Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Times Square

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 21, 2011 7:35 pm

Dana Elle schoot in de lach om de reactie van Trinity,' Ik ben blij dat je samen met mij wou gaan shoppen ik had anders nooit de lef gehad om dit te pakken.' Ze lachtte en ontblootte haar tanden daardoor.' En je bent echt super gezellig!' Ze lachtte en keek naar de overige spullen. Die hoefde ze niet meer ze had al drie dingen waar ze helemaal weg van was en wou dat.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 21, 2011 7:52 pm

Trinity moest op haar beurt weer lagen "Dankje, jij bent ook aardig leuk om mee te winkelen hoor." zei ze terwijl ze haar tas weer over haar schouder trok. Het zag eruit dat ze klaar was "Ga je nog verder kijken, of afrekenen?" vroeg ze terwijl ze op zei stapte voor een gillend groepje meisjes die bezig waren met BH's passen ofzo. Even trok ze haar wenkbrauw naar ze op, right.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 21, 2011 7:54 pm

Dana elle had zich even snel omgekleed en keek blij naar de kleren die ze wou kopen,' Nee ik heb het denk ik wel. En wat hebben die?' Haar aandacht was getrokken naar de meisjes die half gillend bezig waren. Het zag er nogal raar uit en Dana bedacht zich dat ze nog een paar nieuwe BH's nodig had. Snel pakte ze twee leuke van een rek en had geen zin om te passen. Wanneer ze fout waren gaf ze ze wel weg ofzo. Maar ze wou nu echt niet nog een keer die paskamer binnen.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 21, 2011 8:10 pm

Trinity zag waarom ze gilde, waarschijnlijk hadden ze allemaal de grootste BH's uitgezocht en hielden deze nu voor zich in de spiegel. Waar je je lol maar aan kon beleven. Ze draaide zich terug naar Dana die er nu ook twee in haar handen had "Moet je ze niet passen?" vroeg Trinity voor ze er erg in had, niks leleijkers dan een verkeerde BH aan onder je kleding. Tenminste dat had ze gelezen in de vele modebladen die dachten het geheim tot schoonheid weg te geven.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 21, 2011 8:14 pm

Dana Elle schudde haar hoofd,' Dat is nou het handige aan een rijke pappie je vraagt even of je ngo wat geld mag en hij geeft het je dus als ik hij niet goed zit koop ik gewoon nieuwe. Niet dat ik er altijd even blij mee ben hoor zo'n rijke vader.' Ze lachtte schamper en wist niet zeker of Trinity haar zou begrijpen. De meeste meisjes zouden maar wat graag in haar positie willen zitten en dan de creditcard van hun vader leeg shoppen maar zo was Dana gewoon niet.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 21, 2011 8:25 pm

Trinity keek haar wat verbaast aan, om het schampere lachje, maa rook om haar rijke vader. Dat had ze eigenlijk nooit geweten. Nou ja, ze had er ook niet veel aan om het te weten. "Tja, dan zou ik ze ook gewoon meenemen." beaamde ze. Zelf had ze nou niet bepaald rijke ouders, maar arm waren ze niet. Ze had eigenlijk nooit eits te kort gehad, kreeg genoeg geld om een trimester mee vol te brengen en als ze echt wat nodig had omdat ze zo stom was geweest om bijvoorbeeld haar hele portomonee inhoud te verliezen wilde ze heel soms na een flinke ruzie wel een oogje dichtknijpen.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 21, 2011 8:27 pm

Dana Elle haalde haar schouders op,' En daarom ga ik jou nu trakteren op iets te eten want mijn maag draait zich om.' Ze lachtte en rekende de kleren af met haar geld. Ze had hiervoor gewerkt maar als ze wilde kon ze naar haar pappie gaan en geld vragen. Niet dat ze dat ook zou willen ze voelde zich dan gelijk zo afhankelijk van hem en dat wilde ze absoluut niet.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyTue Mar 22, 2011 4:34 pm

Trinity lachte "dat klinkt goed." om haar woorden kracht bij te zetten klopte ze even op haar buik. In tegenstelling van wat veel mensen dachten hield ze geen streng dieet aan om haar 'ballet' figuurtje te houden. Daar was het eten veel te lekker voor, binnen een halve dag zou ze zo'n last krijgen van een suikerverslaving of iets dergelijks dat haar plan direct aan diggelen lag. En een traktatie sloeg ze zeker niet af.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyTue Mar 22, 2011 4:49 pm

Dana Elle keek met een scheve lach naar Trinity,' Nou laten we het er dan van nemen en naar een duur restaurant gaan waar ik vroeger soms wel eens met mijn moeder en broer kwam.' Ze lachtte en trok Trinity mee naar buiten en naar het Restaurant voordat ze er nog iets tegenin kon brengen.

Ik maak wel effe aan en dan reageer jij xD
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyTue Mar 22, 2011 5:31 pm

oké, waar?
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 28, 2011 5:16 pm

new.

Het was erg druk, sommige mensen zouden er zenuwachtig van worden of ongeduldig. Maar June genoot van de stad, haar stad. The city that never sleeps. The concrete jungle where dreams are made off. Het liedje van Alicia Keys zat flink in haar hoofd en deze zong ze dan ook. Ze kreeg alleen maar leuke blikken, geen blikken van "die zingt vals". Daar was ze blij om. Met twee flinke tassen liep ze over de druk bevolkte straat Times Square.
Back to top Go down
Amy

Amy


Posts : 103
Join date : 2011-03-28

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Mar 28, 2011 5:56 pm

Haar haren wapperde achter haar, iets wat ze irritant vond. Toch deed ze er niks aan, dan zou na een paar minuten het toch weer verkeert zitten. Natuurlijk had ze haar iPod weer in haar oren zitten, zo voelde ze zich alleen maar zichzelf. Ze viel gek genoeg op tussen al die mensen, ook al was ze klein. Het kwam waarschijnlijk door haar lichtblonde haren en haar lijkbleke haast perfecte huidje.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 3:40 pm

NEW
------
Jenn zag Trinity nog niet staan. Zou ze het vergeten zijn of zou ze haar hebben laten zitten? Het zou misschien wel iets voor haar zijn, maar Jenn dacht het niet. Ze stond op het plein bij Times Square, en zag grote gebouwen en ze genoot. Dit was zo anders dan ze soms gewend was.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 3:56 pm

ze hadden toch afgesproken bij de kluisjes? Het was eigenlij klogischer geweest als ze dus hier samen aankwamen
-
Trinity liet zich met moeite tussen de mensen wringen. In haar handen had ze een flesje water die ze had gehaald bij een klein standje. Wie had er nou verwacht dat in een rij van 2 ensen je letterlijk een halfuur zou moeten wachten voor je aan de beurt was? Ze was hier namelijk een uur te vroeg geweest door een uitval uur dus was ze nog eerder weggegaan dan ze van plan was geweest. Maar nu kwam ze alsnog te laat bij Jenn. Wild zwaaiend liep ze op haar af.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 3:59 pm

oeps sorry vergeten XD:$ sorrysorrysoryy
doen we het nu gewoon anders
--------
'Hehe daar ben je eindelijk' Jenn zuchtte van opluchting, ze was ongerust geweest vanbinnen. Ze keek naar het flesjewater in haar handen. Ze had enorme dorst, maar door de ongerustheid over Trinity had ze het niet opgemerkt. 'O zou ik alsjeblieeft een slokje mogen? Ik droog uit.' Ze keek met lieve oogjes naar haar vriendin, als ze haar al zo kon noemen.

Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 4:15 pm

"Une momente s'il vous plaît" glimlachte ze in het frans. Haast nam ze een paar grote slokken van het water, waarna ze het plastic flesje aan Jenn gaf. Met een elastiekje dat afdrukken gemaakt op haar pols omdat deze er al te lang om heen zat bond ze haar haren samen in een wat slordige paardenstaart. Iets wat haar op het moment niet kon schelen, zolang haar haren maar uit haar plakkerige nek zou verdwijnen in deze hitte.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyFri Apr 01, 2011 12:12 pm

'Merci.' Jenn deed lekker mee met het franse accent en de taal die Trinity sprak. Ze klokte het flesje helemaal leeg, en zei: 'Excusex-moi, ik wilde het niet helemaal leegdrinken maar het ging perongeluk.' Ze keek Trinity schuldig aan. Ze had erg zin gehad in vandaag en wilde er het beste van maken.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyFri Apr 01, 2011 12:23 pm

Trinity luisterde met een lach naar het vreselijke accent van Jenn terwijl ze Frans probeerde te spreken. Tja zij sprak Amerikaans met een accent terwijl de Amerikaanse buitenlandse talen weer met een accent spraken. "Geen probleem." ze ging met haar hand door haar haren. "Kom we gaan." zonder te aarzelen begon ze richting de eerste winkel te lopen. Het was een soort Amerikaanse H&M store waar het ontiegelijk druk was.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyFri Apr 01, 2011 12:59 pm

Ehm eef, haar moeder had haar frans geleerd met een soort van accent maar maakt niet uit xd.
--------
Ze was blij dat Trinity er geen probleem van maakte. Ze stapte de winkel binnen en zag in plaats van kleding alleen maar mensenhoofden. 'Jemig, hoe kunnen we hier ooit rustig shoppen?' ze keek naar trinity die het ook te druk leek te vinden.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptySat Apr 02, 2011 8:14 am

een amerikaanse die nooit in frankrijk is gweweest kan echt niet vlekkeloos frans xD zelfs de mensjes hier in nl kunnen het echt niet zonder accent xD
-
"Gewoon je ellebogen gebruiken." dat was meestal de beste tactiek hier. Maar je moest wel uitkijken dat je geen stoot terug kreeeg en je je rib brak. Dat was haar gelukkig nooit overkomen, maar een kennis van haar wel en die had er behoorlijk van gebaald. Voor Jenn uit liep ze naar de roltrap om naar de goede verdieping te gaan.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptySat Apr 02, 2011 12:15 pm

'Oke, daar gaan we dan.' Jenn liep achter Trinity aan. Het werkte wel, veel mensen gingen aan de kant als je dat deed. Het was misschien niet helemaal aardig, maar wel beter dan die mensenmassa. Ze waren inmiddels op de roltrap, en Jenn zag de kledingrekken al.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptySun Apr 03, 2011 12:15 pm

linds wat ga jij nou invullen bij de werkweek?
-
Trinity haalde diep adem toen ze op de roltrappen terecht kwamen. "Waar ben je naar opzoek?" vroeg ze aan Jenn terwijl ze van de rollende plaat afstapte en om zich heen keek. Als je verder omhoog ging kwam je bij de lingerie en badmode, op deze verdieping hingen verschillende dingen, broeken shirts jurkjes en rokjes. Allemaal volgens de laatste mode.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptySun Apr 03, 2011 4:50 pm

Londen, jij(: ?
-------------------
'Misschien een leuk zomerjurkje ofzo. Ik kijk wel. En jij?' Jenn keek Trinity aan. Ze was neit echt ergens naar op zoek, vaak vond ze bij toeval wel iets dat bij haar paste. Ze zag wel al gelijk leuke dingen hangen, en toen ze boven waren liep ze gelijk naar een rek met allerlei dingen eraan. Ze viste er een leuk jurkje uit, met bloemetjes.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptySun Apr 03, 2011 5:22 pm

"Weet ook nog niet, ik denk een leuk hempdje." speciaal voor Cathy dacht ze er achteraan. "Maar ik moet een beetje op de centen letten, tot het volgende trimester krijg ik geen geld meer binnen." grinnikte ze. "Of ik moet gaan werken." bij deze woorden trok ze een gezicht dat het overduidelijk was dat er geen haar op haar hoofd eraan dacht om een baantje te gaan zoeken. Daar was ze veel te lui voor.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 EmptyMon Apr 04, 2011 3:19 pm

'Vind je deze leuk?' onderbrak Jenn Trinity. Ze hield het jurkje voor haar en probeerde voor te stellen hoe hij zou staan bij haar(bij jenn dus xD). 'En is dit niet iets voor jou?' Ze hield Trinity een zwart hempje voor met glitters erop. Jenn straalde helemaal, wat lag dit haar goed. Hier voelde ze zich gelijk thuis, tussen de make-up, kleding en sieraden.
Back to top Go down
Sponsored content





Times Square  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Times Square    Times Square  - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Times Square
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: