Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De Ruïne aan de rand van het grote meer.

Go down 
+4
Sam
Trinity
Cathy
Loki
8 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyMon Mar 28, 2011 7:40 pm

Aan de rand van het grote meer, verstopt tussen de eerste bomen van het "Liefdesbos", staat de ruïne van wat ooit een mooi, klein stenen huisje met twee verdiepingen en een dak van stro was. Het dak is inmiddels weggerot, maar als je een plek zoekt om te schuilen kan je hier nog altijd terecht, omdat het plafond van de begane grond nog wel grotendeels intact is. Eén van de muren is weggeslagen, waardoor je afgedekt kan zitten, terwijl je een adembenemend uitzicht hebt op het meer. Op de begane grond staan een oude bank, een paar lekker zittende stoelen, een tafel, en er is een openhaard. Niemand weet echt waar de meubels vandaan komen en waar het gebouwtje vroeger voor gedient heeft...

Regels: Niet naar de eerste verdieping klimmen, dat is levensgevaarlijk. Niks mollen.

Aantal mensen: Ongeveer 5
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyMon Mar 28, 2011 7:59 pm

Met een weids gebaar toonde Loki de twee dames de weg naar binnen (Niet dat die niet overduidelijk was, er was een gat van minstens zes meter breed waardoorheen ze naar binnen konden lopen) "Ik zei toch dat ik de perfecte plek had? En nog met uitzicht ook!" Hij wees hen op het prachtige uitzicht dat ze hadden over het meer. Pas toen ze eenmaal zaten begon hij Trinity's laatste vraag verder te beantwoorden. "Eehm, nou het begon ermee dat... Dat ik vroeg waarom Cathy naar het kapelletje was gekomen, vervolgens zei ze dat ons lot ons samen gebracht had, waar ik weer van maakte dat we 'Duidelijk voor elkaar gemaakt waren', waarop zij weer verder bouwde en stelde dat we eigenlijk gewoon moesten zoenen, wat ik weer verder uitdaagde en toen zei ze dat ze het wel durfde, maar dat ze toch niks zou voelen, en dat was zo. Dus, dat was het geloof ik wel, toch?" Vragend draaide hij zich weer naar Cathy toe.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 4:40 am

Cathy stond nog steeds met open mond naar het uitzicht te kijken maar toen ze door kreeg dat Loki naar haar keek begon ze het gesprek in haar hoofd na te lopen en toen ze alles goed had verwerkt knikte ze heftig,' Dus niet mijn schuld zijn schuld.' Ze lachtte en ging op de bank zitten.' Zouden we hier met zijn drieën op passen?' Vroeg ze duidend op de oude bank.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 6:16 am

Trinity knikte lachen en volgde haar blik naar de bank waar Cathy op was gaan zitten. Nu pas viel het haar op dat ze hier nog nooit geweest was, ze had er zelfs nog nooit van gehoord. En als zij er nog nooit over gehoord had dan was de kans groot dat het voor bijna iedereen een groot raadsel was. "Vast wel." met een plof en veel gekraag van de bank ging ze naast Cathy zitten. "Dan geloof ik dat Loki is niet waar?"
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 10:10 am

Whaa, ik ben trots op mijn Ruïne n.n
~~~
Loki verschoof echter een van de andere stoelen tot die tegenover de bank stond, en ging daar op zitten, zodat hij de twee meisjes aan kon kijken. Daarbij was de bank veel te krap voor drie personen, zo zaten ze met zijn allen tenminste een beetje ruim en lekker. "Oké... Cathy, Truth or Dare." Met een kleine grijns keek hij zijn pasgevonden, nieuwe vriendin aan.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 10:18 am

Cathy klapte in haar handen,' Blijkbaar kunnen we er niet al te goed op met zijn drieën dus ik ben blij dat je even slim bezig bent geweest Loki! En ik ga voor Truth...' Ze lachtte vrolijk en sloeg haar arm om Trinity heen en streelde on opmerkbaar voor Loki de heup van Trinity. Ze kon het niet laten om nog steeds veel met haar te flirten ook al had ze het gevoel dat ze echt bij elkaar hoorde. Niet dat het met woorden is gezegd.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 12:33 pm

het is ook een coole reüine
-
Trinity lachtte en keek niewusgierig van Loki naar Cathy. Benieuwd met wat voor vraag ze lastig gevallen zou worden. Het was een rare ervaring om nu met een andere persoon erbij zo dicht tegen Cathy aan kon zitten, de hand bij haar heup voelde. Met haar hand pakte ze die van Cathy en strengelde haar vingers door die van haar heen. Met haar andere hand ging ze over de stoffige bank heen die hun gewicht leek te houden. Wat maar beter ook was.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:01 pm

Loki moest even nadenken, en tikte met zijn vingers op de leuning van de stoel terwijl hij dat deed, maar kreeg toen opnieuw een glimlach op zijn gezicht "Wat was de raarste droom die je ooit gehad hebt, vertel details." Met een geïnteresseerde blik keek hij Cathy aan.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:05 pm

Cathy trok een heel bedenkelijk gezicht toch wist ze haar antwoord al want ze had dit vanacht gedroomt,' Aghh hoe zou ik beginnen, ik werd zogenaamd wakker maar ik lag op een tafel en werd geopereerd terwijl ik bij bewustzijn was. Ik zag langzaam al mijn organen eruit gaan maar toch kon ik nog gewoon alles en toen was ik van de tafel af gesprongen en weggerend zonder organen. Ik kwam toen Toby tegen en hij sloeg me helemaal in elkaar en opeens waren mijn organen er weer. Toen werd ik wakker, ik begreep er niks van maar wat ik wel wist was dat die Toby nog steeds echt dood gaat want hij heeft me echt pijn gedaan die sukkel! En nee niet in mijn droom maar in real.'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:10 pm

"Iell" riep Trinity met een vies gezicht uit toen ze over een operatie tafel begon, niet wetend dat er al snel wat verder kwam wat veel smeriger was. De naam Tobi kende ze niet, maar toen Cathy vertelde dat hij haar echt pijn gedaan had keek ze oprecht bezorgd naar haar ze legde haar andere hand op d'r been "Wat heeft hij gedaan dan?" er was een soort kwaadheid in te lezen die ze zelf nog nooit gekend had. Niemand mocht Cathy zomar pijn doen!
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:17 pm

"Toby? Je bedoelt mummypak-Toby?" Loki was verward, de huilende jongen die hij die ochtend vroeg was tegen gekomen en had geholpen zag er nou niet bepaald uit alsof hij het in zich had om iemand pijn te doen. Maarja, hij was wél gewond geweest... Met vragende ogen keek hij Cathy aan.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:19 pm

Cathy voelde de hand van Trinity en wist dat ze er voor haar was,' Hij heeft iedereen die hier zit beledigd en dus gaan jullie hem ook niet meer aardig vinden! Hij zei tegen mij dat hij een hekel had aan mensen die gay zijn. Ik werd woedend en hij boorde me steeds meer de grond in.' Ze dacht het liefst niet meer terug aan de gebeurtenis op het zitterras. Ze vond het een verschrikkelijke ervaring.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:32 pm

Trinity's mond viel open " Qu'est-ce qu'un réflexe " wat volgens vertalen.nu de vertaling is voor Wat een eikel. Direct besloot Trinity dat ze een hekel aan Toby had, al had ze hem nog nooit ontmoet. Voor zover ze wist tenminste.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:46 pm

Ondanks dat Loki kon zien dat Cathy echt woedend was, kon hij het zich niet voorstellen, niet bij die jongen die hij ontmoet had. Hij besloot echter niet te oordelen, niet over Cathy, en niet over Toby zelf. "Hij is gewoon jaloers," Zei hij glimlachend, om er weer een beetje een luchtigere stemming in te krijgen "dat hij geen kans maakt bij jou, en daarbij ook nog eens niet bij een ander beeldschoon meisje..." Voor de zoveelste keer liet hij glimlachend zijn blik over het koppel glijden. "Maargoed, jij bent."
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:49 pm

Cathy werd een beetje rustiger bij de woorden van Loki, misschien had hij gelijk misschien niet maar ze wilde er nu niet te veel over na denken,' Oké truth or dare aan Trinity.' Haar ogen lichtte op en ze keken een beetje ondeugend naar Trinity, zij kon straks doen en laten wat ze zelf wilde en van die macht wilde ze maar al te graag misbruik maken.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:54 pm

"Laat ik maar voor Truth gaan." ze glimlachtte alweer nu de stem van Cathy niet meer kwaad klonk en ze Toby lieten rusten. Hoewel ze zijn naam waarschijnlijk niet zou gaan vergeten. Met een grijns keek ze van Loki naar Cathy. "Hoe ken je deze, hoe noem je dit...." ze keek even om zich heen "krot?" eigenlijk. Het was haar beurt niet om een vraag te stellen of wat dan ook, maar soms kwamen er vragen inneens bij haar op en had ze ze gesteld voor ze er erg in had.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 2:58 pm

"Ruïne, Trinity, dit noem je een ruïne. En telt dit als je volgende beurt?" Loki keek haar grijnzend aan.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 3:01 pm

Trinity keek hem verwonderd aan, ze had altijd gedacht dat rueïnes altijd die kastelen waren waar Frankrijk mee volgebouwd stond, als je tenminste de reisgidsen moest geloven. Dat het bouwvallige stukken op elkaar gestapelde stenen waren. Maar blijkbaar viel dit er ook onder. Nou ja weer wat geleerd, om niet al te dom over te komen knikte ze "Wist ik wel." al was haar toon overduidelijk dat ze het niet wist. "Maar helaas voor jouw, zo makkelijk kom je er niet van af." ze keek hem weer plagend aan.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 3:03 pm

Loki lachtte en haalde zijn schouders op, "Dan ga ik het ook niet vertellen... Maar he, jij bent nog steeds. Cathy, heb je al een interessante vraag voor je vriendinnetje?" Grijnzend keek Loki naar Cathy.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 3:06 pm

Cathy zat goed na te denken maar eigenlijk had ze te veel vragen,' Nou euhmm...' Dat was een hoop twijfel in één zin vond ze zelf. Haar hersenen hoorde je haast kraken en ze keek toen met grote glinsterende en vooral ondeugende ogen naar Trinity,' Oké Trin, wat is het raarste wat je ooit heb gedaan?' Ze was best benieuwd.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 3:11 pm

Trinity moest lachen om de ondeugende fonkering in de ogen van Cathy. "Dat is een goede vraag." zei ze nadenkend, haar blik ging niet naar een bepaald punt in de kamer om erover na te denken. "het raarste." herhaalde ze weer. Ze deed zo vaak dingen die raar waren en eigenlijk totaal nergens om sloegen dat het een lastige selectie zou gaan worden. "Ik ga voor gekleed in een toga met een stel vriendinnen bij de eifeltoren gaan staan en toeristen aanklampen om te vertellen dat de eifeltoren door de romeinen bedacht is." Ze keek Cathy weer lachend aan, het was toen ook een onderdeel van Truth or Dare geweest. Maar het was toch wel 1 van de raarste dingen die ze gedaan had.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 3:36 pm

Cathy schoot in de lach,' Ohh die vind ik dus echt geniaal!' Ze lachtte en moest echt moeite doen om haar ademhaling regelmatig te houden. Toen ze eindelijk een beetje uit gelachen was drukte ze een kus op de wang van Trinity,' Ik wil jou wel vaker in een toga zien.' Ze lachtte en keek even van Trinity naar Loki.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 3:44 pm

"Een toga van laken met een spijkebroek?" plagend keek ze haar aan. Het had er niet bepaald aantrekkelijk uitgezien, maar ze hadden wel lol gehad. "Oké Truth of Dare Loki?" ze was niet echt van plan een vaste volgorde aan te houden, want ze wilde ook Cathy wel eens wat vragen, maar nu had ze wel wat ideetjes voor Loki.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 3:56 pm

Loki lachtte "Ik ga origineel doen, Dare!" hij was benieuwd wat Trinity voor een opdracht voor hem zou verzinnen...
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. EmptyTue Mar 29, 2011 4:02 pm

Trinity keek even nadenkend, ook al had ze al snel een plannetje bedacht. Met een uitdagende grijns keek ze hem aan, het was een niet al te beschamende opdracht maar het was niet al te warm buiten dus je had wel lef nodig. "Duik in het meer, zwem naar de boog en weer terug."
-
wahahaha okay ik ben zo inspiloos met truth or dare xD
Back to top Go down
Sponsored content





De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty
PostSubject: Re: De Ruïne aan de rand van het grote meer.   De Ruïne aan de rand van het grote meer. Empty

Back to top Go down
 
De Ruïne aan de rand van het grote meer.
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Het grote meer.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Jump to: