Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Andreas Maria Löwer

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Andreas

Andreas


Posts : 78
Join date : 2011-04-11

Andreas Maria Löwer Empty
PostSubject: Andreas Maria Löwer   Andreas Maria Löwer EmptyMon Apr 11, 2011 8:59 pm

Basis.
Naam: Andreas Maria Löwer
Bijnaam/roepnaam: Door bepaalde mensen (zoals bijvoorbeeld zijn oudere broer) wordt hij wel eens “Andi” genoemd, maar tot noch toe heeft hij daar altijd een hekel aan gehad.
Leeftijd: 16
Verjaardag: 30 November
Geslacht: Mannelijk
Geloof: Andreas is grootgebracht volgens de leer van de Ortodox-protestantse kerk. Dit betekent dat hij heel streng gelovig is en leeft volgens de tien geboden.
Tradities/gewoontes: Hij viert alle christelijke feestdagen, zondag is een rustdag, en dan doet hij ook niks, behalve naar het kapelletje gaan, bidden voor het eten en voor het slapengaan.


Het innerlijk.
Karakter: Andreas is heel erg verlegen en is niet heel sociaal. Hij kan vaak niet goed met zijn eigen woorden overweg, dus gebruikt hij vaak woorden van anderen. Citaten uit liedjes, films, boeken, wat dan ook, als hij het maar niet zelf hoeft te bedenken. Hij vind het moeilijk om een gesprek met iemand te beginnen, of om überhaupt op iemand af te stappen. Dit komt ook gedeeltelijk doordat hij altijd een beetje in afzondering heeft geleefd van mensen die zijn geloof niet delen, hij vind het moeilijk om in te schatten hoe mensen met hem om zullen gaan en praat daardoor liever helemaal niet met ze. Hij is ook het soort persoon die het zijn hele leven onthoud als iemand hem een keer afgekraakt heeft, of iets in die richting, en als dat gebeurt is, neemt hij de volgende keer dat hij je tegenkomt al meteen een grote stap terug.
Over het algemeen is Andreas niet zo snel op zijn teentjes getrapt, maar dat is anders bij mensen die wat te vertellen hebben over zijn geloof. Dat neemt hij namelijk altijd héél persoonlijk op. Dat is ook iets waar hij echt boos door kan worden. [insert schreeuwende Andreas met een knalrode kop]
Echt vechten zou hij echter nooit doen, en dat komt niet alleen omdat hij gewoonweg kippenkracht heeft. Andreas is een vredelievend persoon en zou niemand kwaad willen doen, behalve zichzelf. Hij is namelijk nogal hard voor zichzelf: Héél erg perfectionistisch. Hierdoor is hij wel een harde werker. Tegen anderen is hij altijd heel bescheiden over wat hij allemaal kan, wat ook weer samenhangt met zijn verlegenheid.
Relaties: Andreas is niet opzoek naar liefde, in tegendeel: Hij vlucht er zelfs heel hard voor weg. Hij valt namelijk op jongens en dat wordt totaal niet geaccepteerd binnen zijn geloof en al helemaal niet binnen zijn familie. Mocht het ooit uitkomen, dan zou hij hoogstwaarschijnlijk verstoten worden. Het probleem is echter dat Andreas heel snel verliefd wordt en dus constant geconfronteerd wordt met zijn geaardheid. Mocht hij ooit over zijn geaardheid heen komen, dan wil Andreas een langdurige relatie, hij is totaal niet van de korte flirts en de one-night-stands, wat ook totaal niet geaccepteerd wordt binnen zijn geloof.
Zwakheden: Sociale contacten leggen; niet koppig zijn
Verslavingen: Hij heeft een bijbeltje gekregen van zijn opa toen hij weg ging om hier te komen studeren, als hij die ooit kwijt raakt dan breekt de hel los.
Afkeer/haat: Mensen die hem afrekenen op zijn geloof; mensen die schelden met God (of iets in die trant); geconfronteerd worden met zijn geaardheid.
Groepje: Door de combinatie van zijn geloof, zijn verlegenheid en zijn harde werken is hij een beetje een loner, maar áls je hem ergens bij moet plaatsen dan is dat waarschijnlijk bij de stuudjes.
Passies: Piano spelen, lezen, zingen (Enkel en alleen als hij helemaal alleen is), liedjes naar pianosolo's omzetten
Talent: Hij is hier gekomen door zijn pianospel, en een nog onbekent talent is dat hij zelf liedjes kan schrijven, maar dat wordt momenteel nog geblokkeerd door zijn 'Mijn eigen woorden hebben geen kwalitatieve waarde'-additude


Uiterlijk.
Lengte&bouw: Andreas is 1.70 meter lang en heeft, zoals ik al eerder heb gezegd, kippenkracht. Dit betekent dat hij dunne armpjes en beentjes heeft, zonder enige spieren eraan. Verder heeft hij lange, smalle 'pianovingers' en heeft hij wel iets fragiels over zich heen.
Omschrijving haar&ogen: Andreas heeft stroblond haar dat in bepaald licht bruin lijkt. Zijn ogen zijn heel licht blauw en kunnen soms grijs lijken.
Kledingstyle: Gewoon jeans, shirt/trui. Niks speciaals, hij hoeft niet op te vallen.
Typische uiterlijke dingen: Een kettinkje met een zilveren kruisje eraan. Hij heeft over het algemeen altijd wel het kleine bijbeltje waar ik het eerder al over had bij zich.


Afkomst.
Geboorte/woonplaats: Andreas komt, zoals je waarschijnlijk al van zijn achternaam had gemerkt, uit een klein, afgelegen dorpje in Duitsland. Het heeft hem veel moeite gekost om zijn ouders zover te krijgen dat hij hier mocht komen studeren, maar met wat hulp van zijn opa en uit onverwachte hoek van zijn oudere broer, zijn zijn ouders toch overstag gegaan.
Verleden: Een redelijk normale jeugd, afgezien van het feit dat hij heel streng gelovig is opgevoed, met veel discipline en redelijk afgezonderd van de rest van de wereld.
Familie: Ouders die nog gewoon bij elkaar zijn: Katherine en Johann. Oudere broer Matt(hias)

Foto's:

Spoiler:
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Andreas Maria Löwer Empty
PostSubject: Re: Andreas Maria Löwer   Andreas Maria Löwer EmptyTue Apr 12, 2011 5:55 am

Mooie naam ♥
& Noooozzzz, hij is te cute om gay te zijn :c

Goedgekeurd!
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Andreas Maria Löwer Empty
PostSubject: Re: Andreas Maria Löwer   Andreas Maria Löwer EmptyTue Apr 12, 2011 8:38 am

Ik ben het geheel met Jaime eens over de naam, maar zoals ik eerder al zei over Loki: Hij is precies cute genoeg om gay te zijn n.n
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

Andreas Maria Löwer Empty
PostSubject: Re: Andreas Maria Löwer   Andreas Maria Löwer EmptyTue Apr 12, 2011 9:06 am

Als mijn moeder volledige zeggenschap over de namen had, zou mijn oudere broer Andreas geheten hebben.XD
Back to top Go down
Ethan

Ethan


Posts : 623
Join date : 2011-03-12
Age : 27
Location : thuis :)

Andreas Maria Löwer Empty
PostSubject: Re: Andreas Maria Löwer   Andreas Maria Löwer EmptyTue Apr 12, 2011 12:03 pm

Loki wrote:
Ik ben het geheel met Jaime eens over de naam, maar zoals ik eerder al zei over Loki: Hij is precies cute genoeg om gay te zijn n.n

idd

Back to top Go down
Sponsored content





Andreas Maria Löwer Empty
PostSubject: Re: Andreas Maria Löwer   Andreas Maria Löwer Empty

Back to top Go down
 
Andreas Maria Löwer
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ik vind dat Andreas, Dj en Diana eens aan hun optreden moeten beginnen.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Personages :: Aanmeldingen-
Jump to: