Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De brandtrappen

Go down 
+10
Kira
Toby
Joey
Camille
Claire
Evan
Lucy
Cole
Dylan
Trinity
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 12:36 pm

Trinity ging met haar handen door haar haren, ze had geen idee hoe hij het kon raden. Lachend kek ze hem aan, nu kon ze ook echt lachen zonder dat ze gelijk het gevoel had dat iedereen wakker werd. "Hoe wist je dat." zonder tegen te stribbelen ging ze op zjn schoot zitten en tikte met haar nagels op zijn borst. Verleidelijk glimlachte ze terug "En de jouwe." zei ze nu fluisterend, al was dat helemaal niet nodig.
Back to top Go down
Cole

Cole


Posts : 215
Join date : 2011-03-07

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 12:41 pm

Lucy wrote:
Lucy knikte als groet naar de jongen. Normaal had ze het vervelend gevonden dat er iemand naast haar zou komen zitten, maar nu omdat het nacht was en ze zich rustig voelde ging het wel. Toen Lucy alleen een schim had gezien was ze niet bang geweest dat het een leraar was, ze had een perfecte smoes. Die eigenlijk geen smoes was... Het hoorde bij haar ziekte dat ze niet kon slapen en dan rond ging dwalen. Maar ze wist heel goed dat ze het vannacht zelf in de hand had.

´´Ik ben Cole´´ fluisterde Cole terwijl hij zijn hand uit stak naar het meisje. Hij wist dat ze stil moesten zijn maar hij vond ene gesprek toch fijner. Dan leerde je meer mensen kennen en dat had hij hard nodig op deze school. Hij wist niet of ze het ook leuk vond om met hm te praten maar dat zou ze snel duidelijk maken dacht hij zelf.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 12:46 pm

Dylan keek even naar Trinity haar hand.' Je liep bijna geruisloos de trap af, en je beweegt heel soepel. Dus het moest sowieso dansen zijn, ik zie jou niet echt snel hiphop doen en modern word bijna niet meer gedaan hier op school.' Hij knikte als een soort bevestiging dat hij zo erachter was gekomen dat ze aan Ballet deed.' En je mag nu wel raden wat mijn talent is. Even kijken of jij ook zo goed bent in mensen inschatten.'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 12:59 pm

Trinity knikte, hij was best slim. "Niet lachen als ik het fout raad." zei ze grijnsend om zichzelf in te dekken. Ze was slecht in het inschatten van talenten. "Nou laat me kijken, ehm je bent sterk genoeg om me van de trap te dragen." zei ze nadenken, wat er haast schattig uitkwam door haar accent. "Dus ik zou iets met dansen zeggen?" vertwijfeld keek ze hem aan. Nog steeds met een flirtende oogopslag en de vest om haar schouders geslagen.
Back to top Go down
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 5:21 pm

Cole wrote:
´´Ik ben Cole´´ fluisterde Cole terwijl hij zijn hand uit stak naar het meisje. Hij wist dat ze stil moesten zijn maar hij vond ene gesprek toch fijner. Dan leerde je meer mensen kennen en dat had hij hard nodig op deze school. Hij wist niet of ze het ook leuk vond om met hm te praten maar dat zou ze snel duidelijk maken dacht hij zelf.
Lucy glimlachte, maar wist niet zeker of hij het kon zien en schudde de hand van Cole. Ze was blij dat ze zichzelf was, helemaal zichzelf. Over teveel geluid was ze niet zo bang, ze moesten wel zachtjes doen maar eenmaal in slaap werden de meeste mensen niet zo snel wakker en anders dachten ze dat het toch niets was en sliepen ze zo weer in. Dat had Lucy in haar eerste jaar al snel door gehad.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 7:28 pm

Trinity wrote:
Trinity knikte, hij was best slim. "Niet lachen als ik het fout raad." zei ze grijnsend om zichzelf in te dekken. Ze was slecht in het inschatten van talenten. "Nou laat me kijken, ehm je bent sterk genoeg om me van de trap te dragen." zei ze nadenken, wat er haast schattig uitkwam door haar accent. "Dus ik zou iets met dansen zeggen?" vertwijfeld keek ze hem aan. Nog steeds met een flirtende oogopslag en de vest om haar schouders geslagen.

Dylan keek even vertederd. Ze zag er lief en aantrekkelijk uit en ook nog eens leuk door dat accent.' Ja ik doe onder andere dansen maar dat is bijzaak, ik ben aangenomen vanwege mijn drumspel.' Hij grijnsde zo er fout was het nou ook weer niet.' Maar goed je was in de buurt want ik vind dansen wel heel leuk. Ik heb een paar lessen ballet gevolgd maar was toch niet echt iets voor mij, ik voelde me meer thuis bij modern en hiphop,break.' Hij glimlachte verleidelijk en liet zijn ogen even over haar lichaam gaan. Ze was echt heel mooi en dat maakte het alleen maar leuker om met haar te flirten.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 8:18 pm

Trinity lachtte "Dat verklaart die armspieren dus ook." zei ze als reactie op het drummen, daar moest je toch veel met je armen doen. Ze streek een lok haar charmant uit haar gezicht terwijl ze een lichte glimlach op haar lippen hield. Sinds ze in Amerika terug was had ze nog geen kans gehad om echt weer eens een jongen te versieren, zeker niet zo'n aantrekkelijk iemand als Dylan. Hij zag er goodlooking' uit, en heeft zelfs ballet uitgeprobeerd. "Ik zie je ook niet op spitzen rondtrippelen." zei ze terwijl ze onopvallend haar hand weer om zijn nek sloeg.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 8:24 pm

Dylan voelde haar hand wel maar het maakte hem helemaal niks uit. Hij vond het zelfs wel fijn.' Nee ik moest vooral heel veel liften met mensen omdat de andere jongens niet echt sterk genoeg waren. En om nou de hele dans les te moeten liften is ook niet alles.' Hij sloeg zijn armen om haar middel heen en trok haar wat meer naar hem toe.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptySun Mar 13, 2011 8:35 pm

Trinity giegelde licht toen ze wat tegen Dylan aangetrokken werd, het was niet zo'n overdreven verlegen gegiegel, maar op een schattige flirterige manier. "Nee dat is ook niet alles." herhaalde ze zijn worden, "Maar soms heeft het zo zijn voordelen." zei ze op een ietwat dubbelzinnige toon, hiermee doelde ze op dat hij haar zonder enige probleem van de trap getild had.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 6:13 am

Dylan moest even lichtelijk grijnsen op het giecheltje van Trinity. En ze had wel gelijk het had ook zo zijn voordelen. Hij ging met één hand even door zijn haar en keek haar met een speelse blik aan.' Maar dat sterke had ik ook al voordat ik begon met die danslessen. Ik ben gewoon één grote sport fanaat.' Hij moest een beetje lachen om zijn eigen woorden, maar het was wel zo.
Back to top Go down
Cole

Cole


Posts : 215
Join date : 2011-03-07

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 3:10 pm

Lucy wrote:
Lucy glimlachte, maar wist niet zeker of hij het kon zien en schudde de hand van Cole. Ze was blij dat ze zichzelf was, helemaal zichzelf. Over teveel geluid was ze niet zo bang, ze moesten wel zachtjes doen maar eenmaal in slaap werden de meeste mensen niet zo snel wakker en anders dachten ze dat het toch niets was en sliepen ze zo weer in. Dat had Lucy in haar eerste jaar al snel door gehad.

´´Wat is jouw naam´´ vroeg Cole zachtjes omdat hij het gehoord had of ze het gewoon niet had gezegd. Zijn ogen konden goed aan het licht wennen dus zag hij dat ze niet haar mond had bewogen. Maar tenminste een glimlach op had. Niet een chagi iemand die hier kwam te zitten omdat te veel mensen binnen waren. Het was voor Cole een heel andere reden dat hij hier kwam.
Back to top Go down
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 3:29 pm

"Lucy." Fluisterde Lucy nu iets harder. Ze vond het niet erg dat hij het de eerste keer niet gehoord had. Je moest soms dingen wel tien keer zegen haar zeggen voordat ze iets doorhad en meestal vergat ze het daarna meteen weer. Gek eigenlijk, dat ze dat nu wel doorhad maar niet als het gebeurde. Net als het achteraf heel duidelijk was dat niemand haar had achtervolgd. Maar op het moment zelf was ze er heilig van overtuigd. Ze glimlachte licht bij de herinnering aan de keer dat ze een hele dag op het dak had gezeten om aan haar achtervolger te ontsnappen. Eigenlijk was het helemaal niet grappig, maar Lucy kon zichzelf er niet in herkennen. Zo was zij als ze zichzelf was absoluut niet.
Back to top Go down
Cole

Cole


Posts : 215
Join date : 2011-03-07

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 3:35 pm

Nu kon Cole het wel horen. Hij knikte glimlachend naar Lucy voordat hij weer naar de maan keek. Meteen kwam er een liedje in hem op maar hij moest zich beheerzen anders wekte hij de hele school op. Al was het wel een goed idee om hier smorgens te staan. Dan zou iedereen op tijd wakker worden en het was leuker dan een gewone bel. Cole moest automatisch lachen om die gedachten. Al probeerde hij het niet te hard te doen.
Back to top Go down
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 3:55 pm

Lucy glimlachte toen ze Cole hoorde lachen, al wist ze niet waarom. Waarschijnlijk vond ze het gewoon fijn iemand te horen lachen nu ze zelf zo vrolijk was. Met gesloten ogen ademde ze de frisse nachtlucht in. Jammer eigenlijk, dacht ze terwijl ze haar ogen opende, ze had graag een liedje gespeeld op haar gitaar. Een keer had ze het geprobeerd maar toen was er een medeleerling naar haar toe gekomen die haar waarschuwde, daarna had ze het nooit meer geprobeerd.
Back to top Go down
Cole

Cole


Posts : 215
Join date : 2011-03-07

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 4:32 pm

Cole merktre dat Lucy het niet erg vond dat hij lachte. Dat vond hij zelf wel fijn omdat de meeste mensen meteen vroegen wat er was. Zelf was hij ook wel een van die mensen maar dat vond hij zelf niet tellen. ´´Sorry binnenpretje´´ zei hij nog na grinnikend. Hij wist wel als hij dat smorgens zou doen dat de helft van de leerlingen hem zouden haten.
Back to top Go down
Lucy

Lucy


Posts : 450
Join date : 2011-03-11

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 4:34 pm

Lucy glimlachte. "Maakt echt niet uit hoor." Ze was blij dat er nog wat vrolijkheid over was. Iedereen die tegen haar praatte was altijd zo serieus en bezorgd. Cole wist het nog niet en gedroeg zich dus ook niet anders, waarom zou ze het dan erg vinden dat hij een binnenpretje had?
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 4:38 pm

Dylan wrote:
Dylan moest even lichtelijk grijnsen op het giecheltje van Trinity. En ze had wel gelijk het had ook zo zijn voordelen. Hij ging met één hand even door zijn haar en keek haar met een speelse blik aan.' Maar dat sterke had ik ook al voordat ik begon met die danslessen. Ik ben gewoon één grote sport fanaat.' Hij moest een beetje lachen om zijn eigen woorden, maar het was wel zo.

Trinity lachtte, dat zou ze dan wel eens uitproberen. Grijnzend kneep ze met haar arm die niet om de nek van Dylan geslagen was op de plaats waar z'n spierballen zouden moeten zitten. Ze waren dan wel niet aangespannen, toch waren ze wel voelbaar. Bewonderend maakte Trinity een fluitend geluidje. "Ik merk het."
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 6:05 pm

Dylan schoot in de lach,' Zal ik ze dan ook nog aanspannen? Ik vind het niet meer heel indrukwekkend meer, ik ben gelukkig niet zo'n bodybuilder. Zou het ook nooit willen.' Hij lachte bescheiden en keek met een verleidelijke blik naar Trinity,' Maar ik vind nu ook wel dat jij voor me moet dansen want ik ben wel benieuwd of jij zo goed bent dat je hier mag zijn.' Hij kijkt een beetje uitdagend en hoopte dat ze erop in zou gaan.

Komt de naam van Trinity niet uit de Metrix?
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 6:38 pm

neej, van een site waar een top 50 van namen stond uit amerika xD
-
Trinity grijnsde en keek even kort knipperend terug "Als jij ze aanspant." zei ze terwijl ze zich nog wat aan Dylan optrok. Zijn warmte was door het vest heen te voelen, net als door zijn broek heen. (als ie een lange broek aanheeft natuurlijk.) Uiteindelijk ging ze verleidelijk recht op staan en bewoog even kort met haar heupen. Ineens schoot er het liedje dancing in the moonlight in haar hoofd, niet dat ze de tekst kende. Maar gewoon omdat de maan scheen en ze zou gaan dansen.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 7:51 pm

Dylan grinnikte even kort.' Is goed ik zal ze aanspannen.' Zo gezegd zo gedaan hij spande zijn bovenarmen aan en je kon duidelijk zien dat het aangespannen was. Hij hees zijn joggingsbroek(lang) op en ging ook rechtop staan.' Kan je trouwens een lift?' Hij zou het namelijk wel heel stoer vinden wanneer hij haar kon liften.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 8:02 pm

Trinity floot zacht, aangezien hoge tonen veredr leken te reizen in het donker toen hij zijn spieren aanspande. Ze sloeg haar haren naar achteren zodat ze niet in de weg zouden zitten. "Wat denk jij?" zei ze zogenaamd beledigd. Het was duidelijk aan haar gezicht te zien omdat er een grote grijns oplag. "Wil je het testen?" vroeg ze uitdagend. Voorzichtig trok ze het vest uit, aangezien het anders misschien wat mis zou gaan. Ze legde het vest met de geur van Dylan aan de kant en ging klaar staan.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 8:25 pm

Dylan zijn ogen lichtte op,'Hell yeah!!' Hij lachtte vriendelijk en flirterig. Hij ging goed klaar staan en hoopte dat hij haar niet zou laten vallen. Ook al had hij nog nooit iemand laten vallen. Hij was toch altijd heel zenuwachtig omdat hij bang was dat hij een fout zou maken. En juist bij Trinity mocht hij geen fout maken want hij wou indruk maken en dat ging hem hoe dan ook echt lukken!
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyMon Mar 14, 2011 8:30 pm

whahaha, ik heb geen idee hoe een lift moet :$
-
Trinity grijnsde en wiegde even uitdagend met haar heupen "Nou kom maar op dan." Ze nam een kleine afstand van hem af voor een aanloop. Met een grijns telde ze van 1 tot 3 om aan te geven wanneer ze zou komen. Bij drie sprong ze soepel naar voren, richting de armen van Dylan. Ze was wel wat zenuwachtig dat het mis zou gaan. Je wist maar nooit wat er gebeuren kon, vooral omdat ze Dylan nog maar een uurtje of minder kende. Al soepel springend in de lucht wachtte ze op de stevige armen van Dylan.
-

bones kijken, ben in de pauze weer back Wink
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyTue Mar 15, 2011 6:25 am

Dylan weet het vast wel xD
~~

Dylan greep haar stevig vast en maakte een draai. Daarna Zette hij haar met een soepele beweging op zijn schouder neer.' De volgende keer zeg je wel welke lift we doen hé! Want nu moest ik inproviceren!' Hij grijnsde en zette har rustig neer.' Maar het ging goed en volgens mij zag het er ook nog mooi uit!'
Back to top Go down
Cole

Cole


Posts : 215
Join date : 2011-03-07

De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 EmptyTue Mar 15, 2011 1:08 pm

Lucy wrote:
Lucy glimlachte. "Maakt echt niet uit hoor." Ze was blij dat er nog wat vrolijkheid over was. Iedereen die tegen haar praatte was altijd zo serieus en bezorgd. Cole wist het nog niet en gedroeg zich dus ook niet anders, waarom zou ze het dan erg vinden dat hij een binnenpretje had?

´´En waarvoor ben je hier´´ vroeg Cole met een glimlach. Al deed hij wel zo zachtjes als hij kon. Hij was niet iemand die super druk was en veel lawaai maakte. Maar hij had liever wel muziek om zich heen dan geen. ´´Ik bedoel welk talent je hebt ? Ik speel op de gitaar´´ legde Cole voor de zekerheid uit. Soms zei hij te kort wat hij bedoelde en dan kreeg je de vreemste reacties.
Back to top Go down
Sponsored content





De brandtrappen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
De brandtrappen
Back to top 
Page 2 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: