Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De bioscoop

Go down 
+6
Lucy
Jaimy
Cathy
Trinity
Ethan
Marina
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 11:43 am

Dj kuste Diana en hoopte echt met heel zijn hart dat zij dit door wilde zetten. Dat zij iets met hem wilde. Ondanks al zijn slechte kanten, hij hoopte dat ze samen konden zijn. Het was nieuw voor hem maar toch hoopte hij al deze dingen. Gewoon omdat hij van Diana hield.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 11:57 am

Diana kuste met Dj, en het viel haar plots op dat beide namen met een D begonnen. En ze allebei groene ogen hadden, maar dàt had ze al eerder gemerkt. Als ze heel eerlijk was, was de liefde die ze nu voelde meer passioneler dan vorige liefdes. Oké, ze was nogal vaak verliefd geweest, maar relaties? Ho maar!
----
Ispiratieloos
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 12:05 pm

Dj kuste Diana nog steeds. Hij merkte dat hij meer wilde dan alleen kussen maar hij hield zichzelf in. Hij haalde zijn lippen weer van die van Diana af. Hij keek haar recht aan met veel liefde in zijn ogen. 'Ik vind je echt heel erg leuk.' fluisterde hij toen zacht zodat alleen zij het kon horen. Hij hoopte zo ontzettend dat zij hem ook leuk vond.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 12:19 pm

Diana keek Dj even aan voor ze aan haar zin begon. Ze had het idee dat ze haar antwoord al gezegd had met haar blik. 'Dan zijn de gevoelens wederzijds.' Ze glimlachte even, een glimlach waar de liefde van afspatte. Misschien was het een cliché uit zwijmelfilms, maar het was zo.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 12:29 pm

Dj glimlachte breed en vrolijk, zijn glimlach was een klein beetje scheef. 'Daar ben ik dan heel blij om.' zei hij rustig tegen Diana terwijl zijn hart eigenlijk tekeer ging omdat hij blij was dat zij hem ook leuk vond. Diana was in een korte tijd heel erg belangrijk voor hem geworden.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 12:33 pm

'En dàt gevoel is ook wederzijds,'Zei Diana die het woord "wederzijds" gewoon een heel mooi woord vond dat afhankelijk was van de context. Diana had absoluut niets met taal, maar soms -en daarmee bedoel ik zelden- dacht ze erover na. Zoals nu, maar dat was -waarschijnlijk- een uitzondering. Ergens was haar bloed hard gaan stromen en werden haar wangen knalrood. Vraag haar niet waarom.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 12:46 pm

Zullen we zo even doen dat de film is afgelopen.
___________
Dj glimlachte. Streelde met zijn duim nog steeds haar hand en met zijn andere hand streelde hij zacht en teder haar wang. Hij had een gevoel leren kennen en wilde hetniet meer kwijt. Hij wilde haar nooit mar dan ook nooit meer kwijt.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 12:50 pm

Okidoki. n__n
___________
Diana glimlachte om het feit dat hij haar wang en hand streelde, maar het begon steeds lichter te worden. 'We moeten eruit,'Zei Diana, nogal overbodig. Innerlijk zuchtte ze, in het donker merken dat degene waarop je verliefd bent jou ook ziet zitten, was meer dan fantastisch geweest. En plots was het lichter geworden, en waarschijnlijk moest je gaan duwen om heelhuids hier uit te geraken.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 1:28 pm

Dj knikte. Doordat het lichter werd verdween het magische effect maar dat deed niets af voor zijn gevoel voor Diana. Dat bleef. Hij stond op en hield haar hand nog steeds vast. Gewoon omdat het prettig was om haar aan te raken, om haar te voelen en zo zeker te weten dat ze echt was.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 1:42 pm

Diana stond eveneens op, en begon naar beneden te lopen. Van de ene naar de andere tree, tot ze beneden was. Ze glimlachte even tegen zichzelf, de rij aan die ene deur was ellenlang, maar daar was Diana best blij om.
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 1:44 pm

Dj liet de hand van Diana los om vervolgens zijn arm om haar middel heen te slaan en zo verder te lopen. Als Diana dit te close vond kon ze zijn arm altijd weg duwen en afstand nemen. Al zou hij dat jammer vinden ook dat zou hij accepteren, net als het kussen. Hij wilde het op haar tempo doen.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 1:56 pm

Diana vond de arm om haar middel best prettig. Ze had vaak mensen zo zien lopen en ze had zich altijd al afgevraagd wat daar zo leuk aan was, maar nu wist ze het. Het was alsof de hand rond de vlinders in haar buik hing en ze ving. Ze had altijd al veel fantasie gehad, en nu wist ze dat zéker.
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:07 pm

De rij waar ze nu in stonden was behoorlijk lang maar Dj vond het niet erg. 'Wil je weer terug naar de school of heb je zin om bij mij in het appartement te blijven slapen?' vroeg hij toen aan Diana. Hoewel zijn appartement niet groot was en eigenlijk maar een slaapkamer had kon hij wel wat regelen als ze bij hem wilde komen slapen. Dan zou hij gewoon op de bank slapen en kon zij het bed gebruiken.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:11 pm

'Mij maakt dat niet uit. Ik stel voor dat jij beslist,'Zei Diana. Ze was nooit goed in kiezen, wel wist ze dat àls ze teruggingen naar school ze zich moesten haasten. Over een kwartier moesten ze dan daar zijn, maar Diana wist nu al dat ze dat toch niet gingen halen. Toch vond ze het geloofwaardig klinken dat ze vond dat Dj mocht beslissen. Hij mòcht ook beslissen, uit één optie waarschijnlijk.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:19 pm

Dj glimlachte een beetje. 'Ik weet niet of het zo eerlijk is om mij te laten kiezen want eigenlijk heb ik niet zo'n zin om alleen te zijn in mijn appartement.' zei hij eerlijk tegen Diana. 'Maar ik weet niet of we nog optijd op school kunnen komen.' zei hij daarna tegen haar. Hij koos niet dat was haar taak vond hij.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:24 pm

'Als ik goed schat, zijn we over een anderhalf uur buiten en dàt is te laat,'Zei Diana. De rij ging ook heel traag, eigenlijk was het best slecht van hen dat ze geen enkele minuut hadden gezien en dus niet eens wisten hoeveel moorden er ondertussen gepleegd waren. Hmm, misschien zat ze fout, maar was dàt niet hetgeen waarvoor je een film keek?
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:43 pm

Dj glimlachte. Hij had door haar woorden het idee gekregen dat ze het niet erg zou vinden als zij bij hem thuis zou slapen. Iets wat hij ook echt niet erg zou vinden. 'Dus ik gok dat we naar mijn appartement gaan?' zei hij voor de zekerheid nog vragend tegen haar terwijl ze weer een stukje verder schuifelde.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:49 pm

'Wat kan jij toch goed gokken!'Zei Diana. Ze lachte even, maar dat duurde nu ook weer geen kwartier. Stapje voor stapje kwamen ze dichter bij de uitgang, en bij elk stapje verveelde ze zich niet. Ze kòn zich ook niet hard vervelen. Ja, zelfs de ikverveelmealtijd-Diana verveelde zich geen moment. Liefde is toch schoon.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:52 pm

Dj hield zijn arm nog steeds stevig om Diana heen en drukte zacht een kus op haar wang. 'Of jij bent gewoon heerlijk voorspelbaar.' zei hij met een brede glimlach. Hij streek met zijn vrije hand een plukje haar uit het gezicht van Diana. Hij vond het prettig om zo dicht bij haar te mogen zijn.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 17, 2011 2:57 pm

'Dàt kan ook natuurlijk, maar ik ben koppig genoeg om het op het eerste te houden,'Grijnsde Diana. Ze had het plukje haar zelf niet opgemerkt, maar ze had nu meer oog voor de jongen met zijn arm om haar middel dan voor plukjes haar die haar normaalgezien stoorde. Ze glimlachte bij het kleine gebaar, alsof hij nauwlettend op haar lette.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptyMon Apr 18, 2011 4:32 am

Dj grinnikte even. 'Kijk dàt vind ik nou zo leuk aan je.' zei hij met een glimlach. Hij vond eigenlijk alles leuk aan haar maar hij vond het eigenlijk best leuk dat ze een beetje koppig was, dan zou ze waarschijnlijk ook niet zomaar in plannen van hem meegaan. Hij kuste haar even op haar wang en keek haar nog steeds glimlachend aan.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 24, 2011 2:32 pm

'Mag ik nu heel hard gaan blozen?'Vroeg Diana die dat op zich al deed. Waarom ze om toestemming vroeg, deed er niet toe, ze had nu eenmaal die tic. Dat ze zowat stilstonden, merkte ze niet eens meer op. Hé, er waren meer mensen dan ze had gedacht. Had die héle zaal dan volgezeten? Ze wist het niet, ze had er niet op gelet.
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 24, 2011 2:59 pm

dj grinnikte een beetje. 'Dat mag, want dat staat heel schattig.' zei hij met een grijns tegen haar. hij kuste haar nog eens en merkte eigenlijk nu pas hoeveel mensen er wel niet waren geweest in de zaal. Daarnet had het helemaal niet zo druk geleken, dat kwam misschien ook wel omdat hij veel meer aandacht had voor Diana.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 24, 2011 3:06 pm

Diana had willen antwoorden dat ze zichzelf al schattig genoeg vond, maar ze slikte haar woorden in. Ze wàs helemaal niet schattig, en ze had bovendien een hékel aan schattig zijn. Schattig, schattig, schattig, in "schattig" zat het woord "schat" en Diana vond van zichzelf dat ze geen schatje was, ze was nu niet bepaald een lief meisje dat rondhuppelde in zuurstokroze. Blegh, ze haatte zuurstokroze
___________
Inspiratieloos.
Back to top Go down
Kira

Kira


Posts : 470
Join date : 2011-04-01
Age : 30

De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 EmptySun Apr 24, 2011 7:12 pm

maakt niet uit zullen we zo verder gaan in zijn appartement??
_________
Dj glimlachte nog steeds naar haar. Ze moesten even een stukje lopen en terwijl hij liep hield hij zijn arm om de middel van Diana heen geslagen. Hij widle het liefst zo dicht mogelijk bij haar zijn, hij vond het prettig om dicht bij haar te zijn, het gaf hem een vertrouwd gevoel. Ze waren al redelijk dicht bij de deur nu.
Back to top Go down
Sponsored content





De bioscoop - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De bioscoop   De bioscoop - Page 7 Empty

Back to top Go down
 
De bioscoop
Back to top 
Page 7 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: