Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Times Square

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 3:33 pm

Trinity haalde haar schouders op "Wie weet." grijnste ze naar haar. Je wist maar nooit of ze uiteindelijk de perfecte shoppartner leek te zijn. "Maar dan naar Broadway?" ze wist niet wat ze daar konden doen, maar het was alijtd leuk o m naar de toeristen te kijken en zelf toeristje te spelen.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 3:41 pm

Dana Elle bedacht zich,' Laten we gaan shoppen! Ik wil van mijn goth imago af. Ik ben te veel veranderd om er nog zo bij te lopen.' Ze lachtte en keek naar Trinity. Het was nu aan Trinity om haar te helpen met haar verandering. Het moest nog wel een beetje donker worden maar niet zo zwart als ze eerst was. Raf had haar veranderd en zij moest dus ook een beetje mee helpen aan die verandering.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 3:45 pm

Trinity keek haar kort verbaast aan, waarna ze een nieuwsgierige blik in haar ogen kreeg "Waardoor ben je zo veranderd dan?" vroeg ze net zo nieuwsgierig als de blik in haar ogen veraadde. Het was duidelijk dat ze nu wel wilde weten waarom ze nu inneens wel wilde shoppen. Misschien was er wel een jongen in het spel en trinity was dan zo'n type die het naadje van de kous wilde weten.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 3:48 pm

Dana Elle zei met blozende wangen,' Een jongen heeft me veel geholpen om te veranderen en ik vind dat ik nu zelf ook even onder ogen moet komen dat ik veranderd ben.' Ze lachtte een beetje verlegen en keek van Trinity naar de grond. Ze was nooit echt goed geweest in praten over haar gevoelens en al helemaal niet wanneer het om een jongen ging want dit was de eerste keer dat ze verliefd is geworden.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 3:59 pm

wacht volgens mij wist trinity het al, van dat rokerspleintje maarja ik doe wel ff alsof ze het nog niet weet Razz
-
Trinity grijnste en floot plagend, maar op een vriendschappelijke manier "Oehw en wie is de gelukkige?" ze kon haar blik bijna niet meer van Dana Elle afhouden, waardoor ze bijna tegen een paaltje opliep. Snel deed ze een stapje opzij om het paaltje tussen hen door te laten gaan. Ze trok haar tas wat over haar arm heen, terwijl haar blik weer terug ging naar Dana Elle. "Zit ie bij ons op school, of is het een echte NewYork boy?"
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 4:09 pm

Dana Elle keek van Trinity naar haar handen en weer terug.' Hij zit bij ons op school, maar we schelen kwa leeftijd best veel.' Ze lachtte een beetje en ze vond het toch wel fijn om over Raf te praten.' Zijn naam is Raf ken je hem?' Ze keek Trinity vragend aan en liep daardoor wel echt tegen een paaltje aan omdat ze gewoon niet zo slim is om te bedenken dat er ook paaltjes staan. Gelijk wrijft ze over haar voorhoofd aan en doet een stap opzij.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 4:15 pm

Trinity keek haar even bedenkelijk aan, Raf die kende ze wel, maar ze moest even verzinnen waarvan "Ja ik ken hem, we..." voor ze haar zin af kon maken botste Dana Elle tegen zo'n paaltje. "Auw." mompelde ze voor haar in d'r plaats "Gaat het?" het mocht er dan redelijk grappig uitgezien te hebben, het was toch behoorlijk pijnlijk en aangezien ze net bijna hetzelfde overkomen had beslootz e maar niet te gaan lachen. Grote kans dat zij dan tegen de volgende paal aan zou lopen.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 4:19 pm

Dana Elle wuifde haar opmerking weg,' Het is niks, overkomt me wel vaker maar waarvan ken je Raf dan?' Ze was best nieuwgierig aangelegd en wilde opeens elk detail van die ontmoeting weten. Of dat nou kwam omdat Dana een beetje bang was dat Raf Trinity leuk vond omdat ze echt heel knap was vond ze of dat het kwam door haar nieuwgierigheid wist ze zelf niet al te goed.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 4:34 pm

"Ohe op dat eerste schooldans heb ik met hem gedanst, hij was behoorlijk stil maar wel heel lief." ineens bedacht ze zich dat dit misschien verkeerde gedachtes bij Dana op kon brengen. Snel schudde ze haar hoofd "Maar er is niks gebeurt hoor." zei ze snel, meer voo rzichzelf omdat ze geen foute indruk wilde maken bij haar. Waarom wist ze niet, maar ze mocht haar wel en dat wilde ze nu niet verpesten. "Ohja en hij heeft de barman zo gek gekregen om m'n euro's aan te nemen door te zeggen dat ze uniek waren." lachtte ze. Al klonk het een stuk stommer als ze het zo zei dan dat het was geweest toen ze er zelf bij was.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 4:40 pm

Dana Elle voelde een steek door haar maag gaan toen ze hoorde dat Trinity met Raf had gedanst. Het voelde niet fijn en ze was daarom ook best jaloers, ondanks het feit dat Trinity eraan toe had gevoegd dat er niks was. Toen ze hoorde dat hij de barman dus had voorgelogen wist ze niet of ze het grappig moest vinden of een beetje bang makend. Als hij de barman kon voorliegen dan was zij een eitje want wat was ze soms toch goed gelovig.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 4:49 pm

Trnity keek weer opzij toen er geen echte reactie van Dana Elle kwam. Vragend keek ze haar kort aan, voor haar was zo'n stilte al snel pijnlijk. Om zichzelf een houding te geven pakte ze een labello staafje en smeerde haar lippen weer in. Ze waren zo droog geweest dat ze de felletjes eraf kon trekken. Haar blik ging door de straat die overliep van de mensen, aan de overkant van de straat zag ze de eerste winkels al staan. Ze wees erheen "Zullen we daar een kijkje gaan nemen?" vroeg ze zo vrolijk mogelijk.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 4:51 pm

Dana Elle schudde even met haar hoofd om de gedachtes van Trinity en Raf even uit haar hoofd te zetten voor nu.' Ja is goed!' Ze lachtte vriendelijk en haakte haar arm in die van Trinity. Het was een soort gewoont die ze vaak deed bij mensen. Gewoon omdat ze het zo gezellig vond en er was nou ook weer niet al te moeilijke rede achter.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 5:03 pm

Trinity lachte, blij dat Dana Elle ook weer lachte. "Ik ben benieuwd of we wat kunnen vinden, heb jij enig idee wat van je zoekt?" vroeg ze nieuwsgierig. Zelf had ze niks nodig, maar dat had ze eigenlijk nooit, maar het was altijd wel leuk om gewoon een leuk hempdje of shirtje te kopen.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 6:46 pm

Dana Elle ging even in haar hoofd opzoek,' Het hoeft niet gelijk zo heel vrouwelijk en ik hou het nog steeds het liefste bij zwart of paars ofzo. Maar wel iets dat een beetje vrolijk is en vrouwelijk.' Ze lachtte en keek even naar Trinity. Hakken zouden het voor haar niet worden maar voor de rest vond ze dat Trinity er heel leuk uit zag.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 7:07 pm

Trinity knikte, ze hield van shoppen en mode. Dus het was altijd leuk om iets bij elkaar te zoeken. "Dat moet lukken." zei ze op haar beurt weer vrolijk terwijl ze de winkel binnenstapte. Het was er druk en de muziek stond hard, maar er leken veel leuke kledingstukken te zitten.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 7:09 pm

Dana Elle liep een beetje onwennig de winkel binnen en zei toen tegen Trinity,' Ik laat jou je gang gaan en ik zie wel wat ik straks aankrijg!' Ze lachtte en lusiterde naar de muziek die opstond. Het was lekker rustig dus Dana vond het niet erg om zachtjes met de muziek mee te zingen en af en toe een ans beweging te maken. Ze vond het zelfs leuk om even omgeven te zijn door kleren en keek af en toe naar Trinity.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptySun Mar 20, 2011 7:23 pm

gaat dylan nog reageren bij de dansles (A)
-
Trinity lachtte "Oké afgesproken." even kwam ze op het idee om haar een belachelijke jurk aan te laten trekken, maar zelfs Trinity was niet zo gestoord omdat te doen. Al snel vond ze een strakke spijkerbroek die perfect meost staan bij de lange slanke benen van Dana Elle. Voor zover ze had kunnen zien had Dana Elle een prachtig lfiguur. Ze trok een zwart shirt uit het rek, het shirt hield de schouder linker schouder bloot waardoor het een heel vrouwelijk aanzicht had. Met het setje liep ze terug naar Dana elle "En?" zei ze terwijl zehet voor haar hield. Er zaten geen accesoires bij, eerst dit maar eens.
-
whaha ik ben dus echt niet crea met kleding :c
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 6:07 pm

Whaha maakt niet uit.
~~

Dana Elle had zelf ook een paarse jurk gevonden met blote rug. Het was iets wat ze zelf nooit zou uitkiezen maar met Trinity voelde het gewoon anders en wou ze het er toch wel op wagen.' Wow dat ziet er echt heel stoer uit!' Ze lachtte en keek naar het setje dat Trinity voor haar had gemaakt. Ze vroeg zich af of ze het figuur voor had maar dat kwam vooral omdat ze altijd al wel een beetje onzeker was geweest over haar lichaam. Ze nam het setje aan en liep al dansend naar de pashokjes. Niet dat ze goed kon dansen maar slecht was ze ook weer niet. Het was het soort dansen dat je zag als je naar een disco ging. Niet al te goed en niet al te slecht.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 6:23 pm

Trinity lachte, blij dat Dana Elle het leuk vond. Je wist maar nooit. Nieuwsgierig keek ze naar de jurkjes in haar hand, ze vond ze er gaaf uitzien. "Ik wacht hier." deelde ze vrolijk mee terwijl ze in een soort lage stoel plofte tegenover het hokje waarin Dana verdween. Ze was benieuwd of het haar stond. Vast wel.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 6:48 pm

Dana elle paste eerst het setje van Trinity en moest haar gelijk geven dat het haar goed stond. Ze bekeek zichzelf in de spiegel van alle mogelijke posities en ging toen wat onzeker het hokje uit.' Wat vind je? ' Ze keek met een scheve glimlach naar Trinity en van Trinity naar haar kleren.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 6:52 pm

Trinity bleef nieuwsgierig wachten tot Dana Elle tevoorschijn kwam. Met een bewonderende blik kwam ze half overeind "Wie ben je en wat heb je met Dana Elle gedaan." zei ze op een plagende toon. "Je ziet er prachtig uit." zei ze oprecht bewonderend. Als trinity niet zo'n ego had zou ze jaloers worden op hoe ze eruit zag in deze kleding. "Raf valt stijl achterover als hij je zo ziet."
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 6:55 pm

Dana Elle lachtte een beetje schamper en bekeek zich nog een keer in de spiegel. Ze zag er echt leuk uit en ging gelijk een beetje rechterop staan. Het voelde goed om weer wat anders te dragen en hoopte dat Trinity gelijk had en Raf echt onder de indruk van haar was. Toch wist ze het niet zeker,' Wil je straks ook even die andere jurk beoordelen want ik heb hem dan wel zelf uitgekozen ik heb zo nog mijn twijfels.' Ze lachtte nu met een beetje meer zelfvertrouwen en ging weer het pashokje in.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 7:03 pm

"Tuurlijk." Trinity stond op en liep naar een rek met sjaaltjes, riempjes en armbanden die op de hoeks tond van het paskamer gedeelte. Niet speciaal voor Dana of voorzichzelf, maar gewoon om te kijken enzichzelf een soort van houding te geven. Ze was benieuwd hoe de jurken haar zouden staan, vast goed want ze leek het figuur te hebben dat alles wel kon hebben.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 7:08 pm

Dana Elle had de jurk aan en verbaasde zich over het idee dat ze in deze jurk net borsten leek te hebben. Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht en ze deed haar haren even los en schudde ermee. Toen liep ze de paskamer nog wat zelfverzekerder, dan toen ze erin ging, uit. Ze maakte even een klein rondje en keek Trinity glunderend aan.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 7:25 pm

Als Trinity het kon had ze op haar vingers gefloten, maar dat was dus niet het geval daarom floot ze bewonderend tussen haar tanden "Wauw, waar heb je al die tijd gewinkeld. Dit staat je prachtig!" zei ze eerlijk, bewonderend liep ze naar haar toe terwijl ze de jurk bekeek. "Ik ben bang dat Raf concurentie gaat krijgen." zei ze lachend.
Back to top Go down
Sponsored content





Times Square  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Times Square
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: