Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 5:18 am

Cathy schoot in de lach,' Wanneer jij nog meer vragen goed doet zien we wel verder of jij nog meer zoenen krijgt. Maar nu de eerste vraag, wat wil je eten? We hebben pizza, pizza en nog eens pizza.' Ze lachtte en ging met haar hand door haar haren. Ze keek hem speels aan en keek toen toch maar even op de menu lijst. Haar nagels tikte ritmisch tegen de tafel aan en het bruine hout zorgde ervoor dat haar donkerblauwe nagels geaccentueerd werden.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 10:40 am

Jaimy deed alsof hij diep nadacht. 'Hmm, ik denk dat ik de vraagd goed kan beantwoorden. Pizza! Mag ik nu een zoen?', vroeg hij ondeugend en grijnde. Hij tuitte zijn lippen en boog zich naar haar toe. Hij deed zijn ogen dicht en wachtte.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 11:33 am

Cathy had er nu minder moeite mee ook al vond ze het heel dom omdat ze die vraag niet bedoelde als een vraag vraag.' Ik was het eigenlijk niet van plan om je te zoenen maar jou lippen zien er gewoon iets te lekker uit!' Ze drukte weer haar lippen op die van hem maar haalde ze ook gelijk weer eraf,' Je begrijpt toch wel dat het een kus werd omdat het niet de bedoeling was dat jij die vraag mee rekende!' Ze lachtte en trok weer een beetje aan haar rokje.' En jij weet van mij dus al dat ik op meiden val waarom wil je dan een zoen van me?' Ze keek hem met glinsterende ogen aan en ging iets meer naar hem toe gedraait zitten. Ze boog zich naar hem toe en trok tegelijkertijd even haar hempje op want anders kreeg ze een vreselijke inkijk en daar had ze geen zin in.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 11:46 am

Jaimy trok Cathy weer naar zich toe toen zij haar lippen van de zijne af had gehaald en zoende haar nu, geen gewoon kusje. Maar het duurde niet lang. 'Tja, mijn lippen zijn gewoon erg verleidelijk', zei hij lachend. 'Ik zoen met je omdat ik geen realtie wil en wel een beetje lol wil hebben. Dat kan bij jou, maar ik snap het wel als dit eenmalig is, maar ik vind dat wel jammer hoor', hij trok een pruillipje en keek haar met puppyogen aan.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 11:54 am

Cathy schoot in de lach,' Ahh als ik geen vriendin had boeide het me niet heel erg en mocht je me zo vaak zoenen als je wilde maar dat doe ik Trinity maar niet aan en het is zo dat er nu niemand van school is die Trinity heel goed kent dus daar heb jij even heel veel geluk mee!' Weer scande haar ogen de ruimte maar er waren geen nieuwe mensen bij gekomen nadat ze de laatste keer had gekeken. De zoen was lekker dus het maakte haar echt niet veel uit dat hij haar een beetje gebruikte, toch waren Trinity haar zoenen tien keer beter en voelde dat gewoon bijzonder aan. Dit was niet bijzonder dit was zelfs een beetje gewoontjes ook al was het zo dat ze normaal zoende met meisjes in plaats van jongens.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 12:06 pm

Jaimy zuchtte zogenaamd droevig. 'Wat jammer nou dat we dit moment kunnen gebruiken om te zoenen!', zei hij op een sarcastische toon. Hij glimlachte ondeugend en zijn ogen glinsterden. 'Wil je nog wat van deze lekkere lippen proeven?', vroeg hij grijnzend. Het leuke aan de hele situatie vond hij dat hij niks voor Cathy voelde en haar kon zoenen zoveel hij wilde zonder dat hij verliefd zou worden op haar, hij zoende haar dan wel, maar gewoon als vriend, meer voelde hij niet.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 12:17 pm

Cathy lachtte verleidelijk en gleed met haar hand over zijn bovenbeen.' Nee want je hebt geen vraag beantwoord en ik kan wel weer een tijdje zonder jouw heerlijke lippen.....' Ze streek even met haar wijsvinger over zijn lippen en ze moest moeite doen om haar lach in te houden,' Oké deze vraag telt niet mee maar welke pizza wil je want ik vind dat ik voor je ga betalen!' Ze lachtte nu vriendelijk en ze legde haar handen op de tafel. Haar nagels tikte weer op de tafel en ze was blij dat ze Jaimy tegen was gekomen ook al waren die zoenen van haar niet echt nodig geweest maar zo veel moeite had ze er ook weer niet mee.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 2:10 pm

Jaimy had de neiging om naar haar vinger te happen toen ze met haar wijsvinger over zijn lippen streek, maar kon het weerstaan. 'Ik lust wel een pizza salami', antwoordde hij. 'Wat voor pizza neem jij, nu je toch liever een pizza neemt dan mijn heerlijke lippen?', hij grijnsde naar haar en porde haar zachtjes in haar zij. 'Weetje Cathy, je bent best aardig. Voor een meisje', hij bedoelde het echt aardig, maar moest toch lachen, want het klonk een beetje spottend, hoe hij het zei.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 2:14 pm

Cathy keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan en schoot toen in de lach,' Ik zie dat maar als een compliment en jij bent ook heel aardig. En ik ga voor pizza tropicana waarschijnlijk.' Er kwam een ober aangelopen en ze bestelde voor hun alle twee.' Wat wil je drinken en deze vraag hoort er ook niet bij!' Ze lachtte en bestelde voor haar een cola, ze had geen zin om moeilijk te doen. Ze likte even over haar lippen heen omdat ze echt heel erg droog begonnen te worden en het haast pijn ging doen.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 2:27 pm

Jaimy lachte. 'Nee eigenlijk wil ik daarmee zeggen dat ik je een vreselijk mens vind', hij vond het zo leuk om sarcastische opmerkingen te maken, alleen soms hadden mensen dat niet door en werden dan gekwetst, maar dat lag niet aan hem dan, vond Jaimy. 'Doe mij ook maar een cola, deze meid heeft wel smaak', zei hij tegen de ober en knikte naar Cathy. 'Worden je lippen droog?', grinnikte hij. 'Hmm..., dan zal ik je maar even helpen', zei hij en boog zich al naar Cathy toe om haar weer te zoenen. Hij wist dat hij waarschijnlijk een klap of iets dergelijks zou krijgen, maar hij vond het veel te grappig.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 2:34 pm

Cathy boog zich ook naar hem toe en prikte toen in zijn zij voordat hun lippen elkaar raakte,' Ik dacht het niet romeo, ik hoef niet iedere keer jou lippen te voelen ook al zijn ze nog zo lekker en zoen je nog zo goed.' Ze lachtte en likte expres weer langs haar lippen.' En als ik een vreselijk mens ben, ben jij een verschrikkelijk mens.' Ze knipoogde naar hem en ging weer eens met haar hand door haar haren. Het begon een trekje van haar te worden.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 2:42 pm

Jaimy klapte even dubbel toen Cathy hem in zijn zij prikte. Dat was iets waar hij dus totáál niet tegen kon. 'Hmm... Jammer, dus je wilt niet mijn Julia zijn hè? Tja...', hij keek zogenaamd verdrietig omlaag. 'Maar dat ik een verschrikkelijk mens was wist ik al', en een grijns verscheen weer op zijn gezicht. Hij keek hoe Cathy wéér haar hand door haar haar haalde en zei: 'Ja, dat krijg je ervan hè?', zei hij en wees naar haar haar. 'Moet je maar niet met zo'n verschrikkelijk mens zoenen', zei hij alsof het haar schuld was, maar hij wist ook wel dat hij het had uitgelokt.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 2:54 pm

Cathy beet op haar lip en keek hem even verlekkerd aan. Het was iets wat ze wel vaker deed tegenover jongens,' Nee ik ga je julia niet zijn want dat kan ik mijn julia niet aan doen.' Ze lachtte en haar gedachtes gingen gelijk weer naar Trinity, wat zou ze het weer leuk vinden om haar lippen op die van haar te drukken. Ze zou dan echt zo blij zijn. De ober haalde haar uit haar gedachte en opeens stonden er twee cola's op tafel. De pizza zelf zou een beetje vertraging hebben omdat het zo druk was.' Oké vraag, in welke klas denk je dat ik zit?'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 3:02 pm

Jaimy lachte. Hij had wel zo'n reactie verwacht van haar. Toen de ober de cola op tafel zette, knikte hij bedankend naar hem. Toen Cathy hem vroeg welke klas hij dacht dat ze zat keek hij goed naar haar gezicht. Ze zou waarschijnlijk rond de 16/17 jaar zijn, een betere schatting kon hij niet maken. 'Ik denk de 2e of 3e', zei hij een beetje onzeker. Hij had er op een of andere manier een hekel aan als hij iets fout raadde op dat gebied. 'Heb ik het goed?', hij bleef Cathy aankijken, terwijl hij een slok van zijn cola nam.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 3:06 pm

Cathy lachtte een beetje gemeen en deed haar haren toch maar in een staartje want anders ging ze er de hele tijd doorheen en het irriteerde haar.' Oké maak een keuze want één van die twee is goed.' Ze lachtte en gaf hem al een klein kusje,' Die verdien je in ieder geval, maar nu eerst het goede antwoord anders geen zoen.' Ze lachtte en nam een slokje van haar cola.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 3:18 pm

Jaimy vouwde zijn armen over elkaar. 'Nou! Dat is gemeen!', maar hij moest er toch om lachen. 'De 2e?', vroeg hij aarzelend. Het maakte hem niet uit of hij goed zou antwoorden, hij zou haar toch wel zoenen, want ze leek het niet erg te vinden als hij dat deed. Voor het eerst in zijn leven voelde hij een rilling door zijn lichaam toen iemand hem een kusje gaf, wat Cathy nu deed. Hij schrok ervan, want het was niet dat hij iets voor Cathy voelde, maar dat hij behoefte kreeg om heel lang bij één bepaald meisje te blijven. Hij schudde zijn hoofd om zo de gedachte weg te krijgen uit zijn hoofd, maar hij bleef er hangen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 5:21 pm

Cathy lachtte,' Nee fout, sorry schat dat word geen zoen voor jou dit keer.' Ze lachtte en stak haar tong naar hem uit. Hij wist toch niet dat het goed was maar ze vond het gewoon te leuk om hem niet zijn zin te geven.' Maar je was in de buurt dus wees trots op jezelf.' Ze lachtte en wou weer met haar hand door haar haren gaan tot ze zich bedacht dat ze haar haren in een staartje had zitten.' Maar verwacht niet te veel want zoals ik al zei, het is alleen deze avond!'
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 7:07 pm

Jaimy rolde met zijn ogen, maar lachte. 'Gaan we het mij een beetje moeilijk lopen maken ofzo?', vroeg hij lachend. Plots kneep hij zijn ogen tot spleetjes. 'Dacht je dat ik meer zou willen dan nu dan?', vroeg hij een beetje ondeugend. Zijn mondhoeken krulden een beetje omhoog, maar hij lachte niet echt.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 7:13 pm

Cathy keek hem spottend aan,' Natuurlijk iedereen wilt meer van mij.' De sarcasme droop ervanaf en ze keek heel even uit de hoogte,' Nee hoor ik weet niet sommige jongens denken dat ze me kunnen overtuigen om ook weer op jongens te vallen en dan moet ik helemaal gaan uitleggen dat ik gewoon nooit op jongens heb gevallen bla bla bla.' Ze lachtte en keek hem vrolijk aan.' Heb jij geen vriendin? Of ben jij ook zo'n vrije vogel?' Ze lachtte om haar eigen woord keuze.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyMon Mar 28, 2011 8:18 pm

Jaimy knikte begrijpend. Het leek hem lastig om gay te zijn, al die vooroordelen enzo. 'Nee, ik heb geen vriendin', hij lachte erbij, want een relatie? Nee, dat zou hem niet worden bij hem, toch? 'Ik hou wel van flirten en ik denk niet dat dat erg goed gaat als je een relatie hebt', grinnikte hij. 'Of naja, misschien ook wel', hij gaf Cathy een knipoog, want dat was eigenlijk wat Cathy deed.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 4:51 am

Cathy lachtte vrolijk en keek even de ruimte rond, de drukte had plaats gemaakt voor allemaal verliefde stelletjes en ze voelde zich een beetje ongemakkelijk. Maar gelijk zette ze dat gevoel opzij want ze was hier voor de lol.' Oké in welke klas zit jij? Telt niet mee voor een zoen!' Ze lachtte flirterig en keek hem uitdagend aan. Dat uitdagende had ze zelf niet eens door omdat ze het gewoon te vaak deed. Ze nam nog een slok van haar cola en de ober kwam aanlopen met hun pizza's.' Jes ik rammel!' Ze keek naar de pizza's en ze kreeg watertanden dit zag er zo lekker uit!
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 8:28 am

'Als je het goed raad, krijg jíj een zoen', hij lachte ondeugend. Misschien ging hij wel iets te ver in hun fliterige spelletje, maar hij vond het geweldig om zo tegenover iemand te doen die toch nooit verliefd op hem zou worden.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 10:22 am

Jaimy keek haar lachend aan. 'Als je me niet wilt zoenen, had je dat net ook niet gedaan, tenzij je jezelf wilt irriteren natuurlijk'. Dat Cathy had gelogen verbaasde hem niet. Zij vond het waarschijnlijk net zo leuk om hem te plagen als hij haar. 'Waar heb je over gelogen dan?', vroeg hij toch wel een beetje nieuwsgierig.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 10:29 am

Cathy lachtte vrolijk en lachtte,' Oké misschien heb je gelijk over dat zoenen maar dat mag je aan niemand vertellen, begrepen!' Ze klonk streng maar moest moeite doen om haar lach in de te houden. Ze boog zich naar hem toe en fluisterde in zijn oor,' Je had gelijk ik zit in de 2e.' Hun gezichten waren zo dichtbij dat de warme adem van Cathy in de nek van Jaimy kietelde.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 10:35 am

Jaimy stak zijn ene hand in de lucht en drukte de andere tegen zijn borstkas. 'Ik, James Michael Miller, beloof dat ik het aan niemand zal vertellen', hij probeerde zijn gezicht strak en serieus te houden, maar het lukte hem niet precies zoals hij wilde. Zijn mondhoeken krulde een beetje omhoog. 'Je loog dus, omdat je geen zoen wou zeker?', hij trok weer een pruillipje. Cathy zat erg dichtbij hem en als hij wou zou hij haar kunnen zoenen, maar dat was te voorspelbaar en in plaats daarvan duwde hij haar ruw van zich af met een grote grijns op zijn gezicht. 'En dan me wel proberen te verleiden! Nou, daar trap ik niet in', hij prikte haar in haar zij en lachte. Hij kon soms onvoorspelbare acties hebben, zoals het wegduwen van Cathy. Dat zou ij nooit hebben gedaan bij een meisje die hij echt leuk zou vinden.
Back to top Go down
Sponsored content





De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.   De beroemde pizzaria van Oom Geraldo. - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
De beroemde pizzaria van Oom Geraldo.
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: