Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De damestoiletten op de begane grond

Go down 
+9
Camille
Tess
Jenn
Claire
June
Marina
Florentine
Dana Elle
Trinity
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De damestoiletten op de begane grond   De damestoiletten op de begane grond - Page 6 EmptyThu Apr 14, 2011 7:51 pm

Cathy keek haar nog steeds spottend aan,' Jij hebt gezorgd dat Trinity haar leven ook is vergald, ik was al een beetje aan de reactie gewend, ook niet al te erg want het deed nog steeds pijn maar ik wist dat mensen zo konden reageren. Trinity daar in tegen stapte een hele nieuwe wereld binnen, en wat doe jij? Jij verknalt het lekker en nu moet ik haar zien lijden, ik moet toezien hoe zij langzaam breekt en zich depressief gaat voelen door al die negatieve reacties die ze nu naar haar hoofd krijgt. En dat kwam deels door mij, want ik ben een relatie met haar begonnen ik was haar eerste liefde als je kijkt naar meisjes, ik ben mede schuldig aan dit tafereel en dat voelt nog veel zwaarder dan jij ooit zal bedenken.' ER brak iets in haar stem en ze keek weg, ze keek in de spiegel naar zichzelf, opeens zag ze er redelijk vermoeid uit. Ze moest wat minder wakker liggen van deze problemen want ze had de laatste tijd niet veel slaap gehad.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De damestoiletten op de begane grond   De damestoiletten op de begane grond - Page 6 EmptyFri Apr 15, 2011 10:43 am

Claire's ogen stonden fel toen ze haar mond weer opentrok en zei: ' nou en! jij hebt Evan's leven verwoest. Trinity houdt tenminste nog van jou en jij houdt van haar. Evan houdt van mij maar ik...' ze viel stil en ze voelde dat er tranen in haar ogen opkwamen. ' ik hou niet meer van hem' zei ze als een fluistering, maar nog wel duidelijk verstaanbaar. Ze wilde van Evan houden, ze wilde ze het allemaal weer herinneren en geloofde heilig dat het weer goed zou komen. maar wat als het niet gebeurde, wat als zde het zich niet zou herinneren. Dan was het haar schuld, het was nu al haar schuld dat Evan zo leed, maar ze kon alleen maar toekijken.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De damestoiletten op de begane grond   De damestoiletten op de begane grond - Page 6 EmptyFri Apr 15, 2011 2:07 pm

Cathy keek haar even chagerijnig aan,' Oké het zal wel, jullie relatie zou toch wel stuk gaan of heeft Evan niet gezegd wat hij gedaan heeft? Je was boos op hem schat, en dat had een rede. Maar dat kan jij je natuurlijk niet herinneren en hij zal het je niet vertellen want daar schaamt hij zich te diep voor of dat verzwijgt hij voor je omdat...' Er kwam een grijns op haar gezicht,' Nee ik ben geen klikker, ook al zou jou maar al te graag willen zien huilen.' Wat was ze eigenlijk weer gemeen bezig er was niks aan de hand Evan had haar niks gezegd maar Cathy vond het wel weer leuk om voor onrust te zorgen en ze kwam ook altijd erg geloofwaardig over.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De damestoiletten op de begane grond   De damestoiletten op de begane grond - Page 6 EmptyFri Apr 15, 2011 2:21 pm

Claire fronste haar wenkbrauwen en kneep haar ogen even samen bij de woorden van Cathy. ' wat bedoel je?' zei ze achterdochtig. ze vertrouwde haar voor geen cent, Maar toch was ze nieuwsgierig naar wat Cathy te zeggen had. Claire kon nooit zo goed het verschil tussen een leugen en de waarheid onderscheiden, dus nam ze vaak maar aan dat mensen de waarheid zeiden. waarom zou iemand liegen?
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De damestoiletten op de begane grond   De damestoiletten op de begane grond - Page 6 EmptyFri Apr 15, 2011 2:24 pm

Cathy haar ogen werden groot,' Hij heeft het je echt nog niet verteld, hé! Die dag voordat jij je hoofd hebt gestoten had je ruzie met hem, hij is vreemd gegaan en jij had hem ermee geconfronteerd! Hij had ontkent maar jij geloofde het niet, en toen jij je hoofd stootte was jij opweg naar hem omdat je blijkbaar met het meisje had gesproken met wie hij vreemd zou zijn gegaan en die heeft jou verhaal toen bevestigd. Ik had verwacht dat Evan dat wel tegen je zou zeggen maar blijkbaar heeft hij het voor zich gehouden.' Ze raakte de arm van Claire aan,' Hoe boos ik ook op je ben, leef ik nu erg met je mee!' Haar ogen stonden verdrietig en ze slikte met moeite. Voor haar was acteren nooit zo moeilijk geweest.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De damestoiletten op de begane grond   De damestoiletten op de begane grond - Page 6 EmptyFri Apr 15, 2011 5:33 pm

Claire keek nog even achterdochtig naar Cathy, maar haar blik veranderde al gauw in een verdrietige. ze was al eerder er zo ingeluist door Trinity, dus ze geloofde geen snars van wat Cathy zei. toch keek ze verdrietig en liet haar hoofd zakken, zodat ze naar de grond keek. ze zette een klein stapje naar Cathy toe en keek met tranen in haar ogen naar haar op. ' dat.... dat..' zei ze stamelend. opeens fronste ze haar wenkbrauwen, werd haar blik hard en haalde hard uit met haar vlakke hand naar Cathy's wang. ' dat is echt de grootste nonsens die ik ook heb gehoord! Evan zou zoiets nooit doen!' riep ze hard terwijl ze vals naar haar keek.
Back to top Go down
Sponsored content





De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De damestoiletten op de begane grond   De damestoiletten op de begane grond - Page 6 Empty

Back to top Go down
 
De damestoiletten op de begane grond
Back to top 
Page 6 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: