Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.

Go down 
+2
Kira
Marina
6 posters
AuthorMessage
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 4:45 pm

Embarassed
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 4:57 pm

ehmm ja... eigenlijk vind ik dat ze eerst een keer moeten gaan trainen... dan kan ik Dj weg laten lopen Smile
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 4:58 pm

HAHA, sukkeltje, dan weet ie ineens dat DIana en Andreas het met elkaar kunnen vinden...Alhoewel, ze kennen elkaars naam niet eens. HAHA, ze begonnen gewoon over pianospelen...
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 5:04 pm

ow hij gaat zo overheerlijk helemaal flippen...
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 5:11 pm

Ja <3 Waar is Lineke als je d'r nodig hebt?
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 5:13 pm

onder een steen XD Very Happy
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 5:18 pm

Domme steen Sad
Back to top Go down
Andreas

Andreas


Posts : 78
Join date : 2011-04-11

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 8:18 pm

Stones of GLEE ARE NOT STUPID o_O *psycho*
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyTue May 17, 2011 8:35 pm

Andreas wrote:
Stones of GLEE ARE NOT STUPID o_O *psycho*

INDERDAAD

en waneermeot liammeke binnenvallen

En loki iz bij de vijver
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 4:46 am

Andreas wrote:
Stones of GLEE ARE NOT STUPID o_O *psycho*

oke dat is waar... maar moeders die onder glee willen praten zijn wel stom... dus ik heb het gemist Sad
Back to top Go down
Andreas

Andreas


Posts : 78
Join date : 2011-04-11

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 5:12 am

Ik heb de laatste drie afleveringen op mijn pc staan :3
(wel zonder ondertiteling, maar mijn engels is goed genoeg <3)
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 5:19 am

ik heb alle aflevering op mijn computer staan Smile ook zonder ondertiteling maar dat overleef ik wel...
Back to top Go down
Andreas

Andreas


Posts : 78
Join date : 2011-04-11

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 5:21 am

Ik vond aflevering 16 (original songs) (regionals) het leukst tot nu toe :3 (goh waarom toch? xD)
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 5:22 am

Andreas wrote:
Ik vond aflevering 16 (original songs) (regionals) het leukst tot nu toe :3 (goh waarom toch? xD)

whahah dat was die van vorig week die was echt geweldig...
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 6:05 am

ik wist het al, maar toch ging ik van AHHHHWw
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 9:22 am

Liam wrote:
ik wist het al, maar toch ging ik van AHHHHWw
Ik wist het niet, en ik heb mijn zusje wakker-ge-"IIIEEEEEEYESYESYESEINDELIJK"-t xD
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 11:27 am

Loki wrote:
Liam wrote:
ik wist het al, maar toch ging ik van AHHHHWw
Ik wist het niet, en ik heb mijn zusje wakker-ge-"IIIEEEEEEYESYESYESEINDELIJK"-t xD

XD
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 6:38 pm

Gleekijkers... Rolling Eyes Ik kijk geen Glee [Geen reacties van "WHATTHEFAAAAAAAAAACK?" graag]
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 6:42 pm

Marina wrote:
Gleekijkers... Rolling Eyes Ik kijk geen Glee [Geen reacties van "WHATTHEFAAAAAAAAAACK?" graag]

WTF! NEE CULTUURBABAAR! (ow wacht dit wilde juist niet... nouja pech@!_)
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 6:51 pm

Kira wrote:
Marina wrote:
Gleekijkers... Rolling Eyes Ik kijk geen Glee [Geen reacties van "WHATTHEFAAAAAAAAAACK?" graag]

WTF! NEE CULTUURBABAAR! (ow wacht dit wilde juist niet... nouja pech@!_)

Margaux is een wijn, een wijnstad in Frankrijk...Nog reacties van "cultuurbarbaar"? lol!
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyWed May 18, 2011 7:55 pm

Marina wrote:
Kira wrote:
Marina wrote:
Gleekijkers... Rolling Eyes Ik kijk geen Glee [Geen reacties van "WHATTHEFAAAAAAAAAACK?" graag]

WTF! NEE CULTUURBABAAR! (ow wacht dit wilde juist niet... nouja pech@!_)

Margaux is een wijn, een wijnstad in Frankrijk...Nog reacties van "cultuurbarbaar"? lol!

dat betekend niet meteen dat je ook vele met cultuur te maken hebt Razz dus ja nog steeds reacties CULTUURBARBAAR
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyThu May 19, 2011 1:11 pm

DJ is
En loki izz
en moet liam nog binnenvallen/
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. EmptyThu May 19, 2011 3:55 pm

Dj wrote:
Marina wrote:
Kira wrote:
Marina wrote:
Gleekijkers... Rolling Eyes Ik kijk geen Glee [Geen reacties van "WHATTHEFAAAAAAAAAACK?" graag]

WTF! NEE CULTUURBABAAR! (ow wacht dit wilde juist niet... nouja pech@!_)

Margaux is een wijn, een wijnstad in Frankrijk...Nog reacties van "cultuurbarbaar"? lol!

dat betekend niet meteen dat je ook vele met cultuur te maken hebt Razz dus ja nog steeds reacties CULTUURBARBAAR

Niemand kent die stad *HALLO? Shocked * en ik toevallig wel...En ik ben nu niet bepaald goed in aardrijkskunde enwhatthefackheeftaardrijkskundemetcultuurtemakenmaargoed.
Back to top Go down
Sponsored content





Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty
PostSubject: Re: Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.   Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen. Empty

Back to top Go down
 
Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Eigenlijk zouden Raf en Diana moeten meeten.
» Raf kent Diana's naam niet eens.
» OKE, jullie mogen nog eens kiezen :D
» Het optreden van Jenn
» Diana Emily Asenm

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: De spam. :: Spam-
Jump to: