Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 The Mac Donalds

Go down 
+8
Trinity
Ethan
Jean
Lucy
April.
Dylan
Katty.
Marina
12 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyTue Mar 29, 2011 3:04 pm

Cathy schoot in de lach,' Ja maar ik ben niet gewend om een haarband te dragen. En ik moet altijd iets met mijn haren doen het is al een hele lange tijd een raar trekje van mij, en wees maar heel lief voor mij want ik kan je ook zo weer terug sturen die hel in!' Ze keek er serieus bij maar haar mondhoeken krulde al snel op waardoor je zag dat ze dit gewoon niet serieus kon nemen. Haar cola was alweer voor de helft op en ze dronk snel het laatste beetje eruit.
Back to top Go down
Tyler

Tyler


Posts : 215
Join date : 2011-03-24

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyTue Mar 29, 2011 3:17 pm

Tyler maakte een soort pupy ogen blik waardoor zijn donkerbruine ogen extra schattig overkwamen. Iets wat soms een perfect wapen was om een meisje mee in te pakken, niet dat hij daar nu op uit was. Want ineens wist hij weer wie Cathy was. Ze hadden wel eens samen een les gevolgd omdat ze op een gegeven moment leraren tekort gehad hadden door een overmaat aan zieken, dus kwamen ze voor enkele lessen samen in ed klas.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Mar 30, 2011 5:04 am

Cathy schoot in de lach,' Ik was het niet van plan hoor grote jongen.' Ze gebruikte grote jongen eigenlijk alleen maar wanneer het van die knuffelberen waren voor haar gevoel. Dat ze er redelijk gevaarlijk uitzien maar waarvan je haast weet dat ze niks doen. Ze lachtte vrolijk en haar humeur was geweldig, misschien kwam dat door Trinity maar dat maakte haar niet echt uit want ze was gewoon veel te blij met haar.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 3:39 pm

new
-
Trinity keek met grote ogen naar de rij die voor haar stond. Het waren er wonder boven wonder geen honderd mensen, maar hooguit een man of 10 die verspreid stonden bij 8 kassa's dus ze was vrijwel direct aan de beurt. Direct moest ze wat verzinnen om te eten, normaal gesproken had ze in de rij meer dan genoeg tijd om wat te verzinnen. "Een milkshake, friet en een hamburger." zei ze tegen de overdreven glimlachende vrouw die haar bediende. Deze knikte en toetste het in op de computer "En saus graag." De vrouw voerde het in zodat Trinity kon betalen, even later ging ze leenzaam aan een tafel zitten.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 3:45 pm

Dj liep de Mac binnen. Tot zijn verbazing was het er redelijk rustig, voor de Macdonalds tenminste. Hij bestelde snel het gebruikelijke menu, een cheeseburger, met een milkshake en friet. Daarna keek hij even rond waar hij kon gaan zitten. Hij glimlachte en zag een meisje eenzaam aan een tafel zitten. Zelfverzekerd liep hij op haar af. Alhoewel hij normaal gesproken allemaal mensen om hem heen had hangen op school was hij blij dat hij nu even alleen was. Of in elk geval niet midden in de drukte van school. Hij glimlachte even naar het meisje. 'Mag ik hier komen zitten?' vroeg hij haar met een glimlach.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 3:54 pm

Trinity had net een grote slok van haar milkshake genomen, natuurlijk chocolade smaak ,toen er een jongen aan kwam gelopen. Binnen een seconde had ze gezien dat hij zeker niet onkwap was waardoor er als vanzelf een glimlachje op haar gezicht verdween. Al hield ze van Cathy, meer dan ze van iets anders zou kunnen houden, maar naar leuke jongens kijken was toch geen probleem? "Tuurlijk." zei ze nadat ze het ijskoude drankje doorgeslikt had. Om haar woorden kracht bij te zetten gebaarde ze op de stoel tegenover haar.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 4:40 pm

Dj zette zijn dienblad op tafel en schoof de stoel achteruit waarna hij erop ging zitten. Hij glimlachte breed, en een beetje verleidelijk zoals altijd waarneer hij bij knappe meiden in de buurt was. Hij vond zeker dat het meisje wat tegenover hem zat knap was. 'En hoe heet je?' vroeg hij haar met een kleine grijns. Hij stopte een frietje in zijn mond en kauwde er een paar keer op waarna hij hem doorslikte.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 4:48 pm

"Trinity, aangenaam, et toi?" waarom ze de laatste woorden in het Frans uitsprak wist ze niet, gewoon omdat het zulke standaard woorden waren in het Frans misschien? "En jij bedoel ik." zei ze op een verontschuldigende toon toch was er nog steeds een glimlach op haar gezicht te zien. Oo kzij pakte een frietje uit het bakje, ze waren precies goed, niet te slap en niet te recht zodat ze keihard waren. Ze haalde het patatje door de lekkere gelige saus heen en stopte hem in haar mond. "hmmm." grinnitkte ze. "Jammer dat het zo slecht voor je is." doelde ze op het eten.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 4:51 pm

Dj glimlachte. 'Ik versta Frans.' zei hij met een glimlach. Er waren genoeg mensen die in Braziliƫ kwamen die frans praatte daardoor had hij het geleerd. 'Noem me maar Dj.' zei hij met een glimlach. Zijn hele naam was niet zo interessant, hij vond hem nog steeds suf. Hij stopte nog een frietje in zijn mond. 'Tja er zijn zoveel dingen slecht voor je.' zei hij met een glimlach.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 5:48 pm

volgens mij spreken ze alleen portugees in braziliƫ xD toch nog wat aan m'n capoeira liedjes gehad
-
Trinity keek hem kort bewonderend aan, dat had ze niet verwacht "beau." glimlachte ze erachteraan. Het kwam niet vaak voor dat Amerikanen Frans spraken, als DJ tenminste amerikaan was. "Nou leuk je te ontmoeten dan maar, Dj." ze herhaalde zijn naam omdat het haar geen bekende naam was, tenminste niet als roepnaam wel als beroep natuurlijk. "Inderdaad, maar o zo lekker." grijnsde ze en stopte nog maar een frietje in haar mond.
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 EmptyWed Apr 06, 2011 7:29 pm

Dj greens een beetje naar haar en stopte drie frietjes tergelijker tijd in zijn mond. 'Geniet van het leven zolang het er is.' zei hij tegen haar met een glimlach. Hij doelde op dat ze zich niets moest aantrekken van of de dingen gezond waren of niet. Je leefde immers maar een keer. Tenminste zo dacht hij. Hij keek haar aan met een glimlach niet goed wetende wat hij nu moest zeggen.
Back to top Go down
Sponsored content





The Mac Donalds - Page 5 Empty
PostSubject: Re: The Mac Donalds   The Mac Donalds - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
The Mac Donalds
Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: