Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het kleine stukje bos

Go down 
+9
Kira
Jay
Dana Elle
Ethan
Scar
Lucy
Miriam
Dylan
Jenn
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 8:11 pm

Lucy had ook haar ogen gesloten, maar kon het niet laten toch een kleine glimlach op haar gezicht te hebben. De viool en de gitaar klonken samen mooi. Ze voelde zich op haar gemak met Miriam, ookal wist ze zeker dat er iets aan de hand was. Misschien zou ze dat nog wel vragen, maar nu speelde ze alleen maar. Lucy kon heel nieuwsgierig zijn, maar dat kon ze ook onderdrukken.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 2:37 pm

Scar had dit bosje per ongeluk ontdekt en zat nu op een boomtak. Haar blote benen bungelden naar beneden en wiebelden een beetje. Ze droeg vandaag a;ls wel vaker een kort rokje met een of ander afsichtelijk lijnen of stippen patroon en felgekleurde bretels. onder de bretels een mouwloos t-shirt van een rock band.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 2:55 pm

Dylan kwam weer dansend aanlopen en zijn muziek stond hard, maar door die ene keer met Jenn keek hij dit keer omhoog en daar was hij Jenn heel dankbaar voor want hij zag een meisje in de boom zitten. Gelijk ging er een grote glimlach op zijn gezicht zitten en ging hij even met zijn hand door zijn haren waardoor het wat beter ging zitten. Als het om meisjes ging was hij verschrikkelijk een echte flirt en zijn vrienden noemde hem niet voor niets player. Maar hem maakte het niets uit hij vond het gewoon leuk en daar kon niemand echt iets aan veranderen.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 3:01 pm

Scar keek naa rbeneden en zag de jongen. Om hem geen blikken onder het korte rokje te gunnen sprong ze maar naar beneden en landde sierlijk op de grond. "Hallo" en voor de verandering geen hatelijke opmerking. Als ze eerslijk was zag Dylan er neit uit als een pestkop en de ervaring met raf had haar geleerd dat vriendelijk zijn loonde
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 3:11 pm

Dylan lachtte om haar actie want hij wist gelijk dat zij dacht dat hij onder haar rokje zou gaan kijken. Echt weer iets voor meiden om zoiets van hem te denken en het was echt een actie die hij nooit zou doen. Dat zou tegen zijn principes gaan, hij mocht flirten en zoenen en weet ik veel wat nog meer maar zij moest het goed vinden en ze moest weten dat het voor hem niks was gewoon één of ander meisje ook al wist hij nog alle namen en kon alle gezichten voor zijn ogen halen.' Heey, vind je het erg dat is stoor? Anders ga ik weer hoor ik ken iets te veel rustige plekken dus ik kan zo weg zijn.' Hij lachtte en bekeek haar wel heel even goed. Ze zag er mooi uit en hij wilde haar met alle liefde beter leren kennen, dat litteken vond hij helemaal niet erg het maakte haar zelfs best sexy als hij het zo mocht noemen. Misschien klinkt dat raar maar Dylan houd niet van de ó zo perfecte barbie poppen.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 3:15 pm

Scar glimalchte "Maakt mij niet uit" ze had wle ene vermoeden wie dit was. dit was die ene jongen die met de helft van de meisjes minstends gezoent had. Maar hij was neit echt gemeen tegen ze dus ze vond hem geen pestkop maar gewoon een jongen met vreemde hobbys. Maar zij was zelf ook vreemd. Ze ging met een hand door haar lange zwarte licht golvende haar. HEt was nog stees wennen om geen dreadlocks te hebben. Maar ze was erop uitgekeken geweesd. Zelfs zonder het blauwe haar straalde ze nog steeds lef uit. Dat deden haar houding en haar kleding die quakleuren zo fout was dat eht aleen expres zo zou kunnen gekozen zijn,
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 3:40 pm

Dylan lachtte en stak zijn hand uit,' Ik ben Dylan en jij had toch eerst blauwe dreadlocks? Ik vond het je zo goed staan!' Hij lachtte en meende ieder woord dat hij zei, hij had die dreads echt zo stoer gevonden en kon eigenlijk wel een beetje tegen haar opkijken, zij had gewoon echt heel veel lef. Hij lachtte een beetje verlegen dat hem een schattige look gaf, iets wat niet vaak voorkwam bij hem maar Dylan vond het erg fijn om nu eindelijk kennis te maken met het meisje waar hij een beetje tegen op keek. Het was een rare gedachte maar hij vond het ook wel een beetje goed aanvoelen dan wist hij ook weer dat jongens best een grote mond konden hebben maar uitvoeren ho maar.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 3:44 pm

Scar grinnikte "Ik ben Carlotta, maar zeg maar Scar" zei ze met een glimlach. Het gemak van de bijnaam verried dat ze trots was op dat ding dat haar met een fobie had opgezadeld. "En ik had inderdaad Dreads. Maar het begon te vervelen. Dus ik heb nu mijn originele kasel tot ik emt een beter idee kom" ze grinnikte en keek vriendelijk naar Dylan. Okee hij was best cute. Ze snapte wle waarom veel meisjes hem leuk vonden. En ze had het vermoeden dat hij dat zelf ook maar al te goed wist
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 5:05 pm

Dylan lachtte vriendelijk,' Ik vind het je niet eens verkeerd staan ook al klinkt mijn opmerking nu misschien niet al te geweldig.' Hij lachtte en klom in de boom,' Kom je er ook bij zitten Scar? Als je het niet erg vind dan kunnen we hier het gesprek voortzetten?' Hij was altijd beleefd geweest en stak zijn hand naar haar uit voor het geval dat ze hulp nodig had ook al geloofde hij dat niet.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 7:50 pm

Scar pakte de hand niet maar glimlachte gewoon naar hem. ze nam een aanloopje en sprong behendig de boom in en slingerde zich uiteindelijk op de tak. "Sorry, maar ik heb geen helpende hand nodig" ze gaf hem een knipoog met haar linker (litteken) oog. Ze glimalchte naar hem op een manier die opgevat kon worden als flirten en toch ook weer neit. Ze vond eht heerlijk om met gevoelens van anderen te klieren
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyWed Mar 30, 2011 5:20 am

Dylan schoot in de lach,' Ik moet eerlijk zijn dat ik het ook niet verwacht dat je een helpende hand nodig had.' Hij lachtte en vond het leuk om gewoon met haar te praten. Natuurlijk flirtte hij ook wel maar dat was voor hem iets wat hij bij ieder meisje deed. Het rare was bij Scar dat hij niet zo goed wist of ze nou ook terug flirtte of niet,' Oké wat is jou talent schoonheid?'
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyWed Mar 30, 2011 11:49 am

Scar grinnikte vrolijk "Ik zing en speel elektische gitaar" ze glimalchte "En ik vermoed dat jij danst, gezien dat lichaam. Klopt dat?" ze keek hem vragend aan
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyWed Mar 30, 2011 12:55 pm

Dylan trok een wenkbrauw op en keek naar zijn lichaam, hij had niet echt het idee dat hij een echt danserslichaam had maar toch kreeg hij het van iedereen te horen. Hij vond het maar raar en wou er het liefst iedere keer tegenin gaan,' Mijn lichaam is nou ook weer niet gespierd ofzo zoals je ziet bij dansers maar ik dans en drum. Voornamelijk drum.' Hij lachtte en keek haar vrolijk aan,' Zou je wat voor me willen zingen? Het lijkt me heel mooi.'
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyWed Mar 30, 2011 1:08 pm

Scar knikte en dacht even na "Hij is leuker emt gitaar. Want de solos zijn heerlijk amar okee" ze grinnikte even en rechtte haar rug voor ze begon te zingen. Ze zong geen liefdesliedje, nee metal/rock.


aleen met meisjes stem:
https://www.youtube.com/watch?v=0jgrCKhxE1s
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyThu Mar 31, 2011 4:33 am

Dylan was onder de indruk van haar muziek keuze, hij wist niet dat er meer mensen waren behalve hij die hier naar luisterde. Toen ze was gestopt zei hij daarom nog steeds onder de indruk,' Cool je zingt goed en het is inderdaad een geweldig nummer als het gaat om gitaarsolo's. De drum is ook heerlijk om te doen dus misschien moeten we dit een keer samen gaan spelen.' Hij lachtte vriendelijk en zette zijn Ipod uit want hij gaf nu alle aandacht aan Scar.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyThu Mar 31, 2011 12:47 pm

Scar knikte "Ik vind eht goed hoor" ze zette haar handen stevig op de tak en leunde een beetje naar achter waardoor al haar haar zich nu achter haar schouders bevond. Ze glimlachtte en genoot van het beetje zon dat door de bladeren heen kwam "Hier in Amerika is het zelfs na al die tijd nog wennen dat eht hier zo koud is. India is veel aangenamer"
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyThu Mar 31, 2011 7:05 pm

Dylan glimlachtte,' Wees blij dat je niet in europa zit! Daar is het pas koud en dan met name Engeland en hoe heet dat landje ook alweer. Ohh ja Nederland! Daar is het echt ijskoud!' Hij lachtte hij was er een paar keer geweest met vakantie maar hij wilde daar daarna nooit meer heen. Het had de hele vakantie geregend en dan bleef hij toch wel wat liever in Amerika.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyThu Mar 31, 2011 7:50 pm

Scar grinnikte "Dan ga ik daar nooit naar toe. Geef mij maar zuid Azie. Heerlijkw arm" ze glimalchte vrolijk naar Dylan. Haar blik was een duidelijke vraag wa-wil-je-precies-ben-ik-een-van-de-standaard-vriendinetjes-van-je-of-een-gewone-vriendin-of-wat
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyFri Apr 01, 2011 5:49 am

Dylan lachtte vriendelijk in teken dat hij zou afwachten want een vriendinnetje daar was ze te slim voor. Hij vond het veel leuker om met haar te flirten op lange termijn maar niets uit te halen. Daar had hij een paar vriendinnen van maar de helft sprak hij niet meer,' Moet je ook niet doen, ik vind Azië heel leuk alleen wil nog veel en veel meer van de wereld zien.' Hij lachtte vrolijk bij de gedachte, hij hield echt van reizen.
Back to top Go down
Ethan

Ethan


Posts : 623
Join date : 2011-03-12
Age : 27
Location : thuis :)

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptyFri Apr 01, 2011 11:17 am

Scar glimalchte "Tja, dat ga ik misschien ook wel doen. mocht ik ooit in de muziek of vechtkunst doorbreken. anders ga ik gewoon met mijn broers het werk van mijn ouders voortzetten" ze sloot haar ogen even, genietend van het zonnetje "Mijn ouders runnen zowel een pizzaria keten als een project om de slums te verbeteren. door de mensen daasr te helpne en baantjes in hun pizzaria aan te bieden gaat het daar lanzaam wat beter"
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptySat Apr 02, 2011 6:55 pm

Dylan keek haar bewonderend aan, ze was echt gewoon haast te goed voor deze wereld. Gelijk toen hij dat dacht verscheen er een speelse lach om zijn lippen. Er kwam een raar gevoel in zijn onderbuik en hij dacht echt dat zijn buik een grap met hem uithaalde. Hij was al veel te lang niet meer verliefd geweest en Scar was nou niet het type waarvan hij had gedacht dat hij erop zou vallen. Toch maakte zijn buik haast aan salto toen hij aan Scar dacht.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptySat Apr 02, 2011 7:05 pm

en nu bedenken of ik scar hem ook leuk-leuk laat vinden. oeh er moet een keer zometeen een hond komen dan gaat ze gillen en wegrennen, of als hij haar kust ziet ze een hond in de verte en maakt zichsnel uit te voeten en denkt dyl dat dat om hem is ^^
-------------

Scar keek hem nieuwschierig aan. Ze had twee dnigen gemerkt.1. hij was toch iets minder playerig en handsterlijk als sommige van zijn teleurgestelde exen vertelden en 2. zijn houding was daarnet veranderd. Van beide liet ze maar niets merken "Okee. Ik heb zin om te spelen. Zullen we andwers gaan jammen?"

Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptySat Apr 02, 2011 7:12 pm

Dylan lachtte om haar idee, dat zou hij geweldig vinden,' Is goed graag zelfs!' Hij lachtte en sprong uit de boom en wachtte tot Scar ook naar beneden kwam. Opeens voelde hij heel erg de neiging om haar te zoenen, gewoon om te weten of zijn gevoelens voor haar echt zo sterk waren. Tegenover haar was hij helemaal geen player geweest en dat verbaasde hem ook heel erg toch wilde hij zeker weten dat zijn gevoelens voor haar zo erg waren want het was voor hem zo raar om te voelen hoe ieder ander zich voelde wanneer ze met hem aan het zoenen waren. Want zo voelde de meeste meiden zich wel, ze waren hopeloos gevallen voor izjn trucjes en hij kon er niks aan doen maar dit keer was hij degene die gevallen was voor iemand.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptySat Apr 02, 2011 7:18 pm

Scar sprong lenig naar beneden "In eht auditorium? Ik kan daar over..." ze keek op haar met afschuwelijke glittersteentjes uitgedoste horloge "een kleine tien minuten terecht. Aleen meot ik wel mijn gitaar halen..."
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 EmptySat Apr 02, 2011 7:23 pm

Dylan knikte,' Is goed als het goed is staat daar al een drumstel dus ik hoef niks te pakken maar ik zie je daar dan wel is dat goed?' Zijn blik was vragend maar er glinsterde ook iets in zijn ogen dat leek op pure verliefdheid, zelf had hij het niet door maar haast iedere andere kon het zien. Hij mocht maar gaan hopen dat Scar het niet zou hebben gezien.
Back to top Go down
Sponsored content





Het kleine stukje bos - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het kleine stukje bos   Het kleine stukje bos - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Het kleine stukje bos
Back to top 
Page 2 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Het kleine basketbalveldje.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: