Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De picknicktafels

Go down 
+22
Dylan
Evan
Rae
Amy
Jenn
Cathy
Trent
Yelena
Scar
Claire
Dana Elle
Ethan
April.
Jean
Cole
June
Nicklas
Alisle
Gilbert
Marina
Little
Trinity
26 posters
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14
AuthorMessage
Tess

Tess


Posts : 127
Join date : 2011-03-18
Age : 29

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyWed May 11, 2011 6:49 pm

Tess hoefde niet lang na te denken over zijn woorden. 'Heb je dat ook tegen haar gezegd?', vroeg ze. Ze probeerde zich te verplaatsen in de plaats van het meisje. Zij zou er kapot van zijn, maar het uiteindelijk accepteren, hopelijk zou dat meisje het ook doen.
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyWed May 11, 2011 6:54 pm

IN de ogen van Dj welde al weer tranen op. Hij wilde niet huilen mar hij kon hetn iet tegenhouden. 'Ik heb haar gezegd dat ik van haar hou. Alleen kan ik zelf ook niet bij haar zijn.' zei hij toen zacht. Hij kon niet bij haar zijn als telkens als hij haar kuste hij ook dacht aan Andreas.
Back to top Go down
Tess

Tess


Posts : 127
Join date : 2011-03-18
Age : 29

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyWed May 11, 2011 8:40 pm

Tess slikte even. Ze wist natuurlijk niet precies hoe alles in elkaar zat, maar misschien zou ze hem wat gerust kunnen stellen. 'Dan denk ik wel dat ze het gaat begrijpen, misschien duurt het even, maar als ze ook echt van jou houd, dan begrijpt ze het', zei ze lief. Ze moest weer aan Oz denken. Misschien had hij een ander meisje gevonden en wou hij nu niet meer terug naar haar. Ze stopte die gedachte snel weg en slikte de brok in haar keel weg. Gewoon niet aan denken, dacht ze.
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyThu May 12, 2011 4:39 am

Dj schudde zijn hoofd. 'Denkt eens na wat jij zou doen als je te horen zou krijgen dat je vriendje iets heeft met een jongen. Ik denk niet dat je dan nog snel terug zal komen.' zei hij toen tegen haar. Hij verplaatste zijn ogen zo dat hij Tess recht aankeek.
Back to top Go down
Tess

Tess


Posts : 127
Join date : 2011-03-18
Age : 29

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyThu May 12, 2011 4:43 am

Tees sloeg haar ogen neer en probeerde te bedenken of ze het inderdaad zou accepteren. Toen keek ze hem recht aan. 'Ja, na een tijdje wel', zei ze kalm. 'Ze heeft denk ik even de tijd nodig om het te kunnen begrijpen', ze beet op haar lip. Ze hoopte dat dit haar nooit zou overkomen, want zij snapte ook wel dat het lastig was om dat te accepteren, maar als je echt van iemand houdt, dan wil je dat diegene gelukkig is, hoe dan ook.
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyThu May 12, 2011 4:59 am

Dj schudde zijn hoofd. 'Je zou het niet accepteren, het is niet iets wat je kunt accepteren. Ik kan dat zelf niet eens.' zei hij toen. Dat was ook waar. Hij wilde niet accepteren dat hij van twee mensen tergelijkertijd hield. Maar hij deed het wel en eigenlijk kon je dat niet ontkennen.
Back to top Go down
Tess

Tess


Posts : 127
Join date : 2011-03-18
Age : 29

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyMon May 16, 2011 12:30 pm

Tess gaapte hem een beetje aan. Misschien had hij wel gelijk, maar er móést een oplossing zijn, die was er altijd! Ze zuchtte diep, waarom ging liefde niet vanzelfsprekend? 'Laat het anders even rusten, dan kan zij erover nadenken en jij ook', ze glimlachte flauwtjes naar hem. het was geen super oplossing, maar misschien wel de enigste die er was.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 EmptyMon May 16, 2011 2:22 pm

Dj knikte kort. Al wist hij dat hij het niet kon laten rusten. Zijn hart werd in tweeën gedeeld door zichzelf en hij wist niet wat hij daaraan moest doen. Hij wist niet eens of hij er wel iets aan wilde doen. Waarschijnlijk niet. Hij wilde niet stoppen met houden van een van de twee.
Back to top Go down
Sponsored content





De picknicktafels  - Page 14 Empty
PostSubject: Re: De picknicktafels    De picknicktafels  - Page 14 Empty

Back to top Go down
 
De picknicktafels
Back to top 
Page 14 of 14Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: