Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het platte dak van de school.

Go down 
+7
Miriam
Marina
Tess
Lucy
Aria
Dana Elle
Abigail.
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuthorMessage
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 1:24 pm

Toby schaamde ich een beetje. Hij kende wel een paar emnsen maar de meeste haatte hem nu door zijn andere ik. ´´Niet vel´´ zei hij uiteindelijk maar met een klein glimlachje. Darna keek hij met een brede glimlach June aan. ´´Gelukkig ken ik jouw´´ zei hij waar hij echt trts op was. Hopelijk zou hij dan weer niet alleen eindigen zoals altijd.
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 4:20 pm

June glimlachte even naar hem. 'Ach, je hoeft ook niet veel mensen te kennen om je prettig te voelen. Ik voel me meestal helemaal niet prettig bij de mensen die ik ken.' Grinnikte ze. Vooral omdat haar vriendinnen meestal bij de cheerleaders zaten en eigenlijk niet eens echte vriendinnen waren. Ze leunde met haar hoofd tegen zijn gespierde schouder aan. 'Maar dit is wel prettig.' Gaf ze toe, ook aan zichzelf.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 5:57 pm

´´Waarom boijf je bij ze als je oprettig er door voelt´´ vroeg Toby aan June Automatisch legde hij een arm om haar heen. Hij hooptre dat ze het niet erg zou vinden maar wist dat ze het dan moest zeggen. Hij was nog nooit zo snel gegaan bij een meisje voor zijn doen dan. Al had hij nooit aan iemand verteld odmat ze er meestal al snel achter kwamen.
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 6:17 pm

June haalde haar schouders op en trok een gezicht. 'Omdat ik buiten diegene niet echt veel vrienden heb. En soms kan het best leuk zijn, maar ik vertel ze nooit mijn geheimen of dingen die me dwars zitten. Zulke vrienden zijn het niet.' Vertelde ze aan hem. Ze vond het niet erg dat hij zijn arm om haar heen had geslagen, ze vond het zelfs prettig. Ze glimlachte kort.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 6:23 pm

Dat deel snapte hij wel. Zelf had hij geen vrienden omdat hij egwion raar was. ´´Zou je dat ewl durven te vertellen aan mij´´ vroeg Toby voorzichtig. Hij wist niet of ze dat zou doen en wist helemaal niet of hij dat ook zou gaan doen. Hij had niet veel alleen waren ze niet mooi dat was het enigste.
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 6:38 pm

June knikte langzaam. 'Ja, ik denk het wel.' Zei ze rustig. 'Maar ik denk dat het wel aan het moment ligt of wat het is.' Voegde ze er eerlijk aan toe. Ze keek hem eventjes met een glimlach aan en liet haar blik weer even over zijn spieren glijden. Ze kon niet ontkennen dat het leuk was om te zien.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 6:48 pm

Toby knikte begrijpend. ´´Dat snap ik. Ik zou om eerlijk te zijn ook niet alles vertellen´´ zei Toby. Zijn verleden viel daar duidelijk onder. En die kriebels in zijn buik zou hij toch niet durven zeggen. ´´Al is het al een hele stap dat ik je durfde te vertellen over mijn aandoening´´ zei Toby met een glimlach.
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 6:56 pm

June glimlachte. 'Ik ben blij dat ik zo vertrouwd word.' Zei ze tegen hem en keek voor zich, naar het dak. Ze vond het erg leuk dat ze hem had leren kennen en ze wist dat ze niet gelijk meer moest gaan voelen, maar nu voelde het nogal goed. Haar hoofd rustte weer op zijn gespierde schouder en ze glimlachte.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 7:03 pm

Toby hield even wijs zijn mond en genoot van de stilte. Soms kwam een zacht briesje langs hun mar verder was eht nog steeds lekker warm. Anders bleef hij ook niet zo lang zonder tshirt. Rustig keek hij naar de zon die al bijna onder zou gaan. Meteen verging zijn glimlach. ´´Ik denk dat ik beter kan gaan´´ zei hij tegen haar.
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 7:09 pm

June keek naar de zon en trok een pruillipje. 'Dat vind ik jammer.' Zei ze eerlijk tegen hem en liet hem langzaam los. Ze draaide zich even naar hem toe en twijfelde eventjes. 'Probeer jezelf geen pijn te doen of zo, vanavond en vanacht.' Glimlachte ze naar hem en boog zich even voorover om haar lippen even kort op die van hem te drukken. Toen stond ze op en zette haar handen in haar heupen. 'Binnenkort gaan we weer eens samen zingen.' Zei ze vrolijk.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 7:14 pm

Toby wist dat hij het niet kon waar maken ook al zou het zeggen van wel. Al vergat hij het al snel door de kus Hij werd meteen knal rood. ´´Ehm ja. Overdag dan wel´´ zei Toby die zijn blozen probeerde weg te doen. Hij tsond ook op en besloot mar om verder het bos in te lopen. Dan was eht niet zo raar als hij daar veranderde. ´´Doei´´ zei hij met ene glimlach terwijl hij weg liep.
Back to top Go down
June

June


Posts : 313
Join date : 2011-03-06

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptyTue Mar 29, 2011 7:27 pm

June glimlachte en keek hem na toen hij wegliep. Ze had hem wel rood zien worden en wist in elk geval dat de dag-Toby haar een beetje leuk zou vinden. Daar was ze erg blij om. Ze glimlachte.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptySun Apr 17, 2011 1:10 pm

NEW
~~

Dylan lag lekker in de zon. Voor hem was dit gewoon een schooldag, of nou ja, hij zat hier vaak wanneer hij geen zin had in school. Waarom dacht je anders dat hij zo verschrikkelijk bruin was. Dit keer zat hij zonder shirt en zijn joggingsbroek had hij voor het eerst ingeruild voor een soort zwemshort. Zijn vingers tikte tegen de stenen grond aan en hij was druk bezig met een drum solo die door zijn oortjes schalde.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptySun Apr 17, 2011 1:18 pm

Scar liep het dak op. Ze was op zoek naar dylan en had te horen gekregen dat ze hem hier wel kon vinden. tot haar grote plezier had hij oortjes in en zijn ogen dicht. ze grijnsde. Ze liep stilletjes naar hem toe en ging toen bovenop zijn bortskas zitten. "Hoi lekkerding" zei ze met een grijns en ze gooide haar haar over haar blote schouder. Ze droeg een kort rood strapless jurkje met een grote cartoon schedel erop. daaronder een vreemde legging, het ene been rode en zwarte ruitjes en het andere been witte en rode strepen.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptySun Apr 17, 2011 1:22 pm

Dylan schrok op want hij kreeg een gewicht op zijn borst die er eerst nog niet was. Zijn ogen schoten open maar bij het horen van die ohh zo bekende stem kwam er al snel een grote glimlach op zijn gezicht.' Ook hallo schoonheid.' Hij pakte haar beet en drukte haar tegen zich aan. Nu kon hij gewoon recht op gaan zitten en nam haar op zijn schoot. Daarna drukte hij zijn lippen even kort op die van haar,' Wat leuk om jou hier te zien.'
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptySun Apr 17, 2011 1:25 pm

Scar grinnikte en kustte hem terug "Wat leuk om jou hier ZONDER SHIRT te zien" zei ze met een grijns en ze tikte met een rood met zwart gelakte nagel tegen zijn borstkas. "Welk liedje lusiter je" zei ze met een gebaar richting zijn oortjes.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptySun Apr 17, 2011 1:42 pm

Dylan schoot in de lach.' Ik luister Bat country van avenged sevenfold.' Hij gaf het linkeroortje aan Scar en sloeg zijn armen wat beter om haar heen.' Ik heb je gemist!' Zijn verlangen naar haar waren echt met de seconde groter geworden toen ze elkaar niet hadden gezien. De vlinders in zijn maag begonnen weer wild heen en weer te bewegen en zijn ogen stonden alweer verliefd.
Back to top Go down
Scar

Scar


Posts : 178
Join date : 2011-03-19

Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 EmptySun Apr 17, 2011 1:53 pm

Scar glimalchte en deed het oortje in en liet zich in zijn amren nemen. ze legde haar hoofd op zijn schouder en tikte emt haar hand aleen mee op de maat op haar zij. Maar verder lag ze zo in dyls armen. Hij was heerlijk warm en de vlinders in haar buik dansen blijkbaar mee op zijn muziek. Ze bleef gewoon zo bij hem liggen terwijl ze naar de muziek luisterde.
Back to top Go down
Sponsored content





Het platte dak van de school. - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Het platte dak van de school.   Het platte dak van de school. - Page 6 Empty

Back to top Go down
 
Het platte dak van de school.
Back to top 
Page 6 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Similar topics
-
» De school.
» Groepjes van de school.
» Het verharde stuk voor de school
» De brand - hele school ofzo?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: