Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het muzieklokaal

Go down 
+19
Scar
Kira
Noëlle
Loki
Tyler
Trinity
Liam
Trent
Cathy
Tess
Lucy
Oz
Kryz
Abigail.
Marina
Ethan
June
Raf
Dana Elle
23 posters
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Next
AuthorMessage
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 9:11 am

Scar was van mening dat mensen geen gelijk hadden over vlinders in je buik. dit voelde meer als een freaking kudde olifanten. Een hele grote kudde. Ze kustte hem terug op een manier gelijkwaardig aan hoe hij haar kustte. Ze voelde een aangename warmte verspreiden op de plekken waar dylan haar aanraakte. Ze drukte zich zo mogelijk nog dichter tegen hem aan. Ze had allerlei gevoelens voor hem die haar een beetje verwarden. maar in die verwarring wist ze een ding zeker. Dat ze bij Dylan wilde blijven. Al was het aleen al om de kuddde olifanten hun zin te geven.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 9:34 am

Whaha ik lach me hier dood om de kudde olifanten xD
~~

Dylan stopte met heel veel spijt toch de kus en keek haar liefdevol aan,' Begrijp dat ik nu nooit meer bij je weg ga.' Hij fluisterde het in haar oor en zijn warme adem kwam kietelend tegen haar hals aan. Zijn vingers streken langs haar ruggengraat en daarna heel even over haar hals. Het warme gevoel dat hij binnenin had begon heet te worden en hij drukte zachtjes zijn lippen op haar slaap.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 9:42 am

Scar grinnikte "Alsof je nog de keuze hebt weg te gaan" ze glimalchte en gaf hem een knipoog met het oog met het lidteken "Jij komt niet meer van me af lekker ding" ze voelde zijn handen in haar nek. Haar huid begon te tintelen. Ze wilde niet dat deze omhelsing ooit nog verstoort zou worden. Ze wilde bij Dylan zijn. Ze vond dat haar slaap gezegend was met het feit dat hij haar daar kustte. . Ze legde een hand op zijn borst en legde de ander op zijn schouder.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 9:50 am

Dylan lachtte en streek met zijn andere hand even over har litteken tot net onder haar oog,' Misschien ben jij niet blij met je litteken of wel maar ik vind het je verdomd sexy staan schat.' Hij glimlachtte ondeugend en gaf haar weer een kus op haar lippen. Alles van het verleden zou hij achter zich laten en Scar was het enige waar hij nog interesse in wilde tonen, geen enkel ander meisje zou meer zijn aandacht krijgen.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 10:22 am

Scar grinnikte "dan ben ik maar al te blij met dat lidteken" wist ze nog te zeggen voor hij haar kustte. Met veel plezier kustte ze hem terug. Ze legde haar handen weer in zijn nek. Ze hield zo veel van hem. Als je haar een paar maanden eerder had verteld dat ze hopeloos verliefd zou worden dan had ze je niet geloofd. Maar nu wel. Met alle plezier.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 10:28 am

Dylan voelde haar heerlijke lippen en genoot van het idee dat ze zo dicht bij hem was. Hij drukte haar nog wat dichter tegen zich aan als dat zelfs nog mogelijk was en dit moment voelde geweldig, iedereen zal straks raar opkijken omdat Dylan niet meer ging flirten of nou je niet meer met andere meisjes maar waarschijnlijk heel veel me Scar. Voor hem betekende ze nu echt alles en hij liet haar door niemand meer afpakken!
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 1:58 pm

Scar verbrak na een periode die in haar ogen veel te kort was de kus maar bleef zo dicht bij hem. ze boog voorover en bracht haar mond naar zijn oor. "Dylan, als dit een droom is wil ik nooit meer wakker worden" fluisterde ze een toon hoger dan dat ze normaal paatte.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 4:09 pm

Dylan grinnikte kort,' Dan maak ik je wakker want dan kan je de droom werkelijkheid maken.' Hij fluisterde het en voelde haar lichaam en omhelsde haar. Voor hem hoefde het geen zoenen en verder te gaan alleen maar bij haar zijn en haar mogen vasthouden voelde even goed. Zijn vingers speelde met een plukje haar en hij keek haar lievelijk in de ogen.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 4:53 pm

Trinity was druk bezig met het zoeken van Cathy, niet omdat ze haar voor iets nodig had maar gewoon omdat ze haar even wilden zien. Het was een rare reden, want wat was makkelijker dan een sms'je sturen? Maar daar had ze geen zin in, ze wilde haar gewoon even spontaan vinden en het was een veel beter tijdsverdrijf dan alleen op een sms'je wachten en haar direct vinden. Aangezien Cathy de harp bespeelde besloot ze maar te beginnen in het muzieklokaal, nadat ze in de slaapzaal had gekeken dan, zelf kwam ze er eigenlijk zelden. Zachtjes om geen mensen te storen duwde ze de deurklink open. Haar blik gleed door de ruimte om haar bekende blonde haren te vinden, helaas geen Cathy, maar wel iets heel anders. Haar mond viel bijna open toen ze Dylan en Scar zo dicht op elkaar zag staan, al snel verscheen er een vrolijke glimlach op haar gezicht.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 4:58 pm

Scar wilde net iets terug fluisteren tegen Dylan toen de deur openvloog en trinity binnenkwam. Ze rolde kort met haar ogen en glimalchte naar dylan. "Ik wil je niet loslaten, ondanks het bezoek" fluisterde ze zacht. Ze glimalchte naar hem, van plan trinity compleet te negeren
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 5:41 pm

Dylan begon breed te grijnzen,' Ik was het ook niet van plan maar ik wil wel even Trinity bedanken!' Hij gaf haar snel een kus en draaide zijn gezicht naar Trinity,' Mag ik dankje zeggen voor het luisteren naar mijn geklaag toen in de bezemkast! Scar is geweldig en ik ben blij dat ze mij in vertrouwen heeft genomen, maar ik vind het een fijn idee dat jij er voor me bent geweest!' Hij schonk Trinity een dankbare glimlach.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 5:52 pm

Scar grijnsde naar Trin "Danku dat je op hem hebt gepast toen ik bezig was met het overduidelijke negeren" ze grijnsde voor ze weer naar dylan keek. HEt boeide haar geen reet dat hij de andere kant op keek. Nu zag ze maar een helft van zijn gezicht, maar dat was genoeg. Dylan was Just perfect. Ze liet een soort van gelukzalige zucht ontsnappen bij die gedachte. Ondanks dat ze amper ergens aan kon denken, zo dicht bij dylan dat ze was, vond ze eht toch grappig dat dit vast erg ongemakelijk zou zijn voor Trin. Ze hield ervan om mensen met hun mond vol tanden te laten staan. En trin zou vast een beetje rood worden door het ontdekken vaneht koppel dat zo dicht mogelijk tegen elkaar aan stond.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 5:57 pm

Trinity wilde net weglopen toen ze toch werd gezien door beide, daar baalde ze eigenlijk van want ze wilde ze niet storen. Het was veel te schattig om hun zo samen te zien. Iets wat een totale verassing was voor waarschijnlijk de meeste mensen als ze ze samen zouden zien. Eigenlijk verbaasde het Trinity ook, want toen zij met Scar gesproken had leek het nou niet bepaald dat ze interresse had voor Dylan, ze had eerder om hem gelachen. Maarja je wist maar nooit wat er in iemand zijn hoofd afspeelde. Ze glimlachte naar Dylan en Scar en knikte "Geen probleem." ze sloeg haar tas steviger over haar schouder heen en draaide zich om. "Ik zie jullie wel weer." het was misschien niet heel beleefd maar ze stapte snel het lokaal weer uit om ze alleen te laten.
-
tot zover de break van trinn xD
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 6:05 pm

Dylan schoot in de lach en richtte zijn aandacht gelijk weer op Scar,' Waaom negeerde je me nou!' Hij trok een pruillipje en legde zijn neus in haar hals en schouder. Net die holte was heerlijk want ze rook lekker en het was heerlijk warm. Zo kon hij van haar genieten en zijn hoofd leeg maken tegelijk. Zijn handen gleden naar haar heuepen maar er bleef één toch maar bij de ruggengraat strelen omdat die beweging gewoon goed voelde voor Dylan.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 10, 2011 6:18 pm

Scar glimalchte en liet haar hoofd tegen het zijne aanleunen terwijl ze haar armen onder de zijne door liet haar en gekruisd over zijn rug legde. Het voelde goed zo te staan, zo dicht bij elkaar. De kudde olifanten was gekalmeerd of wat dan ook en nu bleef aleen een soort gelukzalig gevoel over iets dat veel prettiger was.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptyTue Apr 12, 2011 5:36 am

Dylan drukte een kus in haar hals en pakte met beide handen haar geweldige gezichtje in zijn handen en keek haar met lieve ogen aan,' Zou je het goed vinden als ik je voortaan mijn vriendin ga noemen?' Hij bloosde een beetje en zijn blik hield nog steeds die van haar vast, hij moest weten dat het zeker weten vast stond. Dat zij hem leuk vond en andersom. Hij wilde zeker weten dat ze officieel samen waren!
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptyTue Apr 12, 2011 12:30 pm

Scar giegelde "Lekker ding, ik zou treurig zijn als je het niet deed" ze glimalchte naar Dylan. "Op een voorwaarde, als ik jou mijn vriendje mag noemen" ze gliamlchte naar hem. Hij was echt geweldig.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptyTue Apr 12, 2011 2:59 pm

Dylan schoot in de lach,' Beter en natuurlijk mag jij me niet jouw vriendje noemen! Je moet het!' Hij lachtte vrolijk en trok haar lekker dicht tegen zich aan en plantte zijn neus in haar haren en snoof heel kort de geur op en wist dat hij die geur niet snel zou vergeten. Toen liet hij haar los en stond op terwijl hij haar neer zetten,' Maar je was aan het gitaar spelen dus zullen we samen spelen?'
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptyTue Apr 12, 2011 7:59 pm

Scar liet hem met tegenzin los "Ik wil emt je spelen. Maar aangezien ik de vorige keer de muziek koos kies jij nu maar eens." ze glimalchte en liep naar haar gitaar. Ze liep naar een versterker en begon de koptelefoon te verwisselen voor de versterkersnoeren.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySat Apr 16, 2011 7:11 am

New
_______
Dj zat in een van de cabine's in het muzieklokaal. hij had deze uitgekozen omdat er ook een draaitafel in stond dus kon hij dingen gaan mixen. Iets wat hij al een tijdje niet meer had gedaan doordat hij het zo druk had hier maar toch vond hij het nog steeds leuk. Hij had muziek van verschillende mensen gekregen die hij mocht gebruiken en al die muziek had tijden ongebruikt onder zijn bed gelegen. Hij was blij dat hij eindelijk de tijd ervoor had om het te gebruiken. Op zhij hoofd had hij een koptelefoon staan zodat niemand anders dan hij de muziek hoorde.
Back to top Go down
Abigail.

Abigail.


Posts : 47
Join date : 2011-03-15

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySat Apr 16, 2011 7:25 am

Abigail liep naar binnen, haar oversised t-shirt met de rockband Greenday wapperde met de bewegingen mee. Het lokaal waar Dylan zat kon uitkijken op haar lokaal, met de elektrische gitaar. Rechtstreeks liep ze naar de gitaar en pakte hem soepel vast, dit lukte makkelijk. Alleen jammer dat het niet gaar eigen gitaar was.
-
Is Dylan nog vrij?xD
Back to top Go down
Andreas

Andreas


Posts : 78
Join date : 2011-04-11

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 17, 2011 1:00 pm

Andreas had één van de cabines in beslag genomen, en zo vroeg in de ochtend was hij er dusdanig zeker van dat er niemand zou komen, dat hij zich veilig genoeg voelde om zijn mond open te trekken en bij zijn pianospel te zingen.

"A-shi-ra la-do-nai ki ga-oh ga-ah
A-shi-ra la-do-nai ki ga-oh ga-ah
Mi-cha-mo-cha ba-elim adonai
Mi-ka-mo-cha ne-dar- ba-ko-desh
Na-chi-tah v¡-chas-d¡-cha am zu ga-al-ta
Na-chi-tah v¡-chas-d¡-cha am zu ga-al-ta
A-shi-ra, a-shi-ra, a-shi-ra...
"

~~~
(vanaf 2.40)
Back to top Go down
Ethan

Ethan


Posts : 623
Join date : 2011-03-12
Age : 27
Location : thuis :)

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySun Apr 17, 2011 1:11 pm

Ethan droeg weer eens een zwarte sweater, met de capuchon zo ver mogelijk over zijn hoofd getrokken als mogelijk. Hij voelde zich al de laatste paar dagen zo rot. Sinds Maar het had uitgemaakt. Hij wist zo zeker dat hij wel iets fout gedaan moest hebben. En het maakte het er niet beter op dat hij het niet door had gehad dat hij haar hart blijkbaar had gebroken. Ze was veel te goed voor hem. Hij liep naar een van de cabines met piano maar liet de deur gewoon open staan. Hij ging op de kruk zitten en deed ijn ogen dicht voor hij begon te spelen. De laatste paar dagen deed hij weinig anders dan spelen, tekenen, en basisbehoeften als eten en slapen. En die laatste groep zo min mogelijk. HEt was altijd al zijn ding geweest om gevoelens om te zetten in muziek of tekeningen. En nu voelde hij zich rot, en dat bepaalde de sfeer van zijn muziek en tekeningen.

Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySat May 07, 2011 4:28 pm

N E W
_________
Diana was alleen in het muzieklokaal en had het niet nodig gevonden om de deur van de cabine te sluiten. Daarom speelde ze nu op de piano of keyboard -maar piano klonk zoveel beter, beter passend bij Diana- met de deur van de cabine en de deur van het lokaal wijd open. Iedereen kon zo meeluisteren, maar Diana zou het niet eens merken. Daarvoor was ze teveel verdiept in het pianospel. Een van de liedjes die ze al jaren kon spelen: Close cover.

Back to top Go down
Andreas

Andreas


Posts : 78
Join date : 2011-04-11

Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 EmptySat May 07, 2011 4:36 pm

Andreas was niet het persoon om in de deuropening geleund te gaan staan, zodat hij ongezien naar iemands muziek kon luisteren. Totaal niet. Daar had hij de guts niet voor. En tóch stopte hij met lopen toen hij het lichte pianospel vanuit het muzieklokaal hoorde komen. Tóch draaide hij zich naar het geluid toe, en liep hij zonder er verder echt veel bij na te denken, het lokaal in, waar hij middenin bleef staan luisteren.
Back to top Go down
Sponsored content





Het muzieklokaal - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het muzieklokaal   Het muzieklokaal - Page 14 Empty

Back to top Go down
 
Het muzieklokaal
Back to top 
Page 14 of 15Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: