Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Ijssalon 'Freezy'

Go down 
3 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyThu Mar 31, 2011 9:52 am

Freezy is een kleine ijssalon in het hart van New York. Als het warm weer is komen er veel mensen, want hier hebben ze het beste ijs van New York. Het is een kleine witgeschilderde ijssalon met tafeltjes voor 4 mensen. Je kan je ijs meenemen, maar het is gezelliger als je het in de salon zelf opeet.

Regels: niet met ijsjes gooien, ruim je troep op als je weg gaat, niet vechten enzovoorts
Mensen: op warme dagen veel en op koude dagen is het er zo goed als leeg.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyThu Mar 31, 2011 10:06 am

Jaimy liep de ijssalon binnen met Yelena achter zich aan. Ze hadden daar echt super lekker ijs en hij wou weten wat zij ervan zou vinden. Hij ging aan één van de lege tafels zitten. Dat was het voordeel aan onder schooltijd naar New York gaan; iedereen was aan het werk of naar school. De man achter de toonbank was wat aan het schoonmaken en leek blij dat zij er waren. 'Wat wil je hebben?', vroeg Jaimy aan Yelena en gaf haar de menukaart.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyThu Mar 31, 2011 4:07 pm

Ze was nog buiten adem van het renen om Jaimy bij te houden.
Ze pakte de menu kaart van hem aan en begon enthousiast te kijken wat ze wou.
Er stonden heerlijke ijsjes op en ze wist echt niet wat ze zou moeten kiezen.
Radeloos keek ze hem aan ‘Uuu ik heb geen idee wat er hier lekker is dus kies jij maar voor mij.’
En ze gaf de menukaart teug aan Jaimy.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyFri Apr 01, 2011 5:14 am

Jaimy lachte. Hij snapte wel dat ze niet kon kiezen, dat had hij ook gehad toen hij er de eerste keer kwam. De keuze was zó groot, maar na een paar keer wist je al wat je favoriet was. 'Nou, aangezien je een meisje bent...', begin hij grijnzend. 'Denk ik dat iets met chocola wel de voorkeur krijgt', hij knipoogde even naar Yelena. Ze was misschien niet zo'n standaard meisje, maar er waren zo weinig meisjes die niet van chocola hielden, dat hij dacht dat ze dat wel lekker zou vinden.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyFri Apr 01, 2011 6:14 am

‘Chocola’ verzuchte Yelena verlekkert.
‘De beste uitvinding sinds…’ diep nadenkend keek ze rond ‘nouja de beste uitvinding ooit!’
‘Dus wat is de beste keuze?’ nieuwsgierig keek ze Jaimy aan want ze kan zich niet voorstelen dat iemand een keuze zou kunnen maken over deze kaart.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyFri Apr 01, 2011 3:26 pm

Jaimy dacht na. Hij had zin om haar in de maling te nemen en wees een naam aan, waarvan ze niet zou weten wat het betekende tot ze haar ijsje voor zich kreeg. 'Die is het aller lekkerst', overtuigde hij haar. Het was inderdaad een lekker ijsje, maar zeker niet de goedkoopste en hij zou betalen, dus zelf nam hij een goedkoper ijsje. 'Je gaat hem heerlijk vinden!', zei hij grijnzend en zijn ogen glinsterden.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptySat Apr 02, 2011 8:48 am

Met toegeknepen ogen keek Yelena naar de naam die Jaimy had aangewezen.
Ze had geen idee wat het was maar dat vond ze niet erg.
‘Dit is veel beter dan in de les zitten’ verzuchte ze en deed even haar ogen dicht.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptySat Apr 02, 2011 7:20 pm

ik wordt gewoon spontaan inspiloos van jou xD
___________________________________

Jaimy knikte instemmend met zijn hoofd. 'Inderdaad'. Yelena was leuk gezelschap, maar ergens voelde hij zich nog niet goed over die kus. Jaimy bestelde de ijsjes en moest grijnzen bij de gedachte aan Yelena's ijsje. Ze zou waarschijnlijk wel opkijken ervan.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptySun Apr 03, 2011 4:06 pm

Tussen haar wimpels door zag ze Jaimy grijnzen.
Yelena dacht dat hij om haar moest grijnzen dus deed ze haar ogen open en keek Jaimy aan.
‘Wat is er?’ vroeg ze ‘zit er wat op mijn gezicht?’
Met haar hand ging ze naar haar gezicht.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptySun Apr 03, 2011 8:19 pm

Jaimy schudde grinnikend zijn hoofd. 'Nee er zit niks op je gezicht', hij begon te lachen om haar reactie op dat hij grijnsde. 'je snapt zo wel waarom ik moet lachen', zijn grijns verbreedde zich nog meer na die zin.
Na ongeveer vijf minuten kwam er een man aangelopen met hun ijsjes. Jaimy zelf een redelijk normaal formaat chocolade ijsje en Yelena een mega groot chocolade ijsje wat ze sowieso niet op zou krijgen. Het waren in totaal misschien wel iets van 10 bolletjes ijs. 'Je wou een groot ijsje toch?', vroeg Jaimy grijnzend.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyMon Apr 04, 2011 3:23 pm

Met grote ogen keek Yelena toe hoe de man de bakijs voor haar neerzetten.
Ze had inderdaad gezegd dat ze een groot ijsje zou nemen maar dit had ze niet bedoeld.
‘Ik wist niet eens dat dit formaat ijsjes bestond!!’ met een lach op haar gezicht keek ze Jaimy aan.
‘Nu snap ik dat je net om moest lachen!!’ Yelena moest zelf ook lachen.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyMon Apr 04, 2011 3:29 pm

Jaimy grijnsde naar haar. 'Tja, je hebt tenminste wel je zin gekregen', hij knipoogde even naar haar. Hij had vreselijk zin om met Yelena te flirten, maar hij was bang dat ze dan wat voor hem zou gaan voelen en dat was niet zijn bedoeling. Jaimy zette zijn ellebogen op de tafel en zijn kin op zijn handen. 'Yelly, echt nog sorry voor dat ik je kuste', hij keek haar recht aan en je zag dat hij het meende dat het hem speet.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyMon Apr 04, 2011 3:39 pm

Even keek ze hem raar aan ze had niet gedacht dat hij er over ging beginnen.
‘Daar zeg je sorry voor? Ik was volgens mij de gene die het uitgelokt had,dus ik moet sorry zegen!’ verlegen lachend keek Yelena naar haar ijs.
Ze wist dat het niet zijn bedoeling was op haar te kussen en dat hij het nu alleen maar zij zodat zij er verder niets van zou denken.
Maar ze wist dat het daar te laat voor was.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyMon Apr 04, 2011 3:44 pm

Jaimy keek haar een beetje verbaast aan. 'Nou, nee. Je lokte het niet echt uit. Ik wist gewoon niet hoe k je terug kon halen met woorden, dus ja, ik zag geen andere oplossing', hij grinnikte, maar liep wel rood aan. Zo gaf hij haar alleen maar de verkeerde indruk! Yelena was echt een leuk meisje hoor, maar hij vond Lucy leuk en hij zou er alles aan doen om haar niet in de steek te laten.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyMon Apr 04, 2011 3:56 pm

Yelena zag dat hij rood werd ze vond het zo schattig dat ze bijna geen lucht meer kreeg.
Snel schudden ze haar hoofd om de gedachtes die door haar hoofd draalde er uit te schudden.
‘Oké nu hebben we genoeg onze excuses aangeboden! Er staat heerlijk ijs voor mijn neus en ik begin nu echt honger te krijgen!’
luchtig lachend nam ze een klein hapje en kreunde toen het heerlijke koude ijs haar tong raakte.
Met haar ogen dicht genoot ze van de eerste hap.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyMon Apr 04, 2011 4:25 pm

Jaimy begon ook van zijn ijs te eten, maar keek vanuit zijn ooghoeken naar Yelena. Ze was best knap en leuk, maar hij vond haar gewoon echt niet leuk op een andere manier dan vriendschap. Hij was alleen bang dat zij dat andersom wel deed. Tussen twee happen door begon hij weer te praten. 'Dus Yelly, wat vindt je nou van mij?', vroeg hij nonchalant.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 5:59 am

Yelena verslikte zich in een hap ijs toen ze de vraag hoorden die Jaimy haar stelde.
Ze liep rood aan en was daar eigenlijk best blij om want dan zag Jaimy niet dat ze moest blozen.
‘Nou’ begon ze aarzelend toen ze uitgehoest was.
‘Ik denk dat jij zo’n jongen bent die veel lacht’ ze was niet van plan hem echt te vertelen wat ze van hem vond.
‘Ik denk dat je gemakkelijk vrienden kunt maken en dat je ze niet ze snel laat vallen’
gelukkig kon ze goed liegen anders zou dit nooit geloofwaardig klinken.
‘En wat vind je van mij?’ nieuwsgierig keek ze hem aan.
Eigenlijk was ze een beetje bang voor het antwoord maar ze wou het toch weten.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 7:24 am

Jaimy begon hard te lachen toen Yelena zich verslikte. 'Ik vroeg je om je mening, niet om je te verslikken', grinnikte hij. 'ik lach inderdaad veel', zei hij terwijl hij naar haar grijnsde. 'Maar dat van vrienden niet snel laten vallen klopt niet helemaal', zei hij en werd een beetje rood. Hij hoopte dat hij wel echt vrienden kon worden met Yelena en haar ook als vriend kon houden.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 7:42 am

Daar moest ze even over nadenken toen schudden ze haar hooft. 
'Nee dat geloof ik niet. Jij laat je vrienden niet zomaar vallen ze zouden het er wel naar gemaakt hebben' vriendelijk glimlachend keek ze hem aan en nam nog een hap ijs. 
Opeens keek ze bang op, ze had zin om het te plagen. 
'Je laat mij toch niet vallen als ik dit ijsje niet helemaal opkrijg?' met grote bangen ogen keek Yelena hem aan en moest moeite doen om haar lachen in te houden. 
Om het nog wat overtuigender te maken liet ze haar lip even trillen en beet er toen op. 
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 8:47 am

'Ja, nu ga je hem opeten ook', probeerde Jaimy zogenaamd boos te zeggen. Al snel verscheen er weer een glimlach op zijn gezicht. Hij zag wat ijs op haar kin zitten. 'He, je hebt hier wat ijs zitten', zei hij terwijl hij het weg veegde met zijn vinger. Hij keek haar heel even speels in haar ogen, maar keek snel weer weg om haar geen vekeerde indruk te geven van zijn gevoelens.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 9:07 am

Toen Jaimy zijn hand naar haar gezicht bracht leek het wel of haar hart even stilstond. 
En toen hij het ijs van haar gezicht veegde voelde ze het plekje dat hij had aangeraakt branden. 
Jammer dat hij haar niet net zo leuk vond als zij hem. 
'Oké ik zal alles opeten, maar we hadden elkaar nog niet verteld wat ons talent is dus... Zeg op!'
ze keek hem even streng aan maar hield dat niet lang vol en braste is lachen uit. 
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 9:35 am

'Ik dans, hiphop', zei Jaimy een beetje trots. 'En ik speel gitaar en zing, maar dat wist je al',zei hij terwijl hij naar Yelena knipoogde. 'En jij?', vroeg hij nieuwsgierig. Toen hij het woord dans had gezegd, kreeg hij spontaan zin om te dansen.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 10:13 am

'Dans' herhaalde ze verbaast 'daar was ik niet op gekomen maar nu je het zegt klopt het wel' nieuwsgierig keek ze hem aan, ze zag het al helemaal voor haar hoe hij aan het dansen was.
'Nu moet ik het zeker ook vertellen? Goed maar niet verder vertellen hoor!' Yelena keek even om haar heen of er iemand was die hun aan het afluisteren was maar ze zag niemand.
Maar voor de zekerheid ging ze toch dichterbij zitten en verluisterde 'ik zing' lachend schoof ze weer van hem weg en keek hem aan.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 11:44 am

Hij keek haar blij verrast aan. 'Kunnen we samen wat muziek maken!', zei hij opgewekt. Hij had even zijn adem ingehouden toen ze dichterbij kwam, afwachtend wat ze zou gaan doen, maar ging weer verder ademen toen ze weer van hem wegschoof. Hij kreeg het idee dat zij hem leuk vond, maar dat wou hij liever niet weten, bang om de vriendschap te verkloten.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' EmptyTue Apr 05, 2011 2:11 pm

‘Lijkt me leuk!’ zei Yelena en ze meende het.
‘Maar ik heb je verteld wat ik van je vind, maare.. wat vind jij van mij?’ vragend keek ze hem aan.
Ze voelde dat ze vol begon te raken van al dat ijs maar ze at door.
Back to top Go down
Sponsored content





Ijssalon 'Freezy' Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' Empty

Back to top Go down
 
Ijssalon 'Freezy'
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: