Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De bibliotheek.

Go down 
+18
Diana
Jenn
Miep
Claire
Joey
Tess
Duchess
Ethan
Cole
Florentine
Marina
Raf
Dana Elle
Oliver
June
Little
Katty.
Catharina Franklin
22 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 12:43 pm

'Je kunt niet zeggen dat het je meeneemt,'Zei Diana schouderophalend. Het was geen boek dat je vanaf de eerste moment aangreep en neit weg kon leggen. Dit kon je prima wegleggen, je wou het zelfs wegleggen.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 2:08 pm

Liam zuchtte "Dit boek is wel heerlijk" hij las nog even verder maar na een bladzijde of vijf voelde hij de urge om te praten "Je weet dat ik een tweelingbroer heb, toch?" begon hij. Hij wilde dat tenminste 1 iemand het hele verhaal van de ruzie wist
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 2:27 pm

'Dat weet ik,'Knikte Diana. Ze vertelde er niet bij dat ze opd en duur had gedacht dat ze een alcoholverslaving had omdat ze continu dubbel zag, zonder de alcohol want Diana dronk geeneens alcohol. Nooit gedronken en dat was zo ook niet van plan.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 3:02 pm

Liam knikte "We hebben nu zeg maar voor het eerst in ons leven ruzie. " hij glimalchte zwakjes "Het ergste is nog dat we ruzie maakten om een jongen en nu hab ik hem al drie dagen neit gezien." hij zuchte "Thats why I'm constantly eating chocolate" hij nam nog een hap van de snack in kwestie "En het stomme is dat de jongen waar we om ruzieden niet echt duidelijk maakt wie hij het leukst vind"
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 3:06 pm

Diana had slechts vermoedens gehad, maar nu bevestigde hij deze vermoedens. Ze was zo verstandig dat niet te laten zien en gewoon antwoord te geven. 'Tja, dat moet inderdaad nogal rot zijn. Ik denk dat je het beste het zijn beloop zal laten gaan, misschien draait je broer nog wel bij,'zei Diana. Ze voelde zich nu behoorlijk nutteloos mdat ze zo'n prutraad gaf.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 7:59 pm

liam knikte "Ik ben ook van plan Sean te vergeven. Maar eerst moet hij zich over zijn afschuwelijke trots heenzetten"
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 8:06 pm

'Niemand zet zich snel over zijn trots heen, je gaat geduld nodig hebben,'Zei Diana. Ze was blij dat ze niets over zichzelf hoefde te vertellen, daar had ze nu echt geen zin in. Ze vond het best dat ze kon luisteren naar andersmans verhalen en hen "raad" kon geven, maar zelf vertelde ze nooit veel.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySat Apr 16, 2011 9:12 pm

Liam glimalchte "Ik denk dat hij over een week of zo wel bijdraaid. Hij is de impulsieve van ons twee, maar ook de ene die het meest vasthoud aan onzeband."
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 8:24 am

'Dat zullen we dan wel zien,'Lachte Diana. Ze snapte dat Liam en zijn -Hoe heet die ook alweer- broertje veel voor elkaar betekenden dan gewoon twee mensen die toevallig net dezelfden leken en tweelingbroers waren. Nu ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 12:43 pm

Liam glimalchte "Inderdaad." hij glimalchte naar haar "Maar heeft Diana nog iemand op het oog?"
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 12:47 pm

'Jawel,'Zei Diana die zich begon af te vragen of ze nog details moest gaan zeggen ook. 'Maar ik heb geen tweelingzus die hem ook wel ziet zitten. Dat is een stuk simpeler, voor zover ik weet,'Haalde Diana haar schouders op.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 12:53 pm

Liam grinnikte "Dat lijkt me inderdaad makkelijker." hij nam nog een hap chocolade "Wie heb jij op het oog? Ik zit achter Loki aan" hij glimalchte. Misschien kende hij hem wel.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 1:09 pm

Diana tikte even nadenkend op haar kin. 'Ik ken geen Loki, ken jij een Dj?' Misschien leek eht alsof ze echt een dj bedoelde en niet gewoon degene op wie ze verliefd was. Ze kende zijn hele naam niet, maar dat hoefde niet. Ze kende hem als Dj, en zo zou ze hem ook kennen.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 1:22 pm

Liam schudde zijn hoofd "Maar hij meot wel aardig wezen om jouw aandacht van een boek weg te halen" hij glimalchte naar haar.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 1:26 pm

'Ik kan nog uren door blijven gaan over wat ik zo leuk aan hem vind, maar hij leidt jouw aandacht niet af, dat doet iemand anders,'Zei Diana. Ze glimlachte even en moest toegeven dat ze inderdaad uren kon doorgaan, maar dat leek haar nu niet geweldig voor Liam.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 1:35 pm

Liam grijnsde "Dat we beiden de jongen van onze dromen mogen krijgen" hij hield zijn hand op voor een box. Ergens in zijn achterhoofd bedacht hij dat het wel lekker was om dit gewoon aan iemand te vertellen.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 1:44 pm

Diana deed hetzelfde, maar dan tegen Liams hand. 'Laten we hopen,'Grijnsde ze. Ergens was ze blij dat ze geen urenlange verhalen moest vertellen over ditjes en datjes of nog erger: Dat aanhoren. Maar nu wist ze wel dat Liam niet zo was. Dat hoopte ze in ieder geval.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 1:49 pm

Liam glimlachte en keek weer naar zijn boek "Ik boeken komt het aleen altijd goed tussen de hoofdpersoon en zijn of haar liefde, jammer dat je in het echte leven niet altijd je zin krijgt" mompelde hij.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 1:59 pm

'Dat is wel zo. Maar goed, we kunnen het nog altijd proberen. Misschien slaag jij je Loki wel aan de haak,'Zei Diana die door zijn woorden terug naar aarde was gebracht. Stel dat het niets zou worden? Wat dan?
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 2:03 pm

Liam glimalchte "Ach, en misschien kan jij DJ aan de haak slaan. Ik heb er zelf weinig verstand van, van meisjes, maar ik vind dat hij gek is als hij neit op merkt hoe aardig jij bent" hij glimalchte "En met loki maak ik ook wel een kans. Dus ik denk dta we een flinke mogenlijkheid hebben om onze dreamboys in de realiteit te krijgen" hij grijnsde.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 2:07 pm

Diana grijnsde. 'Ik heb een klein beetje verstand van jongens, maar ik vind dat Loki gestoord is als hij voor jouw tweelingbroer kiest,'Zei Diana. Oké, ze oordeelde misschien te snel over die broer van wie ze de naam nooit onthield -kénde ze die eigenlijk wel?-, maar goed.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 2:14 pm

Liam lachtte "Ken je Sean eigenlijk wel, op een paar dingetjes na zijn we nogal gelijk. MPas het laatste jaar doen we neit emer ons best om hetzelfde te zijn" hij glimalchte/
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 2:20 pm

'Dat is een goede vraag, maar ik zeg toch ook niet wie mijn concurrentie is?'Probeerde Diana haar foutje goed te praten. Oké, dat zei ze ook niet, maar ze vermoedde wel dat Dana niet meteen zou hopen dat zij en Dj een stelletje werden. Ze had zonet haar relatie om zeep geholpen, eeh, en nù besefte ze pas dat dat niet zo slim was.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 2:36 pm

Liam glimalchte "Das waar" zijn mobiel ging af met een of ander gek melodietje van een tekenfilm. Hij pakte hem uit zijn broekzak en keek naar het schermpje. "Damn, ik moet naar mijn saxofoon lessen" hij klopte diana op haar hoofd. "Dus ik zeg hier toedels. En veel succes met je DJ" hij stond op en hing zijn tas over zijn schouder
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 EmptySun Apr 17, 2011 2:54 pm

Diana haalde haar schouders op toen hij zijn boek vergat. 'Vergeet je boek niet,'Zei Diana, zo luid als ze mocht. En dàt was niet luid. Ze glimlachte bij zijn laatste woorden en begon naar een nieuw boek te zoeken. Een beter, maar dàt was niet moeilijk.
Back to top Go down
Sponsored content





De bibliotheek. - Page 12 Empty
PostSubject: Re: De bibliotheek.   De bibliotheek. - Page 12 Empty

Back to top Go down
 
De bibliotheek.
Back to top 
Page 12 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: