Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De wensput.

Go down 
+11
Claire
Dj
Valerie
Cathy
jessie
Jenn
Trinity
Allisson
Noëlle
Raf
Amy
15 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 2:39 pm

'Ja, ik kom ook uit Frankrijk. Het is het mooiste land van de wereld. Ik weet het zeker. Waarom woon je nu hier?' vroeg Jessie. Ze was blij dat ze iemand ontmoet had die uit het zelfde land kwam. Het gaf toch een soort vriendschappelijke band merkte ze.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 2:44 pm

Trinity moest lachen, het was echt fijn om iemand uit haar vaderland te zien, ook al kende ze haar niet het gaf wat bjzonders. "Inderdaad geen gebied is zo mooi als de Franse rivèra, de bergen enz." grijnsde ze. "Omdat ik aangenomen ben" er was een droge toon in haar stem te horen, anders was er geen reden dat ze hier op Franklinghigh rond zou lopen, "Maar om het klassiekballet." zei ze er snel achteraan "en jij?"
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 3:18 pm

'Toen mijn oma waarmee ik in Frankrijk woonde overleed had ik daar geen toekomst meer. Ik kon redelijk acteren dus besloot ik auditie te doen. En nu woon ik hier.' zei Jessie glimlachend. Plotseling herinnerde ze zich dat ze gisteren haar geluksmuntje in het borstzakje van haar jas gedaan had. Ze pakte het Franse muntje er uit en liet het zien. 'Dit is mijn geluksmuntje mijn oma gaf het aan mij kort voor ze stierf.'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 3:23 pm

Trinity knikte even medelijdend toen ze vertelde dat haar oma was overleden vooral omdat het leek dat ze verder geen directe familie had. Haar blik ging naar het muntje dat ze tevoorschijn haalde "Dan heb je gelukkig nog wel een aandenken aan haar." glimlachte ze vriendelijk. Dat muntje bedacht haar dat ze ook nog een muntje in haar hand had, geen bijzonder geluksmuntje die zou ze toch niet weggooien in een put. Met een boogje mikte ze hem erin en wenste dat alles goed zou komen van de foto. Misschien egoistisch om te wensen in plaats van wereldvrede of iets dergelijks, maar dat maakte haar op het moment niet uit.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 3:30 pm

Jessie keek naar Trinity die haar muntje in de put gooide. Ze besloot dat het geen goed idee was om haar muntje in de put te gooien. Dan was ze al haar herinneringen aan haar oma en Frankrijk kwijt. 'Wat heb je gewenst?' vroeg Jessie nieuwsgierig.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 3:37 pm

Trinity keek haar met een grijns aan "Dat ga ik jouw niet vertellen, dan komt ie niet uit weet je nog, honn" ze keek nog kort naar de diepte van de put, de bodem leek je niet te kunnen zien vanaf hier. Ineens bedacht ze zch dat ze zich nog niet voorgesteld had "Ik ben Trinity, aangenaam." als een echte française gaf ze haar twee zoenen, op elke wang 1.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 4:23 pm

Jessie kuste terug. 'sorry ik ook niet. Ik heet Jessie.' Ze keek om zich heen. Ze zag het met mos begroeide bankje en de put. Het zag er mysterieus uit. Ze had het gevoel of iemand van achter een boom naar haar keek maar ze kon er niet achter komen wie.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 4:35 pm

"Leuk je te ontmoeten." zei Trinity eerlijk. "Endelijk iemand uit Frankrijk." haar blik volgde die van Jessie "Is er wat?" vroeg ze toen ze niks kon ontdekken. Trinity had niet snel dat er iets mysterieus was, ze was er te nuchter voor. Zo geloofde ze ook niet in geesten of iets dergelijks.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 4:40 pm

Jessie keek nog eens rond. Toen antwoordde ze: 'Ik dacht dat ik iemand zag. Ik zag iets bewegen achter die boom dacht ik, maar het kan ook zo zijn dat ik me het verbeeldde. Ik heb vanacht niet zo goed geslapen.' Jessie keek nog eens rond maar zag niets.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 4:45 pm

Trinity haalde haar schouders op "Ik wilt wel even kijken hoor?" ze geloofde er nog steeds niet in, dus verwachtte ook niet dat er iets aan de hand was. Op misschien een paar leerlingen na die dachten grappig te zijn.
-
eten
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptySun Apr 03, 2011 4:45 pm

Jenn hoorde het gesprek tussen Trinity en Jessie, en besloot zich er niet tussen te mengen. Ze dacht na over haar wens en besloot te wensen om Liam verliefd op haar te laten worden. O alstublieft, wie u ook bent, zou u ervoor kunnen zorgen dat ik de liefde weer hervind? En dan het liefst met Liam? Ze sprak het in haar hoofd uit en gooide haar dollarcent in de put. Ze hoorde hem ergens vaag ver weg vallen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 5:48 pm

Cathy zat op de rand van de wensput en keek even naar beneden. Het was eigenlijk best diep en ze zag een beetje het zwart en inktachtigs wat door moest gaan als water. Ze slikte even kort en wilde eigenlijk niet haar 50 eurocent erin gooien toch geloofde ze wel in geluk dus eigenlijk zou ze het wel moeten doen. Maar haar motto was bij twijfel niet doen. Ze zat nu met een groot dilemma en wist dus echt niet wat ze moest doen. Eerst maar van de rand af anders val ik er straks nog in bedacht ze bij zichzelf. En sprong met een boogje van de rand af op de zachte aarde.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 5:54 pm

Jessie kwam naar de wensput gelopen. Ze zag dat er iemand op de rand zat te twijfelen of ze er een muntje in moest gooien. 'Hi' zei Jessie opgewekt. 'Geld in de put gooien zou ik niet doen. Het lot beslist toch.'
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:00 pm

Cathy keek verrast op naar het meisje die haar net een heel goed advies gaf,' Daar heb je gelijk in. Thanks nu gaat mijn 50 cent er niet aan.' Er ontstond een grote glimlach op haar gezicht en ze stak haar hand naar het meisje uit,' Ik ben Cahterine, maar please noem me Cathy want ik heb een hekel aan dat deftige Catherine.'
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:10 pm

'Ik ben Jessie' zei ze lachend. 'Gooi je vaak geld in de put?' vroeg Jessie. De wind waaide heel even erg hard. Het deed haar denken aan het lied dat Raf voor haar gezongen had. Het was zo mooi dat ze er weer even kippenvel van kreeg.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:18 pm

Cathy schudde haar hoofd,' Ik zit meestal met een twee strijd of ik het nou wel of niet moet doen en doe het dan meestal toch maar niet. Zoals mijn motto gaat, bij twijfel niet doen.' Ze lachtte en ging met een hand door haar haren. De wind voelde goed en eigenlijk ook wel verfrissend want ze had vooral veel in de zon gezeten.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:24 pm

'Ik denk dat als je op de bodem van de wensput zou gaan zitten je milionair was.' lachte Jessie. 'Vind je ook niet dat de wensput altijd iets mysterieus heeft? Ik heb altijd het gevoel als of er iemand of iets naar je kijkt of je bespiedt. Het geeft ook wel een spannend gevoel vind ik.' Jessie keek rond of ze niemand zag. Nu ze er over nadacht zou het misschien ook wel een beest kunnen zijn.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:32 pm

Cathy keek even met een opgetrokken wenkbrauw maar moest eigenlijk Jessie wel gelijk geven. Het was echt een eng idee maar ook wel een leuk idee,' laten we hopen dat diegene die je bespiedt een goed iemand is want ik heb alweer genoeg problemen gehad voor een heel jaar.' Ze lachtte maar het was echt geen vrolijke lach.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:35 pm

'Kan ik je helpen?' vroeg Jessie behulpzaam. Even dacht ze dat ze een paar ogen achter de boom zag maar het moment daarna waren ze weer weg.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:42 pm

Cathy schudde lachend haar hoofd,' Nee dat zijn mijn zaken en ik denk dat ik er wel uit kom en zo niet dan jammer dan. Dan heeft het lot het zo gewild toch.' Ze volgde de blik van Jessie en zag niet echt iets bijzonders.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 6:59 pm

Jessie liep toch even naar de boom ze wilde persé weten wat er nou achter de boom was. Ze liep naar de boom stap voor stap iedere keer dat ze dichterbij de boom kwam werd het gevoel dat er iets niet klopte groter. Ze keek achter de boom. Het volgende moment stond ze doodstil.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 7:11 pm

Cathy volgde met haar ogen de bewegingen van Jessie nauwkeurig en voelde een rilling over haar rug gaan toen ze plots doodstil stond,' Wat is er?' Ze keek doodsbang naar Jessie en deed een stapje dichter naar haar toe.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 7:17 pm

Achter de boom stond een kat die zo juist een vogel vermoord had. Zijn bek zat helemaal onder het bloed en de vogel lag dood op de grond. Jessie moest zich bedwingen om niet in huilen uit te barsten. Ze vond het zo zielig voor de vogel.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 7:22 pm

Ielll!
~~

Cathy liep met twijfelachtige stappen naar Jessie toe en zag waar ze haar blik op had gericht, gelijk keek ze weg en voelde het brandend maagzuur omhoog komen,' Oké dat ziet er gewoon niet goed uit!' Ze deed snel een paar stappen van het tafereel vandaan en probeerde zo snel mogelijk een manier te vinden om dat maagzuur te stoppen voordat ze over zou geven.
Back to top Go down
jessie

jessie


Posts : 33
Join date : 2011-03-31

De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 EmptyMon Apr 04, 2011 7:25 pm

Jessie zag het gebeuren en riep: 'Snel ga naar de put!'
Back to top Go down
Sponsored content





De wensput. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De wensput.   De wensput. - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
De wensput.
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: