Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Loki's appartement

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySat Apr 09, 2011 12:38 pm

Liam zuchtte zachtjes "Al long as you remebmer I love you more than breakfast, whatever I might say while eating" hij grinnikte en maakte zijn handen in lokis nek los, zodat die op kon staan. Het liefst zou hij nog veel langer blijven liggen met loki. Maar de plicht riep en ze moesten toch ooit een keer eten.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySat Apr 09, 2011 12:49 pm

"You do, eh?" Glimlachte Loki terwijl hij opstond en Liam zijn hand toereikte om hem overeinmd te helpen. "Well, we'll wait patiently 'till you've tasted my eggs-with-bacon,,," hij grijste plagerig naar Liam.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySat Apr 09, 2011 12:53 pm

Liam pakte de and aan en krabbelde overeind. "I'm sure nothing can beat you, my lady"dat laatste was heel erg plagerig gezegd. hij glimlachte naar loki "Just, what am I supposed to wear?" hij keek loki vragend aan. Hij zou iets kunnen lenen, of zijn kleding van gister, tegen al zijn persoonlijke eisen, nog een keer dragen. Door een modeontwerpende moeder waren hij en sean een beetje spoiled qua kleding.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySat Apr 09, 2011 1:18 pm

Loki nam de jongen even glimlachend in zich op, het veel te grote joggingspak stond hem verschrikkelijk schattig en deed hem kleiner lijken dan hij was. "Dat" antwoordde hij droog, waarna hij grijnzend naar de koelkast liep en spullen begon te verzamelen voor hun ontbijt.

Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySat Apr 09, 2011 1:25 pm

Liam maakte een perfecte facepalm en zuchtte "Ik ga een spiegel zoeken, en dus naar de badkamer" zei hij droog voor hij daad bij zijn woord zette en pogingen deed zijn haar een beetje te redden. een net uit bed kapsel verbeterde weinig als je daarna een kietel-war hield. Hij glimlachte naar zichzelf. Hij moest toegeven dat hij zijn broertje wle ene beetje mistte, ondanks het prettige gezelschap.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySun Apr 10, 2011 8:08 pm

Niet eens zo veel later, nadat er watertandende geuren door het hele appartement waren komen drijven, schalde Loki's stem de geuren achterna in een exacte kopie van de Honig-reclames. "Aan tá-fel!" Op de ronde keukentafel, die voor een raam met prachtig uitzicht op Central Park stond, stonden twee borden met op elk een spiegelei met bacon en toast erop.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySun Apr 10, 2011 8:22 pm

Alsof hij al drie jaar neit had gegeten kwam Liam aanrennen. Hij at altijd HEEL veel, en ondanks dat bleef hij slank. Hij en Sean waren gezegend met een snelle stofwisseling. Hij ging op zijn plek zitten en keek eerst verlangend naar het ontbijt voor hij loki vragend aankeek. een blik die zij mag-ik?.

GE-NI-AAAAL:
Brittney frowned and looked up at Kurt. She pulled her arms around his neck and snuggled into him. It was so strange to Kurt. This girl didn't seem like a teenager at all. She just seemed like a large, innocent five year old
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySun Apr 10, 2011 8:45 pm

Glimlachend ging Loki tegenover Liam aan de tafel zitten, waarna hij hem met een opgetrokken wenkbrauw en een blik van "Nee, natuurlijk niet, ik heb het alleen maar gemaakt, zodat je er de hele dag verlangend naar kan blijven staren" aankeek. Zelf begon hij demonstratief zijn spiegelei in stukken te snijden.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyMon Apr 11, 2011 6:19 am

Liam BEGON rustig te eten, maar al snel verdwenen de stukken ei en bacon al wat sneller in zijn mond. Hij bleef Loki vrolijk aankijken terwjl hij in recordtijd, zonder te smakken of onsmakelijk te zijn, zijn ontbijt at. Daarna leunde hij wat naar achteren. "Ik denk dat het het beste is voor jouw koelkast als ik zo mijn noodpakket ga halen" Hij grijnsde vrolijk "HEt bestaat uit boeken maar vooral snacks." Hij glimalchte.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyMon Apr 11, 2011 7:00 am

Anders dan Liam, nam Loki rustig zijn tijd om zijn ontbijt naar binnen te werken. Hij lachttew even zachtjes om Liam's opmerking "Hoge stofwisseling?"
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyMon Apr 11, 2011 1:05 pm

Liam knikte "Snelle stofwisseling heet dat, maar inderdaad." hij grijnsde "Ma zegt altijd dat wij gewoon een achtling zijn die toevallig in twee lichamen terecht is gekomen" hij keek loki vrolijk aan, in die mooie groene ogen. "Maar ze is volgensmij stiekem wel blij dat we zoveel eten, gezien het feit dat ze al met moeite haar modellen weg kan houden van een eetstoornis" hij glimalchte. Het was geen groot mirakel dat hij en sean erachter kwamen dat ze geen intresse hadden in meisjes. Als je al puberjongen in een ruimte bent met twee dozijn modellen waarvan sommige in enkel ondergoed, en je bent NOG niet geitreseerd, dan is eht nogal zeker.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyWed Apr 13, 2011 2:17 pm

Loki glimlachte even naar Liam, maar al snel werd zijn blik serieus en toen hij zijn bestek weglegde, zette hij zijn ellebogen op de tafel en liet hij zijn kin op verstrengelde handen rusten. Na even de tijd genomen te hebben om te bedenken waar hij het beste kon beginnen, vroeg hij met rustige, zekere stem "Mag ik je om een gunst vragen, Liam?"
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyWed Apr 13, 2011 2:27 pm

liam keek loki vragend aan "Ehh.. Tuurlijk. Ik kan niet zeggen dat ik de gunst soiso inwillig. Daarvoor meot ik eerst de gunst weten maar ja." hij keek loki nieuwschierig aan. Wat zou die willen vragen. Hij kon zelf heel veel dingen bedenken
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyWed Apr 13, 2011 2:36 pm

Loki glimlachte lichtjes slimme jongen. "Zou je me ten eerste uit willen laten praten met wat ik je zo ga vertellen en ten tweede niet meteen dichtklappen? Ik weet dat je het niet leuk gaat vinden, maar ik denk dat het wel nodig is..."
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyWed Apr 13, 2011 2:40 pm

Liam knikte "Ik zal mijn best doen" hij keek loki rustig aan. hij ging weer met zijn hand door zijn blonde haar. Hij werkte er 's ochtends altijd minstends een kam of borstel doorheen, maar nu helemaal niets. En dat voelde raar.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyFri Apr 15, 2011 11:22 am

Loki glimlachte even geruststellend voordat hij begon te praten. "Ten eerste moet je weten dat je hier van harte welkom bent, wat mijn betreft blijf je het hele weekend en ik zal je in de eerste instantie niet lastigvallen met vragen over wat er nou precies gebeurt is, waar die ruzie over ging enzo, ik reken erop dat je oud en wijs genoeg bent om daarmee naar mij of iemand anders toe te komen wanneer je dat nodig acht." Opnieuw werd zijn blik weer serieus. "Maar ik hoop dat je wel beseft dat je maandag weer gewoon naar school zal moeten, ongeacht of Sean wel of niet bij je in de klas zit..?"
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyFri Apr 15, 2011 11:46 am

Liam knikte "|Ik weet het. Maar ik ga niet meer naast Sean zitten tot hij zelf sorry heeft gezegd. Nu ik er rustig overna heb gedacht realiseer ik me ook wel dat hij eht er gewoon uit heeft geflapg. Maar dan moet hij zich wel over zijn trots heenzetten en sorry zeggen. Want hij had dat niet mogen zeggen. Tot die tijd zit ik gewoon aan de andere kant van de klas en praat ik niet met hem" hij keek loki kalm aan.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyFri Apr 15, 2011 4:26 pm

Loki glimlachte en als je goed keek was er een klein spoor van opluchting te zien in zijn ogen. Blij dat Liam er blijkbaar geen groter probleem van zou gaan maken dan het al was, knikte hij en stond hij op. "Dat snap ik, nu, wat zou je vandaag willen doen?" vroeg hij met hernieuwde vrolijkheid terwijl hij de tafel begon af te ruimen,
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyFri Apr 15, 2011 7:03 pm

Liam glimalchte "Ik ga je mee slepen naar het atelier van mijn moeder. Aleen je meot wel even realiseren dat dat KAN betekenen dat je als paspop of model word misbruikt." hij grijnsde "Ik ben er inmiddels aan gewend."
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyFri Apr 15, 2011 7:27 pm

Loki lachtte vrolijk. "Ach, zolang ik niet eindig als een soort stekelvarken vind ik het allemaal best hoor." Hij zette de vuile vaat weg in de gootsteen, die deed hij vanavond wel. "Maargoed, dan lijkt het me wel handig als ik me eerst eens even wat ga fatsoeneren..." Hij wierp een blik op wat hij aanhad: de kleren waar hij in geslapen had. Daarna keek hij nog even naar Liam. "En misschien moet jij dat ook maar eens gaan doen... Ik heb vást nog wel wat kleren die je past."
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptyFri Apr 15, 2011 7:31 pm

Een grijns vormde zich op Liams gezicht "Waar is de kledingkast?" vroeg hij op een verdachte lichtjes sluwe toon. en met een 'onschuldig' gezicht. Hij keek naar de kleren die hij nu droeg. Die konden er neit echt mee door. Door invloeden van zijn lieve moeder was hij een beetje veranderd in een fashionista. Hij grijnsde.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySun Apr 17, 2011 10:56 am

Met een wantrouwende blik keek Loki Liam aan. "In mijn slaapkamer...?" Zei hij, niet zeker wetend of hij wel goed deed dit hem te vertellende.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySun Apr 17, 2011 12:51 pm

Een grijns verscheen op Liams gezicht "I'm Gonna pick your clothes" deelde hij meev oor hij richting lokis kamer verdween en de inhoud van diens kast inspecteerde voor hij dingen voor loki eruit begon te pikken.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySun Apr 17, 2011 1:06 pm

"Moet ik nu bang of blij worden?" Vroeg Loki zich hardop af, terwijl hij achter Andreas aanliep en vanuit zijn slapkamer de badkamer in liep.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 EmptySun Apr 17, 2011 1:20 pm

Liam lachtte "Maakt me niet uit, maar je kan me wle vertrouwen. Met een moeder als de mijne heb ik wel een goede fashion sense" hij liep naar loki en drukte hem een bundeltje kleren in zijn handen voor hij de badkamer uitliep en de deur achter hem sloot. Daarna begon hij zelf snel iets aan te doen. Beiden hadden gewoon een shirt met opdruk, maar wel allebei een die liam cool vond. dus loki had zijn dancing queen shirt en liam een met een enorme smiley met zo'n streepjes zonnebril (damn hoe heten die dingen)
Back to top Go down
Sponsored content





Loki's appartement - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Loki's appartement   Loki's appartement - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Loki's appartement
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Appartement van Dj

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: