Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het veldje achter de gymzalen.

Go down 
+14
Camille
Little
Dana Elle
Lime
Duchess
Marina
April.
Gilbert
Ethan
Claire
June
Sylvester
Mike
Katty.
18 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuthorMessage
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Het veldje achter de gymzalen.   Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 EmptyThu Apr 21, 2011 3:42 pm

Liam glimalchte naar haar "Ik speel Saxofoon en trompet als je het weten wilt" hij glimalchte en haalde een hand door zijn blonde haar. Hij vond Jenn wel een ezellige gespreks partner. "SWean speelt Drums en harp. Vraag me niet hoe hij aan de combinatie komt, ze lijken namelijk geheel niet op elkaar"
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Het veldje achter de gymzalen.   Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 EmptyFri Apr 22, 2011 10:06 am

Jenn moest grinniken, ondanks de pijnlijke steken in haar hart. De hele tijd ging het door haar heen dat Liam niet op haar verliefd was. 'Inderdaad.' mompelde ze afwezig. Als ze naar Liam keek, voelde ze haar hart veel sneller kloppen. Ze kreeg het warm, en een raar gevoel in haar buik. Waarom had zij dit nou?
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Het veldje achter de gymzalen.   Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 EmptyFri Apr 22, 2011 11:21 am

Liam glimalchte vriendelijk naar haar en ging met een hand door zijn blonde haar. Hij keek naar de lucht "Ik mis Sean wel een beetje Maar hij moet het als eerste goedmaken. Ik ga hem niet zo makkelijk vergeven"
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Het veldje achter de gymzalen.   Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 EmptySat Apr 23, 2011 11:50 am

btw, liam heeft JUSTINBIEBERHAAR O.o

---
Jenn moest moeite doen om te laten merken dat ze rustig was. Haar hart bonkte zo hard, vooral toen hij met zijn hand door zijn haar ging. Ze zuchtte. Misschien was ze op dit moment wel in staat om een moord te plegen, om hem voor haarzelf te hebben.
Back to top Go down
Liam

Liam


Posts : 522
Join date : 2011-03-25
Age : 27

Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Het veldje achter de gymzalen.   Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 EmptySat Apr 23, 2011 12:01 pm

WTF helemaal niet joh.
----
Liam glimalchte naar haar "Maar volgensmij verveel ik je met mijn verhaal. Je hebt al die tijd al neits gezegd" hij schonk haar een glimlachje
Back to top Go down
Sponsored content





Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Het veldje achter de gymzalen.   Het veldje achter de gymzalen. - Page 8 Empty

Back to top Go down
 
Het veldje achter de gymzalen.
Back to top 
Page 8 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Similar topics
-
» Achter de Trinbunes

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: