Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het restaurant 'Le Dîner'

Go down 
2 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 5:43 pm

Het is mooi uitziend reastaurantje en word niet al te druk bezocht omdat de prijzen eigenlijk best wel hoog zijn. De muren zijn of beige of bordeaux. Het heeft daardoor een nog luxere uitstraling. Er koman niet al te veel mensen en daarom staat de radio aan wanneer er niemand is. Het personeel is aardig en iedereen wilt wel een gesprek met je voeren wanneer je er alleen heen gaat.

Personen: Maakt niet uit
Regels: Niet vechten en beetje gezellig zijn dus geen drama.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 6:06 pm

Trinity keek haar ogen uit toen ze voor de tent stonden, al was het restaurant geen tent te noemen. Het was wonderbaarlijk chique, meestal ging Trinity als ze echt uit eten wilde naar een achteraf tentje dat eerder een café-restaurant was om s'avonds in een kroeg te veranderen. En anders naar de mac, niet veel soeps dus. "Wauw, dat je dit kan betalen." zei ze bewonderend, het was eruit voor ze het wist.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 6:21 pm

Dana Elle glimlachte bescheiden,' Ik niet mijn vaders creditcard wel.' Ze trok Trinity mee naar binnen en begroette de ober,' Heey Tommy, ik hoorde dat het uit was tussen jou en Paula. Wat jammer jullie waren zo leuk samen.' De ober genaam Tommy. Lachtte een beetje verlegen en Dana zei even snel erachteraan,' Ohh dit is Trinity ze komt vandaag gezellig met mij mee eten dus als je wil kan je aanschuiven.' Ze lachtte en ging op haar vaste tafeltje zitten in de hoek bij het raam.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 6:33 pm

Trinity knikte, handig voordeeltje als je zo'n creditcard in handen had. Voor ze alle luxe in de ruimte had kunnen aanschouwen werd haar aandacht door de stem van Dana Elle getrokken die iemand leek te begroeten, het bleek de ober te zijn. "Aangenaam, ehm Tommy..." zei ze met een glimlach toen ze voorgesteld werd. Ze besloot maar netjes achter Dana aan te lopen en nam naast/tegenover haar plaats.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 6:35 pm

Dana Elle werd een beetje rood,' Sorry voor jou is het misschien niet zo gewoon als voor mij natuurlijk. Maar Tommy is heel gezellig hoor. Hij houdt me meestal gezelschap wanneer ik hier alleen kom.' Ze lachtte naar Tommy die een paar tafels verderop een oud echtpaar aan het helpen is.' Maar als je hem niet aan de tafel wilt moet je het zeggen hoor. Ik ben gewoon gewend om dat tegen hem te zeggen.' Ze lachtte schuldbewust naar Trinity.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 6:41 pm

Trinity schudde haar hoofd "Geen probleem joh." Waarom zou ze het erg vinden? Ze vond het alleen maar leuk dat ze een keer uit eten leek te gaan en als er nou iemand bij kwam zitten was het echt niet erg, "hoe meer zielen hoe meer vreugd." lachtte ze terwijl ze op het tafel blad trommelde.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 6:47 pm

Dana Elle knikte en was opgelucht dat ze het niet erg vond. Ze keek even naar Tommy en moest van zichzelf toegeven dat hij helemaal niet verkeerd was en dat die Paula wel heel dom was om het uit te maken.' Oké heb jij eigenlijk iemand want je weet het wel van mij maar goed.' Ze lachtte en keek naar Trinity. Want anders ging ze Trinity met Tommy koppelen dat wist ze nu al.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 7:00 pm

Trinity was wat verbaast door de vraag. De meeste meiden op school wisten wel wat haar definitie van relatie was, of iemand hebben. Dat was nog een rede waarom vele haar niet mochten, omdat ze nogal erg makkelijk met jongens omsprong. Met een glimlach schudde ze haar hoofd. "Nee, I'm a happy single." zei ze lachend, terwijl ze het wel meende "born to be free." voegde ze er aan toe.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 7:27 pm

Dana Elle keek even met een beetje sipjes gezicht en zag toen dat Tommy hierheen keek.' Nou kan je me een gunst doen?' Haar ogen twinkelde en ze keek van Trinity naar Tommy.' Ik weet niet of je van een one night stand houdt? Maar dit is dan wel een minder erge versie.' Ze lachtte en ontblootte haar tanden.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 7:47 pm

Trinity lachtte om het voorstel, terwijl ze naar Tommy keek, hij zag er niet te slecht uit dus dat zou ze wel overleven. En ze wilde Dana wel te vriend houden, niet omdat ze haar mee uit eten nam, maar gewoon omdat ze aardig was "vooruit dan maar, maar is het niet een beetje hard als hij merkt dat het niet meer is?" vroeg ze, ze had opgevangen dat het uit was met ene paula.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 7:57 pm

Dana Elle schudde haar hoofd,' Dat is niet zielig want het maakt hem niets uit. Die Paula dat was zijn 3e vriendin in een week. Daarom deed hij er ook zo soepel over en barste niet in huilen uit. Hij is nooit zo geweest van de lange relaties. Ik heb ook een keer iets met hem gehad maar dat bleef toch echt bij een one-night-stand en toen hadden we allebei zoiets van nou leuk maar het hoeft van ons niet.' Ze lachtte en wenkte Tommy naar hun tafel. Deels omdat ze nu echt honger begon te krijgen en om te vragen of hij erbij kwam zitten dus dat hij maar moest gaan regelen dat hij pauze of vrij kreeg.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 8:39 pm

Trinity grijnsde, "oké, maar waar leid het toe als ik hem een beetje probeer te verleiden?" vroeg ze terwijl haar blik weer naar Tommy ging, ze glimlachte toen ze zijn blik opving tussen de mensen door. Daarna draaide ze zich weer terug naar Dana Elle.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 8:45 pm

Dana Elle grinnikte,' Als je het goed doet een beetje gezoen meer niet. Die one-night-stand heeft hij na mij afgezworen en maar beter ook hij had er veel meiden mee pijn gedaan.' Ze lachtte en bedoelde het niet gemeen Tommy was gewoon een flirter en daar kon je absoluut niet omheen.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyTue Mar 22, 2011 8:56 pm

Trinity grijnsde, ze was wel in voor een spelletje, na een dagje winkelen was dit een leuke oppeper. "oké ik zal m'n best doen." lachte ze, het was jammer dat Dana smoorverliefd leek te zijn op Raf anders had ze ook een kansje kunnen wagen, al had ze al iets korts met hem gehad. Zelf kon ze niet voorstellen hoe het was om gebonden te zijn, ze vond het altijd wat voor sprookjes en oudere mensen, hiermee bedoelde ze iedereen boven de 25 xd.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyWed Mar 23, 2011 6:17 am

Dana Elle klapte enthousiast in haar handen.' Dankje je bent echt top. Maar volgens mij doe je het deels omdat je het zelf leuk vind.' Ze lachtte en zag dat Tommy bijna bij hun tafel was,' Zal ik voor je bestellen?' Ze keek met glinsterende ogen naar Trinity,' Of je moet nu de menu kaart erbij pakken en hopen dat je het lekker vind want de namen daar snapte ik in ieder geval niks van.' Ze lachtte en schoof de menu kaart naar Trinity toe. Maar voordat ze ook maar kon kijken op de menu kaart stond Tommy al naast hun.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyWed Mar 23, 2011 11:57 am

Trinity wiebelde met haar wenkbrauwen, of deed tenminste een poging tot en keek haar lachend aan "Wie zal het zeggen." zei ze plagend. Net toen ze de kaart aan wilde pakken kwam Tommy aangelopen "Bestel jij maar, zo goed is m'n amerikaans qua gerechten niet." zei ze lachend terwijl ze naar Tommy glimlachte "Ga je er nog bijzitten?" vroeg ze vrolijk, "of moet je nog werken?" haar blik ging naar het redelijk rustige restaurant.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyWed Mar 23, 2011 2:23 pm

Dana Elle hoorde Tommy zeggen dat hij er zo bij kwam zitten omdat hij vrij had genomen om gezellig bij hun te komen zitten. Er kwam een stralende glimlach op Dana's gezicht maar hield behendig de kaart ervoor zodat Tommy het niet hoefde te zien.' We nemen allebeihet menu van de dag alleen mag je het voorgerecht weg laten want ik heb niet zo zin in paddenstoelen soep of jij wel Trinity?' Ze keek haar vragend aan en legde ondertussen de menukaart neer.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyWed Mar 23, 2011 2:57 pm

oeh paddenstoelen soep is lekker xD
-
Trinity knikte "Dan zie ik je zo wel." zei ze met een klen verleidelijk glimlachje tegen Tommy. Grijnsend keek ze weer terug naar Dana Elle, het was raar om op zo'n manier met iemand te flirten, een keer wat anders. Ze schudde haar hoofd "Nee hoor, ik ben benieuwd of ik al 1 gang weg wegkrijg." zei ze lachend. Meestal vond ze zo'n restaurant bord zo vol, tenminste in de goedkope tentjes waar zij kwam. Ze had natuurlijk ook wle van de restaurants gehoord waar het hoofdgerecht uit een halfe theelepel vlees bestond.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyWed Mar 23, 2011 6:47 pm

Dana elle knikte en glimlachte,' De porties hier zijn niet al te groot maar ook weer niet heel mini. Het is vind ik hier altijd net goed. Tommy geen voorgerecht dus en wij zien jou straks wel.' Ze glimlachte vriendelijk en wendde zich weer naar Trinity toe terwijl Tommy Trinity nog even een knipoog gaf en daarna weg liep.' Oké hij is nu helemaal in to you en je deed bijna niks! Ik ben jaloers ik moet altijd super veel moeite doen wil ik een jongen versieren!' Ze lachtte en keek haar met grote glinsterende ogen aan.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyWed Mar 23, 2011 8:04 pm

Trinity moest lachen om de opmerking van Dana Elle "Wedden dat als je dat ene jurkje had, je ze niet meer van je af kan slaan." zei ze bezwerend. Ineens kreeg ze een idee "Trek hem anders aan?" stelde ze voor, oké het was wat krap in de toiletten, maar het moest lukken. Het was Trinity 1 keer gelukt om op een wc van 50cm bij 50cm, en ze verwachte dat de wc's hier wel wat groter waren. Haar blik draaide even van Dana Elle af naar Tommy die weer inde weer leek te zijn.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyThu Mar 24, 2011 5:46 am

Dana Elle dacht even diep na,' Waarom ook niet.' Ze lachtte en stond op,' Ik kom zo terug ik roep Tommy wel. Dan kan hij jou gezelschap houden.' Ze stak even heel kinderlijk haar tong uit en liep toen met haar jurk weg en kwam langs Tommy dus fluisterde ze snel in zijn oor,' Trinity zit nu alleen wil je haar gezelschap houden?' En voordat ze het zelf echt doorhad liep Tommy al naar Trinity. Wat had ze het toch weer goed voor elkaar dacht ze bij zichzelf. En liep toen naar de toiletten.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyThu Mar 24, 2011 6:22 am

Trinity lachtte toen ze wegliep, het kon haar niet zoveel schelen f Tommy wel of niet direct kwam. Ze vond het vooral heel 'grappig' om nu met iemand te flirten op commando. "hey." zei ze toen Tommy bij de tafel aankwam. Haar blik ging kort naar Dana die in de toiletten verdween, ze was benieuwd hoe de jurk eruit zou zien als ze deze ruimte weer binnen kwam. Daarna keek ze terug naar Tommy en glimlachte chrarmant terwijl ze met haar hand door haar haren ging.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyThu Mar 24, 2011 6:24 am

Dana Elle was al heel snel omgekleed en liep met haar kleren en met de jurk aan weer terug naar het tafeltje. Ze zag dat Tommy druk aan het praten was en dat Trinity volgens Dana vol geboeid zat te luisteren. Toen ze dichterbij kwam viel het gesprek een beetje stil en ze voelde zich gelijk niet helemaal op haar gemak.' Waar hadden jullie het over? Het zag er zo gezellig uit van ver af.' Ze stopte snel haar kleren in de tas en schoof Tommy van de bank af.' Dat was mijn plek en ik deel niet ga maar naast Trinity zitten ofzo.'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptyThu Mar 24, 2011 3:19 pm

Trinity keek weg van Tommy toen Dana eruit kwam, ze hadden het eigenlijk over gewoon koetjes en kalfjes gehad. Al waren er aardig wat dubbelzinnige opmerkingen geweest en was er veel geflird . Bewonderend liet ze haar blik overlijden "Wauw, je ziet er prachtig uit." Uitnodigdend keek ze naar Tommy om hem aan temoeidgen naast haar te gaan zitten. "Ze kan heel standvastig zijn als ze iets wilt." zei ze bezwerend tegen Tommy "Dus ik zou maar snel hier komen zitten." kort blikte ze veelbetekenend naar Dana.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' EmptySat Apr 02, 2011 6:58 pm

Dana Elle volgde met haar blik Tommy die naast Trinity ging zitten en zijn arm om haar heen sloeg. Ze kon het niet laten en begon breed te grijnzen, ze was helemaal weg van haar jurk en ze vond het maar wat leuk om Trinity aan Tommy te helpen,' Maar jullie mogen niet voor mijn neus klef gaan doen hoor! Dan krijg ik heimwee naar Raf!' Ze schoot in de lach en begon rustig haar eten naar binnen te werken.
Back to top Go down
Sponsored content





Het restaurant 'Le Dîner' Empty
PostSubject: Re: Het restaurant 'Le Dîner'   Het restaurant 'Le Dîner' Empty

Back to top Go down
 
Het restaurant 'Le Dîner'
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Restaurant 'Amor'

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: