Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Gone

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Gone                                        Empty
PostSubject: Gone    Gone                                        EmptySun Apr 24, 2011 12:25 pm

Proloog

De zon scheen fel en ik kon alleen het silhouet van haar sierlijke lichaam op de rotsen zien staan. Ik zag haar diep ademhalen en toen beschreef haar lichaam een sierlijke boog door de lucht. Ze leek wel te vliegen, alsof ze een engel was die nooit meer zou vallen. De zon verlichtte haar lichaam tot in de perfectie. Ik zou haar lichaam nog kunnen herkennen met mijn ogen dicht. Ik miste haar nu al. Nu al, na dat uurtje dat ze weg was. Ik zat op een klein strandje, kijkend naar hoe haar lichaam zonder teveel spetters het water ingleed om vervolgens een eindje verderop weer omhoog te komen. Ze ging met beide handen door haar natte haar en schudde daarna haar hoofd even waardoor er glinsterende spetters door de lucht heen vlogen. Aan de horizon zakte de zon steeds verder en verder onder, tot hij straks helemaal niet meer te zien was. Nooit zou ik haar vergeten. Nooit zou ze uit mijn hoofd verdwijnen. Nooit zou ik van een ander houden zoals ik van haar deed. Voor altijd had altijd geklonken als een leugen, maar ik wist dat mijn hart voor altijd van haar zou zijn. Ik keek toe hoe ze zwom, hoe haar lichaam soepel door het water bewoog. Alhoewel ik al tijden met haar perfectie had geleefd intimideerde het me toch telkens weer als ze zo zwom. Ik wist dat deze beelden me bij zouden blijven. Dat ze niet meer zouden verdwijnen. Al zou het meisje die ze in mijn geheugen had geprent weggaan, om waarschijnlijk nooit meer terug te keren. Kort beet ik op mijn lip en daarna draaide ik me om. Ik kon mezelf het uitzicht wat ik nu voor het oprapen lag wel gunnen, maar ik zou mezelf er later alleen maar mee kwellen, totdat ik dood zou gaan zou ik me deze laatste beelden van haar herinneren.
_________
verder of niet?? tips zijn welkom


Last edited by Kira on Sun Apr 24, 2011 3:06 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Jay

Jay


Posts : 159
Join date : 2011-03-24

Gone                                        Empty
PostSubject: Re: Gone    Gone                                        EmptySun Apr 24, 2011 1:58 pm

.......*speechless* even een vraagje: waarom kan ik niet zo mooi schrijven als jij? drunken sowieso meer verder. maar je moet het wel ff goed doorlezen, want sommige zinnen kloppen nie thelemaal, maar verder is er eigenlijk niks op aan te merken. Very Happy
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Gone                                        Empty
PostSubject: Re: Gone    Gone                                        EmptySun Apr 24, 2011 2:02 pm

Jay wrote:
.......*speechless* even een vraagje: waarom kan ik niet zo mooi schrijven als jij? drunken sowieso meer verder. maar je moet het wel ff goed doorlezen, want sommige zinnen kloppen nie thelemaal, maar verder is er eigenlijk niks op aan te merken. Very Happy

gewoon veel oefenen. XD en ik zou even naar de zinnen kijken als ik weer achter de computer zit. Op een mobiel is dat een beetje lastig.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Gone                                        Empty
PostSubject: Re: Gone    Gone                                        EmptySun Apr 24, 2011 2:04 pm

Mooi geschreven, ik vind alleen die enters af en toe een beetje irritant x]
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Gone                                        Empty
PostSubject: Re: Gone    Gone                                        EmptySun Apr 24, 2011 2:08 pm

Volgens mij is het goed geschreven, die enters zijn idd wel een beetje irritant
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Gone                                        Empty
PostSubject: Re: Gone    Gone                                        EmptySun Apr 24, 2011 3:06 pm

Zo beter?? XD komt omdat ik altijd in stukjes schrijf... dus dan plak ik het achter elkaar en zitten de enters er nog tussen XD
Back to top Go down
Sponsored content





Gone                                        Empty
PostSubject: Re: Gone    Gone                                        Empty

Back to top Go down
 
Gone
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: De spam. :: Verhalen-
Jump to: