Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptyFri Mar 25, 2011 5:57 pm

Het is de beroemdste pizzaria van heel New York en iedereen komt er voor de meest lekkere pizza's. Geraldo word door iedereen oom genoemd en hij is zelf al ver in de veertig. Toch ligt hij erg goed bij de jongeren en daardoor zit zijn pizzaria alleen maar vol met jongeren. Het is een open keuken de je kan goed zien wat Geraldo doet en dat maakt het ook heel leuk om hier te eten. Meestal is er wel een wachtlijst maar wanneer je of in de middag komt of echt in de avond dan is het meestal wel wat rustiger en kan je er dus gewoon normaal zitten en praten. Wanneer het echt druk is heb je meestal veel moeite om elkaar te verstaan.

Personen: Zie beschrijving
Regels: Geen gevechten en ruzies.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySat Mar 26, 2011 11:47 am

Cathy zat heel zielig alleen aan een tafeltje. Ze had hier met een vriendin afgesproken maar ze belde op het laatste moment af en Cathy vond het zonde om de reservering op te heffen. Dus daar zat ze dan helemaal alleen. Ze besloot dat de eerst volgende persoon die ook alleen binnen kwam ze aanbood naast haar te komen zitten. Gewoon zodat ze nieuwe mensen leerde kennen maar ook minder alleen hoefde te zijn!
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySat Mar 26, 2011 11:50 am

Jaimy kwam de pizzeria binnen. Zijn vrienden hadden inderdaad gelijk! Het rook er inderdaad al voor je de pizzeria binnen stapte naar pizza's. Meteen begon zijn maag weer te knorren. Hij wist dat het beter voor zijn maag was als hij rustig ging zitten en een pizza at, in plaats van snel een pizza, staand, naar binnen werken, wat hij meestal deed. Er was nog veel plek over om te zitten, maar hij had geen zin om alleen aan een tafel te gaan zitten. Dan kwam hij zo vriendloos over.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySat Mar 26, 2011 11:58 am

Cathy zag een jongen staan en zonder aarzeling kwam ze uit haar stoel en liep recht op de jongen af,' Zou je misschien bij mij willen zitten als ik het heel lief vraag?' Ze lachtte en trok een beetje een pruillipje. Haar humor was echt iets om trots op te zijn vond ze zelf. Daardoor kreeg ze vaak veel vrienden en zo leek het gesprek makkelijker op gang te komen,' Ik wil niet loner zijn.'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySat Mar 26, 2011 12:11 pm

Jaimy begon meteen te stralen. 'Ja, thanks!', hij glimlachte zijn tanden bloot. Het kon hem niet boeien dat ze hem een beetje behandelde als een klein kind, want ergens was hij dat ook nog wel een beetje (tja xD) . 'Ik haat het ook om loner te zijn, gelukkig mag ik bij jou zitten', hij mocht het meisje meteen. 'Ik ben James, maar noem me please Jaimy', hij haatte het als mensen hem James noemden, zelfs als het zijn ouders waren. Hij was dan ook van plan, zodra hij oud genoeg was, zijn naam te veranderen in Jaimy.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySat Mar 26, 2011 12:36 pm

Cathy liet de naam van de jongen even goed in haar hoofd gaan.' Nou Jaimy ik ben Cathy dat is afkorting van Catherine maar please noem me nooit zo want dan ga ik flippen.' Ze lachtte en trok hem zonder dat hij nog iets kon zeggen mee naar de tafel.' Een vriendin wou hier samen met mij heen maar ze belde op het laatste moment af. Dus nu zit ik hier met jou, ook gezellig.' Ze lachtte en ging met één hand door haar blonde haren.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 5:51 pm

Jaimy grinnikte. 'Tja, ouders geven je soms namen die je liever niet wilt horen', hij was blij dat Cathy daar hetzelfde over dacht. Hij liet zich meetrekken naar het tafeltje waar Cathy aan zat. 'Dus je bent gewoon in de steek gelaten?', vroeg hij brutaal. Hij kon er niks aan doen dat het brutaal klonk, zo was hij nu eenmaal; hij vroeg gewoon wat hij wou vragen, zonder er over na te denken of dat wel aardig klonk. Hij zette een grote glimlach op en zei: 'Nou, ik zal proberen je te vermaken'.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 6:03 pm

Cathy knikte,' Jep helemaal alleen gelaten maar het maakt niet uit want jij bent er nu toch.' Ze lachtte naar hem en bekeek hem even goed,' Jij komt toch ook van het franklin high?' Ze wist het haast wel zeker maar toch wilde ze een soort bevestiging. Ze ging met haar hand door haar haren en trok haar rokje iets meer naar beneden omdat hij eigenlijk net iets te klein was maar ze vond hem te leuk om niet meer te dragen.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 6:17 pm

'Nou, dan zal ik wat bedenken om je te vermaken dan', hij grijnsde zijn tanden bloot en porde even in Cathy's zij. Niet dat hij wist waarom hij dat deed, maar hij wist wel vaker niet waarom hij dingen deed. 'En ik zit inderdaad op Franklin High. Ik heb jou er ook wel eens rond zien lopen, wat doe je precies?', vroeg hij om zo achter haar talent te komen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 6:29 pm

Cathy haar ogen begonnen geheimzinnig te twinkelen,' Probeer maar te raden ik wed dat het je nooit gaat lukken! En wanneer het je wel lukt mag jij zeggen wat ik moet doen. Dan mag je een opdracht voor me verzinnen ik heb wel zin om gek te zijn vandaag.' Ze lachtte en porde hem terug in zijn zij. Zelf kon ze er namelijk niet goed tegen en ze schoot ook half de lucht in toen hij het deed.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 6:36 pm

Jaimy begon te grijnzen. Hij mocht dan niet goed zijn in nadenken enzo, maar hij kon wel goed opletten en had Cathy een keer harp zien spelen in het muzieklokaal. Even deed hij net alsof hij diep nadacht. 'Hmm... Ik vind je niet echt het type dat zingt. Eerder een snaarinstrument. Maar je ziet er ook weer niet zo standaard uit om gitaar te spelen. Viool ben je niet serieus genoeg voor. Even denken hoor...', hij steunde met zijn elleboog op de tafel en legde zijn kin op zijn hand. 'Wat hebben we nog meer... Harp?!', hij vloog bijna overeind toen hij het zei, maar het diepe nadenken was allemaal geacteerd. 'Is dat goed?', hij deed een poging om verlegen te glimlachen en dat lukte hem nog redelijk ook.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 6:45 pm

Cathy keek hem met open mond aan,' Hoe wist je dat nou weer! OMG ik kan dit niet geloven niemand raadde het ooit!' Ze keek hem ongelovig aan en ze dacht dat er iets meer in het spel was maar ze kon het niet tegen hem zeggen want ze had geen bewijs,' Oké wat wil je dat ik doe?' Zei ze met een geheimzinnige ondertoon. Ze was best benieuwd wat hij voor haar in petto had. Ze lachtte even vrolijk en keek toen even de ruimte rond. Er waren weer lekker veel mensen en ze genoot van de drukte.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 6:53 pm

Jaimy had nu een nog grotere grijns op zijn gezicht door Cathy's verbazing. 'Ik kan gedachten lezen, maar vertel dat please niet door', hij probeerde weer onzeker te glimlachen en knipoogde even naar haar. 'Oké... Wat moet je nu doen... Laat me even denken hoor', hij wist het al voor ze had gezegd dat hij het goed had geraden, maar liet niks merken aan Cathy. 'Ik weet wel iets', hij grijnsde weer. 'Raad eens?', hij hield wel van een beetje plagen, dus hij kon het niet laten om dat ook bij Cathy te doen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 6:57 pm

Cathy keek hem met grote ogen aan,' Kijk jij kan misschien gedachte lezen wat ik by the way tussen ons ga houden maar ik kan dat dus niet en heb dus echt geen enkel idee wat je opdracht voor mij is.' Ze lachtte en ging met een hand door haar haren en keek hem met een schuin hoofd aan in zijn ogen. Ze wilde nu echt heel graag weten wat hij als opdracht had en leek net een klein kindje dat om een snoepje liep te zeuren.' Vertel nou!'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:01 pm

Jaimy's ogen begonnen nu te glinsteren en een ondeugende lach verscheen op zijn gezicht. 'Ja, dat wil je wel weten hè?', hij lachte een beetje gemeen. Hij vond het geweldig als hij mensen zo in spanning kon laten. 'Ik...', hij sprak zijn zin woord voor woord uit. 'Wil...', hij begon te lachen en wachtte tot hij verder ging. 'Dahaaattttt...', hij kon zijn lach niet inhouden en schaterde het nu uit.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:04 pm

Cathy werd een beetje boos en ook moest zij toch wel een beetje lachen,' Vertel nou want ik word hier echt gek door jou!' Ze lachtte en sloeg hem even zachtjes tegen zijn bovenarm aan.' Echt ik ben hier helemaal gek aan het worden en het enige wat jij doet is lachen het is niet eerlijk.' Ze trok een pruillipje maar haar ogen verraadde dat ze er maar wat lol om had en ze kon het niet helpen en het pruillipje veranderde in een grote brede lach.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:09 pm

'Hé als je me gaat slaan dan zeg ik het gewoon niet hoor', hij grijnsde en zijn ogen glinsterden. Hij kon dit wel nog een uur volhouden, maar dat vond hij eigenlijk ook wel weer een beetje zielig voor Cathy. 'Oké, oké! Ik zeg het wel!', hij stak zijn handen in de lucht als teken dat hij zich overgaf. 'Geef me een zoen', hij lachte weer. Hij had Cathy wel gezien met Trinity, maar hij kon het niet laten en wou weten of ze het zou doen. 'Vol op mijn mond, met tong', voegde hij er aan toe en hij lachte ondeugend.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:13 pm

Cathy keek hem even ongelovig aan,' Dat meen je niet!' Ze keek hem even met grote ogen aan,' Nou jij legt het dan straks Trinity uit oké!' Ze lachtte en haar ogen schoten even de ruimte door om mensen te zien die heel erg close waren met Trinity want dan had ze een probleem om hier zomaar met een jongen te zitten. Gelukkig kon ze niemand zien en richtte haar aandacht weer op Jaimy.' Dit is een grapje toch?'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:18 pm

Jaimy's kaken begonnen pijn te doen van het grijnzen, maar hij kon er niet meer mee stoppen. 'Oh jawel, ik meen het, geen grap', de ondeugende blik in zijn ogen had al genoeg gezegd, maar hij wist dat Cathy dit ging vragen. Zelf vond hij het ergens wel een beetje triest van zichzelf om dit van een lesbisch iemand te vragen, maar het was zó verleidelijk om het toch te doen. 'Ik leg het wel uit aan Trinity als ze erachter komt, maak je geen zorgen', zijn grijns verslapte even, zodat zijn kaken even bij konden komen, maar zodra ze geen pijn meer deden werd de grijns weer tevoorschijn gehaald.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:22 pm

Cathy keek hem even woedend aan,' Dit is echt heel gemeen!' Ze kon het toch niet laten en er kwam een ondeugende grijns op haar gezicht. Ze had eigenlijk al veel te lang geen jongen mee gezoend dus zo erg vond ze het ook weer niet.' Weet je zeker dat je dit als opdracht wilt doen?' Haar ogen glinsterde en ze beet even op haar onderlip omdat ze dat eigenlijk altijd deed wanneer ze aan het nadenken was.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:26 pm

'Hmm.. Ja je hebt wel beetje gelijk', begon hij zogenaamd twijfelend over de opdracht. 'Maar misschien wil het daarom juist', meteen kwam de grijns weer tevoorschijn. 'Dus ja, dat wil ik als opdracht', hij voelde zich verder niet aangetrokken tot Cathy, maar hij vond het gewoon zó leuk om mensen te pesten en te plagen. 'Tenzij je niet durft natuurlijk', zei hij grinnikend. Hij wist wel dat Cathy het waarschijnlijk zou doen, maar hij had echt zin om haar uit te dagen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:33 pm

Cathy lachtte enkeek hem uitdagend aan. Dat liet ze hem geen tweede keer zeggen en drukte haar lippen op die van hem. Het was voor haar geen probleem het voelde alleen iets minder goed omdat ze wist dat ze het straks aan Trinity moest gaan vertellen. Ze legde haar hand in zijn nek en streelde daar even lichtelijk. Het was eerder dat ze het wel oké vond om te doen omdat ze toch wist dat ze niks voor hem ging voelen en ze wist dat hij dit alleen maar deed om haar te plagen en eigenlijk lukte dat hem echt heel goed.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:42 pm

Jaimy dacht al dat Cathy hem zou gaan zoenen, maar dat ze zó snel van haar stoel naar hem kijkend, naar hem zoenend kon gaan, had hij niet verwacht. Hij beantwoorde haar zoen meteen en gleed met zijn hand over haar rug. Hij had al een tijdje geen meisje gezoend en het voelde wel weer goed, maar hij voelde er niks bij, wat hij niet raar vond, want dat had hij eigenlijk nog bij niemand gevoelt. Toen hij haar losliet en zijn lippen van de hare afhaalde, lachte hij zachtjes. 'Your a good kisser, girl', zei hij plagend.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 7:57 pm

Cathy grinnikte en gaf hem nog een kusje op zijn lippen.' Thanks jij kan er ook wel wat van hoor!' Ze lachtte en had al veel mensen gezoend om te kunnen zeggen dat hij echt goed was. Ze haalde een hand door haar haren en lachtte vrolijk,' Verwacht niet dat je er meer krijgt dit is eenmalig!' Ze lachtte vrolijk en het verbaasde haar dat ze er zo cool over deed. Ze had verwacht dat ze nu best wel boos zou worden op Jaimy maar eigenlijk vond ze het wel leuk om te doen.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. EmptySun Mar 27, 2011 8:04 pm

Jaimy begon lichtelijk te blozen. 'Ach, ervaring helpt me een handje', hij lachte maar snel, want blozen was niks voor hem. 'Maar wat jammer nou! Als ik echt zo goed kan zoenen, waarom mij dan laten vallen?', hij haalde zijn pruillipje tevoorschijn. Hij meende het niet, want hij hield er helemaal niet van om met één bepaald meisje vaak te zoenen, want dat ging vervelen. Eigenlijk wist hij dat bij Cathy niet zeker, want ze zoende echt goed, maar hij had daar gewoonweg geen zin in. 'Was maar grapje hoor', hij gaf haar een knipoog. 'Zo... Dus wat zullen we eten?', zijn maag knorde en daarvoor was hij eigenlijk naar de pizzeria gekomen.
Back to top Go down
Sponsored content





De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. Empty

Back to top Go down
 
De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: