Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het grasveldje

Go down 
+26
Diana
Rae
Valerie
Jenn
Noëlle
Jay
Claire
Miep
Yelena
Jaimy
Dylan
Cathy
Raf
Trent
Oz
Tess
Lucy
Kryz
Ethan
Marina
Blair
Sithis
Katty.
Oliver
Alice
Trinity
30 posters
Go to page : Previous  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuthorMessage
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: n   Het grasveldje  - Page 19 EmptyFri May 06, 2011 3:58 pm

Van de ene letter naar de andere. "En". Ja, daar was ze vet mee. Ze had geen flauw idee waarover het verhaal ging, hoewel ze in de helft van het boek was. Ze wist vaag dat de hoofdpersoon een jongen was. Of anders een lesbisch meisje, kon ook. Maar er werd wel vaak gesproken over "Hij"... Nu ja, misschien moest ze ook eens lézen.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptyFri May 06, 2011 4:29 pm

Dj kwam weer terug op de aarde uit zijn gedachten en draaide zich om. Juist op dat moment scheurde het hengsel van zijn tas en viel de inhoud met een paar doffe klappen op de grond. Dj vloekte kort en raapte de spullen snel op zonder al te veel op Diana te letten. Het was misschien laf maar hij had eigenlijk geprobeerd zo snel mogelijk weg te komen. Alleen lukte dat niet nu hij zoveel lawaai had gemaakt.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptyFri May 06, 2011 7:29 pm

Tsss. Razz
____________
Diana schrok op. 'Hé, hoi Dj,'Zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze had Dj niet zien aankomen. Nu ja, ze zag nooit iets aankomen, ze had haar aandacht bij één ding en ze vergat de rest van de wereld. Zo was ze, ze kon niet met haar hoofd bij twee dingen tegelijk zijn. Soms vervloekte ze dat, soms hield ze ervan.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptyFri May 06, 2011 7:34 pm

Dj wist dat hij Diana nu niet meer kon negeren. Hij pakte zijn spullen op en keek haar recht aan, zijn ogen waren leeg. Hij wist niet goed wat hij nu moest doen. 'Hey.' zei hij tegen haar. Hij wilde er eigenlijk niet bij komen zitten. Toch nam hij naast haar plaats. Ze zou het vast alleen maar sneller merken als hij nu ineens ook van haar zou weglopen. Een paar dagen geleden kon hij niet van haar afblijven.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptyFri May 06, 2011 7:49 pm

Diana glimlachte, ze was blij dat ze hem zag. Ze sloeg haar boek toe, al had ze geen flauw idee op welke pagina ze zat. Dat zou ze wel weer zoeken, bovendien had ze sowieso niets bij zich om er tussen te steken, dus wat maakte het uit? Ze zou de pagina wel weer vinden, hoewel het meestal een saai karwei was, had ze dat best over voor wat tijd met Dj.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 6:39 am

Dj keek even naar Diana en toverde een glimlach op zijn gezicht. Waarschijnlijk zou ze toch wel zien dat hij nep was, maar toch probeerde hij het. 'HOe gaat het?' vroeg hij toen rustig aan haar. Normaal gesproken had hij haar eerst een kus gegeven, maar hij wist dat als hij dat nu zou doen het vals zou voelen voor hem. Hij kon haar niet voor de gek houden, dat mocht hij niet doen.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 1:16 pm

Hij doet het anders wel... Suspect
_______
'Goed genoeg.' Ze lachte, gewoon omdat hij er was. Waarschijnlijk zou ze -ooit- nog wel eens zeggen hoe haar ontmoeting met Dana was afgelopen, maar dat kwam wel. 'Heb jij Dana nog gezien,'Sneed Diana een ander onderwerp aan. Ze maakte meteen werk van haar voornemen het nog wel -over ongeveer twee minuten, misschien- te vertellen. Ze hield niet van uitstellen.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 2:16 pm

Dj schudde zijn hoofd. 'Nee, die heb ik niet meer gezien. Hoezo?' vroeg Dj meteen op zijn hoede, hij wilde het liever niet over Dana hebben, het was misschien onzinnig dat hij het onderwerp liever meed maar toch deed hij dat. Door de vraag van Diana moest hij weer aan het gesprek met Raf denken. Sinds dat gesprek wist hij niet meer hoe hij met zijn gevoelens moest omgaan.
__
tja...
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 2:24 pm

En hell yeah, Marina heeft Ethan gekust. Nu blij? Suspect
_____
'Omdat ik haar wel heb gezien. En heel vergevingsgezind was ze niet,'Zei Diana met bittere ondertoon. Ze voelde zich zwak, o zo zwak, als ze erana terugdacht. Ze had wat terug moeten zeggen, Dana niet gewoon laten slaan, ze was zwak. Zwakker dan ieder ander. Ze had Dana gewoon laten doen wat Dana wilde doen, niets gedaan, niets gezegd.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 2:28 pm

Dj beet op zijn lip. Hij keek haar recht aan. 'Zou jij dat wel zijn dan?' vroeg hij haar toen. Hij vroeg zich af of zij hem zou vergeven, waarschijnlijk niet dacht hijzelf. Zeker niet omdat hij er ook echt iets bij voelde als hij Andreas zou kussen. Nee dat had hij nog niet gedaan, maar dat betekende ook niet dat hij het niet wilde. En hij wist dat zijn gevoelens niet goed waren, hij zou gewoon genoegen moeten hebben met Diana, nee hij zou gelukkig moeten zijn dat hij met Diana iets kon hebben.
__
En ja nu ben ik heeeel blij WAAR kan ik dat lezen XD
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 2:33 pm

@Optreden van Marina en Ethan. Nee, niet op eht modium, maar we hebben verzonnen dat er een ruimte is voor degenen die al geweest zijn. HAHA, oké, domme reden, maar afijn. ^^
___________
'Eerlijk? Nee, maar ik ga niet midden op een drukbevolkt plein iemand meerdere keren slaan. Ik begrijp de eerste ontmoeting plots heel goed: "Bekend om mijn vuisten", had ze toen gezegd. En nu pas heb ik door waarom ze dat zei,'Ratelde Diana. Ze wist niet of ze verstaanbaar was, of haar zinnen bij elkaar hingen, maar dat interesseerde haar niet. Ze vertrouwde erop dat Dj zou luisteren.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 2:39 pm

Dj zijn ogen werden wat groter. 'Ze heeft je geslagen?' zei hij vol ongeloof. Op dit moment wist hij zeker dat hij het haar moest vertellen, maar ook dat hij dat niet zou doen. Gewoon omdat hij haar niet kwijt wilde en hij wist dat als hij zou vertellen over Andreas ze hem nooit meer wilde zien, tenminste daar ging hij vanuit. Dj beet op zijn lip. Normaal had hij waarschijnlijk zijn arm om haar heen geslagen maar dat deed hij dit keer niet.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 2:51 pm

'Goed geluisterd,'Lachtte Diana humorloos. Ze was best tevreden dat ze het gewoon had durven zeggen en ze prees zichzelf ondertussen gelukkig dat ze het zo had getroffen met Dj. Niet iemand die gewoon bij haar was om gewoon iemand te hebben. Ze had het veel slechter kunnen treffen, vond ze.
__________
Inspiratieloos...Again
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 2:57 pm

nouuuuu je praat Dj een schuldgevoel aan...
__________
Dj keek Diana recht aan. OPeens kon hij het niet aan om gewoon zijn mond te houden. Ze moest het weten, ze verdiende haar geluk en hij stond dat alleen in de weg. 'Diana wil je alsjeblieft nooit vergeten dat ik van je hou?' zei hij toen vragend. 'Wat er ook gebeurd.' fluisterde hij daar achter aan. Hij keek haar recht in haar ogen, beet zachtjes op zijn lip terwijl hij haar doordringend aankeek.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 3:01 pm

Daarom juist.
_________
Diana keek Dj aan. 'Dat wil ik niet eens vergeten.' Ze vond zijn woorden vreemd, verontrustend. Toch nam ze ze blij aan, ze wou het niet vergeten en dat zou ze ook nooit vergeten. Misschien zeiden deze woorden meer, misschien, ze had geen flauw idee of ze de woordne nu gewoon moest geloven of er meer achter moest zoeken. En ze koos voor het eerste.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 3:04 pm

WAAAROM in hemels naam maak je het Dj zo moeilijk...
_______
Dj keek naar de grond. Hij stond langzaam op. 'Nooit vergeten.' zei hij toen als laatste keer om het haar echt duidelijk te maken. Hij draaide zich langzaam om. Hij had zijn tas om zijn schouder gehesen en in zijn ogen vormde zich tranen, hij wist dat hij haar niet zo achter moest laten, maar hij kon niet bij haar zijn. Niet zolang zij de waarheid niet wist. En aangezien hij haar die niet kon vertellen, moest hij gaan. Langzaam, met het gevoel alsof zijn benen van lood waren, begon hij te lopen. Weg van degene die hij lief had, weg van Diana.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 3:09 pm

OMDAT DAT LEUK IS. Very Happy En ik wil weten voor wie hij gaat kiezen. bounce
________________
Diana keek hem na, verbijsterd over zijn geren. Wat had ze verkeerd gedaan? Ze maakte zich klein, zoals ze altijd deed als ze er niets van snapte en zo sloeg ze het boek open. Niet voor lang, want na hoogstens vijf minuten stond ze op en ging ze naar binnen.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 3:11 pm

arg gemeen.. ze moeten zo ergens meeten zodat Diana kan vragen wat er is....
___________
Dj liep snel verder, zonder nog om te kijken. Terwijl hij zich triest voelde over het achterlaten van Diana, voelde hij zich tergelijkertijd ook blij dat hij nu niet meer hoefde na te denken over hoe hij het haar zou vertellen. Misschien was het laf, ja dat was het zeker. Het was laf dat hij voor de problemen wegliep, maar hij wist niet wat hij anders moest doen. Diana was meer dan hij verdiende, zij verdiende iemand beter. Iemand zonder strafblad, iemand die onvoorwaardelijk van haar kon houden, iemand die haar kon bieden wat ze nodig had.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 3:15 pm

In het muzieklokaal? Nee wacht, daar moeten Andreas en Diana meeten...Hmm, aan de fontein? Ik stuur Diana wel met een keyboard op pad waar ze hetzelfde liedje speelt als Andreas toen Dj en Andreas elkaar hebben ontmoet. Twisted Evil Maar ik begin.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 3:17 pm

Marina wrote:
In het muzieklokaal? Nee wacht, daar moeten Andreas en Diana meeten...Hmm, aan de fontein? Ik stuur Diana wel met een keyboard op pad waar ze hetzelfde liedje speelt als Andreas toen Dj en Andreas elkaar hebben ontmoet. Twisted Evil Maar ik begin.

arg jij bent soms zo'n bitch.. maargoed begin maar....
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 EmptySat May 07, 2011 3:31 pm

Dj wrote:
Marina wrote:
In het muzieklokaal? Nee wacht, daar moeten Andreas en Diana meeten...Hmm, aan de fontein? Ik stuur Diana wel met een keyboard op pad waar ze hetzelfde liedje speelt als Andreas toen Dj en Andreas elkaar hebben ontmoet. Twisted Evil Maar ik begin.

arg jij bent soms zo'n bitch.. maargoed begin maar....

Bitchiepitchie. 8D
Back to top Go down
Sponsored content





Het grasveldje  - Page 19 Empty
PostSubject: Re: Het grasveldje    Het grasveldje  - Page 19 Empty

Back to top Go down
 
Het grasveldje
Back to top 
Page 19 of 19Go to page : Previous  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: