Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 10:49 am

Cathy schrok van zijn actie maar schoot toen gelijk in de lach,' Ik ga nu heel erg mijn best doen om jou te verleiden!' Ze likte langs haar lippen en keek hem verleidelijk aan terwijl ze weer met haar haren ging spelen. Snel nam ze een slok van haar Cola want ze sterfde een beetje van de dorst niet dat de cola werkte maar het was beter dan niks.' Weet je zeker dat je geen zoen van mij wilt?' Haar pizza was nog veel te warm maar de geur die in haar neus kwam was overheerlijk en ze keek even verlekkerd. Haar blik was dan nog wel op Jaimy gericht maar de verlekkerde blik was eigenlijk voor de pizza want ze kwam hier wel vaker en de pizza hierzo smaakte geweldig!
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 2:57 pm

Jaimy stak zogenaamd verwaand zijn neus de lucht in. 'Een zoen? Van jou?! Dacht het niet jongedame', hij keek opzij naar Cathy en moest toen weer lachen. Hij kon gewoonweg niet serieus blijven met haar in de buurt. 'Als jij een zoen wilt , dan zeg je het maar hoor', lachte hij. De pizza's zagen er superlekker uit en hij had buikpijn gekregen van de honger, dus zonder af te wachten hoe Cathy reageerde begon hij aan zijn pizza.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 3:01 pm

Cathy nam gelijk zijn voorbeeld aan al brande zij haar tong. Snel pakte ze een glas water en dronk hem helemaal leeg. Nog voelde het niet goed en ze wist nu nog eigenlijk maar één oplossing. Toen ze zag dat Jaimy klaar was met zijn eerste hap trok ze hem naar zich toe en begon hem te zoenen. Het was misschien een rare methode maar hij werkte wel want haar tong voelde opeens een stuk minder pijnlijk aan. Ze stopte na toch wel een lange zoen en keek hem lachend aan,' Sorry ik had het natuurlijk moeten zeggen.'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 3:09 pm

Verbaasd keek Jaimy even naar Cathy. De zoen had hem verrast. Hij had wel gezien dat ze haar water snel opdronk, wat waarschijnlijk betekende dat ze haar tong had verbrand, maar hij had nog nooit iemand gezoend om van het brandende gevoel af te komen. Snel begon hij te grijnzen, want het was natuurlijk hilarisch. 'Mij een beetje gebruiken als medicijn hè?', vroeg hij grijnzend. 'Ik weet dat mijn tong voor wonderen kan zorgen, maar is dit niet een beetje overdreven?', vroeg hij terwijl hij lachend zijn hoofd schudde.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 3:25 pm

Cathy schoot in de lach,' Geloof me ik ken de meest rare manieren om van dingen af te komen. En toevallig is het zo dat als je zoent, nee dat ga ik niet uitleggen dan lijk ik een nerd.' Ze lachtte en begon heel voorzichtig weer te eten. Het lukte haar nu om haar tong niet weer te verbranden en ze keek breed glimlachend naar haar pizza. Het was goddelijk en ze vond het gezelschap echt super leuk dus dit was sowieso een geslaagde middag/avond.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 3:34 pm

Jaimy lachte om haar opmerking. 'Misschien maar beter dat je het niet verteld, straks bederf je mijn eetlust', zei hij ondeugend. Hij ging ook weer verder aan zijn pizza. 'Stel je voor, dat je niet had gevraagd of ik bij je kwam zitten', zei hij tussen twee happen door. 'Dan had je nu een verbrandde tong', zei hij droog en lachte zachtjes voor hij weer verder ging aan zijn pizza. 'Smaakt ie een beetje?', vroeg hij en knikte naar haar pizza.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 8:04 pm

Cathy knikte heftig met haar hoofd,' Zeker weten Geraldo kan de beste pizza's maken en dat bewijst hij maar weer eens! Die van jou?' Ze had net de hele pizza de hemel in geprezen maar toch wilde ze zijn mening weten. Ze lachtte vrolijk en ging met één hand door haar haren.

Sorry nu ben ik inspi loos
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyTue Mar 29, 2011 8:19 pm

Jaimy keek zogenaamd vol walging naar zijn pizza. 'Nee, eigenlijk vind ik het niks, maar ik vind het zo onbeleefd om het niet op te eten', zei hij. Hij kon een lach nog net onderdrukken en het leek net of hij het echt meende. Hopelijk trapte Cathy erin. Hij bleef rustig naar Cathy gezicht kijken, om te kijken wat haar reactie hierop was.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyWed Mar 30, 2011 4:53 am

Cathy keek hem geschrokken aan maar daarna kwam er een grijns op haar gezicht,' Beter des te meer voor mij!' Ze pakte een stuk pizza van zijn deel af en stopte hem in haar mond. Ze wist niet of hij een grap maakte of niet maar wat ze wel wist was dat ze een gratis pizza stuk kreeg dus het maakte haar ook niks uit. Ze glimlachte vrolijk en ze hoorde opeens haar mobiel afgaan. Die liet ze vrolijk door rinkelen want ze had geen zin om hem te beantwoorden.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyWed Mar 30, 2011 4:57 am

Jaimy begon te lachen. 'Denk je echt dat ik het niks vind?', hij grijnsde naar Cathy. 'Hmm... Ik dacht dat je me wel door zou hebben, maar dat is dus niet zo', zei hij terwijl hij keek hoe Cathy een stuk van zijn pizza wegwerkte. 'Tja, nu zal je ook een stuk van jou pizza moeten geven, anders heb ik net niet genoeg', hij keek haar ondeugend aan en stak al zijn hand uit om een stuk van haar te pakken. 'Moet je niet opnemen?', vroeg hij ondertussen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyWed Mar 30, 2011 5:02 am

Cathy ging even multitasken en sloeg zijn hand weg terwijl ze het stukje pizza van Jaimy aan het eten was en daarna haar telefoon pakte om hem uit te zetten. Toen het stukje pizza op was zei ze vrolijk,' Als het echt belangrijk is dan hoor ik het wel van iemand of belt diegene me wel weer terug.' Ze had nu helemaal geen zin in een gesprek, een gesprek dat niet met Jaimy was.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyWed Mar 30, 2011 5:09 am

Jaimy trok een pruillipje toen ze zijn hand wegsloeg. Niet dat dat ene stukje echt uit had gemaakt, maar hij vond het gewoon leuk om te kijken hoe Cathy erop zou reageren. 'Misschien was het Trinity', zei hij met een veelbetekenende blik. Hij moest uitkijken met wat hij zei, want een grap over Trinity zou nog wel verkeerd kunnen vallen, maar dit leek geen kwaad te kunnen dacht hij.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyWed Mar 30, 2011 5:14 am

Cathy schudde vrolijk haar hoofd,' Die heeft een andere ringtone.' Ze had namelijk voor het eerst sinds tijden iets slims gedaan en dat was een andere ringtone bij mensen zetten, nu was het alleen nog een kwestie van ze uit elkaar houden maar dat was bij Trinity geen probleem omdat ze haar lievelings nummer als ringtone bij haar had gedaan.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyWed Mar 30, 2011 4:19 pm

Jaimy grinnikte. 'Jullie zijn wel echt deeply in love hè?', hij was eigenlijk wel benieuwd of Trinity het heel erg zou vinden dat hij met Cathy had gezoend. Waarschijnlijk niet, want ze voelden er allebei niks bij, maar toch. Als ze een stelletje waren kon ze nog wel boos worden, maar dan zou hij de schuld op zich nemen, want hij hield van flirten, maar hij zou er geen relaties kapot voor maken.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 4:54 am

Cathy begon helemaal rood te worden en keek verlegen naar haar handen. Opeens was het flirterige brutale meisje weg en zat er alleen nog een hopeloos verliefd en blozend meisje.' Euhmm...nou...ik..' Ze kwam moeilijk uit haar woorden en haalde daarom heel even diep adem,' Ik ben wel echt helemaal verliefd en ik mag alleen hopen dat Trinity zich zo ook voelt!'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 5:02 am

'He!', zei hij verontwaardigd en legde zijn hand op haar arm. 'Ik weet bijna zeker dat Trinity dat ook zo voelt hoor!', zei hij geruststellend. Hij kon geen reden bedenken waarom Trinity dat niet zo zou voelen. Cathy was echt heel aardig en had humor. 'Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom niet', voegde hij eraan toe en glimlachte lief naar haar.

__________________
's ochtends ben ik best wel inspiloos xD
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 5:06 am

Cathy was maar wat blij om die lieve woorden. Normaal gaf zij die aan iedereen waarvan ze vond dat ze het nodig hadden maar zelf hoorde zij ze niet echt vaak. Ze kroop even naar Jaimy toe en legde haar hoofd op de borst van Jaimy,' Weet je dat je echt heel gezellig gezelschap bent! Ik ben blij dat ik je ben tegengekomen!' Ze haalde haar hoofd weer van hem af en schoof wat naar achtere, Ze dronk het laatste beetje van haar cola op en lachtte weer vrolijk.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 9:16 am

'Jij bent ook fijn gezelschap Cathy', zei hij zachtjes. Normaal gesproken kon hij alleen maar flirten met meisjes, maar met Cathy kon hij gewoon lol hebben zonder dat er iets achter zat. Niet dat dat zou kunnen als hij het wel zou willen, want Cathy was lesbisch, maar eigenlijk vond hij dat wel fijn. Zo wist hij zeker dat ze nooit iets voor hem zou gaan voelen, wat hij ook deed.
Ook hij dronk zijn cola op en keek grijnzend naar Cathy. 'Jij betaalde toch?', zei hij een beetje plagerig. Hij had nou niet bepaald de goedkoopste pizza genomen en ergens voelde hij zich schuldig, maar ze had het zelf voorgesteld, niet hij. 'Ik kan ook wel mijn deel betalen hoor, je hoeft niet voor mij te betalen', zei hij lief.

___________________
wow lang stuk is dit, voor mij dan xD
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 9:40 am

Cathy schudde lachend haar hoofd,' Ja ik betaal! En jij mag het niet eens betalen! Vanaf nu ben jij even mijn gast en gasten horen niet te betalen!' Hij was meer dan aardig voor haar geweest en ze vond daarom dat ze iets terug moest doen. En het eten betalen was wel het minste wat ze kon doen. Ze at ook nog even haar laatste pizza stukje op en keek hem toen vrolijk aan,' Heb jij vandaag nog wat te doen of mag ik je mee nemen naar een club?' Ze lachtte en was blij om even met een goeie vriend te kunnen uitgaan. Want dat had ze echt alweer veel te lang niet gedaan. En Jaimy leek toch wel in om even lekker los te gaan. Zo werd ze ook niet door andere jongens lastig gevallen omdat ze denken dat ze met Jaimy zou zijn.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 9:44 am

Jaimy kreeg meten een grote glimlach op zijn gezicht. 'Ja, ik heb wel zin om even los te gaan!', hij zou eindelijk uit kunnen gaan met een vriend, want hij had de tijd dat hij op FH zat nog niet echte vrienden kunnen maken en had geen zin om in zijn eentje uit te gaan, want hij was niet zo'n loner. 'Waar wil je heen gaan?', vroeg hij opgewekt. Eerst wou hij nog wel een tijdje blijven zitten en praten met Cathy, maar nu ze met het idee was gekomen om naar een club te gaan kon hij niet meer wachten om weg te gaan.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 9:51 am

Cathy schoot in de lach,' Super want dan kan ik ook even mijn dansmoves weer laten zien.' Ze lachtte en ging even met haar hand door haar haren,' Maar ik zou me dan wel even moeten verknippen. Dat klinkt eng maar ik ga zo niet uit dus zet ik een schaar in datgene wat ik aan heb om er een beetje een feest outfit te maken.' Zij lachte een beetje schuldig naar hem en stond toen op met haar tas.' Ik betaal zo maar ga eerst even naar de wc om mij om te kleden en laten we naar the Six gaan.' Voor Jaimy antwoord kon geven was ze al in de wc verdwenen.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 9:56 am

'Oké, als jij je dansmoves laat zien, dan doe ik dat ook', hij ahd eigenlijk wel zin in een dansbattle en hoopte dat er in Six ook mensen zouden rondlopen met diezelfde instelling als hij. 'Ga jij jezelf amar even verknippen hoor', grinnikte hij en keek hoe Cathy in de wc's verdween. Hij was benieuwd hoe ze haar outfit aan zou passen. Zelf was hij daar niet creatief genoeg voor.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 10:07 am

Cathy haalde haar schaar uit haar tas en begon in haar rok te knippen zodat hij wat korter werd en met een beetje sliertjes eraan zodat als ze draaide die mee draaide. Bij haar t-shirt knipte ze er één schouder vanaf en maakte hem wat korter want ze had een veel te groot shirt aan. Toen ze klaar was en in de spiegel keek bond ze het randje van haar shirt om haar hoofd als een haarband en knikte goedkeurend. Ze zag er voor haar gevoel goed genoeg uit en ze liep weer de wc uit. Ze legde geld op tafel en trok Jaimy van de bank af.' Wij gaan nu lekker dansen!'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 10:29 am

Jaimy keek bewonderend naar Cathy. Ze was inderdaad creatief geweest met haar outfit en het stond haar goed. Hij liet zich meetrekken naar buiten. Het was dan nog wel licht, maar bij Six zouden er vast wel meer jongeren zijn, want het was er nooit leeg, wist hij uit ervaring.

____________________

ga maar verder bij Six (:
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 EmptyThu Mar 31, 2011 6:26 pm

is goed
Back to top Go down
Sponsored content





De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: