Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 THE HUNGERGAMES' FANS!

Go down 
+12
Lucy
Jenn
Evan
Liam
Claire
Dj
Amy
Ethan
Rae
Tyler
Kira
Loki
16 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptyFri Apr 29, 2011 7:36 pm

Ik ook Foxface was in mijn ogen het hertenmeisje uit een van de deltora boeken. Hij de Broom spelen.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptyFri Apr 29, 2011 7:38 pm

Liam wrote:
Ik ook Foxface was in mijn ogen het hertenmeisje uit een van de deltora boeken. Hij de Broom spelen.

Ik had een spitser gezicht en haren die roder waren inn m'n hoofdje. En bij Deltora is de zes nooit in de bibliotheek. T_T
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptyFri Apr 29, 2011 8:44 pm

Diana wrote:
Liam wrote:
Ik ook Foxface was in mijn ogen het hertenmeisje uit een van de deltora boeken. Hij de Broom spelen.

Ik had een spitser gezicht en haren die roder waren inn m'n hoofdje. En bij Deltora is de zes nooit in de bibliotheek. T_T

Mijn broertje heeft alle deltora boeken ^^ dus ik kan ze ieder moment van de dag lenen en hetlezen. Maar voensmij was het de zandval waarin de spelen zaten. en het hertenmeisje waar ik direct aan moest denken bij vossensnuit maar ook bij johanna...
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptyFri Apr 29, 2011 8:46 pm

Ik had wel een wat spitser gezicht verwacht, en iets langer krullender maar verder is ze geloof ik wel ongeveer zoals ik verwachte, niet helemaal maarik denk dat ze een goede foxface kan maken Smile
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptyFri Apr 29, 2011 8:46 pm

Liam wrote:
Diana wrote:
Liam wrote:
Ik ook Foxface was in mijn ogen het hertenmeisje uit een van de deltora boeken. Hij de Broom spelen.

Ik had een spitser gezicht en haren die roder waren inn m'n hoofdje. En bij Deltora is de zes nooit in de bibliotheek. T_T

Mijn broertje heeft alle deltora boeken ^^ dus ik kan ze ieder moment van de dag lenen en hetlezen. Maar voensmij was het de zandval waarin de spelen zaten. en het hertenmeisje waar ik direct aan moest denken bij vossensnuit maar ook bij johanna...

Ik moet alles uit de bibliotheek halen, de enige lezer in huis is een hard bestaan...
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptyFri Apr 29, 2011 9:25 pm

Diana wrote:
Liam wrote:
Diana wrote:
Liam wrote:
Ik ook Foxface was in mijn ogen het hertenmeisje uit een van de deltora boeken. Hij de Broom spelen.

Ik had een spitser gezicht en haren die roder waren inn m'n hoofdje. En bij Deltora is de zes nooit in de bibliotheek. T_T

Mijn broertje heeft alle deltora boeken ^^ dus ik kan ze ieder moment van de dag lenen en hetlezen. Maar voensmij was het de zandval waarin de spelen zaten. en het hertenmeisje waar ik direct aan moest denken bij vossensnuit maar ook bij johanna...

Ik moet alles uit de bibliotheek halen, de enige lezer in huis is een hard bestaan...

^^

Ik en Rikkie hebben eht allebij van mijn ma. En dat zijn de weinige GEKOCHTE boeken. De rest is cadeau/cadeaubon/geenleesboek/eenpsychologie of studieboek
Als ik naar de bieb ga komt er een stapel van 8 tot 10 boeken terug. En kan je eht anders neit reserveren?
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 8:15 am

Liam wrote:
Diana wrote:
Liam wrote:
Diana wrote:
Liam wrote:
Ik ook Foxface was in mijn ogen het hertenmeisje uit een van de deltora boeken. Hij de Broom spelen.

Ik had een spitser gezicht en haren die roder waren inn m'n hoofdje. En bij Deltora is de zes nooit in de bibliotheek. T_T

Mijn broertje heeft alle deltora boeken ^^ dus ik kan ze ieder moment van de dag lenen en hetlezen. Maar voensmij was het de zandval waarin de spelen zaten. en het hertenmeisje waar ik direct aan moest denken bij vossensnuit maar ook bij johanna...

Ik moet alles uit de bibliotheek halen, de enige lezer in huis is een hard bestaan...

^^

Ik en Rikkie hebben eht allebij van mijn ma. En dat zijn de weinige GEKOCHTE boeken. De rest is cadeau/cadeaubon/geenleesboek/eenpsychologie of studieboek
Als ik naar de bieb ga komt er een stapel van 8 tot 10 boeken terug. En kan je eht anders neit reserveren?

Ik laat mijn stapel altijd vallen. *bonk* Doeme toch, naja. ^^ Je weet niet hoeveel boeken wij in huis hebben, aar ik ben te lui om naar de voorraad te trekken.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 10:07 am

Foxface vind ik niet heel goed gecast, maar het is ook geen ramp ofzo.

Eigenlijk is diegene die Peeta speelt best wel knap, dat is goed, want dan heb ik weer posters om op te hangen boven mijn bed <3

Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 11:37 am

Evan wrote:
Foxface vind ik niet heel goed gecast, maar het is ook geen ramp ofzo.

Eigenlijk is diegene die Peeta speelt best wel knap, dat is goed, want dan heb ik weer posters om op te hangen boven mijn bed <3


Jeej. Razz
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 1:54 pm

Ik doe niet aan posters ^^

MAar hij is op zich neit lelijk of zo Rolling Eyes
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 1:56 pm

oke mee eens hij is neit lelijk... ik heb gewoon weg geen plek meer om posters op te hangen... heb een schilderij aan de ene muur de andere muur zitten ramen in de andere muur hangen planken waar ook fotos en schilderijen op staan.... en de andere muur zit mijn deur in en staat een kast tegenaan... zucht... (oke dat was een hele doelloze beschrijving van wat er aan mijn muur hangt...)
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 1:58 pm

Dj wrote:
oke mee eens hij is neit lelijk... ik heb gewoon weg geen plek meer om posters op te hangen... heb een schilderij aan de ene muur de andere muur zitten ramen in de andere muur hangen planken waar ook fotos en schilderijen op staan.... en de andere muur zit mijn deur in en staat een kast tegenaan... zucht... (oke dat was een hele doelloze beschrijving van wat er aan mijn muur hangt...)

Leuke beschrijving. ^^
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:02 pm

Diana wrote:
Dj wrote:
oke mee eens hij is neit lelijk... ik heb gewoon weg geen plek meer om posters op te hangen... heb een schilderij aan de ene muur de andere muur zitten ramen in de andere muur hangen planken waar ook fotos en schilderijen op staan.... en de andere muur zit mijn deur in en staat een kast tegenaan... zucht... (oke dat was een hele doelloze beschrijving van wat er aan mijn muur hangt...)

Leuke beschrijving. ^^

Xd
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:05 pm

Dj wrote:
Diana wrote:
Dj wrote:
oke mee eens hij is neit lelijk... ik heb gewoon weg geen plek meer om posters op te hangen... heb een schilderij aan de ene muur de andere muur zitten ramen in de andere muur hangen planken waar ook fotos en schilderijen op staan.... en de andere muur zit mijn deur in en staat een kast tegenaan... zucht... (oke dat was een hele doelloze beschrijving van wat er aan mijn muur hangt...)

Leuke beschrijving. ^^

Xd

Het nam me mee
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:08 pm

Diana wrote:
Dj wrote:
Diana wrote:
Dj wrote:
oke mee eens hij is neit lelijk... ik heb gewoon weg geen plek meer om posters op te hangen... heb een schilderij aan de ene muur de andere muur zitten ramen in de andere muur hangen planken waar ook fotos en schilderijen op staan.... en de andere muur zit mijn deur in en staat een kast tegenaan... zucht... (oke dat was een hele doelloze beschrijving van wat er aan mijn muur hangt...)

Leuke beschrijving. ^^

Xd

Het nam me mee


whahaha oke nog een stukje beschrijving... in de hoek staat een bureau met mijn computer waar ik nu achter zit... daarnaast is dus die muur met die fotolijsjes (die is paars XD) de rest van de muren zijn wit...

Dat nam je ook mee he XD
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:15 pm

Dj wrote:
Diana wrote:
Dj wrote:
Diana wrote:
Dj wrote:
oke mee eens hij is neit lelijk... ik heb gewoon weg geen plek meer om posters op te hangen... heb een schilderij aan de ene muur de andere muur zitten ramen in de andere muur hangen planken waar ook fotos en schilderijen op staan.... en de andere muur zit mijn deur in en staat een kast tegenaan... zucht... (oke dat was een hele doelloze beschrijving van wat er aan mijn muur hangt...)

Leuke beschrijving. ^^

Xd

Het nam me mee


whahaha oke nog een stukje beschrijving... in de hoek staat een bureau met mijn computer waar ik nu achter zit... daarnaast is dus die muur met die fotolijsjes (die is paars XD) de rest van de muren zijn wit...

Dat nam je ook mee he XD

Het nam me mee... Razz De kamer waar ik nu zit is wit, witte deuren, witte muren. De plinten aan de muur zijn wat donkerder, maar ook dat is "donkerwit" [Bestaat dat? XD] te noemen. De vloer is van hout, houten planken met lichte uitstraling. Je zit aan een computer. Aan je benen staat een TV waarvan de afstandsbediening beneden is en jij bent toevallig op de eerste verdieping. Je typt op een wit-blauw klavier en kijkt naar een scherm. Het is een oudbeestje, maar het is sneller dan de laptop die veel nieuwer is. Achter je staat een bed, witte spijlen, een logeerbed waar alleen je bomma in slaapt omdat zij elke week een paar dagen komt. Naast dat bed staat er een stofzuiger, naast je staat een borstel. De computer staat NIET op een bureau, maar op een kast. Vlak naast je op de kast ligt er een strip die je leest als de computer sloom is en een kommetje waar ooit een appel in zat [Tien minuten geleden at je de laatste hap], maar je bent te lui om het naar beneden te doen.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:25 pm

Diana wrote:
Dj wrote:
Diana wrote:
Dj wrote:
Diana wrote:
Dj wrote:
oke mee eens hij is neit lelijk... ik heb gewoon weg geen plek meer om posters op te hangen... heb een schilderij aan de ene muur de andere muur zitten ramen in de andere muur hangen planken waar ook fotos en schilderijen op staan.... en de andere muur zit mijn deur in en staat een kast tegenaan... zucht... (oke dat was een hele doelloze beschrijving van wat er aan mijn muur hangt...)

Leuke beschrijving. ^^

Xd

Het nam me mee


whahaha oke nog een stukje beschrijving... in de hoek staat een bureau met mijn computer waar ik nu achter zit... daarnaast is dus die muur met die fotolijsjes (die is paars XD) de rest van de muren zijn wit...

Dat nam je ook mee he XD

Het nam me mee... Razz De kamer waar ik nu zit is wit, witte deuren, witte muren. De plinten aan de muur zijn wat donkerder, maar ook dat is "donkerwit" [Bestaat dat? XD] te noemen. De vloer is van hout, houten planken met lichte uitstraling. Je zit aan een computer. Aan je benen staat een TV waarvan de afstandsbediening beneden is en jij bent toevallig op de eerste verdieping. Je typt op een wit-blauw klavier en kijkt naar een scherm. Het is een oudbeestje, maar het is sneller dan de laptop die veel nieuwer is. Achter je staat een bed, witte spijlen, een logeerbed waar alleen je bomma in slaapt omdat zij elke week een paar dagen komt. Naast dat bed staat er een stofzuiger, naast je staat een borstel. De computer staat NIET op een bureau, maar op een kast. Vlak naast je op de kast ligt er een strip die je leest als de computer sloom is en een kommetje waar ooit een appel in zat [Tien minuten geleden at je de laatste hap], maar je bent te lui om het naar beneden te doen.

whahaha weetje dat alles zou zo bij osn op zolder kunnen zijn XD.... en dat kommetje staat wonderbaarlijk genoeg ook op mijn kamer cyclops
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:29 pm

Mijn slaapkamer:

Hij is mini. Een muur is schuin en daar zit mijn mega raam in. aan het raam hangt een lichtblauwe bromenvanger. Boven mijn bed hangt aan deze muur een schilderij gemaakt door mijn moeder, het zijn schilderingen van mijn lieve konijntje. RIP Dolfijntje Sad. Tegen de muur naast de deur staat mijn bureau, daarboven hangt een plank en daarboven een magneetbord. dus die muur is vol. Mijn deur is helemaal olgehangen met mijn tekeningen (2 van desh Rolling Eyes ) De volgende muur is deels bedekt door de deur als die openstaat, daarnaast staat mijn smalle lange kledingkast die helemaal volgepropt is met spullen, bovenop liggen nog lege doeken. Daarnaast staat mijn geliefde Ikeakast die bestaat uit 16 vakjes. Op die kast d=staat vlak onder het plavon mijn aquaruim en aan de andere kant mijn kastje, dat op slot kon tot ik de sleutrel kwijt raakte, daartussen staan de doos met aquarium dingen. De hele kast staat vol met: Boeken, twee dozen emt zooi tijdschriften met oude stripboeken en mijn oude schriften, en nog HEEL VEEL PRULLARIA. Voor de kast staat mijn bed. tussen mijn bed en de muur ligt een matras tegen de muur en daarboven hangen mijn kalender en spiegel.

Zie je geen muur meer vrij
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:30 pm

OHJA: Onder mijn bed staan kisten met mijn oude knuffels. naast mijn bed, tegen de verwarming, ligt een stapel kussens
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:33 pm

whahaha (weetje eigenlijk zijn wij best knap dat we van de hongergames op kamerbeschrijvingen kunnen komen XD)
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:39 pm

Dj wrote:
whahaha (weetje eigenlijk zijn wij best knap dat we van de hongergames op kamerbeschrijvingen kunnen komen XD)

JEP
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:43 pm

Dj wrote:
whahaha (weetje eigenlijk zijn wij best knap dat we van de hongergames op kamerbeschrijvingen kunnen komen XD)

Wij zijn gewoon coeltjes. 8D En ik zit in mijn vroegere kinderkamer...Memories
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:48 pm

ik zit in mijn nieuwe kamer... mijn kinderkamer kanik nooit meer in omdat we ons huisje hebben verkocht XD
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptySat Apr 30, 2011 2:49 pm

Dj wrote:
ik zit in mijn nieuwe kamer... mijn kinderkamer kanik nooit meer in omdat we ons huisje hebben verkocht XD

Ik woon al dertien jaar in hetzelfde huis. Ik reken mijn tijd in de baarmoeder mee, dus ik ben dertien.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 EmptyFri May 06, 2011 7:01 pm

Het is al een tijdje geleden dat ik deze heb geupdated, maar inmiddels zijn de Tributen van District 9 ( Food Processing ) zijn gecast:
Spoiler:

Ook is het inmiddels bekend dat Wes Bentley de rol van Seneca Craine (Head Gamemaker) op zich neemt:
Spoiler:

En dat John C. Reilly NIET Haymitch zal gaan spelen, NIET dus.
Spoiler:
Back to top Go down
Sponsored content





THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: THE HUNGERGAMES' FANS!   THE HUNGERGAMES' FANS! - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
THE HUNGERGAMES' FANS!
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: De spam. :: Spam-
Jump to: