Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Apartement van Cathy

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Apartement van Cathy - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy - Page 3 EmptyTue Apr 12, 2011 5:41 pm

Cathy schoot in de lach,' Niet overdrijven Trin. En zullen we mee doen?' Ze keek naar Trinity en schoof al een stoel naar achteren en gebaarde dat Trin op haar schoot moest gaan zitten. Ze keek naar haar ouders die Trinity blijkbaar best wel mochten, haar ouders waren zulke mensen die in één oogopslag konden zien of ze diegene aardig gingen vinden of niet. En gelukkig vonden ze Trinity wel aardig. Er werden twee glazen met rode wijn voor hen ingeschonken en ze kreeg een paar kaarten toe gespeeld.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Apartement van Cathy - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Apartement van Cathy   Apartement van Cathy - Page 3 EmptyTue Apr 12, 2011 5:58 pm

Trinity vond het totaal niet erg om op schoot te komen zitten, dit gezin was zo los in verhouding met haar afkomst. Ze zou niet eens weten hoe ze het zou moeten vertellen, dat ze een vriendin had inpltaas van een vriendje. Iets waar ze nog niet eens over na wilde denken. Voor ze haar ouders weer zou zien was er nog zoveel tijd, genoeg tijd om er rustig over na te denken. MEt een glimlach ging ze op de knieën van Cathy zitten, voorzichtig om haar gee pijn te doen met haar gewicht. : Weetje, ik kijk wel met jouw mee." stelde ze voor. "Dan leer ik tenminste hoe ik net heb kunnen winnen." lachte ze.
Back to top Go down
 
Apartement van Cathy
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Irissss cathy moet meten

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: