Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Restaurant 'Amor'

Go down 
2 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 4:28 pm

Restaurant 'Amor' is een rustig, knus restaurantje waar vooral stelletjes komen. Er hangt dus ook een romantische sfeer met kaarsjes en romantische muziek. Eigenlijk kennen niet veel mensen het restaurant, want het zit ergens om de hoek in een steegje, dus je moet het echt weten dat het er zit, anders was het je niet opgevallen.

Personen: het liefst niet meer dan 4
regels: geen lawaai maken, vechten of iets anders dat de romantische rust verstoord Wink
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 4:36 pm

Trent trok Sam zachtjes aan haar hand mee het restaurant binnen. Hij lachte een keek om naar haar terwijl hij verder liep. Niet veel mensen wisten dat dit restaurant bestond, maar hij woonde zelf in New York en kende redelijk veel dingen daar, die zo goed als onbekend waren voor anderen. Hij liep met Sam naar een tafeltje voor twee ergens in een hoek. Het zag er superromantisch uit en dat leek hem wel een toepasselijk. Hij wist wel bijna zeker dat Sam het niet erg vond dat ze niet naar zo'n standaard fastfood-restaurant waren gegaan, maar naar dit romantische restaurant. Ze waren de enige in het restaurant, dus het was er erg stil, op de muziek na dan. Hij trok één van de stoelen bij het tafeltje naar achteren en gebaarde dat Sam daar mocht gaan zitten. 'Gaat u maar zitten mevrouw Gonzalez', zei hij met een beleefde toon en een grote glimlach. Ze hadden onderweg naar het restaurant al wat gepraat en onthield haar achternaam meteen toen ze hem even snel noemde in haar verhaal.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 4:51 pm

Sam mocht Trent steeds meer. Ook omdat hij op de heen weg naar het restaurantje wat humor had laten tonen. Ze was veel meer over hem te weten gekomen en vertrouwde hem nu al bijna helemaal. Sinds ze van het prieeltje waren vertrokken hadden ze elkaars hand vast gehouden. Sam had nooit verwacht dat ze zo'n lieve jongen zou ontmoeten op FH. 'Ik heb eigenlijk best honger.' Biechtte Sam eerlijk op. En ze pakte de menu kaart waarna ze vroeg;'Wat is hier het lekkerste? Of ben je hier voor de eerste keer?' Ze keek naar zijn schattige gezicht. Al haar angst was nu zo'n beetje wegeëbt en dat voelde geweldig.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 5:01 pm

Trent was blij dat hij niet de enige was die honger had. 'Ik wist alleen dat dit bestond, ik heb hier nog nooit gegeten', antwoordde hij. Hij keek mee op de menukaart die Sam vast had. 'Love drink', mompelde hij toen hij het las en hij grinnikte. 'Ik denk dat ik maar zo eentje doe, wil jij er ook een?', vroeg hij met een verleidelijke toon. Een kriebel in zijn buik nam de plaats in van het knorren van zijn maag.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 5:05 pm

Sam negeerde al haar stomme regeltjes en zei vrolijk:'We kunnen ook een groot glas met twee rietjes vragen.'En ze glimlachte speels. 'Ik denk dat ik verder gewoon een tosti neem. Sorry dat ik zo saai ben!'Zei ze ontschuldigend. En ze glimlachte weer.


-------------------------
Ik moet gaan sorry
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 5:14 pm

Trent trok één wenkbrauw op. 'Jij bent helemaal niet saai!', zei hij verontwaardigd. 'Maar dat idee met de rietjes vind ik wel een goed idee', hij glimlachte naar haar. 'Ik neem ook een tosti denk ik', hij grijnsde. 'Alsof je mijn gedachten kan lezen dat ik dat wou nemen'. Hij kneep zachtjes in haar hand die hij nog steeds vast had en keek haar zwoel aan.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 5:54 pm

De ober was gekomen en ze hadden het eten en drinken besteld. Ze liet zijn hand los omdat het zweterig begon te worden. En ze legde haar hoofd in haar handen. 'Heb je eigenlijk broers of zussen?' Vroeg ze. Terwijl ze hem verlieft aankeek. Stiekem verlangde ze er heimenlijk naar om hem te zoenen. Ze moest glimlachen om haar eigen gedachtes.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Mar 25, 2011 7:02 pm

Trent was wel blij dat Sam even zijn hand losliet, want ze waren een beetje zweterig geworden. Hij legde zijn armen gevouwen of elkaar op het randje van de tafel en boog een beetje naar voren toen ze wat vroeg. 'Ik heb een zusje van 15, ze heet Liz', hij voelde een steek in zijn buik toen hij haar naam uitsprak. Hij miste haar best wel, want ze hadden elkaar al een half jaar niet meer gezien. 'Ze woont nog bij mijn moeder in San Diego, dus ik zie haar niet zo vaak eigenlijk', zei hij een beetje droevig. 'En hoe zit het bij jou? Heb jij broers of zussen?', hij boog nog een stukje naar haar toe, tot er ongeveer 30 centimeter tussen hun zat. Hij wou haar kussen, maar wou het moment niet verpesten en glimlachte dus maar.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Mar 28, 2011 12:09 pm

'Ja ik heb een oudere zus.' Zei Sam. 'Nou eigenlijk had, ik heb niks meer aan haar.' Normaal zou Sam hier nooit overpraten en zeker niet met iemand die ze net een dag kent. Maar ze vertrouwde Trent. En ze hoopte dat ze dat ook altijd zou kunnen. Ze volgde een gleuf in de houten tafel met haar vinger. Het deed pijn om terug te denken aan de leuke tijd met haar zus. Hopelijk kon ze die tijd ooit vergeten. Misschien kon Trent daar wel bij helpen. Zijn gezicht was zo dichtbij. Ze kon nu alle kleine details in zijn gezicht zien. Hij had vanbij nog een mooier gezicht dan van verweg. Ze zou hem zo willen zoenen. Eigenlijk vond ze hem super leuk, maar hij vond haar waarschijnlijk niet leuk.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Mar 28, 2011 12:16 pm

'Je bent mooi van zo dichtbij', fluisterde hij en bloosde. Hij voelde de aantrekkingskracht tussen hun twee en hoopte dat zij hetzelfde voor hem voelde als hij voor haar. 'Waarom heb je niks meer aan haar?', vroeg hij droevig. Hij had wel door dat ze er liever niet over praatte en het er moeilijk mee had, maar hij wou haar helpen en dat kon niet als ze er niet over praatte.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Mar 28, 2011 12:47 pm

Sam vond het lief dat hij dat zei en glimlachte eerst lief, maar toen hij verder ging over haar zus verdween die glimlach als sneeuw voor de zon. 'Jij bent ook mooi van dichtbij.'Zei Sam. 'Mijn zus heeft een vriend en die heeft een slechte invloed op haar.' Droevig keek Sam weg. Ze voelde een steek in haar buik toen ze het zei. En voelde haar ogen nat worden.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Mar 28, 2011 2:14 pm

Trent glimlachte om haar opmerking over hem, maar die verdween toen ze over haar zus vertelde. 'Wat doet die vriend fout dan?', vroeg hij nieuwsgierig, maar er was iets droevigs aan zijn stem. Hij zag dat Sam het er moeilijk mee had en hij wou haar maar al te graag helpen. 'Tenzij je het er niet over wilt hebben natuurlijk', hij zag de tranen in haar ogen en pakte haar hand weer vast en kneep er bemoedigend in.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Mar 28, 2011 5:15 pm

'Fijn, nu verpest ik ons eerste afspraakje.'Zei Sam nadat de tranen eruit waren gerold. Ze wist niet eens of het hun 'eerste afspraakje' wel was of gewoon iets eten als twee vrienden. 'De vriend van mijn zus verbiedt haar dingen en laat haar opdrachten doen en dat soort dingen..' Zei ze en snel zei ze erachter aan: 'Hij gebruikt haar en hij zegt dat hij van haar houdt, maar daar klopt geen snars van.' Net nadat ze dat had gezegt kwam de ober en gaf hun twee krokant gebakken tostie's waar de kaas uit droop. Het water liep haar zo'n beetje in de mond zo'n honger had ze en ze drukte haar rot gevoel over haar zus weg. Ook kregen ze een groot glas limonade-achtige vloeistof met twee rietjes.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Mar 28, 2011 7:52 pm

Trent voelde dat er tranen brandden achter zijn ogen nu hij Sam zag huilen. Heel zachtjes haalde hij de tranen bij haar weg met een servetje. 'Ik denk dat jouw zus verstandig genoeg is om het op tijd te zien als het echt niet meer goed gaat', hij gaf Sam een onzekere glimlach, want hij kende Sam's zus niet, maar hij wou wel dat het goed zou komen. Hij bleef naar Sam kijken toen de ober hun eten en drinken op tafel zette. 'Maak je er niet te druk om, als het nodig is dan help ik', hij kneep weer even in haar hand en liet die toen weer los. Hij had geen honger meer nu hij naast Sam zat, maar at toch om geen rare indruk achter te laten.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyTue Mar 29, 2011 1:55 pm

Sam vond het lief hoe Trent met haar verdriet omging. En ze vond het zeker lief toen hij haar tranen wegveegde. Toen ze zag dat Trent begon te eten, begon ze ook te eten. 'mmm is jou eten ook zo lekker?' Zei ze. Ze vond het wel leuk om te vragen, al wist ze dat hij precies hetzelfde at. Nu hij bezig was met eten kon Sam iets langer naar hem kijken. Ze bewonderde zijn perfecte gezicht met zijn mooie pretoogjes, alleen waren die nu iets minder vrolijk, wat waarschijnlijk kwam doordat zij net had gehuild. Hij was gewoon knap. En lief.
Wat wil een (hetero) meisje nog meer?
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyTue Mar 29, 2011 2:26 pm

Trent glimlachte. naar haar, zelfs als ze at was ze mooi. 'Ja hoor, het is wel oké', antwoordde hij. Zijn gedachten waren niet bij het eten, alleen maar bij Sam. Kon haar maar gewoon voor héél even haar lippen voelen. Voordat hij dingen zou doen die misschien niet handig waren op dat moment, pakte hij het glas met soort van limonade en begon aan een rietje te zuigen. Na een paar slokken stopte hij. 'Sorry, ik moet uitkijken dat ik het niet helemaal alleen op drink', grinnikte hij en hield het glas in haar richting in de hoop dat ze ook wat zou drinken.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Apr 08, 2011 3:16 pm

Sam lachte ook zacht en begon te drinken. Het was lekker zoet. Ze vroeg zich af hoe hij het voor elkaar kreeg dat zijn ogen zo straalden. Zou hij het fijn vinden bij haar te zijn? Zij in ieder geval wel bij hem. Ze stopte met drinken toen haar oog viel op een tafeltje met twee mannen. Het waren twee mannen die zoenden. Ze kreeg een heel raar gevoel. Zelf zou ze nooit verlangen hebben naar het andere geslacht. 'Het lijkt me zo raar om met een meisje te zoenen.'Zei Sam terwijl ze een knikje gaf met haar hoofd naar het homotafeltje. 'Zou jij ooit met een jongen willen zoenen?' Vroeg ze. Eigenlijk had ze spijt van haar vraag. Het was zo'n debiele vraag! Maar ze moesten toch ergens over praten vond ze. Het was al te lang stil geweest. Ze keek schamend van haar vraag naar beneden terwijl ze het homostel in de gaten hielt vanuit haar ooghoeken.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Apr 08, 2011 3:38 pm

Trent kreeg meteen een serieuze blik in zijn ogen. Hoorde hij haar nu alles te vertellen of zou hij het nog geheim moeten houden? Hij beet op zijn lip. 'Nou, ik heb geen moeite om met een meisje te zoenen hoor', begon hij doodleuk. 'En met jongens ook niet', hij durfde Sam niet aan te kijken toen hij het zei. 'Sam, ik ben biseksueel', zei hij terwijl hij z'n hoofd had gebogen en voorzichtig vanuit zijn ooghoeken naar Sam keek.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Apr 08, 2011 3:48 pm

Ze had echt helemaal niets tegen bi's of homo's, maar toch verstijfde ze een beetje. Dit had ze niet verwacht. Ze zag dat hij het moeilijk vond om te zeggen en Sam was blij dat hij haar vertrouwde. 'Ik heb niks tegen bi's hoor, ik ken zelfs een hele lieve bi.' Ze glimlachte en hoopte dat hij doorhad dat ze hem bedoelde. Ze legde haar hoofd weer in haar handen. En probeerde hem verliefd aan te kijken. Hij was zo knap, ze wou hem zo zoenen maar was bang dat ze het moment zou verpesten.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyFri Apr 08, 2011 3:53 pm

'Dankje voor je begrip', zei hij oprecht blij. Hij zag haar, wat hij dacht dat het was, verliefde blik en kreeg een kriebel in zijn buik. 'Wie precies bedoel je met die lieve bi?', hij hoopte echt dat ze hem bedoelde. Het moment was zo perfect dat ze maar hoefde te zeggen dat hij het was en hij zou haar zoenen.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Apr 11, 2011 1:24 pm

Sam lachte ondeugend terwijl haar ogen vonkelden.'Wie denk je?'Zei ze. Ze zag heus wel zijn hoopvolle blik en hield ervan het even uit te stellen. Maar lang hield ze het niet vol en ze gaf hem een knipoog. Dat moest toch wel duidelijk genoeg zijn? Sam twijfelde eraan of hij de knipoog had gezien en nam nog maar een slokje van de zoete drap.
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Apr 11, 2011 2:08 pm

Trent zag haar knipoog en bloosde. Er was een verlegen glimlach te zien op zijn gezicht, maar die verdween na een paar seconden en maakte plaats voor een beetje serieus, maar toch ondeugend gezicht. Hij schoof dichter naar haar toe en tilde haar hoofd op door zijn hand onder haar kin te zetten, zodat ze hem recht aankeek. Zwoel keek hij haar in haar ogen. Als ze niks voor hem zou voelen zou hij het moment verpesten en hun hele vriendschap, maar hij dacht de juiste signalen te hebben opgepakt. Héél langzaam boog hij voorover, nog steeds in haar ogen kijkend en kuste haar zacht op haar lippen.

________________________________
Aaahhh eindelijk gezoend bounce xD
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Apr 11, 2011 2:14 pm

Sam was een beetje overdonderd. Ze had dit niet zo snel verwacht en dacht dat zij als eerste haar gevoelens voor hem zou moeten tonen. Maar dat bleek niet zo te zijn. Zijn ogen waren nu zo dichtbij en ze zag zichzelf er in spiegelen. Zijn lippen voelden zacht aan de hare. Ze had zo lang al niet meer gezoend! En ze sloot haar ogen. Kon dit moment maar altijd zo blijven! Altijd vast aan zijn lippen dat zou nog niet eens zo gek zijn!
Back to top Go down
Trent

Trent


Posts : 74
Join date : 2011-03-22

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Apr 11, 2011 2:35 pm

Trent haalde zijn lippen van de hare af en schraapte zijn keel. 'Erggeemm, sorry, ik ga een beetje snel misschien', zei hij zachtjes en bloosde weer. Ookal had hij het idee dat hij misschien te hard van stapel liep, had hij er geen spijt van dat hij haar had gekust. Haar zachte lippen voelden zo goed aan op de zijne, dat het wel eeuwig mocht duren als het aan hem lag. Er kwam een kleine lieve glimlach op zijn gezicht en hij keek haar aan.
Back to top Go down
Sam

Sam


Posts : 38
Join date : 2011-03-21
Age : 30

Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' EmptyMon Apr 11, 2011 2:45 pm

Sam was teleurgesteld. Het ging veel te snel. Het liefste zou ze het nog een keer meer maken alleen dan vertraagt of ze zou het moment gewoon op pauze zetten, Als dat zou kunnen. 'Kunnen we het herhalen?'Vroeg Sam stom. Het was zo lief dat hij overal rekening mee probeerde te houden. Ze glimlachte lief terug toen ze de zijne ontving. Vanuit haar ooghoeken zag ze het homostelletje hun kant op kijken en ergerde zich eraan. Maar niets kon dit mooie moment verpesten.
Back to top Go down
Sponsored content





Restaurant 'Amor' Empty
PostSubject: Re: Restaurant 'Amor'   Restaurant 'Amor' Empty

Back to top Go down
 
Restaurant 'Amor'
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Het restaurant 'Le Dîner'

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: