Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Loki's appartement

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptySun Apr 17, 2011 2:30 pm

Loki lachtte hartelijk en het duurde niet lang voordat hij gedouched en wel de badkamer uitkwam met een handdoek over zijn hoofd, zodat zijn kleren niet al te nat zouden worden van zijn nog vochtige haren.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptySun Apr 17, 2011 2:34 pm

Liam grijnsde naar loki "C'mone dude" hij wees naar lokis haar. "Zo kan u niet naar buiten."
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptySun Apr 17, 2011 2:50 pm

"Niet?" Vroeg Loki semi-naïef, waarna hij met een duidelijk onderdrukte grijns een pose aannam. "En ik maar denken dat ik eindelijk een trentzetter zou worden!"
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptySun Apr 17, 2011 3:04 pm

Liam lachtte en ging achter hem staan en begon lokis haar met de handoek te drogen "Nee het kan neit," hij lachtte

ben er BTW net achter dat ze even lang zijn, precies
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptySun Apr 17, 2011 3:45 pm

xD Nou dan kan dat in ieder geval geen factor zijn in de Seme/uke discussie xD
~~~
Als Loki een kat was geweest, was hij onmiddellijk beginnen spinnen toen Liam met zijn haar bezig ging. Hij wist niet hoe of waarom, maar hij vond het altijd heerlijk als mensen met zijn haar klooiden. Vaak was dat ook het enige wat hem écht rustig kon maken als hij een angstaanval had. Met een glimlach en gesloten ogen liet hij Liam begaan.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptySun Apr 17, 2011 3:59 pm

?

---

Liam maakte met zorg lokis haar droog en liet hem heel even los om een kam of wat dan ook te zoeken in de badkamer voor hij lokis haar een beetje in model bracht. Na rrn poosje ging hij met een glimlach voor hem staan "En?"
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptySun Apr 17, 2011 9:03 pm

"Hmmm..." Glimlachte Loki "Dat mag je vaker doen." Hiermee doelde hij niet lang alleen op het feit dat zijn haar nu wel héél goed zat, maar hij wist niet zeker of Liam dat wel door zou hebben. "Maargoed," Veranderde hij vervolgens van onderwerp "Kan ik zo dan wel mee?" Met een lichte grijns trok hij één wenkbrauw op.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptyMon Apr 18, 2011 6:40 pm

xD Nou dan kan dat in ieder geval geen factor zijn in de Seme/uke discussie xD
wat bedoelde je daamee?

---

Liam had neit door dat Loki er nog iets mee bedoelde en knikte gewoon "De kans dat ze met zijn allen je aanvallen om je haar te doen is geminimaliseerd. Al was het resultaat beter geweesd als ik haarlak had gehad" hij glimalchte "Maar kom" hij pakte Lokis hand en begon hem mee te slepen naar de deur. Hij wilde hem aan zijn vrienden en soort van famillie voorstellen
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptyMon Apr 18, 2011 6:50 pm

Gij kijkt anime, juist? Nou als je in anime en/of manga gay stelletjes tegenkomt, heb je altijd de dominante (die is groter, sterker, en heeft kleinere/horizontale ogen, 'de man' of 'top' in de relatie) en de ondergeschikte (die is kleiner, cuter, heeft grotere ogen, 'de vrouw' of 'bottom' in de relatie etc). De dominante wordt in het japans "Seme" (lett. 'pitcher') genoemd en de cute, kleine wordt in het japans "Uke" (lett. 'catcher') genoemd.
Ik lees heel veel fanfiction van anime (vaak met gay stelletjes idd) en op een gegeven moment komt er dan vaak een seme/uke discussie, omdat één van de beide kanten eigenlijk nooit wil toegeven dat-ie uke is :3 En als eerste wordt er dan vaak gekeken naar de lengte, maar dat kan bij hen dus geen factor hebben... Savvy?
~~~

Loki lachtte, Alsof ik dat erg zou vinden... dacht hij stilletjes bij zichzelf. Ondertussen liet hij zich rustig meegesleurd worden door Liam.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptyMon Apr 18, 2011 6:56 pm

ach zo, ik vermoedde zoiets al, maar nooit te snel conclusiestrekken ^^. En ik vind liam dan de uke. aangezien hij qua persoonlijkheid meer vrouwelijk is ^^

-------

Liam lachtte en sleepte loki de deur uit. Het was maar een klein stukje lopen vanaf hier.

moet ik aanmaken, of gewoon de mode wijk?
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 EmptyMon Apr 18, 2011 7:09 pm

Jaaaa maar durft-ie het ook toe te geven... *wbw* >:3

En maak anders maar iets nieuws aan :3
Back to top Go down
Sponsored content





Loki's appartement - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
Loki's appartement
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Appartement van Dj

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: