Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Onnuttig feest

Go down 
+8
Trinity
Scar
Aria
Dylan
Tyler
Cathy
Camille
Marina
12 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:42 pm

"vidn je het heel gek." lachte Tyler, het was wel te verwachten dat iedereen haar in eerste instantie zou wantrouwen. Iets wat Tyler niet deed aangezien hij haar al had ontmoet in The Six en wel had gemekrt dat ze het niet zo nauw nam met de leraren regeltjes. Hij nam nog een slok van het bier. "Je hebt geluk dat ze je nog niet n een kast opgesloten hebben om te voorkomen dat je ze aangeeft." lachtte hij plagend.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:46 pm

Scar wrote:
Marina wrote:
'Maare, ik ga maar even. Als ik iedereen wil spreken deze avond, moet ik voortdoen,'zei Marina en ze verdween in de massa. Ze zag een meisje met dreadlocks in een staart. Ze kende het meisje totaal niet, maar ze wilde haar wel leren kennen. 'Hallo,'Zei ze boven de muziek uit.

Scar keek naar beneden naar Marina "Hallo kleintje" ze glimalchte en sprong naar beneden. Ze streek har naveltruitje goed. "Ik hoorde dat ik bij jou moest zijn met mijn complimenten, dus het is wle gezellig"

'Bij mij mag je de complimenten afgeven, ik geef ze wel door aan de anderen,'zei Marina die het woord "kleintje" bewust negeerde. Ze was dan misschien best klein, negeren kon ze best. Eigenlijk was ze blij dat iedereen leek te weten dat zij het feest had georganiseerd. Ze was de enige die de complimenten kreeg, maar de eigenaar van de Ipod stond alleen te dansen en niemand praatte met hem. Viel zij dan zo hard op ofzo?
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:49 pm

Voor Triinity weer wat kon zeggen was Marina alweer verdwenen. "bezig bijtje." merkte ze op bij Cathy. Ze had besloten om zo gewoon mogelijk met Cathy om te gaan, hoe moeilijk het ook zou zijn. Om zich een houding te geven nam ze nog een slokje van het mierzoete alcohol in haar handen.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:55 pm

Dylan stond een beetje te praten en zag Jenn staan. Hij ging tegen zijn eigen regel in en liep op haar af,' Heey, dit keer heb je me niet kunnen laten schrikken.' Er kwam een grote glimlach op zijn gezicht en hij keek haar met vriendelijke ogen aan.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:56 pm

Marina wrote:

'Bij mij mag je de complimenten afgeven, ik geef ze wel door aan de anderen,'zei Marina die het woord "kleintje" bewust negeerde. Ze was dan misschien best klein, negeren kon ze best. Eigenlijk was ze blij dat iedereen leek te weten dat zij het feest had georganiseerd. Ze was de enige die de complimenten kreeg, maar de eigenaar van de Ipod stond alleen te dansen en niemand praatte met hem. Viel zij dan zo hard op ofzo?

Scar glimalchte, al vond ze het jammer dat de uitspraak kleintje neit aansloeg. maar het was hier gezellig dus misschien kon ze wle een avondje zonder treiteren. "Mooi, dat hoorde ik iemand ookal zeggen" ze keek naar de dansvloer. jammer dat ze zelf neit kon dansen "Ik ben Scar":
Back to top Go down
Camille

Camille


Posts : 144
Join date : 2011-03-21

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:57 pm

Camille keek naar de bar, misschien was wat te drinken halen wel een goed idee. Op de maat van de muziek liep ze naar de bar, langs Tyler die haar nieteens opgevallen was. Aan de bar bestelde ze een Blue Curacao en wachtte tot het volle glas aan haar gegeven werd.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:58 pm

'Mij toevallig? Ik heb het al een aantal keer gezegd. Zeg, kan jij een reden bedenken voor dit feest? Ik heb nog geen flauw idee,'Zei Marina doodleuk. Nu bleef ze het 'Het onnuttige feest' noemen, maar haar mede-crewleden waren het er niet mee eens.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 12:59 pm

Dylan wrote:
Dylan stond een beetje te praten en zag Jenn staan. Hij ging tegen zijn eigen regel in en liep op haar af,' Heey, dit keer heb je me niet kunnen laten schrikken.' Er kwam een grote glimlach op zijn gezicht en hij keek haar met vriendelijke ogen aan.

'Heey, inderdaad. Maar jij mij wel bijna.' ze moest glimlachen. Opeens hoopte ze zo erg dat hij nog single zou zijn. Ze had nog niet echt leuke jongens ontmoet verder. Het was alweer een tijdje geleden dat ze een vriendje had gehad, en ze miste het. 'Ben je hier al lang?' ze moest schreeuwen, want de muziek stond best hard.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:00 pm

Trinity wrote:
Voor Triinity weer wat kon zeggen was Marina alweer verdwenen. "bezig bijtje." merkte ze op bij Cathy. Ze had besloten om zo gewoon mogelijk met Cathy om te gaan, hoe moeilijk het ook zou zijn. Om zich een houding te geven nam ze nog een slokje van het mierzoete alcohol in haar handen.

Cathy schoot in de lach,' Des te beter want zo weet je wel dat ze het leuk heeft. En dat was nou net mijn vraag voor jou, vind je het leuk?' Ze lachtte een beetje en ze twijfelde een beetje over haar make-up. Ze pakte een spiegeltje erbij en zag dat haar paarse lipgloss een beetje was uitgelopen. Ze pakte een heel klein doekje en veegde het weg. Paars was dan wel gewaagd maar zo was Cathy gewoon. Het maakte haar niks uit wat andere mensen van haar dachten, behalve wat Trinity van haar dacht. Dat deed heel veel met haar.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:09 pm

Jenn wrote:

'Heey, inderdaad. Maar jij mij wel bijna.' ze moest glimlachen. Opeens hoopte ze zo erg dat hij nog single zou zijn. Ze had nog niet echt leuke jongens ontmoet verder. Het was alweer een tijdje geleden dat ze een vriendje had gehad, en ze miste het. 'Ben je hier al lang?' ze moest schreeuwen, want de muziek stond best hard.

Dylan lachtte en schreeuwde terug,' Nee ik denk net een kwartiertje, zullen we anders even wat gaan dansen?' Hij lachtte verleidelijk naar haar en bekeek haar weer even. Ze zag er heel erg mooi uit en als het niet was dat ze elkaar met moeite verstonden had hij naar haar gefloten. Nu pakte hij alleen haar hand en draaide haar even om haar eigen as om haar van alle kanten te kunnen bekijken.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:14 pm

'Graag!' Jenn's ogen begonnen te glimmen. Dit had ze niet verwacht. Het leek wel alsof hij haar vraag had beantwoord. Als hij al bezet was zou hij haar toch niet vragen te dansen? Ze draaide een rondje, en het voelde alsof ze zweefde. Samen liepen ze naar de dansvloer, en begonnen te dansen. Er begon net een romantisch nummer, en Jenn sloeg haar armen om Dylan's nek.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:15 pm

Tyler wrote:
"vidn je het heel gek." lachte Tyler, het was wel te verwachten dat iedereen haar in eerste instantie zou wantrouwen. Iets wat Tyler niet deed aangezien hij haar al had ontmoet in The Six en wel had gemekrt dat ze het niet zo nauw nam met de leraren regeltjes. Hij nam nog een slok van het bier. "Je hebt geluk dat ze je nog niet n een kast opgesloten hebben om te voorkomen dat je ze aangeeft." lachtte hij plagend.

Aria wist zelf nog goed toen zij dat deed. ´´Ja dat klopt. Of dat ze me vast binden en buiten aan een boom maken´´ zei Aria die zelf te veel ideen had voro zo iets. Daarna keek ze toch blij naar Tyler dat hij tenminste bij haar durfde te staan. ´´Maar jij helpt me toch wel´´ vroeg ze daarna zo zielig zo ver ze kon.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:16 pm

Cathy wrote:
Cathy schoot in de lach,' Des te beter want zo weet je wel dat ze het leuk heeft. En dat was nou net mijn vraag voor jou, vind je het leuk?' Ze lachtte een beetje en ze twijfelde een beetje over haar make-up. Ze pakte een spiegeltje erbij en zag dat haar paarse lipgloss een beetje was uitgelopen. Ze pakte een heel klein doekje en veegde het weg. Paars was dan wel gewaagd maar zo was Cathy gewoon. Het maakte haar niks uit wat andere mensen van haar dachten, behalve wat Trinity van haar dacht. Dat deed heel veel met haar.
Trinity knikte "ofourse, niks beter dan een feest in het midden van de nacht." lachtte ze vrolijk. Terwijl ze Cathy bezig zag met haar make-up voelde ze zelf ook hoe droog haar lippen waren. Maar in het jurkje had ze geen zakken of een kleine ruimte waar ze haar labello in had kunnen stoppen en een tasje had ze niet mee. "Heb jjij wat lipgloss voor mij?" vroeg ze toen maar aan Cathy ze kon het nietlaten om even naar haar lippen te kijken die een prachtige paarse gloed hadden.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:17 pm

Marina wrote:
'Mij toevallig? Ik heb het al een aantal keer gezegd. Zeg, kan jij een reden bedenken voor dit feest? Ik heb nog geen flauw idee,'Zei Marina doodleuk. Nu bleef ze het 'Het onnuttige feest' noemen, maar haar mede-crewleden waren het er niet mee eens.

Scar glimalchte "Wat dacht je van we-vervelen-ons-te-pletter-op-school-en-hebben-een-feest-als-afleiding-nodig-feest?"
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:30 pm

Jenn wrote:
'Graag!' Jenn's ogen begonnen te glimmen. Dit had ze niet verwacht. Het leek wel alsof hij haar vraag had beantwoord. Als hij al bezet was zou hij haar toch niet vragen te dansen? Ze draaide een rondje, en het voelde alsof ze zweefde. Samen liepen ze naar de dansvloer, en begonnen te dansen. Er begon net een romantisch nummer, en Jenn sloeg haar armen om Dylan's nek.

Dylan voelde dat Jenn lekker los was en dat was makkelijk voor hem want dan wist hij ook weer dat het sowieso een gezellige avond zou worden. Hij sloeg zijn armen om haar middel heen en boog zich wat voorover om iets in haar oor te fluisteren,' vind je het al een leuk feest?' Omdat hij zo dicht bij haar was raakte zijn warme adem haar hals.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:34 pm

Jenn vond het fijn om zo dicht bij Dylan te staan. Ze kende hem pas net, maar toch voelde het alsof ze hem al jaren kende. 'Een geweldig feest' fluisterde ze terug. En toen kon ze zich niet meer inhouden en zoende hem vol op zijn lippen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:40 pm

Trinity wrote:
Trinity knikte "ofourse, niks beter dan een feest in het midden van de nacht." lachtte ze vrolijk. Terwijl ze Cathy bezig zag met haar make-up voelde ze zelf ook hoe droog haar lippen waren. Maar in het jurkje had ze geen zakken of een kleine ruimte waar ze haar labello in had kunnen stoppen en een tasje had ze niet mee. "Heb jjij wat lipgloss voor mij?" vroeg ze toen maar aan Cathy ze kon het nietlaten om even naar haar lippen te kijken die een prachtige paarse gloed hadden.

Cathy knikte en pakte uit haar bh twee lipglossjes,' Ik heb paars en doorzichtig. Ik weet het paars is een rare kleur maar ik ben gewoon raar.' Toen ze dat zei moest ze lachen om zichzelf en keek toen even de ruimte door. Haar mond viel open toen ze Dylan en Jenn zag zoenen,' Ohh die Dylan gaat echt snel door meisjes heen! Ik ken hem niet maar ik zie hem haast iedere keer met een ander meisje zoenen.' Ze wendde haar blik weer op Trinity om te kijken wat haar reactie was.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:45 pm

Jenn wrote:
Jenn vond het fijn om zo dicht bij Dylan te staan. Ze kende hem pas net, maar toch voelde het alsof ze hem al jaren kende. 'Een geweldig feest' fluisterde ze terug. En toen kon ze zich niet meer inhouden en zoende hem vol op zijn lippen.

Dylan was verrast door haar lippen op die van hem. Maar erg vond hij het niet. Ze had hele zachte lippen en het voelde fijn om ze op die van hem te voelen. Hij zoende haar terug en drukte haar wat dichter naar hem toe. Hij haalde één hand van haar middel en legde hem op haar wang. Toen stopte hij even en fluisterde in haar oor,' Weet je dit zeker?' Zijn ogen stonden ernstig.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:53 pm

Trinity grijnsde "Ik ga voor de doorzichtige, paars en rood gaat niet samen." bij deze woorden gleed ze even kort over de rode stof van haar korte jurkje. Met haar hand ging ze kort door haar haren en volgde de blik naar Dylan. Misschien moest ze zich jaloers voelen toen ze Dylan met een meisje zag zoenen, Dylan. Kort lachtte ze "Volgens mij is het zijn sport." reageerde ze zo neutraal mogelijk, al waren er wel lichte rode wangetjes zichtbaar geworden. Het stond zo stom om nu te gaan zeggen dat zij ook wel een paar keer met Dylan geweest was. Vooral omdat ze zich in bijzijn van Cathy zo raar voelde. Haar aankijken kon ze nu zeker niet.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 1:58 pm

Cathy knikte en er kwam een grote grijns op haar gezicht toen ze de blosjes op het gezicht van Trinity zag,' Jij hebt ook met hem gezoend! En mij dat niet vertellen!' Ze lachtte en gaf de doorzichtige lipgloss aan Trinity. Ze keek even naar wat Trinity aanhad en knikte goedkeurend. Het stond haar fantastisch maar ze zou alles mooi vinden bij Trinity.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 2:29 pm

Triniy was op 1 of andere manier wel blij dat Cathy zo reageerde. Op welke manier ze blij was wist ze niet, omdat ze haar niet veroordeelde misschien? Alsof het haar konschelen wat andere dachten. Trinity lachtte "Ja, ik wilde het je wel vertellen maar je bent me voor." zei ze plagend. Ze smeerde wat lipgloss over haar lippen uit en smaakte een keertje om het goed te zetten. Dat er meer was gebeurd tussen ehen twee vertelde ze wijselijk niet. Ze was wel zo slim odmat niet aan de grote klok te hangen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 2:39 pm

Cathy haar ogen konden even niet van de lippen van Trinity af komen toen ze er lipgloss op smeerde en met moeite keek ze weer in de ogen van Trinity,' Wat leuk voor je, en zoent hij goed?' Ze mocht dan wel op meisjes vallen ze vond het altijd leuk om over jongens te hebben. Toch voelde ze een beetje een steek om te weten dat Trinity dus echt op jongens viel en ze dus waarschijnlijk geen kans zou krijgen om haar te mogen zoenen. Ze bestelde een biertje en nam er een slokje uit. Cathy was niet zo'n meisje meisje en vond het dus ook helemaal niet erg om bier te drinken.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 2:52 pm

Trinity lachte wat afwezig en knikte "jahoor." haar gedachte waren even afgedwaald naar Cathy, ze zou ook wel denken dat trinity nu een slet was. Want wie met Dylan ging was dat gewoon over het algemeen wel. Ze voelde het rood weer bij haar kaken opkomen, dat andere meisjes haar als slecht beschouwde was tot daar aan toe, ze was het ook, maar op 1 of andere manier wilde ze niet dat Cathy dat dacht. Er was alleen niks aan te veranderen. Ze nam nog een slok uit haar glas dat nu voor de helft leeg was. "Hoe krijg je dat bier weg." vroeg ze toen snel, om van onderwerp te veranderen.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 2:59 pm

.


Last edited by Dylan on Sat Mar 26, 2011 3:05 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 EmptySat Mar 26, 2011 3:05 pm

Cathy schoot in de lach waardoor het bier opeens heel anders smaakte. Snel pakte ze een glas water en dronk eruit,' Nou wanneer niemand me aan het lachen maakt gaat het heel goed maar wat wil je ook met 3 broers.' Ze lachtte weer normaal en streek even een pluk haar uit het gezicht van Trinity. Gelijk tintelde haar vingers helemaal toen ze perongeluk de wang van Trinity aan raakte. Ze keek even de zaal in omdat ze als ze Trinity aan bleef kijken ze zeker rood werd.
Back to top Go down
Sponsored content





Onnuttig feest - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onnuttig feest   Onnuttig feest - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Onnuttig feest
Back to top 
Page 2 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: