Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Sky Summers

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Sky

Sky


Posts : 21
Join date : 2011-04-11
Age : 30
Location : New York

Sky Summers Empty
PostSubject: Sky Summers   Sky Summers EmptySun Apr 17, 2011 11:36 am

Basis.
Naam: Sky Summers
Bijnaam/roepnaam: Sky
Leeftijd: 17
Verjaardag: 17 september
Geslacht: Mannelijk
Geloof: Sky gelooft wel dat er íéts is, maar wát, dat weet hij nog zo net niet.
Tradities/gewoontes :

Het innerlijk.
Karakter: Sky is erg beschermend tegenover andere mensen, hij houd ervan om voor anderen te zorgen en acht zichzelf snel verantwoordelijk voor hun welzijn. Sky is vrijwel altijd aardig, beleefd en geduldig met mensen, en is altijd bereid om iemand een tweede, derde, vierde of zelf vijfde kans te geven. De enige persoon waar hij geen geduld mee heeft is hij zelf, hij vind dat hij alles in één keer goed moet kunnen doen en nooit op mag geven. Hij verwaarloosd zichzelf ook vrij snel, vooral om anderen te helpen. Hij is ongelofelijk koppig, en wordt snel depressief als iets hem maar niet lukt, zelfs als hij er alles voor doet om het gedaan te krijgen. Hij is prikkelbaarder als hij erg moe is (hij heeft een soort insomnia), en heeft dan soms zo’n “ik weet het niet en het kan me ook niks schelen”-attitude, waarbij hij een soort onverschilligheid krijgt over dingen.
Relaties: Sky is bisexueel, maar op het moment helemaal niet met relaties bezig. Hij heeft in zijn appartement een roommate (Alex, die heb ik hier ook al aangemaakt als character, maar ga ik pas later introduceren enzo :3) waar hij zich heel veel zorgen om maakt, omdat het erg slecht met hem gaat.
Zwakheden: Sky draait snel door in het mensen willen beschermen, waardoor hij nu ook aan een vorm van insomnia lijdt; zijn roommate Alex is al jaren depressief en down, en Sky voelt zich verantwoordelijk voor het betalen van Alex’ studie (Alex studeert nu wiskunde, maar wil binnenkort ook muziek gaan doen op FH Smile) en hun appartement. Hierdoor heeft hij vele bijbaantjes en weinig tijd, waardoor hij vaak tot ’s avonds laat nog zit te studeren en amper slaap krijgt. Over de jaren heen heeft hij zichzelf zo gepushed dat hij nu gewoon een vreselijk slaapritme heeft en vaak moe is.
Verslavingen: Sky rookt, vooral om een beetje van de stress en vermoeidheid van thuis en school van zich af te kunnen zetten.
Afkeer/haat: Als iets hem niet lukt.
Groepje: Sky past makkelijk bij elk groepje, maar stelt zich niet zo heel snel écht open voor mensen.
Passies: Gitaar spelen en liedjes schijven
Talent: Gitaar spelen

Uiterlijk.
Lengte&bouw: 183 cm lang, hij is slank met een vrij smalle taille en niet heel erg brede maar toch wel een beetje brese schouders. Hij is niet extreem gespierd, maar ook niet slapjes.
Omschrijving haar&ogen: Sky heeft halflang blond stijl haar, met een klein beetje slag er in. Zijn ogen zijn helder hemelsblauw en lijken soms ook met de lucht mee te kleuren. ’s Nachts zijn ze bij weinig tot geen licht dan ook een diep donkerblauw.
Kledingstyle: Casual kleding, jeans, all stars en shirts met een leuke opdruk (geen tekst maar meer leuke originele artistieke plaatjes)
Typische uiterlijke dingen: Hij heeft bijna altijd een koptelefoon om zijn nek hangen

Afkomst.
Geboorte/woonplaats: Sky’s geboorteplaats is onbekend, hij is als baby gevonden en opgegroeid in een weeshuis. Hij heeft nu een mooi appartement in New York, betaald van zijn scholarship en vele bijbaantjes.
Verleden: Hij is opgegoeid in een weeshuis waar hij zijn huidige roommate Alex ook heeft leren kennen toen hij ongeveer 5 was. Hij is altijd Alex’ ‘beschermer’ geweest.
Familie: Onbekend.

Foto:
Sky Summers Skywt
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Sky Summers Empty
PostSubject: Re: Sky Summers   Sky Summers EmptySun Apr 17, 2011 11:37 am

Goedgekeurd!
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Sky Summers Empty
PostSubject: Re: Sky Summers   Sky Summers EmptySun Apr 17, 2011 11:37 am

YAAAAAAY~~~SKYBESTAAAAT~~~
*hupst vrolijk rondjes*
Mensen, dit is mede dankzij mij :3 If it wasn't for me, Sky wouldn't have excisted for another three weeks or so D:<
Back to top Go down
Sky

Sky


Posts : 21
Join date : 2011-04-11
Age : 30
Location : New York

Sky Summers Empty
PostSubject: Re: Sky Summers   Sky Summers EmptySun Apr 17, 2011 1:01 pm

Loki wrote:
YAAAAAAY~~~SKYBESTAAAAT~~~
*hupst vrolijk rondjes*
Mensen, dit is mede dankzij mij :3 If it wasn't for me, Sky wouldn't have excisted for another three weeks or so D:<
Ja, Lien, je bent geweldig xD We hebben het allemaal aan jou te danken! xD
Back to top Go down
Sponsored content





Sky Summers Empty
PostSubject: Re: Sky Summers   Sky Summers Empty

Back to top Go down
 
Sky Summers
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Personages :: Aanmeldingen-
Jump to: