Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Penthouse van Lovique (Claire)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptySun Apr 24, 2011 2:47 pm

hoe kom je er nou bij dat ik hier best lang over heb gedaan? o.O

Het penthouse bekleedt de hele bovenste verdieping van een flat in het centrum van New York. De flat staat aan de overkant van de straat waar ook Central Park aan ligt. Als je op het terras of door een raam naar buiten kijkt, heb je een prachtig uitzicht, vooral ’s avonds en ’s nachts, over een groot deel van de stad. Het penthouse is erg modern ingericht met witte, chocoladebruine en soms wat zwarte bekleding. In elke kamer is wel een boeddha beeldje in allerlei soorten en maten te vinden, omdat Claire's moeder die dingen gewoon heel leuk vind. Er is een woon/eetkamer met een moderne open keuken met kookeiland. Er zijn 3 grote slaapkamers, eentje voor haar ouders, eentje voor gasten en eentje voor Claire, allemaal met eigen badkamer.

Claire’s kamer heeft witte en donkerblauwe muren, op een wand hangt een megaschilderij van een of andere bekende schilder waarop een zee met strand staat afgebeeld. Het lijkt een heel rustig schilderij, maart er zitten heel veel kleine details in, zoals kleine krabbetjes, schelpen en zeesterren op het strand, in de zee bootjes en watervogels, in de lucht ook weer vogels. Al bij al is het een prachtig schilderij, daarom heeft Claire er ook voor gekozen. In de kamer staat een grote relaxte bank voor een tv aan de muur, een megakledingkast die helemaal volgepropt zit, een rond hemelbed, een uitgebreide stereo-installatie, bureau die vaak vol met rommel ligt en een tafel vol met make-up en sieraden . In de kamer zijn drie deuren, eentje leidt naar het kleine terras, de ander leidt naar een badkamertje en de laatste leidt naar een kleine dansstudio waar Claire vaak met harde muziek aan het dansen is. (gelukkig zijn de muren geluiddicht) Drie van de muren zijn helemaal bedekt met spiegels en de buitenmuur is bijna 1 en al raam. Aan een muur hangt een ronde balk waar ze balletoefeningen doet en aan de kant staat een stereo-installatie.

Er is verder nog een studeerkamertje met een megaboekenkast waarvan je ziet dat die bijna nooit word gebruikt en een bureautje, een wasruimte, kantoortje waar haar vader vaak in zit als hij al thuis is. Het grote terras is nogal tropisch ingericht, met palmbomen in potten, lekkere ligstoelen, hangmat voor 2 personen en een jazcuzzi.

Regels: Claire’s ouders zijn niet heel vaak thuis, dus er worden regelmatig feestjes gegeven. Probeer dan niks stuk te maken en geen gevecht enz. voor stelletjes die even alleen willen zijn is de logeerkamer beschikbaar.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptySun Apr 24, 2011 6:51 pm

Claire drukte het knopje waarop ' 56' stond in en stapte een stukje van de wand van de lift weg. ze keek Evan met een grijns aan toen de lift in beweging kwam en omhoog ging. ze was wel een beetje nerveus, maar dacht niet dat ze meer nerveus was als Evan. het was tenslotte de eerste keer dat hij haar ouders zou gaan ontmoeten, tenminste als die thuis waren. toch was ze wel een beetje bang of haar ouders Evan wel zouden mogen. in haar ogen was hij natuurlijk perfect, maar in iemand anders ogen hoefde dat niet zo te zijn.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyMon Apr 25, 2011 8:34 am

Evan stond er nog redelijk relax bij terwijl de lift naar boven ging, maar ergens voelde hij zich toch een beetje nerveus. Hij keek even met een glimlachje naar Claire, zij was gelukkig bij hem. Hij pakte haar hand vast, dat kon waarschijnlijk wel? Hij had geen idee wat hij moest verwachten van de ouders van Claire.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyMon Apr 25, 2011 12:05 pm

Claire glimlachte toen hij haar hand vastpakte en ze kneep er even zachtjes in. met een plingetje gingen de deuren open en ze stapte het halletje in en trok Evan zachtjes mee. in de hal was verder maar 1 deur en Claire leidde hem ernaartoe. ze gaf hem een kusje op zijn wang en haalde toen de sleutel uit haar tas. ze stak hem in het slot en draaide de deur open. ' hallo!' riep ze de woning. het duurde even voordat ze gestommel hoorde en er een vrouw van in de veertig de kamer binnenkwam terwijl ze in haar tas rommelde. ' hoi mam' zei Claire met een nerveus glimlachje. ' hei schat....' zei de vrouw en ze keek op naar haar dochter en zag toen pas de jongen. ' en hallo...?' zei ze vragend terwijl ze Evan schattend bekeek
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyMon Apr 25, 2011 1:04 pm

Evan was redelijk nerveus, moest hij zichzelf nageven. Hij wachtte even een seconde om te zoeken naar de goede woorden, maar was uiteindelijk toch zeker van wat hij zei. 'Hallo mevrouw, ik ben Evan.' Stelde hij zichzelf vriendelijk voor en een glimlach kleurde rond zijn lippen. Door zijn tante had hij zich vaker aan mensen, ook rijkere deftige mensen, moeten voorstellen, hij wist wel hoe hij het moest doen. Hij keek even kort en onzekerig naar Claire.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyMon Apr 25, 2011 3:24 pm

Claire keek nerveus naar haar moeder die nog steeds naar Evan keek. ´oh oke...´zei ze een beetje verbaasd, maar raapte zich toen weer bij elkaar en zei glimlachend:´wat leuk dat je langskomt. noem me maar Lise hoor.´ Claire kon een zucht van verlichting bijna niet onderdrukken en glimlachte naar Evan. ´wij gaan naar mijn kamer oke?´zei ze en zonder antwoord op te wachten trok ze Evan mee naar de hal. ze deed snel haar kamerdeur open en stapte naar binnen. ´daar zijn we vanaf´zei ze met een grijns en ze grinnikte even.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyTue Apr 26, 2011 6:23 am

Evan knikte nog even naar Lise voordat hij meegetrokken werd door Claire. Hij lachtte even en haalde onwennig een hand door zijn haren. 'Is goed, ik moet toegeven dat ik best zenuwachtig was.' Lachtte hij naar Claire en keek daarna haar kamer even door. Wel een beetje wat hij verwacht had van Claire's kamer, alhoewel hij niet precies wist wat hij verwacht had.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyTue Apr 26, 2011 11:28 am

Claire lachte en zei:' je was niet de enige hoor. Maar juich maar niet te vroeg, je hebt me vader nog niet eens ontmoet.' ze grijnsde en gaf hem een kus. Haar moeder had nog aardig normaal gereageerd, in vergelijking met wat ze verwachtte van haar vader. Ze liet hem los en liep naar het bed toe. Ze ging op de rand zitten en keek rustig met een schuin hoofd naar Evan
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyTue Apr 26, 2011 4:08 pm

Evan liet een lach horen en liep achter haar aan naar het bed, terwijl hij erop ging zitten. 'Een veel beter bed dan wat we op school hebben.' Lachtte hij en steunde er met een hand op terwijl hij haar met een lieve glimlach aankeek. Ergens vond hij het jammer dat hij haar niet gewoon mee kon nemen naar zijn moeder, dat het niet gewoon leuk kon zijn. Maar hij haatte zijn moeder, hij haatte wat ze hem al die jaren had aan gedaan. Daarom wilde hij zijn moeder niet het plezier gunnen om Claire te ontmoeten. Datzelfde gold voor zijn stiefvader.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyTue Apr 26, 2011 4:36 pm

Claire glimlachte een beetje en keek toen wat ongemakkelijk voor zich uit. ze voelde nog steeds het nerveuze gevoel wat ze net had gevoeld, alleen haar moeder was nu toch nie thier? waarom was ze dan zo nerveus? Alleen Evan was in de kamer, maar ze werd daar toch niet nerveus door.... of wel? ze wierp even gauw een blik opzij naar hem en voelde een lichte rilling over haar rug lopen. dus wel... misschien kwam het juist doordat ze alleen in de kamer waren. ze voelde zich op dit moment zo stom en onbeleefd, omdat ze niks zei, maar ze wist eigenlijk ook niks te zeggen. ze zwaaide alleen maar wat nerveus met haar benen heen en weer.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyTue Apr 26, 2011 5:13 pm

Evan keek even naar Claire's gezicht en glimlachte erom. Hij sloeg zijn arm om haar rug heen. 'Gaat het?' Vroeg hij met een glimlach aan haar en kuste haar even in haar hals. Zijn ogen gingen even haar kamer door. Het was een stuk netter dan bij hem in de kamer altijd was. Hij had het nooit opgeruimt en kon nooit iets vinden. Zijn ogen gingen weer naar Claire.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyTue Apr 26, 2011 7:04 pm

CLaire bleef stil zitten toen Evan haar een kus in haar nek gaf en besloot toen maar eerlijk te zijn. ' je moet niet gaan lachen hoor, maar eerlijk gezegd ben jij mijn eerste vriendje die ik mee naar huis neem.' zei ze en ze keek opzij naar hem. ' natuurlijk wel met feestjes enzo, maar jij bent de eerste die ook echt mijn ouders ontmoet.' zei ze er vlug achteraan en ze keek er een beetje verlegen bij. ze hoopte niet dat hij het stom zou vinden ofzo. Dit was de 2e echt serieuze relatie die ze had, maar Kamai had ze nooit mee naar huis kunnen nemen, want haar ouders moesten niks van straatschoffies zoals ze hem noemde.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyWed Apr 27, 2011 6:46 am

Evan glimlachte naar haar en streelde met zijn hand door haar haren. 'Dat maakt toch niet uit? Ik heb nog nooit mijn vriendinnetjes naar mijn moeder meegenomen, ook niet naar mn tante.' Zei hij tegen haar en grinnikte. 'Maar ik neem jou wel mee naar mn tante.' Zei hij met een glimlach. 'Als je dat wilt.' Voegde hij eraan toe.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyWed Apr 27, 2011 7:00 am

Claire glimlachte lief en legde haar hoofd op zijn schouder. ' tuurlijk wil ik dat' zei ze. het leek haar wel grappig om zijn tante te ontmoeten, aangezien ze ook het schoolhoofd was. ze voelde de nervositeit wel wat zakken door Evan's geruststelling, maar het bleef nog wel in een hoekje van haar buik zitten. ze bleef even stil zitten, maar tilde haar hoofd al gauw weer op van zijn schouder. ' heb je zin om de choreo te zien waar ik de laatste tijd aan heb gewerkt' zei ze vrolijk. ze was er al een tijd mee bezig en was er best enthiousast over.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyWed Apr 27, 2011 3:17 pm

Evan glimlachte en streelde even over haar rug. 'Natuurlijk wil ik dat.' Zei hij vrolijk met een grijns. 'Ik geef mijn mening wel, tenslotte ben ik ook half leraar.' Zei hij en lachtte. Hij steunde met zijn handen op het bed en keek naar haar. 'Is het ballet achtig of hiphop enzo?' Vroeg hij aan haar.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyWed Apr 27, 2011 4:18 pm

Claire dacht even na en zei toen:' allebei, maar het meeste hiphop.' ze grijnsde en bracht haar hoofd dichtbij de zijne zodat haar neus die van hem bijna raakte. 'ik vraag me af waar jij naar kijkt als je je mening over mij geeft.' fluisterde ze zachtjes maar duidelijk genoeg voor Evan. toen trok ze onverwachts aan een van zijn handen in de hoop dat hij zou vallen. voor de zekerheid liet ze zichzelf nog op hem vallen en begon hem te kietelen. ze wist niet zeker of het kietelen zou werken, maar ze had er alsnog wel lol in.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyThu Apr 28, 2011 1:31 pm

Evan voelde zichzelf naar achter vallen en trok zijn wenkbrauwen op. Hij lachtte om haar, meer om haar dan om het kietelen, want daar kon hij aardig tegen. 'Mmmh, dat vraag ik me eigenlijk ook af.' Lachtte hij en prikte haar zachtjes in haar buik om haar terug te kietelen. Hij lachtte, omdat als hij zijn buikspieren niet aanspande, het soms best wel een beetje kietelde. 'St-hop.' Grinnikte hij en begon haar te kietelen.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyThu Apr 28, 2011 2:12 pm

Claire hapte naar adem toen ze de prikkende vingers in haar zij voelde kietelen. ze lachte en kronkelde om uit Evan's handen te komen. uiteindelijk lukte het haar om van hem af te rollen en ze bleef hijgend naast hem liggen, maar met een grote grijns op haar gezicht. volgens haar kon ze haast geen beter leven hebben. al had ze alleen Evan, dan nog zou ze zich geen beter leven kunnen wensen.

eventjes kort ^^
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyFri Apr 29, 2011 8:34 am

Evan lachtte. 'Leuk om te weten, dat je niet tegen kietelen kan.' Zei hij op een speelse, flirterige toon. Hij keek met een grijns naar Claire naast zich en haalde even een hand door zijn haren. Ze was lief en hij kon met haar lachen, dat vond hij belangrijk. Hij rolde zich een stukje naar haar toe en kuste haar zachtjes in haar hals.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptyFri Apr 29, 2011 10:40 am

Claire's grijns veranderde in een lieve glimlach toen ze zijn lippen zachtjes in haar hals voelde. ze draaide zich op haar zij naar hem toe en drukte haar lippen op die van hem. ze legde een hand op zijn bovenarm en gleed langzaam naar boven naar zijn nek. haar mond ging een stukje open en ze beet heel zachtjes en speels op zijn lip. ze hield ervan om met hem te spelen, ze hield ervan hem te strelen en bovenal ze hield van hem.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptySat Apr 30, 2011 9:59 am

Evan glimlachte en sloeg een arm om haar heupen heen. Hij legde een hand op haar rug en streelde haar daar zachtjes. Hij kuste haar rustig terug en zijn tong zocht die van haar. Hij vroeg zich nog steeds af hoe het voor haar was om met een tongpiercing te kussen, maar dat zou hij later wel doen. Voor hem leek het niet zo lekker, maar daar dacht zij waarschijnlijk anders over.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptySat Apr 30, 2011 10:27 am

Claire moest glimlachen terwijl ze hem kuste. het voelde ook zo geweldig om dicht bij Evan te zijn, zijn lippen op de van haar te voelen. ze draaide voorzichtig door zodat ze op hem kwam te liggen en legde haar beide handen in zijn nek. ze liet haar tong met die van hem spelen en voelde de piercing soms tegen haar tong tikken. ze zoende hem nog even door, maar trok toen toch echt haar tong weer terug en liet zijn lippen los. ' maar ik dacht dat jij mijn choreo wilde zien?' zei ze plagend met twinkelende ogen.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) EmptySat Apr 30, 2011 12:28 pm

Evan glimlachte even schattig. 'Mmmh, ja.' Zei hij en liet haar met tegenzin los. 'Laat maar zien wat je bedacht heb.' Zei hij vrolijk en prikte nog een keertje in haar buik. Hij haalde zijn andere hand langzaam van haar rug en haalde deze door zijn warrige haren.
Back to top Go down
Sponsored content





Penthouse van Lovique (Claire) Empty
PostSubject: Re: Penthouse van Lovique (Claire)   Penthouse van Lovique (Claire) Empty

Back to top Go down
 
Penthouse van Lovique (Claire)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Claire Lovique
» het optreden van Nikki, Evan en Claire (dans)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: