Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De trappengangen

Go down 
+3
Evan
Jaimy
Trinity
7 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 3:41 pm

Om de verdiepingen met elkaar te verbinden heb je natuurlijk trappen nodig. Het zijn gewoon simpele trapen, maar dan breed. Ze zijn van hout behalve degene bij de hoofdingang, deze is van steen en wat uitbundiger versierd. De trappen zijn altijd langs het raam zodat je een leuk uitzicht hebt als je omhoog loopt

regels: niet rennen duwen, trekken of er iemand vanaf duwen ^^
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 3:46 pm

Jaimy zat helemaal alleen op de trap. Hij had even geen behoefte aan al die drukte. Normaal vond hij het juist fijn om tussen al die drukte te zijn, maar hij voelde zich een beetje alleen. Hij had wel mensen leren kennen en kon goed lol hebben met sommige, maar hij had behoefte aan een echte vriend, aan wie hij ook serieuze dingen kon vertellen. Hij begon volwassener te worden en dat merkte hij nu.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 3:57 pm

Trinity liep de trappen af, zoals gewoonlijk zou ze in een les moeten zitten, iets wat ze de hele dag al zou moeten doen. Maar ze was pas een uur geleden wakker geworden, waarschijnlijk was het haar kamergenootjes niet opgevallen dat ze er nog lag want ze was rustig doorgeslapen en werd niet wakkergemaakt. Beter voor haar. Met haar hand ging ze door haar lokken waar nog een lichte slag in zat. Doordat ze in gedachte verzonken was struikelde ze bijna over een tas van een jongen (Jaimy's tas) en kon zich nog net vastgrijpen aan de leunng voor ze naar beneden donderde.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:01 pm

Jaimy schrok zich te pletter van het meisje dat bijna over zijn tas viel. Meteen stond hij op en pakte haar bij haar arm om haar niet te laten vallen, maar ze had zelf al de leuning vast dus hij liet snel weer los. 'Sorry, mijn tas stond daar niet echt handig, gaat het?', nog steeds geschrokken keek hij naar het meisje.

_________________________
sorry voor mijn korte stukje ik was behoorlijk inspiloos xD
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:06 pm

no problem, mijn stukjes zijn ook lang niet altijd zo lang
-
Enkele seconde bracht Trinity niks uit om even van haar verbazing te bekomen en te belissen of ze boos zou worden of gaan lachen. Het werd het laatste, ze was te vrolijk om nu haar dag te laten verpesten en hij was tenminste zo aardig geweest om haar te hulp schieten. "Ja, niks aan de hnad." zei ze glimlachend tegen hem "Ik was zelf ook niet helemaal aan het opletten." grinnikte ze terwijl ze naar de tas keek die nog steeds op dezelfde plek stond, alsof er niks aan de hand was.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:11 pm

Jaimy probeerde met het meisje mee te lachen, maar hij voelde zich nog steeds schuldig. Ze had wel echt kunnen vallen en hij wou er niet aan denken wat er dan met haar had kunnen gebeuren. 'Gelukkig bestaat er zoiets als een leuning', zei hij glimlachend. Hij stak zijn hand uit. 'Ik ben Jaimy en wie is deze vallende dame?', met zijn opmerking hoopte hij dat het schuldgevoel over zou gaan, maar het lukte nog niet helemaal.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:16 pm

"Inderdaad." Kort klopte ze op de houten leuning naast zich. Daarna pakte hij zijn hand vast en glimlachte naar hem, het was raar om niet te flirterig over te komen. Al hadden ze nog niks officieel gezegd tegen elkaar, had ze toch het gevoel dat Cathy en zij iets hadden. Maar gewoontes waren niet zomaar iets af te leren, zeker niet als het een gewoonte was waar je veel lol aan beleefde. "Deze vallende dame is Trinity." stelde ze zichzelf voor.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:21 pm

Jaimy grijnsde. Gelukkig kon ze erom lachen. Het was duidelijk dat Trinity niet zo'n verlegen, stil type was. Ze was meer zo'n flirterig type. Jaimy ging weer op de trap zitten, maar zette nu de tas achter zich, zodat niet nog iemand erover zou kunnen struikelen. Hij wist dat Trinity waarschijnlijk iets met Cathy had, want hij had hun gezien samen en ze waren toch wel té klef voor gewone vriendinnen. 'Wat is je talent?', hij had zin om te vragen of vallen haar talent was, maar dat vond hij toch wel erg gemeen.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:27 pm

haha trinity moet leren dingen geheim te houden xD
-
Trinity ging zonder te vragen of het goed was naast Jaimy zitten. "Hmm, trapleuningen vastgrijpen." zei ze plagend. "En over tassen vallen, maar ik ben hier aangenomen om m'n talent." de woorden sprak ze met een lach uit. Ze kon wel tegen een grapje, als je het niet kon kreeg je het nog hard in het leven. Op haar beurt keek ze Jaimy vragend aan "En de jouwe?" zelfs met zo'n simpel zinnetje was haar Franse accent wel te horen.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:39 pm

Ineens keek Jaimy heel erg geïnteresseerd naar Trinity. Hij hoorde haar Franse accent en dat vond hij maar ó zo sexy bij meisjes. 'Tja, volgens mij ben je spontaan voor me gevallen', zei hij grijnzend. Nog steeds wist hij haar echte talent niet, maar beantwoorde maar eerst haar vraag. 'Ik dans. Hiphop. Daarmee ben ik aangenomen, maar ik zing ook en speel gitaar', het klonk een beetje opschepperig, maar zo bedoelde hij het echt niet. 'Maar wat is dan je echte talent?', vroeg hij lachend. 'Ik zie ook wel dat je goed kan vallen', hij knipoogde even naar haar.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:43 pm

whaha, ik ben in mijn post gewoon doorgegaan met de volgende zin terwijl ik hem niet afgemaakt had over dat talent O.O I'm sorry
-
Plagend stootte ze Jaimy in z'n zei "Ja vat." zei ze vrolijk. Met haar hand ging ze door haar haren terwijl ze naar zijn talenten luisterde. "Dat klinkt gaaf. "zei ze oprecht, zelf kon ze totaal niet zingen en gitaar spelen was ook niet voor haar weggelegd. "Oké beloof niet te lachen." het was haast een standaard vraag geworden voor ze haar talent vertelde. Met een lach keek ze hem aan, maar ging al verder voor hij de kans zou krijgen om te antwoorden "Klassiek ballet."
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 4:57 pm

Jaimy was nooit goed in het beloven van dingen, maar hij snapte niet precies waarom hij zou moeten lachen om haar talent. Het was anders geweest als ze een jongen was geweest en dan had hij waarschijnlijk wel gelachen, maar nu zeker niet. Maar eigenlijk wist hij ook niet precies hoe hij er positief op moest reageren. 'Dat is best gaaf toch?', hij lachte vrolijk. 'Je zou mij geen ballet zien doen, maar bij meisjes vind ik dat best mooi', hij zei het zo opgewekt, dat ze het wel goed op móest vatten.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 5:04 pm

Trinity lachtte net zo vrolijk als Jaimy "Nou ik zou je best wel in een maillot willen zien rondhuppelen hoor." ei ze op een plagende manier. Waardoor het duidelijk werd dat ze hem alleen maar aan het plagen was. Mannen in maillots waren voor haar niet echt een uitzondering, er zaten toch redelijk wat jongens bij haar in de les die voor sommige rollen een maillot aan moesten trekken.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 5:12 pm

Jaimy lachte om haar uitspraak en zag zichzelf al voor zich. Hij stond op en maakte wat dansbewegingen die hij kende van anderen. 'Plié en padeboure', zei hij lachend en maakte vervolgens een pirouette. 'Ja, misschien is het toch wel wat voor mij', grinnikte hij. Snel ging hij weer zitten, want hij wou ballet ook niet belachelijk maken door zijn domme bewegingen.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 6:01 pm

haha ik heb geen idee wat een padaboure is xd
-
Trinity grijnsde "Vast en zeker." zei ze zo serieus dat het duidelijk was dat ze er niks van meende. "Laat anders wat van Hiphop zien, of laat wat horen?" nieuwsgierig keek ze Jaimy aan. Eigenlijk wilde ze best eens weten hoe hij zong.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 6:57 pm

Ik WIST het xD Maar weet nu alleen dat het iets met ballet is xD
________________________________________________________

'Allebei?', lachte hij. Hij liet maar eerst wat horen en zou daarna wel wat dansen voor haar, bedacht hij zich. Snel pakte hij zijn iPod en zette wat muziek op en zong mee. Het was niet een heel speciaal nummer, maar zo kon hij wel een beetje laten horen wat hij kon. Zodra het nummer afgelopen was keek hij haar aan. 'Was dat wat?', vroeg hij een beetje buiten adem van het zingen, maar zijn gezicht straalde. het voelde altijd zo goed om voor iemand te zingen.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 7:05 pm

Trinity klapte enthousiast een paar keer in haar handen "Magnifique" zei ze lachend. Waarom ze het Franse woord ervoor gebruikte wist ze niet, misschien gewoon omdat dat het eerste woord was wat in haar opkwam. Alleen wist ze niet of hij zou begrijpen wat ze bedoelde "Dat was erg goed." zei ze er bewonderend achteraan. Okay ze was niet de beste zangeres, maar ze kon nog wel onderscheiden van wat ze niet goed en wel goed vond.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 7:11 pm

'Oké, nu jij', zei hij met een stralende glimlach, maar met een ondeugende glinstering in zijn ogen. 'Ik wed, dat je nog meer verborgen talenten hebt dan dansen en vallen', hij stak even zijn tong naar haar uit. Hij wist niet of ze het kon, maar hij vond het gewoon leuk om alleen al haar te plagen met dat ze bijna viel.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 7:28 pm

"hmm"Trinity hield haar hoofd wat schuin zodat er gelijk een hele pluk haar voor haar gezicht viel. Soms leek het haar een stuk makkelijker om gewoon een kort kapsel te nemen. Het zou veel gedoe schelen met het steeds naar achteren vegen, maar daarvoor was ze veel te blij met haar bruine lokken die ze met veel moeite liet groeien. "En wat zou dat talent dan moeten zijn?" ze keek hem afwachtend aan.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 7:32 pm

'Nou, misschien kan je wel heel goed zingen, wie weet', hij glimlachte en beet op zijn lip tegelijkertijd, wat er heel erg schattig uit zag. 'Durf je een duet aan met mij?', vroeg hij ondeugend. Hij was wel benieuwd of Trinity dat zou durven, of ze kon zingen zou hij dan wel zien.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 7:39 pm

Trinity porde hem plagend in zijn zei, maar zei toen een stuk bezwerender "Nk way dat ik ga zingen." NAtuurlijk zag ze hem op z'n lip bijten, maar probeerde er zo min mogelijk naar te kijken. "Er zijn weinig dingen die ik nooit zal doen, 1 ervan is zingen, tenzij ik onder de douche sta." grinnikte ze.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 7:42 pm

Jaimy lachte, want hij zag wel dat ze wegkeek omdat hij zijn schattige blik opzette. 'Dus als ik je wil horen zingen, dan moet ik met jou komen douchen, is dat wat je probeert te zeggen?', hij probeerde het heel serieus te zeggen en zijn gezicht strak te houden, wat hem nog maar net lukte.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 7:45 pm

Trinity stak plagend haar tong uit "Wat jij wilt." zei ze terwijl ze met haar ogen rolde. Het was toch nog best lastig om niet al te flirterge opmerkingen te maken in het bijzijn van een jongen die er niet slecht uitzag.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyMon Mar 28, 2011 8:16 pm

Hij knipoogde plagerig naar haar. Om van onderwerp te veranderen vroeg hij naar Cathy. 'Hoe zit het nou tussen jullie?', vroeg hij brutaal. Hij wist niet of ze het erover wou hebben, maar hij wou het echt wel weten wat er nou precies tussen die twee zat. Hij mocht Cathy graag en hij mocht Trinity ook graag, dus hij was super nieuwsgierig.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  EmptyTue Mar 29, 2011 6:14 am

Trinity voelde direct twee rode wangen opkomen. Met heel haar wezen probeerde ze die irritante blosjes te voorkomen. "Tussen wie?" vroeg ze zo nonchelant mogelijk. Al was liegen nooit haar sterkste punt geweest. Ze zou het op z'n minst proberen. Al was de kans groot dat ze nog roder zou worden, was het niet bij de gedachten aan Cathy dan wel door het standvastig volhouden dat ze niks hadden. Eigenlijk mocht niemand er nog wat van weten.
Back to top Go down
Sponsored content





De trappengangen  Empty
PostSubject: Re: De trappengangen    De trappengangen  Empty

Back to top Go down
 
De trappengangen
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: