Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 de fontein

Go down 
+29
Diana
Dj
Bibi
Loki
Noëlle
Kira
Raf
Valerie
Lucy
Sean
Cathy
Liam
Oz
Tess
Kryz
June
Duchess
Ethan
Trinity
April.
Marina
Mary
Jean
Jake
Oliver
Dana Elle
Mike
Gilbert
Cole
33 posters
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 13, 14, 15
AuthorMessage
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:08 am

'Laat me niet lachen,'Zei DIana, al lachtte ze niet. Misschien dacht hij van niet, maar die gevoelens veranderden wel degelijk. Ze wou dat ze ergens anders was, dit niet hoefde te horen. Ze duwde zijn hand weg, ze wilde geen aanrakingen meer. Stel dat hij datzelfde bij die jongen had gedaan?
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:12 am

Dj beet nog eens op zijn lip. Hij wist totaal niet hoe hij nu om moest gaan met alles wat hij voelde, hoe hij moest omgaan met alles wat Diana voelde. 'Ik koos er zelf ook niet voor. Maar ik kan het niet veranderen. Ik heb gevoelens voor jou, ook al schijn je dat niet te geloven. En ik heb gevoelens voor hem. Het is niet een keus, het is gewoon zo.' probeerde hij het uit te leggen aan Diana. Het voelde machteloos om zo te staan en Diana tegenover hem.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:17 am

Diana zei niets. Ze wilde niet in die ogen kijken, ogen die ze hiervoor met plezier in had gekeken. Het liefst wou ze wegrennen, verdwijnen, door de grond zakken, wat dan ook als het maar niet lijnrecht tegenover Dj was. Als hij wilde, kon hij de tranen nog zo vaak wegvegen, ze zouden toch blijven komen. En ze kwamen.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:20 am

Dj schudde zijn hoofd. 'Misschien is het beter als ik ga.' fluisterde hij toen. Hij wilde niet weg, nee hij wilde Diana in zijn armen nemen, maar het kon niet. Hij kon zijn gevoelens niet negeren, die voor Diana niet maar ook die voor Andreas niet. En het was gewoon zo verwarrend, hij kon niet iets met beide hebben. Maar kiezen wilde hij ook niet.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:25 am

'Ga dan, doe wat je niet laten kunt.' Ze wou even alles vergeten en piano spelen zoals hiervoor. Pianospelen vergt veel concentratie, had Andreas gezegd [Voor mij part komt dit na hun ontmoeting]. Hij had gelijk, en wat hij erna had gezegd ook, maar aarvan kon ze zich de precieze woorden niet herinneren.
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:36 am

'Diana wil je alsjeblieft nooit vergeten dat ik van je hou?' herhaalde hij zijn woorden van laatst. 'Ik hou nog steeds van je. Alleen is het onmogelijk om eraan toe te geven.' zei hij daarna. Hij moest niet alleen met zijn eigen gevoelens rekening houden, ook met die van Andreas en Diana. Hij hield van beide, maar het zou oneerlijk zijn om bij de ene te blijven en de ander te laten.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:47 am

Oké, ik kan nephuilen door mijn ogen te knijpen. Wees trots... Suspect
_____________
'Misschien moet je eens kiezen wie je het liefste ziet komen.' Harde woorden voor Diana, maar ze rolde eruit, samen enkele bittere tranen. Ze deed geen moeite te verhinderen dat ze kletsnat naar binnen ging, nat naar binnen gaan was minder pijnlijk dat dit. Ze had geen kracht meer om overeind te blijven staan en ze gaf eraan toe. Dat er ook bankjes waren, dat vergat ze, ze ging op de grond zitten met de fontein als "rugleuning".
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 8:52 am

De woorden van Diana staken hem. 'Als je zo doet hoef ik er met je niet eens over te praten.' zei hij toen. Hij draaide zich om. Hij wilde bij haar blijven het haar uitleggen, maar ze zou de uitleg toch niet snappen. Ze zou het niet eens willen begrijpen dacht hij bitter. Met ferme passen liep hij weg. Aan zijn hele houding zag je dat hij boos was, maar niet alleen boos ook heel erg teleurgesteld.
Back to top Go down
Diana

Diana


Posts : 495
Join date : 2011-03-28

de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 EmptySun May 08, 2011 9:26 am

Ik was gaan fietsen :$
___
Diana was blij dat ze hem niet meer in de ogen hoefde te kijken, maar blij was Diana absoluut niet. Ze kon zich niet sterk maken en ook niet vermannen, maar nu pas liet ze haar tranen stromen zonder een hand die ze wegveegde. Where's my happy end?
Back to top Go down
Sponsored content





de fontein - Page 15 Empty
PostSubject: Re: de fontein   de fontein - Page 15 Empty

Back to top Go down
 
de fontein
Back to top 
Page 15 of 15Go to page : Previous  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: