. In plaats daarvan lachtte ze lief en raakte ze even zijn schouder aan.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 5:44 pm

jaaa zullen we dat doen XD? (ikweetnietofikhetmeen)
----
Jenn moest giegelen om Toby. Ze mocht hem wel, en aantrekkelijk was hij zeker. 'Jullie kennen elkaar ook pas net? ik dacht dat jullie elkaar al langer konden.' Jenn keek naar ze allebei. Cathy mocht ze ook nu al. 'Maar moeten we niet weer gaan dansen trouwens?' ze begon te swingen met haar heupen en keek naar hen.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 5:51 pm

eerste trio ooit !
----------------------
´´Dank je wel en ja we kennen elkaar pas net´´ zie Toby met een glimlach. Rustig dronk hij zijn bier op en was met Jenn eens dat ze beter konden dansen. ´´Zullen we dan maar met zijn drien naar de dansvloer´´ zei hij terwijl hij ook bewoog op de maat van de muziek. Hij kon goe dansen omdat het ook zijn passie was. Toevallig bleef hij wel zijn passie houden ook al veranderde de zon de rest van zijn innerlik.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 5:54 pm

Jaaa zullen we het doen, ik vind het wel melig xD
-----
'Toevallig.' Jenn grijnsde naar Toby. Er was net een lekker swingend nummer op , en Jenn sleepte Toby en Cathy mee naar de dansvloer. Ze ging lekker los en af en toe raakte ze Toby's borst en schouder aan. Ze keek naar de twee, dit werd echt een leuke avond.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 5:56 pm

Ik vind het best en ik neem terug dat ik Dylan een echte mannelijke slet vond want ik moet toegeven tot nu toe gaat Cathy ook erg goed xD
~~

Cathy knikte vrolijk en dronk haar biertje in één teug leeg,' Is goed ik heb wel weer zin om lekker los te gaan!' Ze trok hun alle twee de dansvloer op en begon met haar heupen heen en weer te bewegen. Ze liet de muziek haar hoofd overnemen en begon heel uitdagend te dansen. Omdat ze op turnen zit was ze erg lenig en kon ze soepel met haar heupen en bovenlichaam bewegen.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:01 pm

Jenn zag dat Cathy en Toby allebei goed waren in het dansen. Zij dansde met veel passie, heel sierlijk met de muziek, want dat had je nou eenmaal met ballet. ze fluisterde in Toby's oor: 'jij kan er wat van' en knipoogde naar hem. Ze zaten nu met ze drieen voor haar gevoel met elkaar te flirten en zij vond het wel best. Ze dansde dicht op Cathy en Toby en het voelde best goed.

hahahaxD
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:02 pm

dit wordt hilarisch. moet wel dalijk aan maken een kamer of zo
--------------------------------------------------------------------------
Toby danste met een grijns met allebei mee. Hij gaf ze allebei even veel anadacht en rakate ze ook allebei even veel aan. Al leek Cathy op de een of andere manie meer met de muziek te gaan dan op hem lette. Toch had hij geluk. ´´Jullie kunnen ook god dansen. Zeg me niet dat jullie ook op FH zit door dansen´´ vroeg Toby boven het muziek uit.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:06 pm

maar ik ga zo:(... Dus ik kan morgen pas weer reageren, sorry =(
-----
'Dit is echt leuk he' fluisterde Jenn in Cathy's oor. En tegen Toby zei ze: 'Jawel! Ik meen het! zit jij er ook op?' Ze raakte hem weer even aan, op een bloot stukje borst dat tevoorschijn kwam door het bewegen. Ze kreeg een lekkere rilling over haar rug.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:11 pm

Cathy schudde haar hoofd,' Nee vanwege een instrument.' Ze hield maar voor zich wat voor instrument het was en ze lachtte verleidelijk naar Toby. Ze raakte zijn schouder even aan en flusiterde terug naar Jenn,' Ja best wel.' Terwijl ze eigenlijk niet zo had op jongens zou ze het voor deze keer een uitzondering maken. Ze bewoog met de muziek mee en had een ondeugende blik in haar ogen.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:16 pm

Toby was verbaast dat Cathy dat niet deed maar vond het niet erg. Ze leken allebei wel te flirten met hem al was het best moeilijk om te beginnen over een triotje. hij legde een arm om Jenn heen omdat die hem aan rakate. Daarna deed hij dat ook bij Cathy om te zorgen dat het niet leek dta hij een favorie had. Dit zou nog een leuke avond worden.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:26 pm

Cathy zag al gelijk waar Toby naartoe wilde en zei daarom heel vrolijk,' Mag ik heel even Jenn van je lenen ik wil wat tegen haar zeggen.' Toen pakte ze Jenn haar hand en fluisterde in haar oor,' Ik weet dat het misschien raar klinkt maar Toby wilt iets van ons allebei. En ik vind het niet erg maar jij moet er ook geen bezwaar tegen hebben.' Ze keek even ondeugend van Jenn naar Toby en weer terug.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:38 pm

'Nee geen probleem, ik heb op dit moment toch geen vriendje, en ik vind het best gezellig.' Het klonk best raar, een triootje, maar het stond wel op jenn's lijstje in haar hoofd van wat te doen voor de dood. Daarom grijnsde ze naar Cathy en zei: 'Laten we er het beste voor een avond ervan maken.' En ze sprong weer in de armen van Toby.

Jeej ik ben er weer er is tot half 10 niets op tv dus jeej:)
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:48 pm

Oké nou als het goed is ging Toby net helaas.
~~

Cathy was blij want ze vond het wel leuk om met Jenn te flirten maar nu moest ze Toby er ook nog bij betrekken. Nou ja niet al te erg als het aan haar lag en ze glimlachtte ondeugend naar beide. Het was raar omdat ze het idee had dat ze hier niet echt thuis hoorde niet dat ze het al te erg vond want ze was altijd wel in voor nieuwe dingen. Ook al wist ze niet zo goed of dit nieuwe ding echt zo goed voor haar zou uitpakken.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY EmptySun Mar 27, 2011 6:51 pm

o nou ik ga dan ook zo , moet eraf..
---
Jenn had wel zin in een avondje los gaan en dingen doen waar je achteraf spijt van zou gaan krijgen. Ze moest gewoon even losgaan en over de regels heengaan. Toby leek er ook voor open te staan en Cathy ook wel. Ze swingde lekker naast Toby en met Cathy was ze ook lekker los aan het gaan.
Back to top Go down
Sponsored content





'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty
PostSubject: Re: 'The Night' - bekendste discotheek van NY   'The Night' - bekendste discotheek van NY Empty

Back to top Go down
 
'The Night' - bekendste discotheek van NY
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: