Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Uitgaansgelegenheid 'The Six'

Go down 
+6
Kira
Jaimy
Cathy
Aria
Tyler
Trinity
10 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyTue Mar 15, 2011 5:41 pm

The Six, een bekende bar in hartje New York. Tevens is het ook een nachtclub die tot een uur of 5 s'nachts open is. Om 8 uur s'avonds openen de deuren zich van deze hippe club, dan komen er vooral mensen die een drankje komen doen. Pas rond een uur of 11 komen de eerste mensen binnen stromen die het bruisende nachtleven van New York gaan ontdekken. Bij de bar word alcohol geschonken, maar ook cola en borrelhapjes, als je verder loopt kom je bui een grote dansvloer waar de beste DJ;s draaien. Het kost redelijk wat geld om binnen te komen, 15 dollar per persoon. Maar dan is de drank verder wel gratis en heb je de beste DJ's van new York city. Vaak staan er minstens 2 uitsmijters bij de ingang, verder heeft de ruimte nog een lounge ruimte waar de muziek zachter is en er enkele lange leren banken staan om even wat te drinken. Achter is nog een deur naar een soort tuin, het is ier leuk verlicht met sfeerverlichting. Dit is de plek voor de rokers en om af te koelen.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 1:04 pm

Tyler was met een groep vrienden gaan stappen, maar in tegenstelling tot zijn vrienden was hij zich niet van plan plat te zuipen. Daarom stond hij nog steeds met z'n eerste biertje in de hand te kijken naar 2 van z'n vrienden die bezig waren een groepje meisjes te versieren. Hij kon er wel om lachen hoe ze al met hun dronken kop wat probeerde te vertellen, het voordeel was dat de meisjes ook al aardig wat op hadden zodat ze er geen last van leken te hebben.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 1:15 pm

Aria stond de hele avond al bij e djs. Ze kende ze wel en was helaas zelf niet zo goed als hem. Dit keer besloot ze om een drankje te halen. Ze liep naar de bar en bestelde een beccardi. Ondertussen keek ze om zich heen. Ze zag wat dronken jongens en meisjes bij elkaar staan. Misschien begon ze wel een beetje te oud worden maar vodn het zelf altijd leuker dat ze ging flirten zonder het te vergeten.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 1:27 pm

Tyler nam de laatste slok van z'n glas en zette hem op de bar neer, hij draaide zich wat bruusk om waardoor hij tegen een 'meisje' opbotste. Ze had een nog bijna volle baccardi in d'r hand. Verontschuldigent keek hij haar an "mijn fout." zei hij, het was nog geluk dat er niks over de rand heen gegaan was, tenminste dat hoopte hij. Vaag leek hij het meisje te herkennen. Hoewel het lastig was door de flitsende lampen in de ruimte.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 1:33 pm

Aria schrok een beetje toen een jongen tegen haar op botste. Al was ze wel opgelucht dat haar beccardi niet op de grond viel. ´´Je hebt geluk dat het niet over jouw of over mijn kleren ligt´´ zei Aria. Ze was er nietcht boos om omdat het zo kon gebeuren in de club. Als je elke keer super boos zou worden dan mocht je al snel niet meer terug komen. Daarna keek Aria met een glimlach naar de jongen. ´´Ik ben Aria´´ stelde zij zich zelf voor.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 1:44 pm

"Tyler." zei hij met een vriendelijk knikte, blij dt het meisje niet als een opgefokt schaap uit haar slof geschoten was, hij had geen zin in problemen deze avond. "Je komt me erg bekend voor." weet je dat, vooral nu ik je naam hoor." misschien kwam ze van Frankling High, al was ze als hij het goed kon beoordelen te oud om nog leerling te zijn, misschien 1 van de vele nieuwe leraren.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 1:51 pm

Aria keek naar Tyler die tenminste ook vriendelijk tegen haar was. Ze haalde haar schouders op. Ze was helemaal niet beroemd misschien een klein beetje op franklin high maar dat zag ze ook niet gebeuren. ´´Ik weet niet misschien flirte ik ooit met je´´ zei Aria. Dat zag ze eerder gebeuren op de een of andere manier. Hij was niet lelijk en zij had een slecjhet eigenschap.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 2:00 pm

Tyler trok z'n wenkbrauwen kort op "Dat zou ik wel onthouden hebben." zei hij met een knipoog. Hoewel Aria er goed uitzag, was hij niet op jacht deze avond. Hij was degene die voor bob mocht spelen, geweldig saai maar nodig. En om de hele tijd met een meisje dat maar bleef drinken te praten was niks. "Franklinghigh?" vroeg hij toen. "Dat kan misschien wel." oké het zou raar toeval zijn, een speling van het lot, maar iets anders kon hij niet verzinnen. Tenzij ze uit Phoenix moest komen, maar dat was een miljoenen stad en was ook dus haast onmogelijk.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 2:06 pm

Aria merkte wel dat Tyler niet het een goed idee vond. Al keek ze verbaasd op toen hij ook zei dat hij op franklin high zat. ´´Ja sinds kort geef ik er les. Ben je een leerling ?´´ vroeg Aria meteen. Ze nam ondertussen een kort slokje. Ze vond het niet erg om te zeggen dat ze lerares was. Al leek ze er door meteen een stuk ouder vond ze zelf.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 2:15 pm

Tyler moest lachen "ja, hoe ben je zover gekomen om ooit terug te gaan naar een school?" hij moest toegeven dat het een stuk gezelliger was. Zijn blik ging over Aria heen, het was raar om te zien dat ze haast net zo oud leek als hijzelf, hooguit misschien ene jaartje ouder. Al werd Tyler altijd ouder geschat dan dat ie was. Toch was Aria al lerares en moest hij zelf nog het examenjaar ingaan.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 2:29 pm

Aria moest automatisch gewoon mee lachen. ´´He ik dacht dat ik nog wat van mijn andere vrienden kon terug zien. Verder zijn er meer redenen die je van zelf wel merkt als je me leert kennen. In iedergeval als je het aan drft´´ zei Aria met een plagende glimlach. Zo erg was het niet maar er aren vele redenen dus kon ze niet op noemen. ´´Welk talent heb je trouwens ? dan weet ik of je in mijn klas hoort´´ vroeg Aria door.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 2:53 pm

Tyler grijnsde en hield zijn hoofd was schuin "Nou ik weet niet hoor." hij zei het op zo'n plagende toon dat het wel duidelijk werd dat hij het wel zou durfen. Het was best een goede reden, maar ooit zouden die vreienden toch van school gaan en had je er niks meer aan. Dus hij was op een bepaalde manier wel nieuwsgierig. "Mijn talent." herhaalde hij boven de muziek. "Zingen en dans." vragend keek hij haar aan om te kijken of hij in haar klas zat. Het zou raar zijn omdat hij haar gewoon niet als lerares voor kon stellen,
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 2:56 pm

Aria vond het alleen maar leuker als een jongen ook zo terug deed. Al probeerde ze niet te gaan flirten vanwege haar baan. ´´Ah jammer. Ik doe juist instrumenten´´ zei Aria met een pruillipje. Al kon ze dat niet lang vol hoden. Snel goot ze de rest van haar glas naar achteren. Ze had nog geen alcohol op dus was ze toch nog nit zo snel dronken. ´´Nu moet je het ook wel gaan bewijzen. Zullen we dansen´´ vroeg Aria blij.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 3:05 pm

Tyler grijnsde "Ach wie weet kan ik eens langs komen met m'n gitaartje, maar daar ben ik niet zo'n talentje voor." grijnsde hij. Het was meer om zichzelf te begeleiden bij de zang, dus meer dan wat simpele akkoordjes spelen kon hij niet. Hij moest toegeven dat het ook gewoon leuk was om een instrument te bespelen. Tyler knikte "Ofcourse." hij glimlachte naar Aria, misschien moest hij zijn voornemens toch maar overboord gooien. Al was het enige probleem dat een lerares toch een ander verhaal was.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 3:10 pm

Aria vond het nooit erg om iemand te begeleiden voor iets nieuws. Dat was een van de redenen waarom ze waarschijnlijk een lerares werd. Snel trok z Tyler mee naar de dansvloer. Ze had erg zin om te dansen al was ze waarschijnlijk een stuk slechter dan hem. Het ging om de plezer vond ze zelf. Rustig begon ze voor hem te dansen net als de meeste andere deden. ´´Ik kan het helaas niet zo goed´´ zei Aria toch nog met een glimlach.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 3:14 pm

oké ik kan geen dansvloer dans ding beschrijven, vooral niet bij jongens >.<
-
Tyler haalde z'n schouders op, "Het zal wel meevallen." zei hij eerlijk. Hij kmikte in de richting van een groepje dat al half dronken was en lekaar leken uit te kleden op de dansvloer. Het zag er tenminste niet uit als 'dansen' Rustig bewoog hij op de maat van de muziek mee, het ging soepel bij hem door de jarenlange lessen.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 3:16 pm

doe ik ook niet. Veelste moeilijk
-----------------------
Aria keek naar waar Tyler heen keek. Ze zag de mesnen die zo dronken waren. Ze rolde met haar ogen. ´´Heel slim om dronken te worden. Dan vergeet je het hele feest. Zonde van die vijftien euro bij de meeste´´ zei Aria. Al keek ze al snel weer naar Tyler. Je zag dat hij soepel danste wat er erg mooi uit zag. Maar Aria probeerde zich niet te erg laten imponeren omdat ze niet zo was.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 3:24 pm

ahaha ik ga je voorbeeld volgen
-
Tyler kon het niet laten om kort z'n blik over haar heen te gaan. Ze zag er leuk uit. Zelf had hij een simpele spijkerbroek uit en een zwart t-shirt met een opschrift erop. "Helemaal mee eens." hij zei er maar niet bij dat het hem in vroegere jaren ook wel eens gebeurd was dat hij zich lam zuipte. Maar tegenwoordig was hij strenger voor zichzelf. Hij was vanplan om quarterback of aanvoerder te worden, daar hoefde hij geen zuipschuit lichaam bij.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 3:32 pm

Aria glimlachte naar Tyler. Hij zag er nog steeds niet gek uit. Zelf had ze een keer spijkberbroek een leuk shirtje en geen zonnebril. Het was veelste moeilijk met het ding ook al voelde Aria dat ze iets miste. ´´Hoe oud ben je eigenlijk´´ vroeg Aria door. Ze schatte hem eigenlijk in examenklas omdat hij zeker niet veel jonger leek dan zij zelf.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 5:55 pm

Tyler keek haar wat uitdagend aan "probeer maar eens te schatten." vaak schatte mensen hem te oud in, dus hij was wel benieuwd wat ze zou verzinnen. Al had ze een voorsprong omdat ze wist dat hij nog een leerling was dus niet ouder kon zijn dan 23 (?). Ondertussen deinde hij nog steeds met de muziek mee, er werd omgeroepen dat er een nieuwe bekende DJ aan de platen begon, maar de naam zij hem niet heel veel.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 6:02 pm

Aria hield wel van een uitdaging en keek hem schattend aan. Zelf was ze 19 en was ze al afgestudeert. Hij was waarschijnlijk een jaartje jonger dacht ze zelf. ´´Ik ga voor 18´´ zie ze uiteindelijk met ene glimlach. Ze geloofde gewoon niet snel dat hij ouder was dan haar. Al snel hoorde ze de nieuwe dj al kende ze hem wel. Het was iemand uit haar klas en een vriend vond ze zelf.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 6:20 pm

Tyler grijnsde zijn hagelwitte tanden bloot tot bijna een volmaakte tandpasta glimlach "helemaal goed, het 5de jaar op Franklinghigh." volgend jaar had hij examens. Hoewel het nog ver weg leek wist hij dat hij echt z'n best ging doen om ze glansrijk te halen. Hij had geleerd dat getinte mensen al snel een streepje achter de blanke stonden, gewoon door huidskleur. Iets waar hij een hekel aan had, maar hij had bestloten om met een goede eindlijst van school te gaan. Als hij dan geen carrière op zou bouwen kon hij tenminste goed doorstuderen.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 6:24 pm

Aria kon niet anders dan naar die perfecte glimlach te kijken. Zo iets kleins was voor haar al genoeg om te vergeten dat ze eigenlijk niet mocht flirten. ´´Yee krijg ik ook nog een prijs voor het goede antwoord´´ vroeg Aria met een onschuldige glimlach. Al was het nog toeval. Ze had eigenlijk wel verwacht dat hij examenklas zat maar blijkbaar niet. Hij leek in iedergeval een stuk ouder eigenlijk.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 6:51 pm

Tyler dacht even na. Hij zou geen pervers antwoord geven als een kusje van 'The tyler.' of iets dergelijks. "Eigenlijk had ik er niet echt een prijs aan gebonden." grijnsde hij naar Aria. "Dus wt zou je willen?" vroeg hij, blij dat hij het vraagstuk bij haar neer kon leggen.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  EmptyFri Mar 25, 2011 6:55 pm

Aria moest een brede glimlach in houden. Rustig boog ze cih naar voren naar zijn wang en gaf er een kusje op. ´´Denk je dat dit voldoende is´´ zei Aria in zijn oor, Meestal zou ze fluisteren maar met deze muziek zal dat nooit lukken wist ze zelf. Niemand anders zou het toch kunnen horen. IEderene was te drukk bezig met zichzelf of te dronken.
Back to top Go down
Sponsored content





Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  Empty

Back to top Go down
 
Uitgaansgelegenheid 'The Six'
Back to top 
Page 1 of 5Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: