Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Ijssalon 'Freezy'

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyTue Apr 05, 2011 2:50 pm

Jaimy dacht diep na. Ja, wat vond hij eigenlijk van Yelena? 'Je hebt gevoel voor humor, dat zeker', zei hij lachend. 'Je bent knap', hij bloosde even toen hij dat zei. 'Je bent aardig', ging hij verder. Eigenlijk wist hij niet wat hij nog meer kon zeggen, dus bleef hij afwachtend naar Yelena kijken hoe ze erop zou reageren.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyWed Apr 06, 2011 9:56 am

Yelena hoorden hem zwijgend aan en toen hij klaar was stond zij even met haar mond vol tanden. 
Uiteindelijk schudden ze haar hooft 'ik ben het met 1 en 3 eens..
Maar 2? Volgens mij met je snel een afspraak met de oogarts maken want er is iets goed fout met je ogen!' grijnzend keek ze hem aan. 
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyWed Apr 06, 2011 4:34 pm

'Ik hoef helemaal niet naar een oogarts', zei Jaimy verontwaardigd. 'Ik denk dat jouw spiegel gewoon kapot is', zei hij met een grijns, maar hij meende wel wat hij had gezegd, dat ze knap was. Hij tilde met een vinger onder haar kin haar hoofd op en keek haar diep in de ogen. 'Nooit meer denken dat je dat niet bent, belooft?', zei hij ernstig. Iemand als Yelena mocht niet onzeker zijn, want ze had een mooi karakter en een mooi uiterlijk. Even had hij de neiging om haar een kus te geven, om zijn woorden te bevestigen, maar hij wist dat ze dat dan weer verkeerd op zou vatten.

___________
Als hij haar wel had gekust was dat best gemeen geweest xD
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyThu Apr 07, 2011 10:35 am

Ze schrok van de toon waarom Jaimy sprak dat had zij niet van hem verwacht. 
Ze schrok er zo van dat ze alleen maar kon knikken. 
Ze wist niet wat hij had maar ze vond het maar niks dat hij zei dat ze mooi
was terwijl ze wist dat ze dat niet was. 
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyThu Apr 07, 2011 8:09 pm

'Geloof je me niet?', vroeg Jaimy lachend. Hij zou hoe dan ook haar overtuigen als dat nodig was. Een beetje zelfvertrouwen had ze misschien wel nodig. 'Ga je je ijsje wel echt op krijgen?', vroeg Jaimy grijnzend.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 08, 2011 9:19 am

'Ik weet dat je niet gelijk hebt' hoofdschuddend keek ze door het raam naar buiten.
Het was buiten al een stuk drukker dan toen ze hier aankwamen. 
'En over het ijsje ik weet echt niet of ik hem wel op krijg maar ik ga gewoon door
tot dat ik hem op heb of moet kotsen!' nu keek ze hem wel lachend aan. 
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 08, 2011 2:34 pm

Een beetje geschrokken trok Jaimy het ijsje uit Yelena's handen. 'Hé, je hoeft hem echt niet op te eten hoor!', zei hij verontwaardigd. Hij was tenslotte degene die een veel te groot ijsje voor haar had besteld. 'En als je je wel misselijk blijft eten dan ga ik je weer zoenen hoor!', zei hij grijnzend. Natuurlijk zou hij dat niet echt doen, want dat kon hij Lucy echt niet aan doen en eigenlijk Yelena ook niet, want dan zou hij haar weer in de war brengen.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 08, 2011 4:40 pm

Yelena moest lachen toen ze hoe hij schrok en ook toen hij zij dat hij haar zou zoenen.
Snel pakte ze het ijsje terug ‘dan moet ik me juist misselijk eten dan wil je mij gewoon niet zoenen’
lachend keek ze naar zijn gezicht en nam een grote hap van het ijsje.
Ze voelde haar maag een beetje protesteerde maar trok zich er niks van aan.
Ze zag dat ze al iets van zeven bolletjes ophad dus de laatste drie moesten ook nog kunnen.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 08, 2011 4:43 pm

Jaimy rolde lachend met zijn ogen. 'Wil je ziek worden ofzo?', vroeg hij lachend. Even had hij zin om haar toch te zoenen gewoon om haar te plagen, maar deed het toch maar niet. 'Yelly, je bent echt een rare', zei hij grijnzend. Met raar bedoelde hij niet op een vervelende manier raar, maar op een leuke manier raar.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 08, 2011 4:55 pm

Haar gezicht betrok even toen Jaimy zei dat ze een rare was.
Daar heb je het al, ze had echt gedacht dat hij een vriend zou zijn.
Maar ze begon gelijk weer te glimlachen.
Ze glimlachte liefjes en nam nog een hap ijs.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 08, 2011 4:59 pm

'Dat bedoel ik positief!', zei Jaimy snel toen hij haar gezicht zag betrekken. Mensen begrepen zijn woorden zo vaak verkeerd! Hij pakte zijn eigen lepel en nam een hap van haar ijs. Plagerig stak hij zijn tong naar haar uit. 'Je krijgt het toch niet zelf op', zei hij er ondeugend achteraan.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 08, 2011 5:06 pm

Ze voelde zich iets beter toe Jaimy zij dat hij het positie bedoelde.
En moest nu gemeend glimlachen.
Al voelde ze dat ze hem niet meer helemaal meer vertrouwden.
Mensen hadden vaker van haar gezegd dat ze raar was en dat ze dat positief bedoelde en dat bleek later niet zo te zijn bedoelde.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptySat Apr 09, 2011 11:24 am

Jenn voelde een zweetdruppeltje op haar hoofd zitten. Ze veegde hem weg met haar hand en zuchtte. Het was niet uit te houden vandaag. Ze had gedanst, en na een half uur moest ze al zweten, terwijl ze normaal bijna niet zweet. Ze liep de ijssalon binnen en keek naar de smaken. Dit vond ze altijd moeilijk, er waren zo veel smaken, welke moest je ooit kiezen?
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptySat Apr 09, 2011 4:32 pm

Yelena David wrote:
Ze voelde zich iets beter toe Jaimy zij dat hij het positie bedoelde.
En moest nu gemeend glimlachen.
Al voelde ze dat ze hem niet meer helemaal meer vertrouwden.
Mensen hadden vaker van haar gezegd dat ze raar was en dat ze dat positief bedoelde en dat bleek later niet zo te zijn bedoelde.

Jaimy keek naar Yelena. Ze hadden al een hoop grappen gemaakt en eigenlijk had hij wel zin om een serieus gesprek te hebben. 'Dus, hoe gaat het met de liefde Yelly?', vroeg hij met een nog enigszins grappig ondertoon. Hij hoopte niet dat ze het té serieus zou opvatten, want dan zou ze zich waarschijnlijk een beetje opgelaten gaan voelen en dat was wel het laatste wat hij wilde.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptySat Apr 09, 2011 8:06 pm

Verbaast keek Yelena hem aan ging hij nu een serieus gesprek beginnen?
Goed als hij dat wou dan zou ze er wel antwoord op geven als de vragen maar niet te privé werden.
‘Mmmm de liefde hé’ ze moest even nadenken wat ze hem zou vertellen en wat niet
‘ik zou willen dat er ietsje meer liefde in mijn leven was maar op dit moment is er helemaal niemand,
dus als je iemand weet’ ze zuchten ze verdrietig.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptySun Apr 10, 2011 7:04 pm

Jaimy dacht even na over wat ze had gezegd. Hij kenden nog niet echt veel jongens op FH en al helemaal niet iemand die bij Yelena zou passen. 'Nee sorry', antwoordde hij tenslotte. Hij vond het wel echt stom dat hij niemand aan haar kon koppelen, want ze was echt aardig. 'En ik ben al bezet', zei hij er met een grijns achteraan. Het was misschien niet de leukste opmerking voor haar om te horen, maar hij vond het toch wel even fijn om het eraan toe te voegen.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyMon Apr 11, 2011 2:01 pm

Ze zuchten ze had al verwacht dat Jaimy niemand wist ze was gewoon te lelijk en raar voor iedereen.
Yelena schrok een beetje toen Jaimy zei dat hij bezet was maar eigenlijk had ze niks anders verwacht.
‘Zo en wie is de gelukkige?’ ze grijnsde met hem mee, hij mocht er nooit achterkomen dat ze hem leuk vond, ze zou gewoon een vriend voor hem zijn.

Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyMon Apr 11, 2011 2:12 pm

'Lucy', zei hij trots, met een big smile. Meteen fladderen de vlinders weer door zijn buik toen hij haar naam noemde. Hij voelde zich er niet eens raar bij, toen hij het aan Yelena vertelde. Normaal gesproken zou hij dit nooit makkelijk zeggen tegen vrienden, maar hij voelde zich op zijn gemak bij Yelena en hopte dat zij dat zich ook bij hem voelde.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyMon Apr 11, 2011 2:20 pm

‘Lucy’ herhaalde Yelena ze groef in haar geheugen maar de naam kwam haar niet bekend voor.
Ze keek hem nog eens en zag dat hij echt van die Lucy hield.
En Yelena hoopte met heel haar hard dat ze ooit iemand tegen zou komen die zo van haar zou houden als Jaimy van Lucy hield.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyMon Apr 11, 2011 2:48 pm

Jaimy voelde weer een kriebel toen Yelena de naam herhaalde. 'Ja', zuchtte hij op een verliefde toon. Hij schrok er zelf van en werd meteen rood. 'Eh... Ik bedoel.. Eh', Jaimy kon niet uitleggen hoe veel hij om Lucy gaf, maar schatte zo in dat ze dat nu wel door zou hebben.
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyMon Apr 11, 2011 2:57 pm

Yelena moest een beetje lachen om Jaimy op dit moment hij zag er zo verliefd uit.
‘Je hebt geluk hoor!! Jij hebt iemand van wie je houd en je hebt een geweldige vriendin!’ lachend sloeg ze een arm om hem heen.
‘Zo’ en ze nam met haar andere hand nog een klein beetje ijs.
‘Zie je ik heb hem helemaal op!’ Yelena kantelde het bakje en er vielen een paar kleine druppeltjes uit maar verder was hij echt leeg.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyMon Apr 11, 2011 3:10 pm

Jaimy moest lachen dat ze zo trots erop was dat ze haar ijsje op had gekregen. 'Heb je nu geen buikpijn?', vroeg hij grijnzend en porde haar hard in haar zij ( Twisted Evil ). Waarschijnlijk zou hij een klap kunnen verwachten van haar, maar hij vond het veel te leuk om haar te plagen en te irriteren.

_______________________________________________________
Hmm.. Ik hou ervan om jouw persoontje te pesten Twisted Evil Btw: je bericht is echt zo'n typisch Charlotte bericht xD
Back to top Go down
Yelena

Yelena


Posts : 74
Join date : 2011-03-21
Age : 28

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyMon Apr 11, 2011 3:35 pm

Yelena moest lachen maar het lachen verging haar toen Jaimy haar in haar buik prikte ze had inderdaad een beetje buikpijn en toen Jaimy er in prikte voelde ze het pas echt.
‘Hou op’ kreunde ze en greep naar haar buik.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 EmptyFri Apr 15, 2011 5:03 pm

Jaimy lachte even kort, maar zag dat ze het echt niet leuk vond en hield op. 'Sorry', mompelde hij een beetje beduusd. Hij wist niet meer goed hoe hij een gesprek kon voeren met Yelena, zonder de hele tijd op hetzelfde onderwerp terug te komen. Hij keek even op zijn mobiel hoe laat het was. Het was nog niet erg laat, maar hij bedacht zich dat hij nog wat dingen af moest hebben voor morgen. 'Ik ga denk ik maar eens om de rekening vragen, want ik moet eigenlijk nog wat dingen doen voor school', zei hij op een beetje sombere toon. Yelena zou het waarschijnlijk niet leuk vinden als hij weg moest, maar hij moest echt voldoendes zien te behalen, anders zou hij niet lang meer op FH kunnen blijven.
Back to top Go down
Sponsored content





Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Ijssalon 'Freezy'   Ijssalon 'Freezy' - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Ijssalon 'Freezy'
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: