Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Loki's appartement

Go down 
3 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyThu Apr 07, 2011 7:53 pm

Loki's appartement is klein, maar gezellig en het is er bijna altijd wel netjes. Het ligt zevenhoog en vanaf het balkon dat uitkomt op zijn slaapkamer, heb je een prachtig uitzicht op Central Park. Bij binnenkomst kom je eerst in een klein halletje met drie deuren. Degene aan je linkerhand leid naar een kleine keuken-met-eetgedeelte. De deur aan je rechterhand brengt je naar het woon-en-studeer-gedeelte, waar onder andere een televisie, uitvouwbare bedbank, een bureau met computer, een boekenkast vol boeken, en een lekkere inzakfauteuil te vinden zijn. Recht tegenover zie je de deur naar Loki's slaapkamer. Loki's slaapkamer verdient een eigen beschrijving:

Het eerste wat je opvalt als je deze kamer binnenkomt, is hoe ruim en leeg het eigenlijk is, ondanks dat het een kleine kamer is. De enige meubelstukken die er in de kamer te vinden zijn, zijn een klerenkast in de rechterachterhoek, Loki's ronde waterbed dat tegen het midden van de muur aan je linkerzijde staat, en de nachtkastjes aan weerszijden van het bed. Op de vloer licht een donkerblauw, zacht tapijt, en de muren zijn door Loki zelf beschilderd zodat ze de nachtelijke sterrenhemel weergeven. De slaapkamer is speciaal ingericht met de gedachte aan Loki's slaapstoornis: De slaapkamer is enkel om in te slapen en moet zo rustig mogelijk zijn.
Er zijn nog twee andere deuren die de slaapkamer uitleiden; opnieuw recht tegenover je is een glazen, dubbele deur die naar het balkon leidt, en in de muur aan je linkerhand zit de deur die naar de badkamer leidt.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyThu Apr 07, 2011 8:00 pm

Met zijn ene arm nog altijd rond Liam's middel geslagen, haalde Loki een sleutelbos uit zijn jaszak. Buiten was de schemering inmiddels ingevallen, en de warmte van de dag maakte langzaam plaats voor de kou van een wolkeloze nacht. Na de deur geopend te hebben, stapte Loki naar binnen in het kleine halletje. Hij trok zijn jas en schoenen uit die hij wegzette en hing en draaide zich vervolgens weer naar zijn gast. Behulpzaam maakte hij aanstalten om Liam uit zijn jas te helpen.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyThu Apr 07, 2011 8:10 pm

Liam liet zich rustig helpen met zijn jas en zette zijn schoenen naast die van loki neer. Hij was de hele route opvallend stil geweesd. zijn schouders hingen nog steeds naar beneden en af en toe sniffte hij nog. hij zag er diep triest uit.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyThu Apr 07, 2011 8:25 pm

Opnieuw pakte Loki Liam bij de hand, en als eerste nam hij hem mee naar het keukentje, waar hij de jongen op een stoel neerzette en hem een glas water gaf. "Wil je ook paracetamol?" vroeg hij met een zachte stem.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyThu Apr 07, 2011 8:30 pm

Liam knikte "Sorry dat je dit alles moet doen voor mij" hij voelde zich nu rot. hij was alleen een last voor Loki. En hoe moest het zo met school. Nu was het wel weekend, maar met alle gewone vakken zat hij bij Sean. hoe moest hij dat nu weer oplossen

ik ga Sleep doei
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyThu Apr 07, 2011 8:39 pm

Met een lieve glimlach schudde Loki zachtjes zijn hoofd. "Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, ik doe het graag hoor." Hij reikte over de tafel naar Liam's hand en kneep er even zachtjes in, waarna hij zich omdraaide om de paracetamol te gaan zoeken. "Ik ben zo terug," Zei hij zachtjes, voor hij de deur weer uit liep en naar de badkamer liep.

~~~
Oke, slaaplekker <3
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 10:06 am

Liam knikte zwijgend en liet toen zijn blik over de keuken dwalen. hij vond het hier wel mooi, maar hij was dan ook bevooroordeeld. Hij was smoor verliefd op de eigenaar. Alleen nu nog hopen die op hem. En niet Sean. Want Sean vond Loki ook leuk. Liam werd nu overvallen door een plotselinge aanval van onzekerheid. Als loki zou moeten kiezen zou hij vast kiezen voor Sean. Die was spontaan en nit zo gevoelig als hij. Hij zat hier te janken als een klein kind omdat zijn broertje had gezegd dta die wilde dat hij dood was. Die gedachte gaf hem een steek in zijn zij. Zijn broertje wilde dat hij er niet was geweesd. Het deed hem pijn om eraan te denken. Een van de belangrijkste mensen in zijn leven had hem laten vallen als een baksteen.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 10:25 am

Na eventjes gezocht te hebben, vond Loki wat hij, of eerder Liam, nodig had: Het doosje paracetamol. Uit voorzorg nam hij meteen het hele doosje mee, maar hij drukte enkel twee pillen uit een van de stripjes. Eenmaal terug in de keuken pakte hij een klein glaasje en vulde die opnieuw met water. "Opgelost of gewoon zo?" vroeg hij aan Liam.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 1:14 pm

Liam pakte ze aan "Gewoon zo" zonder morren nam hij de paracetamol in. Hij dronk het water meteen erna. "Nu hopen dat het werkt" hij schonk Loki een waterig glimlachje "Waarom krijgen mensen koppijn als we moeten huilen?"
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 1:42 pm

"Geen idee," antwoordde Loki naar waarheid. "Maar alsnog is het irritant as hell." Hij glimlachte lichtjes terug naar Liam, blij dat die daar schijnbaar al weer toe instaat was. Hij ging weer tegenover de jongen zitten. "Gaat het weer een klein beetje?"
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 2:06 pm

Liam knikte rustig. "Het gaat iets beter dan net, nu het er allemaal uit is voelt het alsof er een last van mijn schouders is genomen." hij glimalchte weer een beetje waterig. eht zag er wel schattig uit.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 3:18 pm

Loki knikte zachtjes. "Je weet dat als je wilt praten, ik zal luisteren, toch?" vroeg hij de jongen, terwijl hij opnieuw over de tafel reikte om Liam's hand in de zijne te sluiten.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 5:34 pm

Liam knikte "Je snapt misschien niet dat die woorden zo'n probleem is. Bij veel broertjes ruzies vliegen wel een keer dat soort worden over en weer en meestal betekenen ze niets. Aleen heeft het zo veel" hij maakte een gebaar dat heel weinig betekende "Gescheeld of ik was nooit levend ter wereld gekomen en had dus nooit bestaan. Dan was aleen Sean hier. En daar bovenop had Sean beloofd nooit iets in die trant te zeggen en ik ook niet. vooral omdat ik de meer gevoelige van ons twee ben. En om het nog erger te maken was dit ook onze eerste ruzie in 17 jaar. We hebben nog nooit ruzie gemaakt. Aleen gedaan alsof om mensen voor de gek te houden"
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:04 pm

Loki knikte en streelde zachtjes met zijn duim over de rug van Liam's hand die hij nog altijd in de zijne hield. Heel even was er twijfel in zijn ogen te lezen, maar toen scheen hij een beslissing te nemen en begon hij te praten. "Ik heb nog even met hem gepraat, Sean bedoel ik, en ik weet niet of je het überhaupt wel wilt horen, maar hij vertelde me dat hij niet wist waarom hij het zei, en dat hij het niet zo bedoelt had..." Opnieuw heerste er even stilte in de keuken.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:23 pm

Liam keek hem aan emt een uitgestreken gezicht aan "Dat veranderd neit saan deze situatie" hij gaapte zonder erbij na te denken en pas toen zijn mond weer dicht was sloeg hij een hand voor zijn mond. Hij was uitgeput door al het huilen
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:28 pm

Loki besloot wijselijk maar even niet in te gaan op Liam's antwoord. Hij glimlachte lichtjes bij het zien van de gaap. "Feel anything for taking a bath before going off to bed?" Vroeg hij de jongen glimlachend. Als die zou weigeren wist hij niet wat hij zou missen; Loki had een enorm bad en een misschien nog wel enormer scala aan badschuim, -olie en wat-al-nog-niet.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:34 pm

liam heeft hetzelfde probleem als inge

Nu hij eenmaal was begonnen met gapen volgde de een na de ander "hangt ervan af. Wat raad de gastheer aan?" hij glimlachte vrolijk, voor hij weer gaapte. Dat was het irritante. Het vermogen jezelf aan te steken met gapen. Hij vond het prettig dat loki zijn hand nog vasthield. zijn hand voelde warm waar loki die aanraakte.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:38 pm

Ahw arme Inge xD
~~~
Loki lachtte om de ongelooflijk hoge Kawaii~factor die Liam op het moment uitstraalde. Hij stond op en trok de jongen aan de hand die hij nog steeds vasthield omhoog. "De gastheer raad het ten zeerste aan. Niets slaapt zo lekker als na een heerlijk, warm bad."
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:43 pm

als ik fake gaap moet ik daarna echt gapen. en ik moet gapen als ik het koud heb, of als ik een dag op school moet overleven op een paar uur slaap dankzij een boek.

Liam knikte. Hij wist een gaap te onderdrukken "En wil de gastheer dan zo vriendelijk zijn om aan te wijzen waar de badkamer is" zei hij met de biggest-smile-possible-while-yawning. Hij kon het neit laten om in zijn ogen te wrijven [iets wat inge ook doet als ze moe is ^^ of als ze haar bril afzet of zonder bril de klok vanaf de bank probeert te lezen]

I ♥ het woord yawn
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:47 pm

Ahwiiii~*fangirlsqueel* (ik hou van het woord Squeel)
~~~

Op Loki's gezicht brak ook een big smile door. "Natuurlijk is de gastheer zo vriendelijk, volg mij." En voor de zoveelste keer die dag leidde Loki Liam aan zijn hand mee. "Oh en," Hij draaide zich even naar Liam om voor hij de deur naar zijn kamer opende. "Heb je enig idee hoe ongelooflijk schattig je er nu uitziet?" Hij liet een ontdeugende grijns zien, voor hij de jongen zonder pardon zijn slaapkamer binnentrok.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 8:54 pm

Laim kon aleen glimalchen als andwoord. zijn gezicht stond op im-gonna-fall-in-sleep-the-moment-you-stop-talking. hij glimlachte duffig en liet zich meetrekken de slaapkamer in. Waarschijnlijk zou hij zometeen zodra hij op zijn kussen lag slapen.

okee ivm lack of pyamas gaat liam A) in zijn underwear of b) aleen hirtless slapen....
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 9:00 pm

Óf in een veel te groot joggingspak van Loki :3 which will make him even cuter n.n
~~~
Loki liet hem de badkamer en alle verschillende badschuimpjes en -oliën zien, daarna zette hij de kraan van het bad open, wees hem waar hij handoeken kon vinden en sloot hij de deur achter zich met de mededeling dat hij wel een set kleren naast de deur zou leggen die Liam van hem mocht lenen. "Als je me zoekt, ik ben in de woonkamer, dat is door de enige deur waar je nog niet doorheen geweest bent in de gang." Zei hij nog, voor hij Liam zijn privacy gaf.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 9:11 pm

Liam knikte en zette het bad aan en begon zich toen uit te kleden. Hij vond dat Loki een heel vet huis had. ^^

Een uurtje later ^^

MEt nog steeds nat haar en een handoek dwars over zijn hoofd gegooit liep Liam de woonkamer in. Hij droeg een trainingspak van loki dat aan de voorkant openhing. Hij gaapte schattig."wakanikzoslapuuuuuu" kwam er lhalf slapend uit zijn mond. Een warm bad met lavendel en eucalyptus [love eucalyptus shampoo ^^] olie had hem neit veel wakkerder gemaakt.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 9:18 pm

Loki zat met een boek op schoot in de fauteuil en had een rechthoekige leesbril op met een zwart montuur, die hem gewoonweg übersexy stond. Toen hij opkeek en de jongen in de deuropening zag staan, legde hij een bladwijzer tussen de pagina's van het boek, waarna hij het weglegde en Liam glimlachend wenkte. "Kom eens voor me zitten?" vroeg hij zachtjes, waarbij hij naar de vloer tussen zijn benen wenkte. Ook in de woonkamer lag een zacht tapijt, waardoor het totaal geen straf was om erop te gaan zitten. "Dat hangt er vanaf," beantwoordde hij vervolgens Liam's vraag. "Je kan alleen in mijn bed slapen, dan ontvouw ik de bedbank en slaap ik daar, maar als je liever niet alleen slaapt vannacht, dan snap ik dat ook en wil ik best naast je komen slapen." Hij glimlachte lief, en uit zijn ogen was duidelijk te lezen dat hij de keuze helemaal aan Liam overliet.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement EmptyFri Apr 08, 2011 9:25 pm

Liam sliep nog net niet genoeg om niet op te merken hoe übersexy die bril Loki stond. Hij murmelde iets onverstaanbaars voor hij naar loki schuifelde en zich met een plofje voor hem liet vallen op zijn kont. Op de tweede vraag murmelde hij eits in de richting van "jij...slape....erbij" hij wilde iets zeggen in de trant van: Jij moet ook slapen en dat kan je het makkelijkst met iemand erbij. Hij leude tegen lokis knie aan. Hij sliep nu al half.
Back to top Go down
Sponsored content





Loki's appartement Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement Empty

Back to top Go down
 
Loki's appartement
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Appartement van Dj

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: