Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Uitgaansgelegenheid 'The Six'

Go down 
+6
Kira
Jaimy
Cathy
Aria
Tyler
Trinity
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyTue Apr 05, 2011 3:36 pm

Kira wrote:
Marina wrote:
Marina begon zich af te vragen of er nog iets gezegd ging worden. Kira leek te schuw en zijzelf was veel te afwezig om echt een gesprek te kunnen voeren. Eigenlijk was ze niet eens meer Marina, maar eerder een slechte kopie ervan. Dat had je dus als je moe was, en zeker als je sociale leven op dat moment nogal een puinhoop was. Marina schudde haar hoofd, alsof ze haar gedachten door elkaar wilde schudden om ze tot kalmte te manen, maar het had niet het gewenste effect. Het zag er eerder raar uit. Goed gedaan, Marina! Maar niet heus.

Kira grinnikte even kort bij de beweging van marina. Al was het zo zacht dat waarschijnlijk niemand het zou horen. Ze keek weer rond door de bar. Als Marina iets zou vragen zou ze misschien antwoorden maar ze wilde niet echt een gesprek dus praatte ze zelf ook niet veel. Ze glimlachte wel lichtjes en dacht er over na om straks te gaan dansen. Maar ze wist het niet zeker omdat haar soort dans zo anders was dan hier.

Dit word echt een fantastisch gesprek.
----------------------
Marina's gedachten dwaalden af, zoals zo vaak. Plots vroeg ze zich af waarom water kleurloos was. En was Waterkleurig wel kleurloos? Hoe wist je wat kleurloos was? Oh man, waarom hield ze er zo van om alles in vraag te stellen? Ze verafschuwde haar eigen hobby. Daarvoor moest je Marina heten. Echt waar. 'Zit jij niet op Franklin?'Vroeg Marina plots. Ze liet de "High" meestal weg, al wist ze niet eens waarom. Oké, ze gaf toe: Veel wist ze niet van zichzelf.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyTue Apr 05, 2011 5:22 pm

Loki wrote:
Ik ga voor als hij Liam gaat troosten straks n.n
~~~
"Goedzo!" Moedigde Loki de jongen glimlachend aan. "Nu alleen nog de laatste stap: SMILE!"

waar?

Liam glimalchte braaf op commando. "Yes Sir" zei hij lachend, al was hij amper verstaanbaar. waarschijnlijk zouden zijn woorden loki ontgaan, die kon waarschijnlijk niet, als hij en sean, liplezen. Hij lachtte vrolijk
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyTue Apr 05, 2011 8:13 pm

Slownummer? :3
~~~
Loki stak grijnzend zijn duim naar hem omhoog. Toen werd er door de DJ feilloos van een upbeat nummer een overgang gemaakt naar een veel rustiger nummer "For all the couples tonight, and for you who are still a little shy, we know you are there..." klonk het door de grote ruimte. Loki glimlachte en zijn ogen leken mee te kleuren met alle lichten die nu rood, roze en paars werden. Hij stak zijn hand uit naar Liam en maakte een halve buiging (voor zover dat mogelijk was, temidden van de menigte), waarna hij "May I" naar hem lipte.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyTue Apr 05, 2011 8:27 pm

jeah

Liam moest zich inhouden niet te gaan knikken of zijn hoofd los zat. Hij glimalchte "Ja" wist hij eruit te persen. Hij pakte de hand van loki aan. en was blij met het rode licht aardoor zijn rode gezicht neit opviel
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyTue Apr 05, 2011 8:39 pm

Oh en zullen we het troost-gedeelte doen in het Kapelletje? Of weet je een betere plek?
~~~

Opnieuw legde Loki zijn armen om de smalle middel van de jongen, en opnieuw kromp de ruimte tussen hun lichamen tot een minieme afstand. "If you're uncomfortable and I should shut the hell up, you say so, alright?" Zei hij opnieuw met zijn mond vlak naast Liam's oor, zodat die hem boven de muziek uit kon verstaan.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 11:25 am


Liam werd weer eens rood. Hij kon niets anders doen dan iets bevestigends te murmelen en een beetje te knikken. Zijn hart sloeg dertig keer zo snel als net (figuurlijk, anders was ie morsdood) hij vond dit wel grappig.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 4:38 pm

Loki glimlachte, "Dus als ik dit doe..." Schijnbaar zonder enige schaamte liet hij zijn ene hand in de kontzak van Liam glijden, "Doe jij...?"
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 6:52 pm

Liam glimlachte en ging zo mogelijk nog iets dichter bij Loki staan. "dit.." hij legde zijn handen op Loki's onderrug, vlak boven zijn kont. Hij was het stadia van rood zijn nu voorbij, nu was het een mooi moment. Nu wilde hij gewoon bij loki zijn.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 6:56 pm

Loki lachtte hartelijk om de jongen tegenover hem. "Hmmm... Dan doe ik dit." Nu liet hij ook zijn andere hand de weg naar een van Liam's kontzakken vinden. Met ontdeugend twinkelende ogen en een grijns rond zijn lippen keek hij de jongen aan.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 7:02 pm

Liam had een big smile die voorlopig niet meer van zijn gezicht te slaan was. Hij ging nog iets dichter bij loki staan. Hij liet zijn handen nog wat omlaag gaan en verdwijnen in lokis kontzakken "En dan doe ik dit..." hij keek loki met een ondeugende en uitdagende uitdrukking aan.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyThu Apr 07, 2011 4:50 pm

Ik heb een beetje het probleem dat ik ze eigenlijk pas voor het eerst wil laten zoenen bij de naweeën van het hele prieeltje-gedoe, bij Loki thuis... Maar hier gaat het er waarschijnlijk wel op uit lopen als we zo door gaan. Zullen we anders een timeskip doen, of het nu gewoon zo laten en alleen verder gaan bij het prieeltje/Loki's appartement? Of heb jij nog een idee?
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyThu Apr 07, 2011 7:27 pm

Loki wrote:
Ik heb een beetje het probleem dat ik ze eigenlijk pas voor het eerst wil laten zoenen bij de naweeën van het hele prieeltje-gedoe, bij Loki thuis... Maar hier gaat het er waarschijnlijk wel op uit lopen als we zo door gaan. Zullen we anders een timeskip doen, of het nu gewoon zo laten en alleen verder gaan bij het prieeltje/Loki's appartement? Of heb jij nog een idee?

lokis apartement ^^
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyThu Apr 07, 2011 7:29 pm

Ik volg je niet helemaal geloof ik... Bedoel je dat ze nu hier ook naar Loki's appartement gaan? Maar bij het Prieeltje gaan ze nu ook naar Loki's appartement xD
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyThu Apr 07, 2011 7:37 pm

Loki wrote:
Ik volg je niet helemaal geloof ik... Bedoel je dat ze nu hier ook naar Loki's appartement gaan? Maar bij het Prieeltje gaan ze nu ook naar Loki's appartement xD

nee we gaan gewoon verder bij het prieel. of het rustige nummer is afgelopen en de romantische sfeer word verpest door 's werelds afzichtelijkste house nummer XD
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyThu Apr 07, 2011 7:39 pm

Dus je bedoelt dat we of hier niet verder gaan en wel bij het prieel (en dan vanaf het prieel naar Loki's app), óf de sfeer verpesten met housemuziek?
Sorry dat ik zo traag van begrip ben, ben de hele dag al een zombie >.<
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 EmptyThu Apr 07, 2011 7:44 pm

Loki wrote:
Dus je bedoelt dat we of hier niet verder gaan en wel bij het prieel (en dan vanaf het prieel naar Loki's app), óf de sfeer verpesten met housemuziek?
Sorry dat ik zo traag van begrip ben, ben de hele dag al een zombie >.<

jepps
Back to top Go down
Sponsored content





Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Uitgaansgelegenheid 'The Six'    Uitgaansgelegenheid 'The Six'  - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
Uitgaansgelegenheid 'The Six'
Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: