Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het Kapelletje

Go down 
+7
Allisson
Dana Elle
Toby
Lucy
Tyler
Cathy
Loki
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 3:41 pm

Cathy keek hem met een nep boze blik aan,' Ik wil het je horen zeggen anders zoen ik je echt nog een keer de dood in hoor! En dat terwijl je niet op mijn geslacht hoort te vallen dat mag alleen ik hier doen!' Ze kon het niet laten en lachtte even gemeen terwijl ze weer wat dichter naar hem toe kwam.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 3:54 pm

"Nou~! Hetisnieteerlijk!" Riep Loki als een klein kind uit, waarna hij zich van haar losmaakte en naar de hoek van de bank schoof. "Nu ga ik in mijn EmoCorner zitten hoor!"
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 3:57 pm

Cathy schoot nu echt in de lach en rolde van de bank af. Ze kon het niet meer inhouden en ze bleef maar lachen. Toen ze dacht dat ze een beetje op adem was gekomen en Loki weer een beetje aan probeerde te kijken moest ze weer lachen. Ze hapte naar adem en kwam even rustig tot zichzelf. Toen ging ze weer net alsof er niks aan de hand was op het bankje zitten.' Ga je het nog zeggen of moet ik weer mijn lippen op die van jou drukken?' Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan maar ook met een grote glimlach haar lach inhouden ging toch al niet meer.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 4:01 pm

De hele tijd toen Cathy zo moest lachen, had hij zijn rol nog min of meer vast kunnen houden, maar nu hield hij het echt niet meer. Ook hij proestte het uit "Nee... Liever niet..." wist hij tussen de lachsalvo's door te zeggen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 4:03 pm

Cathy was blij met die reactie,' Beter.' Zei ze met een grijns van oor tot oor. Want eigenlijk moest ze rekening houden met Trinity maar dit noemde je geen vreemdgaan dit was gewoon grappig.' Maar jij houdt je mond hierover want Trinity gaat dit anders niet al te leuk vinden.'
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 4:09 pm

En meteen was Loki weer van de partij. Met twinkelende oogjes en een grijns die de grijns van de chesire cat uit Alice in Wonderland nog teniet zou doen. "Who's Trinityyy~?"
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 4:12 pm

Cathy schrok van zijn plotselinge wending en schoot toen in de lach,' Dat is een soort van mijn vriendin.' Zei ze met blozende wangetjes. Ze keek hem met grote zwerverige ogen aan en ging met een hand door haar haren.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 4:17 pm

Loki draaide zich nu helemaal naar haar om, en ging het als zij deed in de kleermakerszit tegenover haar op de bank zitten. "You know you gotta tell me áll about it now, don't you?"
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 4:22 pm

Cathy haar ogen twinkelde en ze zei heel droog,' Yes I do know that but I'm not going to tell something.' Ze trok een gemene glimlach en ze keek heel vriendelijk naar Loki wat een heel raar effect had.

Ben eten.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 4:36 pm

Eetsmakelijk n.n
~~~
"Waarom niet?" Pruilde Loki. "Dan vertel ik jou ook niks over Michael~!" Er verscheen weer een grijns op zijn gezicht en een alwetende twinkeling in zijn ogen. "En daarbij, als je niks verteld, ga ik eens uitproberen of deze dolfijn tegen kietelen kan." Zijn grijns werd nog ietsje breder.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 5:13 pm

Cathy lachtte en keek nu helemaal geïnteresseerd,' Nou ik kan echt niet tegen kietelen maar ik wil je dol graag alles over haar vertellen! Maar wat wil je weten?' Ze keek vrolijk en pakte even zijn hand beet en kneep erin. Het was gewoon purr vriendschapppelijk bedoeld en ze glimlachtte vrolijk en verliefd.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 5:18 pm

"Alles natuurlijk! Waar heb je haar ontmoet? Watvoor persoon is het? Hoe erg over je oren ben je? Hebben jullie gezoend?" Loki kneep glimlachend even terug.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 5:25 pm

Cathy begon maar gewoon bij het begin,' Nou ik heb haar een paar weken geleden ontmoet bij die gang tussen 105 en 104 want daar is mijn verschrikkelijke kluisje. Toen vertelde ze me dat ze op jongens viel omdat ik een beetje aan het doorvragen was.' Ze voelde weer de pijn die ze toen had gevoeld.' Maar op een feest had ik met mijn dronken kop haar gewoon gezoend en helaas was ze toen weggerend maar de voglende dag hebben we gepraat en bleek ze me wel leuk te vinden alleen ze had moeite met het feit dat ik haar eerste liefde ben als het gaat om meisjes.'
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 5:31 pm

Loki had een lieve glimlach op zijn gezicht liggen terwijl hij naar het meisje luisterde. "You care about her great deal, don't you?"
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 5:33 pm

CAthy knikte en begon te blozen.' She is everything for my, and I will never wanna lose her.' Ze glimlachtte vreselijk verliefd en toen richtte ze zich op Loki,' Die Micheal bestaat niet of wel?' Ze keek hem vrolijk aan.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 6:07 pm

En van het ene op het andere moment was Loki's vrolijke, blije gevoel weg. Ook zijn glimlach was op slag verdwenen. "Oh ja hoor, Michael bestaat wel degelijk. Of, hij heeft in ieder geval bestaan..." Langzaam onfocusten Loki's ogen zich, terwijl het verleden hem voor een kort moment terugsleurde, naar het dak waar de wind door zijn destijds korte haar had gewaait. Waar de tranen over zijn wangen hadden gestroomd en zijn stem had gesmeekt...
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 6:14 pm

Cathy keek hem bezorgd aan,' Wat is er, heb ik iets verkeerd gezegd? Wil je het me vertellen?' Ze legde haar andere hand even op de wang van Loki en kneep nog een keer in zijn hand. Hij voelde nu al als haar beste vriend aan en ze had hem gekwetst dat had ze gelijk door.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 6:31 pm

Loki schudde zijn hoofd even, om de nare herinnering uit zijn hoofd te schudden. Leuk geprobeert, natuurlijk, maar niet heel effectief. Die herinnering zou hem waarschijnlijk altijd wel bij blijven, maar nu werd hij in ieder geval weer een beetje op de achtergrond gezet. Ook zijn ogen focusten zich weer op het gezicht van Cathy. Het gezicht dat hem bezorgd aankeek. "'t Is niets." Glimlachte hij, al ging het niet van harte en bereikte de glimlach lang zijn ogen niet.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 6:35 pm

Cathy keek hem nog steeds bezorgd aan,' Schat ik ken je niet eens 10 minuten en we hebben nu al gezoend en helemaal dubbel gelegen, ik heb je zelfs over Trinity verteld! Wees even eerlijk want ik zie ook wel dat er iets is! Het lucht op om erover te praten geloof me!' Ze keek hem diep in zijn ogen aan en hoopte dat hij over stag ging.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 6:39 pm

new voor tyler dan :p
-
Tyler opende het kappelletje, hij was eigenlijk niet echt heel gelovig. Maar hij had z'n moeder belooft om af en toe even aan god te denken. Hij had respect voor zijn moeder dus zou het ook gaan doen. Nu leek het hem wel een goed moment. Al had hij geen idee hoe.
Back to top Go down
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 6:42 pm

Lucy zat in het hoekje van de kapel, naast het altijd in de schaduw. Als je niet goed zou opletten zou het je niet opvallen. Ze was niet christelijk, maar ze vond dit kappeltje een fijne plek. Het was er altijd rustig en als er iemand was had die vaak de neiging om te gaan fluisteren. Wat weer fijn was voor haar, bovendien verwachtten de meeste mensen niet dat er een meisje verstopt zat.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 6:55 pm

Cathy wrote:
Cathy keek hem nog steeds bezorgd aan,' Schat ik ken je niet eens 10 minuten en we hebben nu al gezoend en helemaal dubbel gelegen, ik heb je zelfs over Trinity verteld! Wees even eerlijk want ik zie ook wel dat er iets is! Het lucht op om erover te praten geloof me!' Ze keek hem diep in zijn ogen aan en hoopte dat hij over stag ging.
Loki zuchtte zachtjes en sloeg zijn ivoorgroene ogen neer. Hij pakte Cathy's hand nu met zijn beide handen beet en sprak zachtjes, met een stem waar iets niet helemaal aan klopte. Er was niks terug te horen van zijn typerende rust, de stem trilde zelfs een beetje. "Oké, de waarheid dan. Nee, het is niet niets, je hebt gelijk... Maar ik wil er liever niet over praten. Niet omdat ik je nog nouwelijks ken, al speelt dat ook wel een beetje mee, sorry. Het is omdat ik er al vaak genoeg over gepraat heb om te weten dat het me waarschijnlijk toch nog een hele lange tijd zal blijven achtervolgen. Ik kan het alleen met mensen bespreken waarbij ik me honderd procent op mijn gemak voel, en waarvan ik honderdtien procent zeker weet dat ik ze kan vertrouwen... Het spijt me, maar na tien minuten weet ik dat nog niet."
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 7:00 pm

Cathy knikte en keek begrijpelijk,' Ik snap het eigenlijk best wel maar ik heb gewoon een te nieuwsgierige kop en wil het liefst alles weten omdat ik anders bang ben dat het te laat is als ik wil helpen en ik word binnen gelaten.' Het was een vage zin maar ze hoopte dat hij het begreep. Ze sloeg haar armen om hem heen en gaf hem een knuffel.' Het maakt mij niet uit dat je het me niet wilt vertellen zolang je maar weet dat ik er wel voor je ben!'
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 7:03 pm

Op zijn beurt sloeg ook Loki zijn armen om haar heen "Dankjewel, Cathy. Dat betekent veel voor me." Fluisterde hij zachtjes voor zich uit. "En je hoeft niet bang te zijn dat het te laat is als ik je met mijn paranoia kop binnen durf te laten, ik ben niet depressief, en ik hou te veel van het leven om iets stoms te doen dat het in gevaar zou kunnen brengen."
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 EmptySun Mar 27, 2011 7:07 pm

Cathy was blij om die woorden te horen want ze had moeten zien hoe een vriendin van haar steeds verder weg was gezakt in depressie en zij kon er niks aan doen omdat ze niet wist wat er in het hoofdje van haar vriendin toen afspeelde.' Ik ben blij dat je dat zegt!' Ze drukte een kus op zijn wang en keek hem liefdevol aan,' Je betekent nu al heel veel voor me.' Ze lachtte zwakjes en meende ieder woord dat ze zei.
Back to top Go down
Sponsored content





Het Kapelletje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kapelletje   Het Kapelletje - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Het Kapelletje
Back to top 
Page 2 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: