Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het platte dak van de school.

Go down 
+7
Miriam
Marina
Tess
Lucy
Aria
Dana Elle
Abigail.
11 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Abigail.

Abigail.


Posts : 47
Join date : 2011-03-15

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptyFri Mar 18, 2011 4:35 pm

Ja , iedere school heeft het wel. Een plat dak. Jongeren hangen hier met hun vrienden in de zon, als de zon tenminste schijnt. Vaak nemen ze hun eigen strandstoelen mee dus je staat niet voor gek als je het doet. Je moet je voorstellen, het dak is ongeveer 15 bij 15 dus erg veel kinderen kunnen er niet op. Het enige jammeren, maar ook fijne is dat niet veel mensen het kennen. Het is vooral populair bij de rokers en spijbelaars want je kan misschien wel gestraft worden als de leraren erachter komen hoeveel kinderen er wel niet zitten op het dak.Denk nu niet van; ja maar het is toch opvallend? Het dak is op een niet veel bezocht gebied van het terrein. Het is een gebouw waar alle spullen zoals tonnen met schriften, pennen, potloden ect. Met maar liefst 3 verdiepingen dus het is ook niet dat je vanaf de grond echt de mensen kunt zien.

Personen ; Niet teveel en de meeste brave kindjes kennen het niet.xd
Regels ; Eigenlijk mag je er niet komen dus zorg ervoor dat je niet betrapt word!
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 9:49 am

Dana Elle zat rustig in een klein hoekje en was op de de grond gaan liggen. Ze had geen ligstoel mee genomen omdat ze eigenlijk niet van plan was hier lang te blijven. Toch lag ze hier al meer dan een paar uur en had voor het eerst sinds een lange tijd lessen gespijbeld. Het voelde goed om weer een beetje in haar oude ritme te komen. Met een snelle beweging pakte ze haar sigaretten en stak er één aan. Ze had een zonnebril op en haar haren waren in een warrige knot op haar hoofd gezet. Ze had haar bikini topje aan en haar korte donkerblauwe broek waar ze op de kont had geschreven met een makrer, Kan je het zien?, het was iets waar ze best trots op was omdat ze niet echt creatief was aangelegd.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 10:20 am

Aria liep met een brede glimlahc het dak op. In haar tijd was ze hier veel gekomen en herinnerde het goed. Al was ze een lerares ze zou nooit van haar leven aan de rest van de mensen dor geven. Al snel zag ze Dana staan en bedacht wel een leuk grapje. ´´Dana elle meot je niet in de klas zijn´´ zei Aria met een kakstem van andere leraren. Zelfd zat ze ook in haar bikini met joggingsbroek en zonnebril.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 10:23 am

Dana Elle die net een hijs van haar peuk nam verslikte zich en begon vreselijk te hoesten,'Euhhmm sorry ik...' Verder kwam ze niet want toen zag ze Aria,' Wat een gemeen kind ben je ook! Als jij me aangeeft dan zorg ik ervoor dat jij je baan kwijt raakt!' Het klonk als een dreigement toch zou ze het nooit doen. Ze was niet zo gemeen aangelegd. Want blaffende honden bijten niet, en zij was zeker weten een blaffende hond.

Oké dat klinkt gewoon raar xD
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 10:34 am

Aria kon het niet laten om in lachen uit te barsten toen Dana zo hard begon te hoestn. Ondertussen liep ze nog wat dichterbij. ´´Je geloofde me echt he´´ zei ze terwijl ze bij kwam van het lachen. Natuurlijk zou ze nooit iemand aan geven alleen als het gevaalrijk werd dan moest het wel. Rustig zette ze een ligstoel naast Dana en ging er rustig op liggen. Het wa een prachtige dag om even te gaan zonnen.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 10:42 am

Dana Elle knikte heftig,' Vind je het gek je klonk net als Miss Daniels van frans. Het maakte me echt doodsbang!' Ze keek even naar Aria en nam toen weer een hijs van haar peuk. Het voelde goed om te weten dat Aria niemand wilde verlinken, ook al had ze dat ook niet verwacht.' Wat heb ik jou gemist eigenlijk. Ik heb je het vorige jaar helemaal niet gezien omdat jij volgens mij overal te druk mee had!' Ze keek vanuit haar ooghoeken naar Aria maar dat kon Aria niet zien vanwege Dana's zonnebril.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 10:47 am

´´´Mag ik er ook een´´vroeg Aria ondertussen. Ze bedoelde de sigaretten. Ze probeerde eigenlijk wel tye stoppen maar daar was ze nog niet echt klaar voor. Ze had zelf wel een aansteker maar haar sigaretten waren helaas op.´´Ahh ik jouw ook hoor. Maar j examen klas is hectisch vooral omdat je er na een baan moet vinden´´ zei Aria zcuhtend. Ze had geluk gehad dat ze nu nog steeds hier mocht zijn.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 10:53 am

Dana Elle knikte toen ze dat zij over examenklas. Zij had het gelukkig nog niet maar toch voelde ze wel een beetje hoe het zou moeten zijn. Ze gooide haar pakje naar Aria,' Zolang je maar niet alles op maakt want het kostte veel moeite om hier mensen te vinden die mij niet iedere keer om mijn ID vragen. Ik ben GVD 18 en nog word ik gevraagd om te laten zien. Vroeg ik een keer hoe oud ze me dan schatte werd er 15 gezegd.' Ze vond dat de ergste belediging die je kon maken.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 11:22 am

Aria rolde met haar ogen. Zo snel rookte ze ook weer niet. Ze pakte een eruit en gooide daarna het pakje terug. Ze stak hem zlef aan en nam ee grote hijs er van. Ze kon amper roken dus had ze het erg nodig. Al grinnikte ze omdat mensen dachten dat Dana 15 was. ´´Ahh ik vind dat echt niet´´ zei Aria omdat ze probeerde Dana op te vrolijken. Zelf kon ze makkelijk er aan komen anders kon Dana wel van haar kopen al leek het niet slim voor haar baan.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 11:27 am

Dana Elle glimlachte even om wat Aria zei,' Is het nou veel anders nu jij les moet geven? Ik bedoel ik kan me wel inleven hoe veel moeite je moet doen om niet te gaan flirten jij vrouwelijke casanova.' Ze zette haar zonnebril af en haar ogen waren voor het eerst niet al te donker opgemaakt. Ze had het zelfs in een redelijk opvallende kleru gedaan. Om haar ogen zat blauwe oogschaduw en ze vond dat het haar niet eens verkeerd stond. Ze nam een hijs van haar sigaret en liet hem even in haar mond zitten.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 11:30 am

Aria moest weer hard alchen om de bijnaam die ze blijkbaar had opgebouwt. ´´Dat zeker. De jongens zijn zeker niet lelijker geworden toen ik hier kwam´´ zi Aria met een grijns. Soms kon ze het toch niet te laten om te flirten maar er was nog niets gebeurd dus het was goed. ´´Verder is het best raar dat mensen je eigenlijk moeten aanspreken met mevrouw en verantwoordelijkheid. Maar het blijft leuk om hier te komen´´ vervolgde Aria.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 12:41 pm

Dana Elle lachtte met Aria mee,' Agghh iedereen is een beetje veranderd of moet veranderen. Ik ook hoor, ik heb me toch best wel wat aangepast als je kijkt naar de afgelopen jaren.' Ze dacht terug aan alles wat ze dit jaar al had gedaan wat ze normaal nooit had gedaan. Het eerste wat door haar hoofd schoot was Raf. Hij had haar leven compleet veranderd en ze vond het niet eens erg.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 6:21 pm

Aria keek Dana onderzoekend aan. Net als of ze wou kijken wat er verandert was aan haar. ´´Wat is er dan verandert bij jouw´´ vroeg ze nieuwschierig. Ze zga het niet zo direct maar kon nu wel merken dat er wat veradert was. Alleen was nu de vraag wat er verandert was.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 6:25 pm

Dana Elle begon lichtelijk te blozen en hield wijzelijk haar mond. Want je kon toch niet tegenover een lerares gaan praten over de jongen die je leuk vond. Toch kon ze het niet laten en moest lachen om Aria. Ze weet hun laatste gesprek nog, dat kwam erop neer dat Dana stug had volg gehouden dat ze nooit verliefd zou worden en dus niet kon begrijpen waarom Aria zo veel flirtte maar nu kon ze die discussie niet meer houden want hij gold niet meer.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 6:35 pm

Aria zag dat Dana bloosde, dit zei haar genoeg. ´´Het is dus een jongen. Wie is het´´ vroeg Aria een beetje te nieuwscherig. Ze voelde zich eigenlijk nog van binnen een gewone student en liet dat misschien naar buiten goed zien. Al wist ze zelf goed dat Dana het had afgezworen dus was ze benieuwd wie haar het omgekeerde liet zien.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:06 pm

Dana Elle kon gewoon niet liegen tegenover Aria,' Het is een jongen en je zult het niet geloven maar hij zit in de tweede!' Ze lachtte maar ze hoopte ook vurig dat Aria er geen opmerking over zou maken want dat kon ze er echt niet bij hebben. Al volgens haar honderd mensen hadden gezegd dat er een groot leeftijds verschil tussen zat en keken haar dan afkeurend aan. Maar Raf gedroeg zich helemaal niet zo jong en dat maakte hem zo leuk.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:13 pm

Aria was blij dat het eigenlijk zo ver was dat Dana iemand had. ´´Welke klas´´ zei Aria met eenbrede grijns. Ze bedoelde eigenlijk welk talent. Ze was echt wel iemand die haar plaats als lerares misbruikte voor zo iets. Dat kon ze zeker niet laten als hij in haar klas zat. De leeftijdsverschil ging ze niet op in. Dat beekende dat ze ook amper mocht flirten en dat zou ze ook niet doen.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:18 pm

Dana Elle was blij dat ze er niks over had gezegd en vertelde vrolijk verder,' Hij zingt en ik smelt gewoon wanneer ik zijn stem hoor! Het is soms om gek van te worden hoe hij iedere keer een manier vind om in mijn hoofd te komen!' Ze lachtte en staarde een beetje heel erg verliefd voor zich uit.' Maar je mag hem er niet op aanspreken!' Zei ze streng tegen Aria. Maar Aria kennende zou ze zich niks van haar aantrekken, en waarvoor zou ze, ze ging nu vrijuit omdat ze lerares is.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:26 pm

Aria probeerde geschokt te kijken al was het onmogelijk. Het viel gewoon te verwachten dat ze daar niets van aan zou trekken. ´´Ik zou er aan denken´´ zei ze wel eerlijk omdat ze dat wel kan garanderen. Al moest ze toe geven dat ze zelf nog nooit zo erg was als Dana nu. Ze flirte wat en dat was het. maar Dana leek echt verliefd op die Raf te zijn. Moest ze toch maar een keer bij Evan langs gaan.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:29 pm

Oké er kwam net een heel kinderlijk lachje uit mijn mond het was echt raar.
~~

Dana Elle keek haar even streng aan maar hield het niet lang vol. En schoot in de lach,' Aghh ik weet toch wel dat je toch wel hem aan zou spreken dus eigenlijk heeft het helemaal geen zin om streng tegen je te zijn. Maar heb jij in de vakantie nog een nieuw slachtoffer gevonden voor je flirt acties?' Ze was heel benieuwd en vond het altijd leuk om naar Aria te luisteren.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:34 pm

Aria ging wat makkelijker ziten voor het volgende onderwerp. ´´Ik had het je nog niet verteld amar ik ging een week naar hawai. Daar waren leuk jongens ! Ik heb bijna heel het strand gehad. Verder is hier nog niets gebeurd´´ zei Aria eerlijk. Ze had wel een iemand gezien die nog wel in haar buurt kwam maar ze moest zich zelf beheerzen. Voor al in haar les moest ze daar geen aandacht aan besteden.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:42 pm

Dana Elle keek achterdochtig,' Er is meer en jij wilt het me niet vertellen wat ben jij gemeen! Er is dus iemand hier op school die je leuk lijkt en ik wil weten wie. Jij weet nu alles al van mij dan heb ik ook het recht iets meer te weten over die van jou!' Ze lachtte wat was ze toch weer goed met argumenten. Ze had daarom ook nog nooit een debat op deze school verloren.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:47 pm

Aria maakte en bewging warmee ze bedoelde dat Dana niet te sne moest gaan. ´´ik heb iemand onmoet waar ik mee flirten. Oliver was het volgens mij. Maar er was niet al te veel gebeurd weet je. Verder is er niet echt iemand die ik zo zie´´ zei ze eerlijk. Ze vond het niet erg te zeggen en omdat ze feitelijk nog niets gedaan had maakte het weinig uit.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 7:51 pm

Dana Elle knikte alleen maar en liet die informatie even door haar hoofd gaan,' Nou ik vind dat je best een affaire mag hebben met een leerling van je, maar goed ik zit niet in het school beleid.' Ze lachtte en keek naar Aria. Ze was eigenlijk niks veranderd en dat deed haar goed.' Ik ben blij dat je terug bent ik had niet geweten hoe ik dit jaar zonder je zou moeten!'
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. EmptySat Mar 19, 2011 8:01 pm

Aria lachte mee. Ze wist zeker dat het eigenlijk niet mocht maar ze kon zich soms ook weer niet in houden. Gelukkig was het nog niet zo ver gekomen. ´´Ik denk dat die Raf je wel geholpen zou hebben. Maar deze school kan gewoon niet zonder mij´´ zei ze heel overdreven. Natuurlijk had ze ook weer niet zo hoge eigendunk. Het was gewoon een overdreven grapje.
Back to top Go down
Sponsored content





Het platte dak van de school. Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. Empty

Back to top Go down
 
Het platte dak van de school.
Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» De school.
» Groepjes van de school.
» Het verharde stuk voor de school
» De brand - hele school ofzo?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: