Become famous.

Music is our life.

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Even verduidelijking tussen Raf en Dana.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Dana Elle

PostSubject: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 10:31 am

Voor de mensen die het willen weten. Dana gaf hem 3 weken om na te kunnen denken of hij nog iets voor haar voelde. Maar Dana kan geen 3 weken wachten en gaat na anderhalve week weg. Ze is gestopt met de school en woont nu als tijdelijk onderdak in de oude buurt van Raf. Ze komt wel weer terug naar school maar dat duurt nog wel even. Ondertussen weet Raf dat hij nog wel gevoelens voor haar heeft en wil haar dat vertellen tot hij te horen krijgt dat ze al weg is. Het gaat fout met Raf en hij krijgt ruzie en gaat weer met zijn oude vrienden om.(volgens mij krijgen Dj en Raf ruzie en hell yeah dat ik dat wil gaan volgen!)

Dat was voor mensjes die Raf en Dana volgen xD
Back to top Go down
View user profile
Raf

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 10:34 am

slim het zo te posten Wink
maar dan moet Esmee (streepje lukt niet met mijn toetsenbord) wel even op haar pm reageren Razz
Back to top Go down
View user profile
Dana Elle

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 10:35 am

ik dacht als ik het zo doe dan volgen mensen het miss nog wel. En zo kan ik het volgen want anders weet ik zeker dat ik dingen doro elkaar ga halen xD
Back to top Go down
View user profile
Raf

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 10:52 am

Dj en Raf gaan meeten bij het zitteras
Back to top Go down
View user profile
Dana Elle

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 10:53 am

Coowl ik ga volgen!
Back to top Go down
View user profile
Marina

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 5:31 pm

IK GA VOLGEN! :DDDDDDD
Back to top Go down
View user profile
Raf

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 7:09 pm

Hoe gaan Raf en Dana meeten XD?
Back to top Go down
View user profile
Dana Elle

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 7:11 pm

Laten ze elkaar perongeluk tegen komen in Raf's buurt. En dat jouw vrienden beginnen over dat zij nieuw was in de buurt enzo. En weet ik veel dan herken je Dana xD
Back to top Go down
View user profile
Raf

PostSubject: Re: Even verduidelijking tussen Raf en Dana.   Mon May 02, 2011 7:12 pm

ok ^_^ ik begin wel
Back to top Go down
View user profile

Even verduidelijking tussen Raf en Dana.

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Similar topics

-
» Even verduidelijking tussen Raf en Dana.
» Ovih dana sam away
» GSP Vs. Anderson Silva - Dana White Speaks
» Quit CoD2 na mjesec i po dana
» Nisam jeo 3 dana