Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Jessie Larson

Go down 
4 posters
AuthorMessage
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

Jessie Larson Empty
PostSubject: Jessie Larson   Jessie Larson EmptyThu Mar 31, 2011 6:54 pm

Naam: Jessie Larson
Bijnaam/roepnaam: Jes
Leeftijd: 15
Verjaardag: 24 juni
Geslacht: vrouwelijk
Geloof: -
Tradities/gewoontes:-

Het innerlijk.
Karakter: Jessie is meestal vrolijk wat vaak lijdt tot eindeloze lachpartijen met haar vriendinnen. Ook is ze sociaal waardoor ze makkelijk nieuwe vrienden maakt. De mensen om haar heen vinden haar vaak druk en in haar hoofd doet ze vijf dingen tegelijk. Ze heeft overal een mening over en ze zegt alles wat ze denkt. Dat is soms niet erg handig omdat sommige mensen zich dan beledigd voelen. Ze kan het vaak niet laten om te roddelen over haar vrienden. Ook dit lijdt soms tot problemen. Jessie is eerlijk, als ze iemand een bitch vind zal ze dat niet verzwijgen. Ze is erg fanatiek en wil altijd winnen.
Relaties: Ze is nog nooit verliefd geweest om dat ze bang is dat iemand haar zal kwetsen.
Zwakheden: Ze is bang voor mysterieuse en gothic-achtige mensen. Ze is bang dat zij dingen ontdekken waarvan ze liever niet heeft dat andere mensne ze weten.
Verslavingen: Aan chocola en roddelen.
Afkeer/haat: Aan mensen die zich zelf zielig vinden.
Groepje: Ze heeft een klein groepje vaste vrienden waar ze mee omgaat.
Passies: Ze vind het geweldig om toneel te spelen ze wil later dan ook actrice worden.
Talent:acteren.

Uiterlijk.
Lengte&bouw: Ze is dun en ongeveer 1.75 meter lang.
Omschrijving haar&ogen: Ze heeft donker blond haar en blauw grijze ogen.
Kledingstyle: Ze gaat mee met de mode.
Typische uiterlijke dingen: Jessie heeft een navelpiercing en ze heeft altijd een ring met een blauwe steen om.

Afkomst.
Geboorte/woonplaats: Ze is geboren in Parijs waar ze tot haar 12e gewoont heeft. Nu woont in New York.
Verleden: Vroeger woonde ze met haar oma in Parijs omdat haar ouders verdwenen waren. Toen haar oma op haar 12e overleed is ze verhuisd naar New York.
Familie: Haar ouders zijn verdwenen en voor zo ver ze weet heeft ze geen broers en zussen.
Foto:


Jessie Larson 1740892-BACK


Last edited by jessie on Fri Apr 01, 2011 5:12 pm; edited 9 times in total
Back to top Go down
Jay

Jay


Posts : 159
Join date : 2011-03-24

Jessie Larson Empty
PostSubject: Re: Jessie Larson   Jessie Larson EmptyThu Mar 31, 2011 6:56 pm

heeft Jessie ook een achternaam ? rabbit en de school is in amerika, bij New york om precies te zijn , dus ik denk dat je beter kunt zeggen dat ze naar new york is verhuisd?
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

Jessie Larson Empty
PostSubject: Re: Jessie Larson   Jessie Larson EmptyThu Mar 31, 2011 7:02 pm

Jay wrote:
heeft Jessie ook een achternaam ? rabbit en de school is in amerika, bij New york om precies te zijn , dus ik denk dat je beter kunt zeggen dat ze naar new york is verhuisd?
Oepsss sorry niet over nagedacht. Het is mijn eerste keer.
Back to top Go down
Jay

Jay


Posts : 159
Join date : 2011-03-24

Jessie Larson Empty
PostSubject: Re: Jessie Larson   Jessie Larson EmptyThu Mar 31, 2011 7:11 pm

zoiets dacht ik al, ik ben niet de 'eigenaresse' (ik noem het maar zo, geen idee hoe ik het anders moet noemen XD) van deze site, dus je moet nog even op Jaime wachten voor goedkeuring. maar als je vraag hebt moet je die gewoon bij de spam stellen ofzo Smile

edit trouwens als je nog plaatjes zoekt, moet je op weheartit.com of lookbook.nu kijken, dat zijn echt vette plaatjes. of je moet een niet al te bekende actrice opzoeken, daar kun je dan weer lkkr veel plaatjes van vinden. en als je hem wilt bewerken, is het handigste picnik.com

( ik voel me nu weer helemaal goed over mezelf omdat ik iemand heb geholpen X) )


Last edited by Jay on Thu Mar 31, 2011 7:14 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Jessie Larson Empty
PostSubject: Re: Jessie Larson   Jessie Larson EmptyThu Mar 31, 2011 7:12 pm

Ik vind het een leuk karakter maar ze woont niet in een huis vol mensen ze wonen namelijk op de school.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

Jessie Larson Empty
PostSubject: Re: Jessie Larson   Jessie Larson EmptyThu Mar 31, 2011 7:38 pm

Jay wrote:
zoiets dacht ik al, ik ben niet de 'eigenaresse' (ik noem het maar zo, geen idee hoe ik het anders moet noemen XD) van deze site, dus je moet nog even op Jaime wachten voor goedkeuring. maar als je vraag hebt moet je die gewoon bij de spam stellen ofzo Smile

edit trouwens als je nog plaatjes zoekt, moet je op weheartit.com of lookbook.nu kijken, dat zijn echt vette plaatjes. of je moet een niet al te bekende actrice opzoeken, daar kun je dan weer lkkr veel plaatjes van vinden. en als je hem wilt bewerken, is het handigste picnik.com

( ik voel me nu weer helemaal goed over mezelf omdat ik iemand heb geholpen X) )

Super bedankt jullie helpen me echt!!
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Jessie Larson Empty
PostSubject: Re: Jessie Larson   Jessie Larson EmptyFri Apr 01, 2011 5:58 am

Welkom!

1 dingetje; er staat dat ze goed is in Nederlands, maar ze komt niet uit Nederland en op de school wordt daar ook geen les in gegeven omdat het een Amerikaanse school is.

Verder goedgekeurd!
Back to top Go down
Sponsored content





Jessie Larson Empty
PostSubject: Re: Jessie Larson   Jessie Larson Empty

Back to top Go down
 
Jessie Larson
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Personages :: Aanmeldingen-
Jump to: