Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Ik wil bevriend zijn met mezelf.

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 4:57 pm

En praten met mezelf, moet coeltjes zijn. Eeuwig doorbomen over William en een ongelooflijk bizarre ontknoping van rotjoch naar sukkel die overal intuint..IK HEB HET! Ik laat zijn moeder sterven en daar ontmoet hij Mariselynn...Dat kreng van een moeder moest toch dood.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:06 pm

aha oke... dit volg ik helemaal... (niet dus XD) ik ga denk ik nogeen persoon maken voor Secrets...
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:32 pm

Dj wrote:
aha oke... dit volg ik helemaal... (niet dus XD) ik ga denk ik nogeen persoon maken voor Secrets...

Ik heb eindelijk gevonden een rotjong een sukkel kan worden. Like a Star @ heaven
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:34 pm

@Esmée Wil je reageren bij de picknicktafels? (:

Oké ik snap het ongeveer denk ik? xD Ik moet eigenlijk actief worden op secrets, maar moet ff meeten met iemand waar ik een grappig gesprek mee kan hebben xD Mijn persoontjes is nogal irri, ze bemoeid zich overal mee xD
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:36 pm

Jaimy wrote:
@Esmée Wil je reageren bij de picknicktafels? (:

Oké ik snap het ongeveer denk ik? xD Ik moet eigenlijk actief worden op secrets, maar moet ff meeten met iemand waar ik een grappig gesprek mee kan hebben xD Mijn persoontjes is nogal irri, ze bemoeid zich overal mee xD

ehmm ik heb Victoria,,, en Edmund beide niet iemand waar je een heel vrolijk gesprek mee kan houden... met Ziva straks wel...
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:39 pm

Het maakt niet uit, als het maar dramatisch wordt uiteindelijk xD
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:40 pm

Nooo Margaux je gaat door Nina, Charlotte en mijn drama verhaal heen bij het kleine stukje bos xD
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:41 pm

Jaimy wrote:
Nooo Margaux je gaat door Nina, Charlotte en mijn drama verhaal heen bij het kleine stukje bos xD

Jep. Twisted Evil Maar Diana en Dj krijgen heus wel een hoop drama hoor, Diana gaat 'm kussen...XD
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:42 pm

Jamaar nouuu xD Kon je niet ergens anders?? Embarassed
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:45 pm

Jaimy wrote:
Jamaar nouuu xD Kon je niet ergens anders?? Embarassed

Het Liefdesbos vond ik te ironisch. :$ Naja, van ons heb je geen last Very Happy
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 5:45 pm

Jaimy wrote:
Jamaar nouuu xD Kon je niet ergens anders?? Embarassed

dat van jullie kan nog gewoon doorgaan dit is gewoon een ander moment...
Back to top Go down
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. EmptyMon May 09, 2011 7:55 pm

Jaimy wrote:
@Esmée Wil je reageren bij de picknicktafels? (:

Oké ik snap het ongeveer denk ik? xD Ik moet eigenlijk actief worden op secrets, maar moet ff meeten met iemand waar ik een grappig gesprek mee kan hebben xD Mijn persoontjes is nogal irri, ze bemoeid zich overal mee xD
Firiro is altijd goed voor drama XD en Jieli is vrij vrolijk, skatend, graffiti spuitend meisje maar heeft ook een heel andere kant (ze is nu trouwens tijdelijk mank XD)
Back to top Go down
Sponsored content





Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty
PostSubject: Re: Ik wil bevriend zijn met mezelf.   Ik wil bevriend zijn met mezelf. Empty

Back to top Go down
 
Ik wil bevriend zijn met mezelf.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Het levende bewijs dat jongens niet te vertrouwen zijn

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: De spam. :: Spam-
Jump to: