Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Apartement van Cathy

Go down 
3 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 4:19 pm

Het apartement zelf is een redelijk ruim. Dat moet ook wel want de hele familie moet erin kunnen. En dat zijn toch wel een hoop mensen, niet dat ze ook echt allemaal tegelijk thuis zijn want haar broers zijn meestal bij vrienden en haar zussen ook. Meestal zijn alleen haar ouders er en zelfs dat komt niet veel voor want die zijn voornamelijk aan het rondreizen nu de kinderen op zichzelf kunnen wonen. Dit huis brengt ze allemaal alleen maar net iets dichter bij elkaar. Want wanneer het zomer vakantie is dan zijn ze hier wel allemaal en is het ook een hele gezellige boel. Rond de tafel zitten en met zijn alle poker spelen of een ander kaartspel. Het is haast een traditie en eigenlijk vind niemand het verschrikkelijk ook al zeggen ze van wel. Als je er binnen komt loop je eerst door de hal en dan kom je vanuit de hal in de woonkamer met open keuken. Het gene wat je het eerste opvalt is dat één muur helemaal van glas is en je kijkt uit op Times square. Het is geweldig om te zien en het is ook wel het pronkstuk van het hele apartement. Aan je linker kant en je rechterkant zijn deuren en de linker helft is van de ouders van Cathy, en daar is de badkamer. Cathy heeft geluk gehad en haar ouders waren zo lief om aan haar kamer ook nog een bad kamer te bouwen dus ze hoeft helemaal niet de badkamer daar te gebruiken. Aan de rechterkant zijn er om precies te zijn drie deuren, één deur daarvan leidt naar de kamer van de broers en de andere naar die van de zussen en de buitenste die het verst van je af is, is die van Cathy. Als je daar binnen komt dan is het eerste wat je opvalt dat er helemaal geen bed in staat, wel een bank maar geen bed, dat komt omdat ze in een hangmat slaapt, gewoon omdat het kan. Haar muren zijn licht blauw en oker geel. Het heeft een raar effect maar het is ook typisch iets voor Cathy. Haar meubels waren zwart en haar bank was ook zwart. Er stond een grote kast in de hoek en die stond eigenlijk altijd open en de kleuren regen kwam van die kast af vanwege de kleurrijke kleren.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 5:44 pm

hij is ook gaaf geworden ^^
-
Trinity moest lachen en pakte de bak popcorn van Cathy over "Misschien is dit wat makkelijker." met haar hand probeerde ze de sleutel uit de bak popcorn te graaien terwijl Cathy aan de telefoon was met zo te merken haar broers, toevallig. Het leek nog aardig lastig om deze te pakken te krijgen zonder alles over de rand te laten vallen. toen ze de sleutel eenmaal te pakken had kleefde er aardig wat popcorn aan haar arm. Met een quasi-vies gezicht probeerde ze de witte stukjes mais van haar arm te slaan.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 5:55 pm

Cathy lag helemaal dubbel toen ze het gezicht van Trinity zag en de popcorn die aan haar arm zat vastgeplakt. Ze pakte er een paar vanaf en stopte ze in haar mond,' Hmmmm lekker.' Ze pakte de sleutel van haar en gaf haar snel nog even een kus, toen deed ze de deur open en liet zichzelf in terwijl ze de bak popcorn over nam en door het huis riep dat ze thuis was. Haar broers reageerde gelukkig normaal en riepen terug dat ze om de tafel zaten en of ze mee wilde doen aan een potje poker. Cathy liet Trinity binnen en deed de deur achter haar weer dicht. Ze liep gewoon naar binnen en zette de bak popcorn op de tafel waar haar broers ook aan zaten,' Sorry we hadden geen honger.'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 5:59 pm

Trinity liep met een glimlach achter Cathy aan, ze voelde wel een soort van zenuwen n haar buik. Maar of dat was omdat ze har broers zou ontmoeten of juist omdat ze met Cathy was wist ze niet. Met een glimlach keek ze naar de broers die aan tafel bezig waren met een potje poker. Iets wat ze nog nooit gedaan had en eigenlijk ook niks van begreep. Begroetend stak ze hun hand naar de jongens op, iets anders wist ze niet om hen te begroeten. Ja iedereen langslopen om een hand te geven of kussen op beide wangen, maar daar waren Amerikanen niet zo van gediend.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 6:09 pm

Cathy lachte naa rTrinity,' Guys dit is Trinity en jullie mogen niet mer haar flirten, dus jij ook niet broertje van me!' Haar blik gleed naar haar oudste broer Jessie,' Oké ik zal jullie wel even voorstellen, de jongenste van mijn broers is Lyon die zit hier voor je,' Lyon draaide zich naar Trinity om en begon te fluiten, Cathy gaf hem snel een tik tegen zijn hoofd aan en hij hield gelijk op,' Daarnaast zit de middelste van het stel Walter, ik mag hem Wallie noemen maar ben dan ook nog de enige.' Dat had ze beter niet kunnen zeggen want ze kreeg een hand popcorn naar haar toe gegooid,' Oké ik mag het ook niet zeggen zo goed!' Ze lachtte naar hem en ging toen door naar Lyon,' En de oudste is Lyon en daar moet je echt voor uitkijken anders pikt hij je van mij af. Dat horen jullie goed guys ze is van mij en van mij alleen!' Ze lachtte en ging even naar de keuken,' Wil je wat drinken schat?' Alle drie haar broers reageerde met dat ze een biertje wilde en ze schoot in de lach,' Wanneer ik schat zeg bedoel ik niet jullie gozers!' Ze keek naar Trinity en wenkte dat ze even naast haar moest komen staan.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 6:21 pm

Trinity moest lachen om de jongens en Cathy die gewoon met elkaar konden plagen zonder dat het zich in een ruzie uitte. Iets wat met haar broertje wel anders was, hij was ook te jong in verhouding om echt leuk mee om te gaan, ze verschilde teveel van elkaar. Met een brede grijns ging ze naast Cathy staan en sloeg ongegeneerd haar arm om haar middel heen "Wat heb je in huis?" ze had nog steeds geen idee of ze in Amerika standaard een fles goede wijn in huis hadden wat in Frankrijk wel het geval was om onverwachte gasten te verwelkomen, maar hier hadden ze meestal chateau du migraine (als ik mijn bio boek mag gelovecn xd). Vrolijk keek ze nog even naar de drie jongen die alledrie wel wat van Cathy weghadden en het dus duidelijk was dat ze familie waren.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 6:27 pm

Cathy gaf haar een kus en ze hoorde haar broers joelen. Ze gooide een pen die op het aanrecht lag naar hun en gelijk viel het stil of nou ja stil de radio stond zoals gewoonlijk aan en er kwam een lekker dans nummer over de radio. Ze begon met haar heupen een beetje mee te bewegen en ging even een paar kastjes af,' Ik heb rode wijn en witte wijn, ook hebben we bier maar dat maken de jongens binnen no time op en dan moet ik het straks weer gaan halen en daar heb ik geen zin in. We hebben natuurlijk ook gewoon cola of iets waar geen alcohol in zit maar ook bacardi martini en nog wat anders waar ik de naam niet van ken.' Ze lachtte en pakte voor haar broers een biertje voor haar een martini en wachtte vrolijk op het antwoord van Trinity,' Trek je trouwens maar niet te veel aan van mijn broers ze zijn het gewend dat er vriendinnen van mij bij zijn hoor. En ze doen altijd zo verschrikkelijk kinderachtig dan heb ik het idee dat ik de oudste ben maar in werkelijkheid ben ik de jongeste.' Ze hoorde haar broers iets mompelen in de trand van gelukkig dat wij wel ouder zijn anders kon ze ook nog eens de baas over ons spelen en weer vloog er een pen door de luch hun kant op.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptySun Apr 03, 2011 6:32 pm

Trinity barste weer in lachen uit bij de pennen die door de lucht logen "Ach, als mijn broertje jou zou zien zou hij waarschijnlijk met je op de foto willen." zei ze droog, hij vond alles wat niet honder procent normaal was al raar en exotisch, dus een amerikaans meisje dat ook nog eens op meisjes viel was voor hem waarschijnlijk het achtste wereldwonder waar hij geen genoeg van zou kunnen krijgen. "Maar ik ga voor een glaasje wijn." ze likte haar lippen al af bij het idee. Haar blik werd getrokken door de heupen die op een sexy manier zich mee bewogen op de muziek. Iets waardoor ook zij gelijk in beweging kwam. Misschien kwam het door al de jaren op een school te zitten met bijna alleen maar muziek waardoor je makkelijk begon te dansen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 4:28 am

Nu was het Cathy's beurt om in de lach te schieten en ze pakte een fles rode wijn want dan kon ze later met Trinity mee drinken. Wanneer ze witte wijn ging drinken had ze al na een glaasje genoeg omdat het gewoon niks voor haar was. Ze schonk het in een groot wijnglas en gaf het aan Trinity, daarna liep ze met de drie biertjes behendig in haar handen en met haar martini naar de jongens toe,' Kijk maar uit met jullie opmerkingen want Trinity hier kan echt goed vechten! Dat heeft ze wel bewezen tegenover Claire.' Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht. De stoel hoorde je een beetje kraken toen ze erop ging zitten en ze wenkte dat Trinity naast haar moest gaan zitten.' Dus wie is er aan het winnen jongens? Dan weet ik van wie ik veel kan verwachten. Want winnen kunnen jullie niet ik wil altijd!' Haar lach was breed en het ontblootte haar tanden.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:19 am

Trinity grijnsde naar Cathy, in vergelijking met Cathy was ze niks geweest het enige wat zij gedaan had was Claire een flinke trap in haar zei geven terwijl zij op de grond van de zon lag gte genieten dus dat ging voor haar niet bepaald op als goed vechten. Maar ze zou het niet zomaar ontkennen als het niet nodig was. Met een lach nam Trinity plaats naast Cathy, het was zo veel gezelliger dan de school waar ze na de film heen hadden moeten gegaan tot Cathy met dit voorstel kwam. Iets wat toch wel een stuk leuker was. "Laat maar eens zien." grinnikte Trinity naar Cathy, van haar viel wel te winnen omdat ze de spelregels niet eens kende maar van al haar drie broers wilde ze wel eens zien.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:25 am

Cathy legde in het kort de spelregels uit,' En als je het nog niet snapt vraag je het maar aan mij, ben je bang dat ik je de verkeerde dingen laat doen dan vraag je het maar aan hun maar die zullen je eerder de verkeerde dingen laten doen dan ik. Of vertrouw je me niet?' Haar blik was ondeugend en ze gleed even met haar hand over de bovenbeen van Trinity. Daarna pakte ze met diezelfde hand haar martini en dronk er even van. Haar blik gleed even de tafel rond en daarna keek ze naar haar kaarten. Ze stond er best goed voor maar dat wilde nog niks zeggen want de andere konden er veel en veel beter voor staan. Toch wist ze dat wanneer haar oudste broer een beetje aan het biertje begon te frunniken hij slechte kaarten had. Zo had haar middelste de rare trek om iedere keer te knipperen wanneer hij slechte kaarten had maar haar jongste broer was moeilijk want daar wist ze het nooit echt zo zeker van.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:35 am

Trinity knikte bij de spelregels, niet dat ze er verder nog veel van snapte maar ze zou haar best doen. "Tuurlijk wel schat." ze gaf haar een klein kusje op haar wang om haa woorden kracht bij te zetten waarna ze haar kaarten bekeek. Wat haar betreft waren haar kaarten niet heel erg slecht, dus ze was benieuwd wat er nu gebeuren zou. Ze nam een slok van haar rode wijn terwijl ze op haar beurt wachtte.
-
school ^^
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 4:59 pm

Cathy legde een paar kaarten in het midden van de tafel en ze kreeg de kaarten van haar twee oudere broers terug. Maar haar jongste broertje hield geheimzinnig nog zijn kaarten bij zich en verhoogde de inzet. Cathy deed het ook en er kwam een glinstering in haar ogen,' Zullen we het spel even wat leuker maken en het gebruikelijke erbij doen?' Ze wenkbrauw wiebelde even en boog zich toen wat naar Trinity om haar even het gebruikelijke uit te leggen,' Wij maken het altijd wat spannender en doen ondanks de inzet ook nog erbij dat je de ander een slaaf moet zijn voor de rest van de week tot er weer zo'n avond word gepokerd.' Ze lachtte bij de gedachte aan de vorige keer, want toen had ze alweer gewonnen en had ze haar middelste broer een dag in het huis laten rondlopen met een konijnenpak aan.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:12 pm

wahahaha geniaal xD
-
Trinity lachtte "Ik vind het best" zei ze vrolijk. Al was er een grote kans dat zij dan slaaf mocht gaan spelen aangezien ze het nog steeds niet helemaal doorhad en regelmatig Cathy om hulp had moeten vragen. Kort blikte ze naar haar kaarten die nog niet eens zo heel slecht waren, afhankelijk van wat natuurlijk de andere in hun handen hadden. Weer keek ze de ronde tafel rond, het was een stuk gezelliger dan ze het bij haar thuis ooit door de weeks aan zou treffen. Niet dat haar ouders zo vreselijk waren, maar ze hadden gewoon een heel ander leven dan het in dit gezin aan toe ging. Alleen soms op zondag hadden ze tijd voor een spelletje, maar meestal werd de télé gekozen als tijdsverdrijf.
-
ik heb gewoon nog nooit gepokerd :c
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:17 pm

Ohh help jij moet echt gaan pokeren! Ik ben er echt verslaafd aan xD
~~

Cathy legde haar kaarten neer en keek naar die van haar broer die ze ook neer legde,' Wow ik heb mijn broertje sowieso al verslagen!' Ze maakte een rare beweging dat als overwinningsdansje moest doorgaan en daarna was het de beurt van Trinity om haar kaarten neer te leggen,' Oké Trin laten wij ook nog even een dealtje doen, als jij hoger hebt dan ik heb bepaal jij vanavond wat wij gaan doen goed?' Waarschijnlijk wist Trinity niet eens hoe hoog ze had, of in ieder geval dat hoopte ze want dat zou betekenen dat er een grote kans was dat Cathy won.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:22 pm

xD ik weet zelfs niet wanneer je wint ^^
-
Trinity grijnsde "omgekeerd hetzelfde dan maar." ze keek nog een keer naar de kaarten die ze in haar handen had, volgens haar waren ze niet goed genoeg om die van Cathy te verslaan, maar dat was wel te verwachten. Met een kleine glimlach op haar ezicht legde ook Trinity de kaarten op tafel met de kant van de figuurtjes (like boer enz xd) omhoog. Afwachtend keek ze naar Cathy, als ze het goed begrepen had had Cathy wel gewonnen maar wat verwachtte je dan van de eerste keer kaarten.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:28 pm

Cathy haar broers begonnen hard te lachen om hun deal en al helemaal toen bleek dat Trinity gewonnen had, ze keek met open mond naar de kaarten en er kwam een ondeugende glimlach op haar gezicht want Trinity zou hun gelach wel niet begrijpen,' Nou schat dus wat gaan we vanavond doen?' Ze drukte een kus op haar lippen en aaide even over haar bovenbeen heen.' Je hebt gewonnen.' Gelukkig kon Cathy wel redelijk tegen haar verlies en ze nam nog een slok van haar martini,' Nou jongens kijk maar uit want dit meisje hierzo is goed als dit haar eerste keer is.'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:36 pm

Trinity trok een verbaast gezicht toen ze doorhad wat er aan de hand was, ze had gewonnen. "Echt waar?" mompelde ze nog wat verbaast, maar al snel kwamen er twee pretlichtjes in haar ogen. "wauw." grinnikte ze droog waarna ze op haar beurt Cathy ook een kusje gaf. Vrolijk lachte ze naar de broers van Cathy die de aandacht op de pak popcorn gericht hadden. Met een glimlach sloeg ze haar arm om Cathy heen terwijl ze met de andere een slokje van haar bijna lege wijnglas nam. Ineens keek ze Cathy aan "Je vind het toch niet erg hé?" vroeg ze wat serieuzer, ze had nu toch gewonnen van een ervaren meisje die ook nog haar vriendin was.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:41 pm

Cathy schoot in de lach,' Echt niet gewoon want dat betekent dat jij geld waard bent!' Ze lachtte en nam een laatste slok van haar martini en liep toen naar de keuken,' Wij gaan naar mijn kamer broertjes van me. De wijnflessen moeten dicht blijven en alleen de biertjes mogen op en als je dan nog wilt ga je zelf maar halen!' Het was wel fijn om thuis te zijn dan kon ze lekker de baas spelen en daar hield ze van. Met één hand pakte ze de wijnfles en een glas voor zichzelf en liep weer naar Trinity toe,' Zal ik je mijn paradijsje laten zien?'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 5:53 pm

Trinity moest lachen op de manier van Cathy over hoe ze de baas speelde. "Graag." ze liet haar wijnglas tussen haar vingers rollen waarna ze achter Cathy richting haar slaapkamer liep. Eigenlijk had ze geen idee wat voor kamer ze bij haar verwachtte. Het kon een rustige strakke kamer zijn met alleen maar zwart wit, maar net zo goed konden de meest uiteenlopende kleuren erin zitten. Terwijl ze de trap opliepen ging Trinity met haar hand door haar haren die altijd maar weerbarstig waren en haar gezicht in vielen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 6:09 pm

Cathy ging haar voor en liep toen haar kamer binnen. Ze zette haar glas en de fles op het bijzet tafeltje naast de bank en plofte zelf op de bank neer. Ze vroeg zich erg af wat Trinity ervan zou vinden, ze was er zelf heel erg blij mee en het voelde echt aan als een paradijsje nu Trinity er ook in stond. Alles was nu perfect en de tijd mocht van haar nu wel stil staan. Voor zichzelf schonk ze nog wat wijn in en ze pakte het glas van Trinity en schonk er ook nog wat in. Met verwachtingsvolle ogen volgde ze iedere beweging van Trinity.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 6:22 pm

Trinity liet haar blik door de kamer gaan, typisch Cathy "Wauw" zei ze bewonderend. Het was een gewaagde kleurencombinatie, iets wat ze zelf niet eens kon verzinnen, maar het zag er prachtig uit. Al zou ze als de kamer ingericht was als een doodskist het nog prachtig vinden door de aanwezigheid van Cathy erin. Na enkele seconden de kamer te hebben bekeken liep ze naar Cathy en liet zich naast haar op de de bank vallen. "Hetis prachtig." fluisterde ze in haar oor. De spanning was weer terug in haa rbuik nu ze zo naast haar zat.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 6:27 pm

Cathy begon helemaal te stralen en drukte haar lippen op die van Trinity,' Daar ben ik heel erg blij mee!' Ze aaide over de wang van Trinity en nam een slok van haar wijn.' Oké jij mocht besluiten wat we vanavond deden.' Er kwamen glinsteringen in haar ogen en hoe graag ze die er ook uit wilde hebben, het zou haar niet lukken. En gek genoeg legde ze zich erbij neer. Want iedere keer als ze haar blik liet glijden over iets wat met Trinity te maken had zou ze die glinsteringen in haar ogen terug kunnnen vinden.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 6:42 pm

Trinity nam zelf ook een klein slokje avn het glas terwijl ze haar ogen niet van Cathy af kon houden. Ze zag er prachtig uit, en haar bordeauxrode lippen volede heerlijk aan op de haarre. "Dat is waar ook." zei ze alsof ze het totaal vergeten was, iets wat natuurlijk niet waar was. Al kon Trinity slecht met dit soort dingen omgaan. Okay machtsmisbruik as misschien niet zo'n punt, maar wel bij Cathy ,ze wilde haar niet kwetsen of teleurstellen. Toch kon ze de woorden die al de hele avond op haar lippen leken te liggen niet voor zich houden "Laten we het maar eens heel gezellig gaan maken." ze keek haar met een ondeugende glimlach aan waarna ze haar een zacht kusje op haar lippen drukte.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy EmptyMon Apr 04, 2011 7:08 pm

Cathy was maar wat blij om dat antwoord,' Oké let's do that!' Ze drukte weer haar lippen op die van Trinity maar haalde ze er ook snel weer vanaf, omdat ze haar jack uit wou doen. Opeens was de temperatuur in de kamer wel erg hoog gegaan maar dat zou ook natuurlijk kunnen door de aanwezigheid van Trinity in haar eigen fantasie ruimte want zo zag Cathy haar kamer graag.
Back to top Go down
Sponsored content





Apartement van Cathy Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy Empty

Back to top Go down
 
Apartement van Cathy
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Irissss cathy moet meten

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: