Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het footballveld

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het footballveld - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het footballveld   Het footballveld - Page 2 EmptyWed Apr 13, 2011 2:34 pm

'Weet niet, waar heb jij zin in.' zei hij met een glimlach. Het maakte hem niet zoveel uit alleen wist hij wel dat er op rustige plekken leukere dingen konden gebeuren. 'En ik rook zelf al sinds mijn twaalfde dus nee ik heb er geen probleem mee.' zei hij met een grijns tegen haar. Hij zou liever hebben dat hij het zelf niet deed maar hij kwam er gewoonweg niet vanaf. Hij bleef roken ook al wilde hij stoppen.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het footballveld - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het footballveld   Het footballveld - Page 2 EmptyWed Apr 13, 2011 2:36 pm

Dana Elle haalde opgelucht adem,' Mooi want je hebt hier te maken met een echte kettingroker. En dan ga ik je een plekje laten zien waar ik zelf heel vaak kom!' Ze lachtte geheimzinnig en zocht in haar tas naar haar aansteker en sigaretten. Toen ze die gevonden had stak ze er één op en keek vragend naar Dj,' Jij ook?' Ze hield hem het pakje voor.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Het footballveld - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het footballveld   Het footballveld - Page 2 EmptyWed Apr 13, 2011 2:39 pm

Dj glimlachte. 'Eentje dan.' zei hij tegen haar terwijl hij een sigaret uit het pakje viste. Eigenlijk had hij wel zin in een sigaret maar hij probeerde een beetje te minderen, al moest hij toegeven dat het niet echt goed ging. 'Ik ben benieuwd naar die plek.' zei hij met een glimlach tegen haar. Hij wilde wel weten waar ze heen gingen. Ze zei het alsof het een hele bijzondere plek was wat hij nog meer nieuwschierig maakte, al liet hij dat niet merken.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het footballveld - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het footballveld   Het footballveld - Page 2 EmptyWed Apr 13, 2011 2:43 pm

Dana Elle schoot in de lach en blies de rook even uit,' Maar het kan zijn dat je het al wel kent, maar niet zo tegen die plek aankijkt als ik doe.' Ze lachtte en pakte zijn hand terwijl ze hem naar de fontein ging leiden. Zelf vond ze het altijd heerlijk omdat het er lekker rustig was en meestal toch niet zo rustig dat ze alleen zat. Dit keer hoopte ze alleen wel dat het er stil was en niemand anders was.

(begin jij bij de fontein?)
Back to top Go down
Sponsored content





Het footballveld - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het footballveld   Het footballveld - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Het footballveld
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: