Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 William Heart [le concierge] :')

Go down 
+3
Trent
Diana
William
7 posters
AuthorMessage
William

William


Posts : 4
Join date : 2011-05-15

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptySun May 15, 2011 7:12 pm

Basis.
Naam: William Heart
Bijnamen/roepnamen: Will of Willie - ook heeft hij als een soort titel: The Singing Concierge
Leeftijd: 19 ¼ jaar
Verjaardag: 14 augustus
Geslacht: Mannelijk
Geloof: William komt uit een heel ruimdenkend, vrij gezin en gelooft daardoor wel dat er 'iets' is daarboven wat je kracht en talent geeft, maar hij heeft er niet echt een naam voor
Tradities/gewoontes: Elke ochtend een frappuchino met caramel bij de Starbucks voor het werk [kan hij de hele dag op teren] en op woensdagavond bakt hij voor zichzelf [en eventueel een gast] zijn beroemde 'banana pancakes'

Het innerlijk.
Karakter:
Willie Wortel is een eigenwijze, vrije, levensgenietende, onbezorgde, sociale gast. Het zijn juist de kleine dingen in het leven die een speelse glimlach rond zijn lippen toveren. Zijn baan als conciërge op Franklin High lijkt nietszeggend, maar in feite speelt juist deze jonge, muzikale medewerker een belangrijke of minder belangrijke rol in veel puberlevens. Naast gewoon een conciërge is William namelijk ook vaak een vertrouwingspersoon en helpt leerlingen bij onenigheid met bijvoorbeeld een leraar. Deze rol is hem nooit officieel opgelegd, met de tijd gebeurde het gewoon vanzelf.
Doordat Will graag zijn eigen gang gaat zijn er enkele, vooral oudere personen die hem met een opgetrokken wenkbrauw te werk zien gaan. Maar ach..zo is Will gewoon.

Relaties: William is hetero, maar altijd in voor nieuwe dingen. Qua relaties is hij nogal een fladderaar. Hij zou nooit vreemdgaan, dat niet, maar hij gaat ook niet snel een relatie aan en anders duren ze meestal vrij kort. Dit gaat echter niet expres, maar Will heeft gewoon iets weg van een zigeuner en daardoor altijd een sterk verlangen naar vrijheid
Zwakheden: Afkicken; William schijnt [stiekem] weleens een peukje op te steken, terwijl hij eigenlijk zou moeten stoppen [van zichzelf], ook is deze stuiterbal verslaafd aan suiker waar hij niet van kan en wil afkicken - Zich aan regels houden - Verleidingen weerstaan [in verschillende vormen] Hehe :*.
Verslavingen: Suiker, sigaretten, lol trappen, flirten, minstens drie knuffels per dag geven [krijgen mag ook]
Afkeer/haat: Ehm..da's een goeie..gigantisch falen vooral, daar kan hij niet helemaal tegen. Hoewel..'misstep is his middle name' waar hij ook wel om kan lachen ¬¬
Groepje: Iedereen die van Starbucks of banana pancakes houdt is zijn vliend. :'] Hehe, eigenlijk hoort Willie overal en nergens bij als conciërge
Passies: Die is hij nog aan het ontdekken, maar Will is altijd al een music freak geweest en shuffled ook regelmatig zelf iets in elkaar
Talent: Vloer dweilen, niemand kan zo prachtig een vloer dweilen als the singing concierge
Nàh, zijn echte talenten zijn rappen en dansen, maar weinig mensen weten eigenlijk dat hij überhaupt talenten heeft. In feite zou hij best op het Franklin High kunnen zitten, maar Will ziet zijn toekomst niet in de muziek [vindt zichzelf niet goed genoeg], maar wie weet..

Uiterlijk.
Lengte&bouw: William is ongeveer 1.85 meter. Hij is geen kleerkast, maar ook weer niet een graatje. Stiekem, héél stiekem is hij een sixpack aan het kweken wat al aardig is gelukt [zie le pics]
Omschrijving haar&ogen: Will heeft lichtbruin haar dat er altijd naar uitziet alsof hij net uit bed komt [niet geheel onwaar als hij weer eens te laat op zijn werk komt]. Zijn ogen zijn al net zo bruin. Een kleine glinstering hierin verraadt deels zijn uitbundige, speelse karakter
Kledingstyle: William heeft niet echt veel keus. Zijn werk verplicht hem tot het dragen van een donkerblauwe overall, hieronder draagt hij meestal een wit shirt of niets in de zomer [uh ja, wel een boxer of iets natuurlijk ^^]. In zijn vrije tijd gaat Will meestal gekleed in kleding dat zijn 'mood' toont: felle kleuren als hij vrolijk is [meestal] of donkere kleuren als hij aan een suikertekort lijdt of met de verkeerde teen uit bed is gestapt
Typische uiterlijke dingen: Op zijn linkerenkel heeft Will een tattoo met de tekst: Walking gets too boring when you learn how to fly - in kleine, bijna ontzichtbare letters als herinnering aan zijn reis [zie verleden]

Afkomst.
Geboorte/woonplaats: Will is geboren en opgegroeid in een suburb van NYC. Nu woont hij op zichzelf in het hartje van New York in zijn eigen miniscule appartement [hij wil en moet het zelf betalen en heeft meestal geld tekort]
Verleden:
Vanaf kinds af aan is Will verliefd op NYC. Er was geen mooier thuis op de wereld vindt hij. Altijd is Willie Wortel al een vrijbuiter geweest en zowel geliefd als uitgespuugd bij velen. Zijn moeder verdiende de kost als pianolerares, zijn vader was een simpele fabrieksarbeider. Vroeger schitterde zijn moeder als danseres in verschillende shows in New York, waarschijnlijk heeft William dus zijn muzikale en danstalent van haar.

Op zijn zeventiende besloot William om iets drastisch in zijn, voor hem saaie leven te veranderen. Toen was hij net van school af en had een baantje als barkeeper in een grote club in zijn lievelingsstad, illegaal natuurlijk omdat hij hier eigenlijk te jong voor was, maar Will leek wel in de smaak te vallen bij de klanten dus mocht hij blijven nadat ontdekt werd dat hij over zijn leeftijd had gelogen. Voor enkele maanden werkte hij nonstop zodat hij aardig wat geld bij elkaar had gesprokkeld samen met zijn spaarrekening om te gaan reizen.
Na een jaar weg te zijn geweest lokte zijn thuis en zijn blutheid hem toch terug. Niet wetend wat te doen en zijn wilde haren een beetje kwijt te zijn geraakt, ging hij maar weer op zoek naar een baantje. Zo kwam hij uiteindelijk terecht op het Franklin High. Hier werd voor het eerst zijn talent ontdekt, vandaar zijn extra titel: the singing concierge
Familie:
vader: Wayd Heart - moeder: Nena Heart/Johnson - tweelingzus: Danielle Heart - oudere zus: Jessica Maid/Heart

Foto's:
William Heart [le concierge] :') Z610

William Heart [le concierge] :') Z110

William Heart [le concierge] :') Z910

William Heart [le concierge] :') Z710

William Heart [le concierge] :') Z1210
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptySun May 15, 2011 7:16 pm

Damn, ergens lijkt deze William op mijn Willi/Ossie...Doeme toch...OKE, William en Marina/Diana gaan meeten... Twisted Evil Oké, ik ratel altijd
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptySun May 15, 2011 7:40 pm

Wow, Margaux, ik dacht dat jij het was Embarassed Door die naam xD Heeft trouwens zelfde mensje op foto als waar een van mijn persoontjes ooit iets mee had xD
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptySun May 15, 2011 7:42 pm

Nee, echt, ik ben het niet... Shocked PLAGIAAT! Evil or Very Mad
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptySun May 15, 2011 7:43 pm

Plagiaat? Embarassed Oké nu voel ik me nog dommer dan ik me normaal voel. Oh wacht dat ben ik ook ^^
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptySun May 15, 2011 7:45 pm

Plagiaat->Een idee stelen...Goh, wat lees ik toch goed roddelboekjes Embarassed
Back to top Go down
Andreas

Andreas


Posts : 78
Join date : 2011-04-11

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 5:19 am

Me likes (Loki likes too~~ D= Too bad)
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 5:25 am

Oe hij is leuk.... geen zin om helemaal te lezen... maar ik dacht ook dat het margaux was nu ben ik benieuwd wie het is...
Back to top Go down
William

William


Posts : 4
Join date : 2011-05-15

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 5:29 am

uhm, nee ik ben Margaux niet, haha. maar heb echt zelf char verzonnen hehe ;') sorry als karakter op iemand lijkt Shocked
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 3:37 pm

OKE? Jij kent mij dus totaalhelemaal niet... Sad Sukkeltje toch, ach ja, mijn William gaat dus nevernooitniet zingen? Shocked
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 5:54 pm

Andreas wrote:
Me likes (Loki likes too~~ D= Too bad)

mooi anders zou liam een breakdown krijgen wegens jaloersie XD
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 6:11 pm

Liam wrote:
Andreas wrote:
Me likes (Loki likes too~~ D= Too bad)

mooi anders zou liam een breakdown krijgen wegens jaloersie XD

HAHA, go Liam...
Back to top Go down
William

William


Posts : 4
Join date : 2011-05-15

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 6:21 pm

Diana wrote:
OKE? Jij kent mij dus totaalhelemaal niet... Sad Sukkeltje toch, ach ja, mijn William gaat dus nevernooitniet zingen? Shocked

Que? Heb ik wat gedaan? :O
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 6:25 pm

William wrote:
Diana wrote:
OKE? Jij kent mij dus totaalhelemaal niet... Sad Sukkeltje toch, ach ja, mijn William gaat dus nevernooitniet zingen? Shocked

Que? Heb ik wat gedaan? :O

Nee, hoor, maar mijn gewone jongen heet Will Ian Oscar Inkerd, dat is een hoop, maar word door iedereen William genoemd. Hij heeft bijna hetzelfde karakter als jouw William...SNAPPIE? Ik zal de lijst van Secrets kopiëren, kan je vergelijken.
Back to top Go down
William

William


Posts : 4
Join date : 2011-05-15

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyMon May 16, 2011 8:06 pm

Diana wrote:
William wrote:
Diana wrote:
OKE? Jij kent mij dus totaalhelemaal niet... Sad Sukkeltje toch, ach ja, mijn William gaat dus nevernooitniet zingen? Shocked

Que? Heb ik wat gedaan? :O

Nee, hoor, maar mijn gewone jongen heet Will Ian Oscar Inkerd, dat is een hoop, maar word door iedereen William genoemd. Hij heeft bijna hetzelfde karakter als jouw William...SNAPPIE? Ik zal de lijst van Secrets kopiëren, kan je vergelijken.

Owh, hm..het zit 'm vast in de naam :')
Vind 'William' altijd al vet sexy klinken! xD

En ik ben benieuwd hoe erg ze tweeling zijn. But don't worry: ik zal verder niets proberen over te nemen van Will Ian Oscar Inkerd (sjeez, idd lange naam, haha. klinkt chique! :'))
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') EmptyTue May 17, 2011 3:25 pm

William wrote:
Diana wrote:
William wrote:
Diana wrote:
OKE? Jij kent mij dus totaalhelemaal niet... Sad Sukkeltje toch, ach ja, mijn William gaat dus nevernooitniet zingen? Shocked

Que? Heb ik wat gedaan? :O

Nee, hoor, maar mijn gewone jongen heet Will Ian Oscar Inkerd, dat is een hoop, maar word door iedereen William genoemd. Hij heeft bijna hetzelfde karakter als jouw William...SNAPPIE? Ik zal de lijst van Secrets kopiëren, kan je vergelijken.

Owh, hm..het zit 'm vast in de naam :')
Vind 'William' altijd al vet sexy klinken! xD

En ik ben benieuwd hoe erg ze tweeling zijn. But don't worry: ik zal verder niets proberen over te nemen van Will Ian Oscar Inkerd (sjeez, idd lange naam, haha. klinkt chique! :'))

En daarom zeg ik meestal Ossie, Willi voor Jet, en de rest zegt William.XD HAHA, wacht, de oorspronkelijke lijkt hierop, niet die van Secrets...HAHA, ja, ik heb teveel versies van één persoon... Evil or Very Mad Naja, de oorspronkelijke is een jijdoetditikdoedatendatismijnganggaan-mens....
Back to top Go down
Sponsored content





William Heart [le concierge] :') Empty
PostSubject: Re: William Heart [le concierge] :')   William Heart [le concierge] :') Empty

Back to top Go down
 
William Heart [le concierge] :')
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Personages :: Aanmeldingen-
Jump to: